Şimdi Ara

YENİ LANCER HAKKINDAKİ ŞİKAYETLER (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
308
Cevap
2
Favori
26.889
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildizlarcafe


    quote:

    Orijinalden alıntı: BL@DE


    quote:

    Orijinalden alıntı: D666

    Araçta hata olabilir.Olmaması gerekir.Ancak olmuş.........Bu konuda önemli olan firmanın bakış açısı.Toyotayı hatasını kabullenmesi nedeniyle tebrik etmek lazım.Ancak normal şartlarda 8-10 binde aracın balata sıyırması kabul edilemez.94 model fairway arabamı 12 yıl kullandıktan sonra geçen ay sattım.Hiç sorun yoktu balatasını hiçte değiştirmedim.Arkadaşlarım takılırlırdı debriyaj kullanmıyormusun diye.
    forumda daha önce bir arkadaşta aynı sıkıntdan bahsetmişti yanlış hatırlamıyorsam.inşallah başımıza gelmez.Arabamı kullanırken debriyaja basarken hep aklıma geliyor.

    önceki carismamız 10000km'de daha yesyeni araç baskı balata sıyırıp yolda kalınca anlattığımız herkes ilkten inanmıyordu ama ne yazıkki gerçekti ilk defa mitsubishide başımıza gelmişti ondan önce renault clio 5-6 tane yıllarca broadway kullandık şimdiki lancerdan öncede opel meriva kullanıyorduk hiçbirisinde bu konuda en ufak sorun olmadı carismayı acemi biriside hiç kullanmamıştı 20 yılın üstünde şoför olan elinden birçok araba gelmiş geçmiş olan babam kullanıyordu servis aracın hatasını bizim üstümüze atıp birde babamın şoförlüğüne laf edince babam direkt satmıştı arabayı şimdiki lancerı bende kullanıyorum ama son zamanlarda koku yapınca artık kullanmayı bırakmıştım çünkü balata sıyırır diye korkuyordum ama babam sürüncede aynı ben sürdüğümdeki gibi kokuyor farkeden birşey olmuyor babamda sağolsun korkma kullan gitsin olacağı varsa olur balata sıyırdımı bu ikinci olduğu halde garantiden halletmezlerse bende anahtarı aynen bırakır çıkar dahada mitsubishinin önünden geçmem dedi tıpkı carismada olduğu gibi çok severek beğenerekte aldık aracı tek korktuğumuz yönü balata inşallah birşey olmaz.

    saygılar...



    Servisteki teknik elemanda Abi zaten Lancırların Kasası ağır o nedenle en ufak zorlamada debriaj kolaylıkla kokabiliyor ve hatta sıyrılabiliyor dedi.Doğrusu gözüm korktu bu durumdan.

    Hocam , araçtan Civicleri,Mustangleri tokatlamasını istemiyorsanız ,ikinci el otomatiklere bakabilirsiniz.




  • aha yakaladım kaf kaf hocayı
  • MITSUBISHI
    JAPON otomotiv devi Mitsubishi, maliyeti artırmamak için 20 yıldır otomobillerde çıkan üretim hatalarını gizlediğini itiraf etti. Mitsubishi Başkanı Katsuhiko Kavasoe, yıllardır müşteri şikayetlerini örtbas ettiklerini açıkladı.

    DÜNYANIN en büyük otomotiv üreticilerinden Japon Mitsubishi, dün tarihi bir itirafta bulundu. Üretim hatalarından dolayı geçen aydan beri yüzbinlerce aracı servise çağırmak zorunda kalan Mitsubishi, benzer üretim hatalarını 20 yıldan uzun bir süre örtbas ettiğini açıkladı.

    Mitsubishi Başkanı Katsuhiko Kavasoe, dün şirketin üst düzey yönetimi ile birlikte bir basın toplantısı düzenledi. Katsuhiko Kavasoe şirket çalışanları ve yöneticilerinin müşterilerden gelen ve üretim hatalarına işaret eden şikayetleri yıllarca gizli dosyalara kaldırarak örtbas ettiklerini itiraf ederken, kendisinin bu uygulamalardan şahsen haberdar olmadığını iddia etti. Basın toplantısının sonunda, Mitsubishi yöneticileri, eğilerek tüm dünyadan özür dilediler.

