Şimdi Ara

YENİ LANCER HAKKINDAKİ ŞİKAYETLER (13. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
308
Cevap
2
Favori
26.889
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merak etme yakında hondayı da satar, temsa
  • [Deleted by Admins]
  • olmaz olurmu hiç test?
    hemde birsürü var, birkaçını vereyim...
    Köpekbalığı Türkiye'ye geldi (2008)
    22.08.2008, Cuma
    Dokuzuncu nesli ile yollara çıkan ve Mitsubishi pazarlamacıları tarafından tasarımı nedeniyle köpekbalığı yakıştırmasını alan yeni Lancer çekici ve iddialı görünüyor.

    Genel İzlenim ve Detaylı Bilgi
    Teknik Veriler
    Fotoğraf Galerisi
    GENEL İZLENİMTEKNİK VERİLERGALERİ
    Dünya Ralli Şampiyonası macerasında 35 yıldır boy gösteren ve bunu zaferlerle taçlandıran Mitsubishi, parkurların efsanesi olan Lancer'ı dokuzuncu nesli ile bir kez daha gözler önüne çıkardı. 1973 yılından beri üretilen ve dokuzuncu neslinde radikal bir farklılık gösteren Lancer kesinlikle çok çekici görünen araçlardan.
    Jet uçaklarından yararlanmış dururken bile hareketliymiş gibi görünmesini sağlayan dinamik bir tasarıma sahip olan Lancer, sedan otomobillerin de çekici olabileceğini ispatlıyor. Özellikle sivri burun yapısı, jet uçaklarının hava emiş sistemlerinden esinlenilerek yaratılan ön ızgarası, arkaya doğru yükselen tasarımı, kısa bagajı sayesinde gerçekten de kendisine yakıştırıldığı gibi yırtıcı bir hayvan görünümüne bürünmüş durumda.
    Tasarımı sayesinde meraklı gözleri kendisine çekmeyi başaran Lancer'm geniş iç mekanı da sedan otomobil beklentilerini sorunsuzca karşılıyor. Gerek ön gerekse arka alanda yeterli genişliği sunan Lancer, omuz, baş ve diz mesafeleri konusunda da isteneni veriyor. Araç içinde yer alan donanımlar kolay ulaşılabilir şekilde konumlanmış.





    Sürüş karakteri sürücüye ralli pilotu havası katıyor
    Teknolojinin son nimetlerinden de faydalanan Lancer, Bluetooth telefon kiti, far ve yağmur sensörü, hız sabitleme sistemi, Rockford Fosgate müzik sistemi (9 hoparlörlü, 650W), otomatik klima, yol bilgisayarı gibi sistemleri de donanıma bağlı olarak sunuyor. Küçük eşya gözleri açısından da beklediğimizden daha iyi çıkan Lancer'ın iç mekanının dışı gibi çekici göründüğünü söylememiz ise pek mümkün değil. Biraz ucuz bir his uyandıran iç mekanda klima kumandaları, neredeyse kokpit boyunca uzanan alüminyum görünümlü kaplama, çok düz görünen kokpit tasarımı, ev koltuklarını andıran döşemeleriyle göze hitap etmeyi çok fazla başaramıyor. Bazı yerlerindeki işçilik ve montaj sorunları da meraklıların gözünden kaçmıyor.





    Koltukları daha iyi olmalı

    Ev koltuklarını andıran bir tasarıma sahip olan koltukları rahatlık konusunda ise beklentileri karşılıyor. Ancak uzun süreli yolculukların ardından bu koltuklar rahatsızlık verici olabiliyor. Sürüş pozisyonunu çok zorlanmadan ayarlayabildiğimiz otomobilin görüş açıları konusunda da çok ciddi bir sorun bulunmuyor. Kalıntasarımı şehir içi sürüşler sırasında istenen açıyı biraz daralüyor olsa da bu çok can sıkıcı bir hal almıyor.
    Motor kaputunun altında 1.5 lt'lik MIVEC (Değişken Supap Zamanlaması) motorun yattığı Lancer, 6000 d/d'de 109 HP güç ve 4000 d/d'de 143 Nm tork değerlerini sunuyor. Kulağa matematiksel olarak bakıldığında son derece hoş gelen bu veriler kullanım sırasında da Lancer'ın ortalamaları yakalamasını sağlıyor. 18-19 saniye aralığında 130 km/s hıza ulaşabilen Lancer'ın 100 km/s hızlanması için ise13.8 saniye yeterli oluyor. 4 ileri oranlı, tork konvertörlü, INVECSII ismi verilen bir otomatik şanzımanla kombine edilen Lancer, 0-100 km/s hızlanma testleri sırasında fabrika verilerinden daha iyi bir zamana ulaştı. Maksimum hızı bu kombinasyonla 178 km/s olan Lancer bu hıza çıkma isteğini de gizlemiyor. Netliği ve verdiği his ile beğenimizi kazanan bir direksiyon simidi ve direksiyon sistemine (Kremayer elektrik destekli) sahip olan Lancer'ın yönlendirme kabiliyeti de beklendiği gibi yüksek. Şehir içi kullanımlarda da sorunsuz olan yönlendirme ve park kabiliyeti bu otomobilin çekici yanlarından. 1280 kg ağdığında, 4570 mm uzunluğunda olan Lancer, küçük motoru ve otomatik şanzımam ile performans konusunda ortalamaları karşılıyor. Fakat bu ikili kombinasyonun neden olduğu gürültü çoğu zaman çok can sıkıcı bir hal alıyor. Test otomobili arşivimize gürültülü bir otomobil olarak kayıt ettiğimiz Lancer, hızlanmak istendiğinde ortaya çıkan gürültü ile hafızalarımızda yer etti. Mekanik sesler eşliğinde otomobilin içinde neredeyse sohbet etmek bile imkansız bir hal alıyor.



