Şimdi Ara

Yeni Makyajli E180 Geldi (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
222
Cevap
7
Favori
15.157
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fletch

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pegasus989

    Ya dikkat ediyorum da bazı insanlarda pahalılık kavramı ile premium sınıf kavramı bir arada tutuluyor. Premium segmentin şartları sınıflandırma koşulları bellidir. Bunların arasında fiyatlandırma diye koşul yoktur. Ayrıca ne zamandan beri 140-150.000 Tl lik araçlar ucuz diye adlandırılmaya başladı bu ülkede. Yoksa refah seviyeleri çok arttıda benim mi haberim yok. Piyasada param çok o yüzden E350 e binerim diyen şahısların çoğu bu araçları şirket üzerine alıp vergiden düşüyor. Hatta bazıları sene sonu vergi az çıksın diye özellikle bu arabaları alıyor. Yükü 70 milyonun sırtına yükledikten sonra binmeye ne var E350 lere E63 lere. E bandrolü de masrafa yazdıktan sonra daha ne olsun. Tabi aracı alırken kredi çekilmesi de cabası. Tam bir rakam vermem yanlış olur ama etrafımda gördüğüm şu ki 5 serisi ve E serisi araçlardan her 10 araçtan 6-7 si kredili satılıyor. Yani aslında bu araba kendisine çok lüks olan birçok insan bu arabayı borçlanarak alıyor. Tabi bazı kişilerin ticari tasarrufudur, parası vardır ama kredi cazip gelir o kişileri tenzih ederek söylüyorum ki şu an bu segmentte bir çok insanın bu arabalara binmesine rağmen bu arabayı alacak gücü yok aslında.
    Avrupada insanlar birikimlerinin maksimum %20-30 hadi bilemediniz %40 ını ayırıyor araba almak için. Bizdeyse bırakın ayırmayı, adam %20-30 unu ancak karşılayabilecek güçte kalanını kredi çekerek araç alıyor. O yüzden bizde birçok şeye ulaşmak daha kolay olduğu için rakamlar çok ufak ve ucuz görünüyor. Arkadaşlar yapmayın 140-150 binli rakamlar bu ülkede halen birçok insanın hayatı boyunca kazanamayacağı hatta bir arada dahi göremeyeceği rakamlar.


    Arkadaşımıza katılyorum tespitler çok dogru .


    Bu aracın performans açısından ztn çok büyük bir beklenti altına girilmemeli . Aracı sadece alıp keyifli bir şekilde sürmek yeterli . Bu aracın bana göre tek kusuru akaryakıt tüketimi olur . Ülkemizde benzinin 1 lt sinin 5 TL oldugunu dunursek cok can yakar .

    Ben dahil 3 kisi bu araci almaktan yakittan dolayi vazgectik hocam benzin ucuz olsa vergiler sisiriyor zaten




  • Valla arkadaşlar, sizlere çok hak veriyorum. Yani şu 140-150 bine satılan araçların pahalı olduğunu söyleyen arkadaştan, yakıt sarfiyatının yüksek olduğunu söyleyen arkadaşa kadar. Hepiniz çok haklısınız.

    Ama kendi adıma bir kaç kelâm etmek isterim:

    Kendime ait olan ilk aracımı 2005 yılında almıştım. O günden bu güne üç kere daha araç alıp sattım. Hep sıfır aldım ve her seferinde 2 ila 5 bin lira arasında zarar ettim. Hep şöyle donanımca üstün, güvenli, şık ve konforlu bir araç hayal ettim. Ama olmadı. Her seferinde onun bunun lafıyla ya da satış görevlsinin yönlendirmesi ile araç aldım. Benim gibi bir esnafın alabileceği bu anlamda bir araç en yakın olarak BMW 5 serisi yada Mercedes E serisi idi. Ama şu vergi sistemi yüzünden zengin donanımlı olarak almak anlamında bu araçlar benim için hep hayal oldu. Kaldı ki istediğim şeyleri koyunca aracın fiyatı bir anda 250-280 binlere dayanıyordu. Ve en az 2000 cc motor olacak bu araca her sene 2300 TL gibi bir vergi ödemek de zoruma gidiyordu açıkçası. Belki "o kadar para verip aldığın aracın vergisi mi koyuyor" diyebilirsiniz. Evet koyuyor. Hem de nasıl. :(