    Kavasoe, aynı model ve tipten bütün araçları servise çağırmanın doğuracağı maliyetten kaçınmak amacıyla, şirket yetkililerinin bayiler aracılığıyla şikayetçi müşterilerle gizli ve özel biçimde ilgilenerek şikayetlerin resmi kanallara yöneltilmesini önlediklerini ifade etti.

    HABERİM YOKTU
    Mitsubishi Başkanı, kendisinin bu uygulamalardan hükümetin isteğiyle yaptırılan şirket içi soruşturma sonucunda haberdar olduğunu öne sürdü.


    Şirketin, kazalara neden olan üretim hatalarını kasten örtbas etmesi nedeniyle ağır cezalara çarptırılabileceği bildiriliyor.


    Mitsubish, artan tüketici şikayetlerinin zorlaması sonucu geçen ay 532 bin, dün de 888 bin motorlu aracı bakım için servise çağırmak zorunda kalmıştı. Servise çağrılan araçlar arasında ABD pazarında satılan 50 bin spor otomobil de bulunuyor.


    Bu işlemin şirkete maliyetinin 69 milyon doları bulacağı, örtbas skandalının ortaya çıkmasıyla da Alman DaimlerChrysler ve İsveçli Volvo firmalarıyla kurduğu ittifaklar yoluyla düşen satışlarını artırmak için atağa geçmiş olan Mitsubishi'nin prestijine ağrı bir darbe alacağı belirtiliyor.

    Binlerce araç için çağrı

    Mitsubishi, artan tüketici şikayetlerinin zorlaması sonucu geçen ay 532 bin aracı servise çağırdı.
    Mitsubishi dün de 888 bin motorlu aracı bakım için servise çağırmak zorunda kaldı.
    Servise çağrılan araçlar arasında ABD pazarında satılan 50 bin spor otomobil de bulunuyor.

    Mitsubishi Türkiye: Bizde sorun yok

    MITSUBISHI, tüm dünyada 20 yıldır ürettiği araçlarda ortaya çıkan üretim hatalarını gizlediğini itiraf ederken, Mitsubishi Türkiye Ofisi, Türkiye'deki araçlarda sorun olmadığını savundu. Japonya'da geri çağırılan otomobil modelleri arasında Türkiye'de kullanıma sunulan Mitsubishi modellerinin bulunmadığını iddia eden Mitsubishi Türkiye Ofisi yetkilileri, bu nedenle Türk otomobil kullanıcılarının herhangi bir endişeye kapılmalarına gerek olmadığını belirttiler.

    alıntıdır...

    FORD

    Dünya otomotiv devi Ford Motor, binek otomobil, kamyon, kamyonet ve spor araçlarından oluşan 3.6 milyon aracı, hız kontrol düğmesindeki arıza nedeniyle geri çağırdı.

    Dünya Otomotiv devi Ford Motor, 3.6 milyon aracı, hız kontrol düğmesindeki arıza nedeniyle geri çağırdı. Ford Motor`dan yapılan açıklamada, binek otomobil, kamyon, kamyonet ve spor araçlarından oluşan 3.6 milyon aracın hız kontrol düğmesinin aşırı ısındığı, hatta yanabildiği gerekçesiyle geri çağırdığı belirtildi. Geri çağrılan araçların, 1992 ile 2004 yılları arasında üretilen çok sayıda modeli içeriyor. Ford Motor`un açıklamasında, söz konusu çağrının `güvenlik` nedeniyle yapıldığı kaydedildi. Ford, 2005 yılında da motor ateşleme sorunu yüzünden yaklaşık 6 milyon farklı tip ve modelde aracı geri çağırmıştı. Ford Motor`un 1999`dan bu yana hız kontrol sistemindeki arızaya bağlı olarak altıncı kez araçlarını geri çağırmak zorunda kaldığı belirtiliyor.

    alıntıdır...

    VOLVO
    Volvo Otomobil firması sözcüsü Stefan Elfstrom yaptığı açıklamada, böyük bölümü İsveç'te satılan 2008 ve 2009 model Volvo V70 ve S80 otomobillerin benzin pompasında bir sorun nedeniyle geri çağrılmasına karar verildiğini bildirdi.