    Sert sürüşlere davet ediyor

    Önde McPherson, arkada ise çok kollu bir bağlantının görev yaptığı süspansiyon sistemi sert şasi ile birleşince ortaya sert ayarlara sahip bir otomobil çıkmış. Yol tutuş güvenliğini maksimuma yakın kılabilmek için yer verilen bu sistemlerle beklenen sonuç alınmış. Ralli parkurlarının efsanesi yollarda da neredeyse aynı güvenliği sunabilecek kadar başarılı. Fren performansının çok daha iyi olmasını beklediğimiz Lancer'ı kullanıyor olmak, yollarda biraz daha güvende olabileceğiniz anlamına geliyor. ASTC'nin (Aktif Stabilite ve Çekiş Kontrol Sistemi) aracın aktif güvenliğini biraz daha artırırken, darbe emişi güçlendirilmiş monoblok gövde de Lancer'in pasif güvenlik özelliğini açıkça ortaya koyuyor.
    35 bin 110 YTL'den başlayan fiyat etiketine sahip olan Lancer için uygun fiyatlı diyebilmek imkansız. 1.8 lt'lik motoru ve CVT şanzımanı ile fiyatın 50 bin YTL'ye dayanıyor olması da bu söylemimizi destekliyor.




    SONUÇ
    Ralli parkurlarının efsane modellerinden biri olan Lancer dokuzuncu nesli ile en çekici halini aldı. Yırtıcı hayvanları andıran sivri ve keskin hatlara sahip tasarımı ile yolların dikkat çekici çocuğu olan Lancer'in iç mekanı ise dışının yanında son derece sönük kalıyor. Performansı ile sınıf ortalamalarını ya¬kalayan Lancer'in gürültülü yapısı ise negatif bir etki bırakıyor. Güvenli sürüş ve yol hakimiyeti konusunda da Lancer atalarının izinden gitmeyi biliyor.


    Kaynak : Autoshow


    Yeni Lancer Yollarda...

    --------------------------------------------------------------------------------

    Japon üretici tarafından tarihinin en büyük projesi olarak tanımlanan ‘Global Platform’un ikinci üyesi Lancer’ı İtalya’da test ettik.

    ‘Evo’ görünümü standart!
    Lancer ailesinin ilk ürünü Sports Sedan Türk tüketicisiyle buluşmak için gün sayıyor. Agresif tasarımı, sürüş dinamikleri ile orta sınıftaki iddiasını vurgulayan otomobilin selefiyle en önemli farkı kuşkusuz dış görünümü… Lancer’ın standart versiyonları bile artık Evo kalitesinde dış görünüme sahip.
    Türkiye distribütörü Temsa tarafından yılın ilk çeyreğinde satışa sunulacak Lancer Sports Sedan’ın diğer kardeşleri Sportback ve Evolution X, 2008’in ikinci yarısında ithal edilecek.

    Jetlerden esinlenilen tasarım
    Multi-milyon dolarlık bir yatırım olan Global Platform kapsamında geliştirilen Yeni Lancer Sports Sedan, 1973 yılında başlayan Lancer serisinin dokuzuncu versiyonu…
    Lancer Sports Sedan, 2005 Concept-X baz alınarak, Avrupalı müşterilerin beklentilerini karşılamak üzere Mitsubishi’nin Avrupa’daki tasarım merkezinde geliştirildi. Mitsubishi’nin gelecek modellerinde uygulamaya koyacağı yeni görsel kimliğinin ilk örneği olan Lancer, jet uçaklarının hava emiş sistemlerinden esinlenilerek tasarlanan ön ızgarası ile yırtıcı bir görünüme sahip. Yeni Lancer, köpekbalığı ağzı şeklindeki ters açılı burnu, uzun kaputu, arkaya doğru yükselen bel çizgisi ve kısa bagajı ile bir kama görüntüsü çiziyor. Agresif görüntüsü ona dururken bile hareket ediyor imajı veriyor.
    Lancer’ın gövde sertliği bir önceki Lancer’a göre bükülmede yüzde 56, burulmada ise yüzde 50 oranında arttırıldı. Bu da Yeni Lancer’ın yol tutuş ve sürüş karakteristiğini beklentilerin ötesine taşıyor.
    Lancer Sports Sedan, 4570 mm’lik uzunluğuyla neredeyse bir üst segmentin büyüklüğüne ulaşıyor. Geniş iç hacim konfor sağlarken, düşük dönüş çapı manevra yeteneğini arttırıyor. ABS+EBD ve 9 hava yastığı (ön, yan, perde, diz) tüm modellerde standart olarak sunuluyor. Invite modelinde sunulan ASTC ile birlikte Lancer segmentindeki güvenlik standartlarını bir adım öteye taşıyor. Lancer, Euro NCAP testlerinde 5 yıldızı hedefliyor.
    Lancer Sports Sedan, Temsa tarafından Türkiye’de ilk etapta 1.5 L 110 PS manuel ve otomatik şanzıman seçenekleri ve Inform ve Invite donanım seviyelerinde satışa sunulacak.
    Inform donanım seviyesinde ABS+EBD, 9 hava yastığı, klima, yol bilgisayarı, CD+MP3’lü müzik sistemi, 4 elektrikli cam, uzaktan kumandalı merkezi kilit, 16’’ jantlar standart olarak sunulacak. Invite modelinde ise bu özelliklere ek olarak; ASTC (Aktif denge ve çekiş kontrolü), alüminyum alaşımlı jantlar, Bluetooth handsfree, deri direksiyon ve vites topuzu, otomatik klima standart olarak sunulacak.

    Lansmanı izleyen aylarda 1.8L CVT versiyonun eklenmesi ve 2008’in ikinci yarısında sunulacak Yeni Lancer Sportback ve Yeni Lancer Evolution X ile aile tamamlanacak.

    Konu ile ilgili bir açıklama yapan Temsa Satış ve Pazarlama Direktörü Yusuf Soner “Türkiye otomobil pazarında orta sınıf, küçük otomobil segmentiyle birlikte en büyük iki otomobil segmentinden biri olarak dikkat çekiyor. Orta sınıf içersinde 4 kapılı sedan oranı ise yüzde 73’e ulaşıyor. Yeni Lancer Sports Sedan, 4.5 metreyi aşan boyu ile sınıfının en uzun sedanlarından biri. Yeni Lancer’ın yüksek teknolojisi, sıra dışı tasarımı, üstün sürüş dinamikleri ve şıklığı ile sınıfında ayrıcalıklı bir yere sahip olacağına inanıyoruz. 2008 yılında 3000 adet satış rakamına ulaşmayı hedefliyoruz.” dedi.

    Lancer’ın hikayesi…
    • Chrysler ile birlikte geliştirilen Global Platform’un üyelerinden.
    • Yeni Outlander ve Delica D5 aile içerisindeki diğer kardeşleri…
    • Mitsubishi Design tarafından Avrupa’da yaratıldı.
    • 2009’dan itibaren Avrupa’da yılda 45 bin adet satılması hedefleniyor.
    • Türkiye’deki 2008 yılı satış hedefi 3 bin olarak belirlenmiş.
    • 2009 yılı için 7 bin adet gibi rekor bir hedef belirlenmiş


    Teknik Tablo
    Versiyon 1.5 1.8 2.0 DiD
    Motor Hacmi 1499 1798 1968
    Güç (Hp): 109 143 140
    Tork (Nm): 143 178 310
    Maks.hız(km/s):191 204 207
    0-100 (km/s): 11.6 9.9-11.2(CVT)9.6

    Yakıt tüketimi(lt):6,4 7.7 5.9

    Ağırlık(kg): 1200 1320/1380(CVT) 1500

    Şanzıman: Manuel(5) Manuel(5)/CVT(6) Manuel (6)

    Bagaj hacmi: 400 litre

    Boyutlar (u/g/y): 4570/1760/1490




  • [Deleted by Admins]
  • hocam .. soyledigin seyler birebir kendi tecrubelerin oldugu icin gayet objektif oldugunu dusunuyorum.. zamanla bizde senin dediklerini yasayarak gorecegiz..daha once 156 im vardi.. neler neler dediler almadan once..2.eli bitik dediler sorunlu dediler . cok yakiyor dediler..ama uzun sure bineceksen ve tek sen kullancaksan,bakimlarini duzgun yaptirdiktan sonra sorun yasayacagimizi zannetmiyorum..ses konusunda haklisin ama bizim segmentteki araclarda cok da farkli olduguna inanmiyorum..diger detaylarda tmmen zevke giriyor aslinda. Bunlar benim icin sorun teskil etmiyor 4-5 sene binmek istedigim bi araba yilda 10-12 bini gecmioyrum...yaptirdigim bodykitle de tmmen zevkle bindigim bi arac oldu..suana kadar baski -balata sorunu diisnda ciddi bi sorun okumadim . ilk defa sizden klima sesini okudum.. artik onu yazin gorebilecegim..ama mesela 156 imda daha garanti bitmeden 2 adet varyator 1 adet fren balatalari degismisti ..en azindan boyle kronik sorunlari yok ..galiba hem esteik olsun hem spor ruhlu olsun hemde sessiz olsun zor oluyor :).. keyifli surusler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: abismo

    sorunlar ve çözümler birbirine karışıyor.araba işi şans gerçekten.ama temsanın bu kadar duyarsız olmasının sebebi nedir acaba çok merak ediyorum.hiç bir şikayete direkt cevap vermiyor.umursamıyor yani...ee tabi bunda bizim tüketici kanunlarının gevşekliği ve çoook uzun süren mahkemeler onlara güç veriyor olsa gerek.bu başlık altında sadece lancerin sorunlarını konuşmak daha doğru olur gibi geliyor bana.zira artık herkes yavaş yavaş araçlarla km.yapmaya başladı ve 50binleri devirenler çoğaldı.servislerin tutumu,araçın gerçek performansı,bakım masrafları,güvenlik sorunları,arabanın kronik sorunları...vs vs. bunları konuşşak ne güzel olur.bende de var köpek balığı ve mavi renkli ender olanından.ilk bende vardı istanbulda şimdiye kadar bir tane caddede gördüm.ben aydınaldıcı olması ve alaçaklara bir fikir vermesi bakımından benim araçta olan sorunlar hakkında bir kaç şey yazıcam:
    -lastikler çok dandik ıslak yollarda aman dikkat hemen kayar.esb olmasa yanmıştık.lastikler çok sert.bence dört mevsim filan değil onlar direkt yaz lastigi.
    -en iyi performansı opet benzini veriyor.en fazla bp ile gidiyor.shell opete yakın bir performans sunuyor.
    -yan aynaların görüşü çok yetersiz.keşke daha küçük fakat çift açılı olsaydı.a sütünü çok kalın sola dönüşlerde yolu yada yoldaki şeyleri görmeniz imkansız.
    -amortisörleri çok sesli çalişıyor ufak bir çukura düşmeniz yada bir tümsekten geçmeniz halinde gacır gucur ses yapıyor.
    -debriyaj yaramaz ne koymuşlarsa bilmem ama iyi bir marka değil.ilk başlarda 1. vitese geçerken zorlanıyordu ama şimdi rahatladı.
    -frenler benim araçta gayet iyi ama abs erken devreye giriyor.
    -içeri motor sesi aldığı doğru ama bu bizim hoşumuza gidiyor.
    -asıl sorun diğer sesler.şimdi burada yazaçaklarım her lancer da vardır fakat seslere herkes aynı hassasiyeti göstermez yani herhes her sesi duymaz onlara birinin o seslerin var olduğunu söylemesi lazımdır ondan sonra bakın görün ne oluyor.ön gögüsten bozuk yollarda ses geliyor.gelmiyor diyene inanmayın geliiiiyor hepsinden ..cd dinlerken kolonlar sanki kapıya vuruyormuş gibi oluyor yani kapılardan çarpma sesi geliyor.30 seviyesinde oluyor bunlar.hava çıkış deliklerinden titreşim sesi geliyor bu sesi kaç kişi duymuştur?montaj çok kötü yapıldığından heryerde olmaması gereken açıklıklar var mesela km .ve devir saatinin olduğu yere yandan gece bakınız ne gördünüz?
    -koltuk döşemesi çok kötü hangimizin koltuğu ilk günkü formunda yani kumaşta ve süngerde deformasyon başlamadımı henüz?
    -camların açılıp kapanırken yaptığı seslerden niye kimse bahsetmiyor.
    -yada silecekler neden bu kadar sesli çalışıyor?hıza duyarlı olduklarındanmı çalışırken pedallara etki yapıyor onları titretiyor?
    -kliması tam bir rezalet tam otomatik diyor ama hikaye.küçük bir fan neye yeter?arabanız rölantide iken bir çalıştırın bakalım ne olucak. o ses fazla değilmi?
    -yazın devamlı fan devreye giriyor ve ses içeriden çok duyuluyor.
    şimdi lancer fanları bana kızacaklardır ama kendi arabalarınında bir yada birkaç sorununu yazdığımı düşünüyorum.çünkü bende lancer fanıyım ama dürüst olmak lazım..
    neden bir araya gelip temsaya açık bir mektup yazmıyoruz?korkuyormuyuz?tüm bu sorunların olduğunu onlara açıklıkla iletelim bir sürü kanal var aramızda bir sürü ehil insan var temsa neden duyarlı değil bize ve şikayetlerimize bunu onlara soralım.ilgilenmeyen yetkilileri biz cezalandıralım hukuki yollardan...duyarlı tüketici olalım şikayet mekanızması düzgün çalışmazsa burası Türkiye böyler şeyler olur lafını daha çok duyarız.
    son söz olarak neden hala ülkemizde hiç bir resmi otomobil külübü lancer test etmiyor yada neden hala hiç bir tv programında detaylı bir testi yer almıyor?temsa bu aracı satmak istemiyor onu biliyoruz nedenini kendileri biliyor.ama neden hala türkçe olarak ve resmi olarak bu aracın bir testi yayınlanmadı..?