    Geri çağrılmaya konu olan otomobillerin yüzde 95'inin İsveç'te satıldığını ifade eden Elfstrom, benzin pompasının yüksek sıcakta aracın durmasına neden olabileceği gerekçesiyle geri çağrıldığını kaydetti

    alıntıdır...

    Ford Motor Company'ye bağlı olarak faaliyet gösteren İsveçli otomobil üreticisi Volvo, hava yastıklarında problem olduğu gerekçesiyle 18 bin aracını geri çağırdı.

    Volvo Group Sözcüsü Maria Bohlin, 4 bin 980'i İsveç'te bulunan, dünya çapındaki 18 bin aracı geri çağırdıklarını belirtti. Araçların hava yastığı sistemlerinde bir yazılım problemi tespit ettiklerini belirten Bohlin, "Direk gibi küçük objelerle çarpışma testlerinde, yastıkların beklediğimiz hızda açılmadığını fark ettik" şeklinde konuştu.

    Problemin İsveç dışında özellikle İngiltere, ABD, Almanya ve İtalya'ya yapılan satışları ilgilendirdiğini belirten sözcü, arızanın 2008 model V70 ve XC70 araçları için

    geçerli olduğunu bildirdi.

    Bohlin, aracında arıza olabilecek tüm müşterilere mektup gönderdiklerini ve tamir işleminin yarım saat içinde, ücretsiz olarak gerçekleştirileceğini açıkladı.

    alıntıdır...

    BMW

    Alman otomotiv üreticisi BMW, hava yastığıyla ilgili bir sorun yüzünden Kuzey Amerika'daki 150 bin aracını geri çağırıyor.

    Şirketin bir sözcüsü, Almanya'nın Münih kentinde yaptığı açıklamada, çarpışma anında ön yolcu hava yastığının açılmasını engelleyebilecek olası bir sorunu gidermek için 2004-2006 model araçları geri çağıracaklarını söyledi.

    ABD trafik güvenliği kurumu, bu araçlardan 200 bin adet olduğunu ifade ederken, sözcü, 50 bin aracın zaten yeni yolcu hava yastığı teçhizatlarını aldıklarını ifade etti.

    Sözcü, sorunun sadece ABD ve Kanada piyasalarındaki araçlarını ilgilendirdiğini belirtti. Çağrılacak araçların 2006 BMW3 serisi, 2004-2006 BMW5 serisi ve 2004-2006 BMWX3 serisi araçlar olduğu kaydedildi.

    Bu sorun nedeniyle herhangi bir kaza ya da yaralanma olayı olduğuna ilişkin bilgi bulunmadığı, firmanın gelecek ayın sonunda müşterilerine mektup göndermeye başlayacağı ifade edildi

    alıntıdır...

    NISSAN

    Japon otomotiv şirketi Nissan, ABD'de soğuk havanın etkili olduğu eyaletlerde yolcu hava yastığının açılmamasıyla ilgili sorunu gidermek amacıyla 240 binden fazla aracını geri çağırıyor.


    Nissan'dan yapılan açıklamada, hava yastığı sorunu nedeniyle geri çağrılmasına karar verilen araçların, Nissan'ın 2005-2009 yıllarına ait "Frontier", "Pathfinder" ve "Xterra" modellerini kapsadığı belirtildi.

    Soğuk havanın etkili olduğu eyaletlerde karayollarında kullanılan tuz ile birlikte karın, aracın çarpma bölgesi sensörüne girebildiği ve bunun da oksitlenmeye yol açarak ya da sinyali engelleyerek, çarpma anında yolcu hava yastıklarının açılmasını önlediği belirtildi.

    alıntıdır...

    HONDA

    Japon otomotiv şirketi Honda, bazı ''Accord'' ve ''Honda'' modelleri dahil, ölüme sebebiyet verme potansiyeli bulunan hava yastığı kusuru yüzünden 440 bin aracı kontrolden geçirecek. Japonya'nın ikinci büyük otomotiv şirketi Honda, çok satan bazı sedan araçlardaki haya yastığı şişiricisinin, çok fazla hava basıncı yüzünden kopabileceğini ve hava yastığından fırlayan metal parçaların araçtakilere zarar verebileceğini açıkladı.