    abismo arkdaşa katılıyor yazdığı bu yazıdan dolayı teşekkür ediyorum.
    Bence yakın zamanda bir buluşma düzenlensin forumun ileri gelenlerine duyrulur...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RevolutionsPerMinute


    quote:

    Orijinalden alıntı: abismo

    sorunlar ve çözümler birbirine karışıyor.araba işi şans gerçekten.ama temsanın bu kadar duyarsız olmasının sebebi nedir acaba çok merak ediyorum.hiç bir şikayete direkt cevap vermiyor.umursamıyor yani...ee tabi bunda bizim tüketici kanunlarının gevşekliği ve çoook uzun süren mahkemeler onlara güç veriyor olsa gerek.bu başlık altında sadece lancerin sorunlarını konuşmak daha doğru olur gibi geliyor bana.zira artık herkes yavaş yavaş araçlarla km.yapmaya başladı ve 50binleri devirenler çoğaldı.servislerin tutumu,araçın gerçek performansı,bakım masrafları,güvenlik sorunları,arabanın kronik sorunları...vs vs. bunları konuşşak ne güzel olur.bende de var köpek balığı ve mavi renkli ender olanından.ilk bende vardı istanbulda şimdiye kadar bir tane caddede gördüm.ben aydınaldıcı olması ve alaçaklara bir fikir vermesi bakımından benim araçta olan sorunlar hakkında bir kaç şey yazıcam:
    -lastikler çok dandik ıslak yollarda aman dikkat hemen kayar.esb olmasa yanmıştık.lastikler çok sert.bence dört mevsim filan değil onlar direkt yaz lastigi.
    -en iyi performansı opet benzini veriyor.en fazla bp ile gidiyor.shell opete yakın bir performans sunuyor.
    -yan aynaların görüşü çok yetersiz.keşke daha küçük fakat çift açılı olsaydı.a sütünü çok kalın sola dönüşlerde yolu yada yoldaki şeyleri görmeniz imkansız.
    -amortisörleri çok sesli çalişıyor ufak bir çukura düşmeniz yada bir tümsekten geçmeniz halinde gacır gucur ses yapıyor.
    -debriyaj yaramaz ne koymuşlarsa bilmem ama iyi bir marka değil.ilk başlarda 1. vitese geçerken zorlanıyordu ama şimdi rahatladı.
    -frenler benim araçta gayet iyi ama abs erken devreye giriyor.
    -içeri motor sesi aldığı doğru ama bu bizim hoşumuza gidiyor.
    -asıl sorun diğer sesler.şimdi burada yazaçaklarım her lancer da vardır fakat seslere herkes aynı hassasiyeti göstermez yani herhes her sesi duymaz onlara birinin o seslerin var olduğunu söylemesi lazımdır ondan sonra bakın görün ne oluyor.ön gögüsten bozuk yollarda ses geliyor.gelmiyor diyene inanmayın geliiiiyor hepsinden ..cd dinlerken kolonlar sanki kapıya vuruyormuş gibi oluyor yani kapılardan çarpma sesi geliyor.30 seviyesinde oluyor bunlar.hava çıkış deliklerinden titreşim sesi geliyor bu sesi kaç kişi duymuştur?montaj çok kötü yapıldığından heryerde olmaması gereken açıklıklar var mesela km .ve devir saatinin olduğu yere yandan gece bakınız ne gördünüz?
    -koltuk döşemesi çok kötü hangimizin koltuğu ilk günkü formunda yani kumaşta ve süngerde deformasyon başlamadımı henüz?
    -camların açılıp kapanırken yaptığı seslerden niye kimse bahsetmiyor.
    -yada silecekler neden bu kadar sesli çalışıyor?hıza duyarlı olduklarındanmı çalışırken pedallara etki yapıyor onları titretiyor?
    -kliması tam bir rezalet tam otomatik diyor ama hikaye.küçük bir fan neye yeter?arabanız rölantide iken bir çalıştırın bakalım ne olucak. o ses fazla değilmi?
    -yazın devamlı fan devreye giriyor ve ses içeriden çok duyuluyor.
    şimdi lancer fanları bana kızacaklardır ama kendi arabalarınında bir yada birkaç sorununu yazdığımı düşünüyorum.çünkü bende lancer fanıyım ama dürüst olmak lazım..
    neden bir araya gelip temsaya açık bir mektup yazmıyoruz?korkuyormuyuz?tüm bu sorunların olduğunu onlara açıklıkla iletelim bir sürü kanal var aramızda bir sürü ehil insan var temsa neden duyarlı değil bize ve şikayetlerimize bunu onlara soralım.ilgilenmeyen yetkilileri biz cezalandıralım hukuki yollardan...duyarlı tüketici olalım şikayet mekanızması düzgün çalışmazsa burası Türkiye böyler şeyler olur lafını daha çok duyarız.
    son söz olarak neden hala ülkemizde hiç bir resmi otomobil külübü lancer test etmiyor yada neden hala hiç bir tv programında detaylı bir testi yer almıyor?temsa bu aracı satmak istemiyor onu biliyoruz nedenini kendileri biliyor.ama neden hala türkçe olarak ve resmi olarak bu aracın bir testi yayınlanmadı..?



    abismo arkdaşa katılıyor yazdığı bu yazıdan dolayı teşekkür ediyorum.
    Bence yakın zamanda bir buluşma düzenlensin forumun ileri gelenlerine duyrulur...



    Ben hertürlü yardıma ve desteğe hazırım.




  • [Deleted by Admins]
  • sevgili abismo"nun yazdıklarına katılıyorum...haksızlığın karşısında susan dilsiz şeytandır...
  • edit



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cottonmurat -- 4 Ocak 2016; 4:32:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cottonmurat



    Seviyorum Ulen





    yok şimdi Allah var, biz de seviyoruz keratayı :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cottonmurat

    ben aracımı 38.5 gibi bir rakama alırken 1.6 fsi passat 41.5 idi. İstesem onu da alabilirdim ancak lancerın hırçın bakışları, herkesin aracınıza bakması bambaşka..

    Seviyorum Ulen


    heyt be işte gerçek bir lancer'cı sonunda herşeye rağmen lancer diyebilmektir önemli olan

    saygılar...
  • Benim kafam allak bullak oldu arkadaşlar
  • arkadaşlar arabayı her görüşümde yine hayran oluyorum. duruşu yeter. heybeti... her yeri karizma. muratın dediği gibi bir passat inceliği ,elektroniği, detaycılığı aramıyacaksınız. adamlar lancer fiyatına evolution kasa veriyor. bu bile bir efsane bence


    quote:

    Orijinalden alıntı: cottonmurat

    -Ben forumda kışlık lastikleri takınca eski lastiklerden çok farklı olduğunu yazmıştım. Üzerinde gelen lastiklerin ıslak performansı gerçekten düşük.

    -Ben sonradan yan ayna taktım ama yeni taktıklarımda da kör nokta için eğim kısmı yoktu. Evet bu bir eksik ama japon araçlarında ayrıntı olarak nitelendiriliyor anladığım kadarıyla. 2005 model megane araıcmda vardı olmazsa olmaz bir şey değil bence. Ama araç çok heybetli hakkaten bazı noktalar tamamen iptal.

    -Ben amortisörleri ÇOK beğendim. Şu an aracım 2700 km civarında. Arkadaş yeni passatla beni arabama götürdü. Passattan indim lancera bindim ve çukurlarda aynı tok his var. Ses yalıtımı daha zayıf ama bu bir eksik değil.Gacur gucur sesleri daha duymadım, umarım duymam.

    -Evet yokuşlarda debriyaj balatasının kokusunu alıyorum bazen ama bu kullandığım tüm araçlarda oldu. Lancera hatalı diyemem. Hatta meganın 40binde değiştirdiğim balatası 80binde cinnah yokuşunda 1 saat dur kalk yapınca tekrar sıyırdı. Düz vitesin handikapı.

    -ABS nin erken devreye girmesini lastiğinize bağlıyorum. Bizim evin orda yokuş aşağı çok dik bir dönüş var orda eski lastiklerle abs devreye girerken kışlık lastiklerim çok stabil şekilde duruyor.

    -Gelelim kapılara. Ben ayna montajı için kapıları 5-6 kere komple söktüm ve taktım, kapıların içi boş. Ben cam yünü tarzı bir dolgu bekliyordum. Bass sesinin titreşim yaptığını düşünüyorsanız kapı içlerine ya ince bir dolgu malzemesi kaplatırsanız bu sorun çözülür. Bass seslerinin cızırtı yapmasının sebebi kapının bazı noktalarının boşlukta durması. Bu bir hata evet.

    -Hava çıkış deliklerinden şükür bir ses duymadım.

    -Silecekler fren pedalına kesinlikle vuruyor evet bunu bir tek ben demiyormuşum demekki.

    -Siz de benim gibi dikkatlisiniz. Kadranların yuvarlakları tam oturmadığı için yandan bakınca ışık kaçıyor dışarı.

    -Benim eski yazılarımı okursanız koltuk dolgu malzemesinin c sınıfı araçlara nazaran zayıf olduğunu daha önce belirtmiştim. Ama bu daha ferah bir ortam yaratıyoryeni civicin arka koltuğuna oturdum ve kapıya 10 cmden fazla yaklaşamıyorsunuz yan dolgular yüzünden, ama lancera arkaya 4 kişi at götür dümdüz

    -Aracımı yazın kullanmaya fırsat bulamadım şimdilik klimaya bir şey diyemeyeceğim.

    ek olarak benim aracımda cd çaların üst kısmındaki çizgi dümdüz ilerlemiyor sağda bikaç milimi yapışmamış gibi havada duruyor. bu yalnızca bana özgü galiba

    Son olarak ben her fırsat bulduğumda camdan aracımı seyrediyorum. Benim için ufak tefek sesler önemli değil. Bugün karda kışta canım arabam ne zor koşullarda tık demedi. Benim için önemli olan buydu. Ufak detaylarda passat çok başarılı. ben aracımı 38.5 gibi bir rakama alırken 1.6 fsi passat 41.5 idi. İstesem onu da alabilirdim ancak lancerın hırçın bakışları, herkesin aracınıza bakması bambaşka..

    Seviyorum Ulen


    quote:

    Orijinalden alıntı: abismo

    sorunlar ve çözümler birbirine karışıyor.araba işi şans gerçekten.ama temsanın bu kadar duyarsız olmasının sebebi nedir acaba çok merak ediyorum.hiç bir şikayete direkt cevap vermiyor.umursamıyor yani...ee tabi bunda bizim tüketici kanunlarının gevşekliği ve çoook uzun süren mahkemeler onlara güç veriyor olsa gerek.bu başlık altında sadece lancerin sorunlarını konuşmak daha doğru olur gibi geliyor bana.zira artık herkes yavaş yavaş araçlarla km.yapmaya başladı ve 50binleri devirenler çoğaldı.servislerin tutumu,araçın gerçek performansı,bakım masrafları,güvenlik sorunları,arabanın kronik sorunları...vs vs. bunları konuşşak ne güzel olur.bende de var köpek balığı ve mavi renkli ender olanından.ilk bende vardı istanbulda şimdiye kadar bir tane caddede gördüm.ben aydınaldıcı olması ve alaçaklara bir fikir vermesi bakımından benim araçta olan sorunlar hakkında bir kaç şey yazıcam:
    -lastikler çok dandik ıslak yollarda aman dikkat hemen kayar.esb olmasa yanmıştık.lastikler çok sert.bence dört mevsim filan değil onlar direkt yaz lastigi.
    -en iyi performansı opet benzini veriyor.en fazla bp ile gidiyor.shell opete yakın bir performans sunuyor.
    -yan aynaların görüşü çok yetersiz.keşke daha küçük fakat çift açılı olsaydı.a sütünü çok kalın sola dönüşlerde yolu yada yoldaki şeyleri görmeniz imkansız.
    -amortisörleri çok sesli çalişıyor ufak bir çukura düşmeniz yada bir tümsekten geçmeniz halinde gacır gucur ses yapıyor.
    -debriyaj yaramaz ne koymuşlarsa bilmem ama iyi bir marka değil.ilk başlarda 1. vitese geçerken zorlanıyordu ama şimdi rahatladı.
    -frenler benim araçta gayet iyi ama abs erken devreye giriyor.
    -içeri motor sesi aldığı doğru ama bu bizim hoşumuza gidiyor.
    -asıl sorun diğer sesler.şimdi burada yazaçaklarım her lancer da vardır fakat seslere herkes aynı hassasiyeti göstermez yani herhes her sesi duymaz onlara birinin o seslerin var olduğunu söylemesi lazımdır ondan sonra bakın görün ne oluyor.ön gögüsten bozuk yollarda ses geliyor.gelmiyor diyene inanmayın geliiiiyor hepsinden ..cd dinlerken kolonlar sanki kapıya vuruyormuş gibi oluyor yani kapılardan çarpma sesi geliyor.30 seviyesinde oluyor bunlar.hava çıkış deliklerinden titreşim sesi geliyor bu sesi kaç kişi duymuştur?montaj çok kötü yapıldığından heryerde olmaması gereken açıklıklar var mesela km .ve devir saatinin olduğu yere yandan gece bakınız ne gördünüz?
    -koltuk döşemesi çok kötü hangimizin koltuğu ilk günkü formunda yani kumaşta ve süngerde deformasyon başlamadımı henüz?
    -camların açılıp kapanırken yaptığı seslerden niye kimse bahsetmiyor.
    -yada silecekler neden bu kadar sesli çalışıyor?hıza duyarlı olduklarındanmı çalışırken pedallara etki yapıyor onları titretiyor?
    -kliması tam bir rezalet tam otomatik diyor ama hikaye.küçük bir fan neye yeter?arabanız rölantide iken bir çalıştırın bakalım ne olucak. o ses fazla değilmi?
    -yazın devamlı fan devreye giriyor ve ses içeriden çok duyuluyor.
    şimdi lancer fanları bana kızacaklardır ama kendi arabalarınında bir yada birkaç sorununu yazdığımı düşünüyorum.çünkü bende lancer fanıyım ama dürüst olmak lazım..
    neden bir araya gelip temsaya açık bir mektup yazmıyoruz?korkuyormuyuz?tüm bu sorunların olduğunu onlara açıklıkla iletelim bir sürü kanal var aramızda bir sürü ehil insan var temsa neden duyarlı değil bize ve şikayetlerimize bunu onlara soralım.ilgilenmeyen yetkilileri biz cezalandıralım hukuki yollardan...duyarlı tüketici olalım şikayet mekanızması düzgün çalışmazsa burası Türkiye böyler şeyler olur lafını daha çok duyarız.
    son söz olarak neden hala ülkemizde hiç bir resmi otomobil külübü lancer test etmiyor yada neden hala hiç bir tv programında detaylı bir testi yer almıyor?temsa bu aracı satmak istemiyor onu biliyoruz nedenini kendileri biliyor.ama neden hala türkçe olarak ve resmi olarak bu aracın bir testi yayınlanmadı..?






  • quote:

    Orijinalden alıntı: abismo

    sorunlar ve çözümler birbirine karışıyor.araba işi şans gerçekten.ama temsanın bu kadar duyarsız olmasının sebebi nedir acaba çok merak ediyorum.hiç bir şikayete direkt cevap vermiyor.umursamıyor yani...ee tabi bunda bizim tüketici kanunlarının gevşekliği ve çoook uzun süren mahkemeler onlara güç veriyor olsa gerek.bu başlık altında sadece lancerin sorunlarını konuşmak daha doğru olur gibi geliyor bana.zira artık herkes yavaş yavaş araçlarla km.yapmaya başladı ve 50binleri devirenler çoğaldı.servislerin tutumu,araçın gerçek performansı,bakım masrafları,güvenlik sorunları,arabanın kronik sorunları...vs vs. bunları konuşşak ne güzel olur.bende de var köpek balığı ve mavi renkli ender olanından.ilk bende vardı istanbulda şimdiye kadar bir tane caddede gördüm.ben aydınaldıcı olması ve alaçaklara bir fikir vermesi bakımından benim araçta olan sorunlar hakkında bir kaç şey yazıcam:
    -lastikler çok dandik ıslak yollarda aman dikkat hemen kayar.esb olmasa yanmıştık.lastikler çok sert.bence dört mevsim filan değil onlar direkt yaz lastigi.
    -en iyi performansı opet benzini veriyor.en fazla bp ile gidiyor.shell opete yakın bir performans sunuyor.
    -yan aynaların görüşü çok yetersiz.keşke daha küçük fakat çift açılı olsaydı.a sütünü çok kalın sola dönüşlerde yolu yada yoldaki şeyleri görmeniz imkansız.
    -amortisörleri çok sesli çalişıyor ufak bir çukura düşmeniz yada bir tümsekten geçmeniz halinde gacır gucur ses yapıyor.
    -debriyaj yaramaz ne koymuşlarsa bilmem ama iyi bir marka değil.ilk başlarda 1. vitese geçerken zorlanıyordu ama şimdi rahatladı.
    -frenler benim araçta gayet iyi ama abs erken devreye giriyor.
    -içeri motor sesi aldığı doğru ama bu bizim hoşumuza gidiyor.
    -asıl sorun diğer sesler.şimdi burada yazaçaklarım her lancer da vardır fakat seslere herkes aynı hassasiyeti göstermez yani herhes her sesi duymaz onlara birinin o seslerin var olduğunu söylemesi lazımdır ondan sonra bakın görün ne oluyor.ön gögüsten bozuk yollarda ses geliyor.gelmiyor diyene inanmayın geliiiiyor hepsinden ..cd dinlerken kolonlar sanki kapıya vuruyormuş gibi oluyor yani kapılardan çarpma sesi geliyor.30 seviyesinde oluyor bunlar.hava çıkış deliklerinden titreşim sesi geliyor bu sesi kaç kişi duymuştur?montaj çok kötü yapıldığından heryerde olmaması gereken açıklıklar var mesela km .ve devir saatinin olduğu yere yandan gece bakınız ne gördünüz?
    -koltuk döşemesi çok kötü hangimizin koltuğu ilk günkü formunda yani kumaşta ve süngerde deformasyon başlamadımı henüz?
    -camların açılıp kapanırken yaptığı seslerden niye kimse bahsetmiyor.
    -yada silecekler neden bu kadar sesli çalışıyor?hıza duyarlı olduklarındanmı çalışırken pedallara etki yapıyor onları titretiyor?
    -kliması tam bir rezalet tam otomatik diyor ama hikaye.küçük bir fan neye yeter?arabanız rölantide iken bir çalıştırın bakalım ne olucak. o ses fazla değilmi?
    -yazın devamlı fan devreye giriyor ve ses içeriden çok duyuluyor.
    şimdi lancer fanları bana kızacaklardır ama kendi arabalarınında bir yada birkaç sorununu yazdığımı düşünüyorum.çünkü bende lancer fanıyım ama dürüst olmak lazım..
    neden bir araya gelip temsaya açık bir mektup yazmıyoruz?korkuyormuyuz?tüm bu sorunların olduğunu onlara açıklıkla iletelim bir sürü kanal var aramızda bir sürü ehil insan var temsa neden duyarlı değil bize ve şikayetlerimize bunu onlara soralım.ilgilenmeyen yetkilileri biz cezalandıralım hukuki yollardan...duyarlı tüketici olalım şikayet mekanızması düzgün çalışmazsa burası Türkiye böyler şeyler olur lafını daha çok duyarız.
    son söz olarak neden hala ülkemizde hiç bir resmi otomobil külübü lancer test etmiyor yada neden hala hiç bir tv programında detaylı bir testi yer almıyor?temsa bu aracı satmak istemiyor onu biliyoruz nedenini kendileri biliyor.ama neden hala türkçe olarak ve resmi olarak bu aracın bir testi yayınlanmadı..?