    Honda sözcüsü Sage Marie, bu sorun yüzünden biri ölümle ve bazıları yaralanmalarla sonuçlanan vakalar meydana geldiğini söyledi.

    Honda'nın, 2001 ve 2002 model Accord ile 2001 Civic ve 2002-2003 model Acura TL sedanları toplayacağı, araçlardaki kusurlu hava yastığının sürücü hava yastığı olduğu belirtildi.

    Şirket, bu modellerin sahiplerinin, araçlarının kontrolden geçirilecekler arasında olup olmadığını belirlemek için Honda'nın ''www.owners.honda.com/recalls'' internet sitesinden öğrenebileceklerini kaydetti.

    Honda, daha önce geçen yıl Kasım ayında, bazı 2001 model Accord ve Civic araçları hava yastığı kusuru yüzünden kontrolden geçireceğini açıklamıştı

    alıntıdır...


    BUNUN SONU YOK :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Evolution313 -- 27 Ocak 2010; 23:07:43 >




  • Bence bu Temsaya güvenilmez,Kesin bir sorun vardır araçlarda önceki politikalarını türkiyede devam ettiriyorlardır.nede olsa 3.dünya ülkesi.
  • en sorunlu bize gelmiş bile olsa bişi yok derler.

    temsa baskı balata ve abs hatası için çağırsın binekleri.

    şimdi kurt düştü içime benimbaskı balata değişti mi değişmedi mi 120 000 oldu.

    unutmadan Murat Kara'yı forumda görmek güzel.
  • Bence çağırmasını beklemeden bu forumda herkesi organize edip aynı aynda servislere gitmeli ve temsaya noterden ihtar çekmeli
  • Hangi modeller olduğu ve sorunların nerede olduğunu açıklamış mı acaba?Elde ispat olmadan yapacak birşey olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dogmatik

    Hangi modeller olduğu ve sorunların nerede olduğunu açıklamış mı acaba?Elde ispat olmadan yapacak birşey olmaz.



    İspatı Temsaya bağlı servisler yapacağına göre mutlaka kullanıcı hatası deyip geçecekler.
  • Benim arabam başlı başına bir ispat yildizlarcafe arkdaşın söylediği gibi bir organizasyon yapılırsa seve seve gelir bana düşen ne gerekiyorsa yaparım, hatta ve hatta Tüm Mitsubishi kullanıcılarının imzası toplansın ve distiribütörlüğü Temsanın elinden alması için Japonyaya gönderilsin, Temsaya bmx distiribütörlüğü verilsin!
  • 30bin kmdeki garanti kapsamında aracıma disk çizilmesi kullanıcı hatasıdır diyerek değişim yapmadı ve taşlama ücretini bana ödetti.Temsa her koşulda yetkili servisinin uygulamasını desteklyerek hareket ediyor.Farklı bir yetkili servis ise onlara gitseydim kendilerinin bu parça için değişim yapabileceklerini söylüyor.Rutin bakımlarına giden bir aracın fren balataları aşınmış ise bir uyari ışığı yanarak sürücüyü ikaz eder diye biliyorum.1975 model mercedeste bile vardı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dogmatik

    30bin kmdeki garanti kapsamında aracıma disk çizilmesi kullanıcı hatasıdır diyerek değişim yapmadı ve taşlama ücretini bana ödetti.Temsa her koşulda yetkili servisinin uygulamasını desteklyerek hareket ediyor.Farklı bir yetkili servis ise onlara gitseydim kendilerinin bu parça için değişim yapabileceklerini söylüyor.Rutin bakımlarına giden bir aracın fren balataları aşınmış ise bir uyari ışığı yanarak sürücüyü ikaz eder diye biliyorum.1975 model mercedeste bile vardı.