    Eh herkes döküyor eteğindeki taşları ben de dökeyim bakayım ne çıkacak.
    - lastikleri ben de hiç beğenmiyorum. kuru havada ne güzel sürüyordum şimdi cesaretim kırıldı açıkcası.
    - Ben hep opet kullanıyorum o sebeple pek bir yorum yapamayacağım.
    - Valla açık söyleyeyim benim eski araç colt'un yan aynaları daha iyi gösteriyordu. bence de çift açılı olsa güzel olurdu. Hatta otomatik katlama olsaydı. üzerinde sinyal olsaydı. ama c180 lerdeki gibi afilli şekilde. gerçi bu olandan değil olmayandan şikayet oldu.
    - Sütunlar görüşüme engel değil. eski bir colt kullanıcısı olduğumdan olabilir ama bu. coltta sütün hem kalın hem de daha dikine geldiği için boylamasına birisini göremeyebilirdiniz. ama onun verdiği alışkanlıkla be sıkıntı yaşamıyorum. lancer'da daha eğimli zaten. ama evet çok ince değiller. çok kalın hiç değiller.
    - Koltuklar 10.000 deyim hala sağlamlar. döşeme kumaşı kalitesiz duruyor gibi evet. Koltuklar da az yumuşak. Ama göreceli kavramlar bunlar. Benim eski araca göre yumuşak mesela. gerçi kendi aracımın arka koltuğuna ben 1 defa mı ne bindim.
    - Benim de amortisörümde bir sorun yok. Ama dediğim gibi belki bana göre yoktur. Coltta küt küt gelirdi. Bunda sesi duyuyorum ama vurma sesi değil en azından. ha şu var hava soğudu az ön kuleden gıcıtrı geliyor virajda. Coltta da oluyordu bu.
    - debriyajım yok. yorum yapamayacağım.
    - silecekler pedela tepki yapıyor değil de sileceğin sesini duymasam da fren pedalından hissebilirdim çalışıtığını. öyle deyince küt küt vuruyor gibi oluyor. bende öyle bişi yok. ama mesela kontaktör sesi duyuyorum silecek çalışırken. tık ediyor çalışıyor.
    - cam açıp kaparken colta göre sesli. bunun nedeni keçeli sistem olmaması bence. camın yuvasında cam ile temas eden bir keçe yok onun yerine plastik devam ediyor. bu da asıl dışardan çiğ yapmış camı açıp kapama yapınca bir işe yaramamasına neden oluyor ki çok canımı sıkıyor. bir de sıkışma önlemesi olduğundan düğmelere basarken sona gelince tık tık kontaktör sesi duyuluyor yine.
    - Frenler bence de kolay abs'ye düşüyor ama ben de eminim ki bunun sebebi lastikler. çok kolay patinaja da düşüyor araba bazı zeminlerde. ama bazen de köklüyorsun alıp gidiyor. ıslakta iyi değil lastikler o kadar.
    - motor sesi mi? ben eskiden colt kullanıyordum diyorum ya. başka söze gerek yok.
    - ziebart ses yalıtımım var onun için çok yol sesi almıyorum.
    - 120 üzeri hızlarda rüzgar sesi alıyorum. ve fan hızı sabit olmasına rağmen zorlama ile sanırım daha fazla üflüyor.
    - kliması bence iyi. otomatik klima da iyi. fan hızını da kendi ayarlıyor. ama üfleme pozisyonunu otomatiğe almayı sevmiyorum. bu havalarda illa buğu oluyor başka yöne üfleyince. en iyisi yere ve ön cama.
    - bluetooth başarılı.
    - direksiyondan hafızadaki radyolarda dolanamıyorsunuz.
    - ön sisi yakmadan arka sis yanmıyor. bazen sırf arkadakine gıcığına sadece arkayı yakmak istiyorum. ama öndekini rahatsız etmeyeyim diye açamıyorum da.hatta arka sisin içine flaş far takılır mı diye düşünüyorum bazen. arkadan flaşla gelene sen de çakacan
    - baslarda zınlama oluyor yüksek seslerde. ama bası çok verdiyseniz. ben dıp tıs müzik dinlemediğim için pek bana fark etmiyor.
    - benim de cd'nin üzerine gelen kısımda asimetrik bir açıklık var. ama ses filan yapmıyor göüs kısmı. ben cd çaları çıkarttırmıştım bu mp3 player zamazingosu için. o zaman olmuş olabilir.
    - ben de yandan sızan gösterge ışığını görüyorum.

    evet ben de her camdan baktığımda aracıma hayran oluyorum. ama keşke içi de dışardan verdiği zevki verseydi diyorum. ne de olsa ben genelde içindeyim aracın.
    son söz olarak o plastikler günden güne açmadığı, koltuklar deforme olmadığı, ses sistemi kötüye gitmediği, motor sesi yol sesi artmadığı, en öenlisi de göstergede aradan sızan ışığın yanında arıza lambası ışığı da yanmadığı sürece benim için sorun yok. Ben aracı alırken de bunlar vardı. sadece dışını görerek almadım ki bu aracı. ama daha çok dışını beğenerek ve içinin de verdiği his ne olursa olsun uzun yıllar işimi göreceğine güvenerek aldım.
    konfor isteyen almana, sorunsuzluk isteyen japona abi. bu son zamanlarda değişmeye başladı ama hala geçerli bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sinir kupu -- 28 Ocak 2010; 23:12:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: abismo

    şimdi bilinçli tüketiciler bu forumları okuyor ne alıp almaması gerektiğine bu forumlardaki yorumlar nedeniyle karar veriyor.en azından ben öyle yaparım.benim için bu tür forumlar bedavaya sahip olduğum neredeyse %90 oranında doğru istatiki bilgiler veriyor.öncelikle bende lancer kullanıyorum bu sayfanın başlarında benim aracın fotoları var ben aracımı seviyorum ve kullanmak için aldım ve kullanıyorum ;titizim çok titiz kullanırım aracı.arabacılık ta yapmışlığım vardır az birşey anlarım arabadan ve sanayi tozu yutmuşluğum vardır.kimsenin dediğine göre araç almam piyasa arabaları en zor sattıklarım olmuştur hep.alfa 156 bence piyasada kendi sınıfında yani d segmenti en iyi aracıdır fakat varyator ve diğer sorunları yüzünden pek tutulmamıştır.herkese tavsiye ederim o aracı hiç düşünmeden.bizim aracı kimseye tavsiye etmiyorum almak isteyen benim gibi yapsın ve araştırsın istiyorum.kendisi karar versin.hep övmek olmaz hep öv hep öv nereye kadar.yukarıda yazdığım sorunlar her araçta varmı olabilirmi?olabilir ama bunlar üretim hatasıdır ve sineye çekilmemeleri gerekir.honda civic 2007 at aracımı ön sağ taraftan gelen bir ses yüzünden sattım ben ,bu ses olayı önemli arkadaşlar.çözümleri yokmu vardır elbette?ama garantiden olmalı yoksa servislerde bu olayı çözmeye kimse vakit ayırmaz.forumun mudavimleri albaylar yarbaylar erler herkes bir olup birşeyler yapmalıyız.sesimizi duyurmalıyız 3 yıl garanti hem çok az hemde yetersiz bunu anlıyoruz.eğer adamın varsa servisin birinde herşey kolay olur ama eğer yoksa kimse seni kale almaz.bu durum neden bize reva görülüyor?3.dünyalıktan daha çıkamadıkmı?ben kendimi 1. dünyada görüyorum ve o dünyaya yakışır hizmet almak istiyorum.bunun için birlik olalım ve birimizin canı yanınca hepimiz bağıralım.hepimizin başına birşey gelebiliir bu garanti olayından yada aracın ütetim hatasından kaynaklanan bir şeyden ...ben en azından bu başlık altında eski ve yeni kullanıcılardan araçlarındaki (eğer varsa )kendilerini rahatsız eden yada kronikleşmiş sorunları buraya yazmaları.zaten bir avuç insanız ve birlik olursak çoğalır ve mağdur olmuş olanlara yardım etmiş oluruz.bu forumda bu başlığı açan müdavimlerden istirhamın ,kaç kişiyiz bu forumda lancer kullanan ,bunu öğrenebilirmiyiz.mesela bir cep telefonu forumlarına bakın 1000 liralık cihazlar hakında ne çok şey yazılıp söyleniyor.40 bin liralık bir araç hakkında ise ne çok geyik yapılıyor.oda olsun ama onun yeri kıraathane olsun başka sayfa olsun..kullanım önerileri olsun yedek parça önerileri olsun bulunabilirse çıkmacı adresleri verilsin kimsenin yedek parça fiyatları yüzünden canı yanmasın.servis fiyatlarını birbirimize bildirelim aradaki fiyat farklarını protesto edelim....tüketici olarak haklarımızı bilelim ve savunalım, birlik olalım sanal olarak bile birleşip bir çok şey yapabiliriz.mesela birimizin bir şikayeti varsa o bize bir şikayet metni göndersin hepimiz forward yapıp ilgili makama iletelim başlarını şişirelim onları çalışmaya ve çözüm üretmeye zorlayalım bizden çekinmelerini sağlıyalım...vesselam...



    Hertürlü katılıyorum görüşlerinize.Ha bu arada sanki şikayetler burada arttıkça hemen konuyu sulandırmak istercesine unutturmak için konu ile alakasız geyik mesajlar yazılıyor,lütfen dikkatli olalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: abismo
    -yazın devamlı fan devreye giriyor ve ses içeriden çok duyuluyor.

    yazın benim coltta bile duymadığım bir sesi nasıl duymuşsunuz merak ettim doğrusu.
  • Motorda ısınma sorunu falan olacağını sanmıyorum.Coltta fan sesini bende çok nadir duydum şimdiye kadar.Hararet göstergesi koymamışlar bile , uyarı lambası var sadece.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dogmatik -- 29 Ocak 2010; 0:50:33 >
  • [Deleted by Admins]
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abismo

    hararet falan olmuyor ama fan sesi oluyor normalmiş galiba.hepimiz araçlarımızı seviyoruz.hemde çok.hala herkesin gözü üzerimizde bunu yaşamak herşeye rağmen güzel.birde distribütör bu sevgimizi görse ve iyi niyetimizden kuşku duymayıp bizi gerekli durumlarda garantiden mahrum bırakmıyacağını ve kapı kapı süründürmeyeceğini bilsek vede şu garanti olayını 5 yıl 150 bin km.çıkarsalar tadından yenmez bir araç olur ...aslına bakarsanız madem garanti fıs diyor mağdurlar sembolik te olsa yapsalar nasıl olsa birşey kaybetmiyecekler :)



    Evet arkadaşlar bencede 150.000 km yada 5 yıl mutlaka olmalı.
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.