    Kullanıcı hatası efendim çokmu bastınız frene

    Ya bakıyorumda hakikaten Temsa varken Türkiyede Mitsubishi almak büyük risk




  • noluyo yav
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _opeth

    noluyo yav

    bü gün yanıyor ortalık _opeth
  • ABS si devreye girmeyen yada sorun olan araç için kaza tutanağında belirttinizmi acaba?Onunla beraber mahkeneye başvurup bilirkişi tayini isteyin aracınızda fren sorunu olduğunu ve defalarca servise göstermenize rağmen aynı sorunun devam ettiğini böyle bir sorunun hayati tehlike arz etmesine rağmen servisin gerekli önlemleri almadığı ile ilgili şikayette bulunun.Bu dava konusu olduğunda kamu davasına dönüşmektedir.Sebebide ağır bir suç olmasından şimdi burada açıkmayayım gerekli araştırmayı yaparsanız suçun ne denli ağır olduğunu görürsünüz.
  • Çok basit bir kural var 1 memnuniyetsiz müşteri ortalama 105 müşteriyi kaçırırmış.Bir memnun müşteri ise ortalama 9 müşteriyi çekermiş.(rakamlar yaklaşıktır :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dogmatik

    ABS si devreye girmeyen yada sorun olan araç için kaza tutanağında belirttinizmi acaba?Onunla beraber mahkeneye başvurup bilirkişi tayini isteyin aracınızda fren sorunu olduğunu ve defalarca servise göstermenize rağmen aynı sorunun devam ettiğini böyle bir sorunun hayati tehlike arz etmesine rağmen servisin gerekli önlemleri almadığı ile ilgili şikayette bulunun.Bu dava konusu olduğunda kamu davasına dönüşmektedir.Sebebide ağır bir suç olmasından şimdi burada açıkmayayım gerekli araştırmayı yaparsanız suçun ne denli ağır olduğunu görürsünüz.


    Hayır kaza tutanağına öyle birşey yazmadılar zaten tutanak bile tutmamıza müsade etmediler karşı tarafta birşey yoktu ve şehiriçi trafiğini tamamen kesmiştik poliste onu gönderdi banada beyanla kaskondan yararlan dedi o şekilde kapandı, avukatımla görüştüm kendisi benden haber bekliyor işlemler için ama Temsada 3 kişilik bir ekip gönderecekmiş haftaya çarşamba yine bir netice çıkmazsa davayı başlatacağım. Aşağıdaki yazınızdada çok haklısınız, colt düşünenler bile benim aracımı görünce boşver ya fiesta alırım kafam dinç olur diyor, müşteri memnuniyetine önem vermenin önemini kavramalılar.




  • istediğiniz kadar iyi araç yapın müşteri memnuniyeti sağlayamazsanız bu iş olmaz.tutunamazsınız
  • @ Evolution313
    Bahsettiğin çağırılacak honda'lar sadece amerikan pazarında piyasaya sürülen araçlardır...Ona göre öyle yanlış bilgi olmasın

    @ILTERIS45
    Oğlum nası kuruuz cusun sen?Lancer'ci bile tokatlarken beni,sen uğraşıyosun...Senin şurdan uzamaaaan lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RevolutionsPerMinute

    Benim arabam başlı başına bir ispat yildizlarcafe arkdaşın söylediği gibi bir organizasyon yapılırsa seve seve gelir bana düşen ne gerekiyorsa yaparım, hatta ve hatta Tüm Mitsubishi kullanıcılarının imzası toplansın ve distiribütörlüğü Temsanın elinden alması için Japonyaya gönderilsin, Temsaya bmx distiribütörlüğü verilsin!



    İşte bu kadar arkadaşlar.Sözlerine tümüyle katılıyorum kesinlikle dediğin gibi bence gitsinler CHERRY 'e distrübütörlük yapsınlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildizlarcafe


    quote:

    Orijinalden alıntı: RevolutionsPerMinute

    Benim arabam başlı başına bir ispat yildizlarcafe arkdaşın söylediği gibi bir organizasyon yapılırsa seve seve gelir bana düşen ne gerekiyorsa yaparım, hatta ve hatta Tüm Mitsubishi kullanıcılarının imzası toplansın ve distiribütörlüğü Temsanın elinden alması için Japonyaya gönderilsin, Temsaya bmx distiribütörlüğü verilsin!



    İşte bu kadar arkadaşlar.Sözlerine tümüyle katılıyorum kesinlikle dediğin gibi bence gitsinler CHERRY 'e distrübütörlük yapsınlar.

    Benim kişisel görüşümdür,şu ekonomik darlıktan bir çıkılsın, temsa işlerini bir yoluna koysun.İlk fırsatta,Mitsubishi satmaktan da kurtulup,sırf kendi ticarilerine kasacak gibi duruyor.




  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.