    Daha önce de yazmıştım. Senede taş çatlasa 15-20 bin km yol yaparım. Ama benim için otomobil sadece bir yerden bir yere gitmek için bir araç değil. İçinde geçirilen zaman da çok önemli bana göre. Yani konforlu, teknolojik, güvenli, iyi bir ses sitemine sahip bir aracın içinde olmak bana çok ama çok zevk veriyor. Hani bıraksan gece içinde uyurum o derece :)

    E180 ve 5.20i den son iki hafta içinde haberdar oldum ve bir anda yine hayaller kurmaya başladım. Birkaç gün önce E180 i test ettim. Ama henüz bulunduğum şehre (Bursa) 5.20i gelmedi, gelince onu da test etmek için arkadaşla sözleştik. Bu iki araç arasında konfor, güvenlik, sürüş zevki, teknolojik zımbırtılar ve tabiiki fiyat karşılaştırmalarından sonra bir karar vereceğim inşallah. Gönlüm E180 den yana gibi. Bir önceki aracım 3.20D den sonra bildik bir araç olduğu için 5.20i çok cazip gelmiyor ama kısmet tabiiki.

    Sizlerin de bahsettiği gibi motor performansı ve yakıt tüketimi benim de takıldığım noktalar. Kaldı ki benim istediğim donanımda bir E180 fiyatına E 250 alınabiliyor. Ama başta da dediğim gibi %80 ÖTV, MTV nin şişmesi ve daha düşük donanımlı bir makine almış oluyorum. Ki motor performansı benim için çok çok önemli değil artık (Yaşım gereği)
    İstediğim gibi bir araç yapıp alırsam çoook uzunca bir zaman binerim gibi geliyor.

    Yani sizin anlayacağınız kafam çok karışık :)




  • Yurtdışı karşılaştırmalarda 5 serisi genel olarak E-class'tan daha iyi bir otomobil olarak değerlendiriliyor.
    Mesela iç malzeme kalitesi, sürüş dinamiği, motor, şanzıman bunlarda bmw üstte.
    Ancak konfor kategorisinde bu sınıfın lideri E-class.

    Bence aradığınız asıl özellik(ler)i net belirlemişsiniz, bu iyi.
    Çok dolu bir E180 elden çıkarırken bir miktar zarar ettirir.
    Muhtemelen 2016 başında yeni kasa gelir.
    Eğer 3 sene üzeri bir kullanım düşünüyorsanız elden çıkarmayı düşünmeyin, çok şey değişecektir.
  • kendi ilimde mercedesin avukatı olduğum için saolsunlar, her gelen arabayı test ederim.
    bu araç orta yaş gurubu için olmuş o ağırlıkta, o motor hacminde bir araba ne kadar seri olursa o kadar olmuş, mucize beklemek hayal olur.
    ben zaten sakin kullandığım için benim açımdan sıkıntı yok
    yakıt olarak da diğer 1.6 benzinli araçlarda %20 daha fazla yakar diye düşünüyorum.
    mercedes'e hayran biri olarak anca 2. el mercedes alırım diye düşünürken bu fırsat çıktı.
    artık bu araç için para biriktireceğim, hem ben biriktirene kadar yeni kasası da gelir onu alırız Allah izin verirse
    tek garibime giden cla da olan otomatik el freni, bu araçta yoktu. ha önemli değil ama ilginç geldi.
    alacaklara hayırlı olsun, darısı benim gibi isteyenlerin başına




  • quote:

    Orijinalden alıntı: offendicula

    kendi ilimde mercedesin avukatı olduğum için saolsunlar, her gelen arabayı test ederim.
    bu araç orta yaş gurubu için olmuş o ağırlıkta, o motor hacminde bir araba ne kadar seri olursa o kadar olmuş, mucize beklemek hayal olur.
    ben zaten sakin kullandığım için benim açımdan sıkıntı yok
    yakıt olarak da diğer 1.6 benzinli araçlarda %20 daha fazla yakar diye düşünüyorum.
    mercedes'e hayran biri olarak anca 2. el mercedes alırım diye düşünürken bu fırsat çıktı.
    artık bu araç için para biriktireceğim, hem ben biriktirene kadar yeni kasası da gelir onu alırız Allah izin verirse
    tek garibime giden cla da olan otomatik el freni, bu araçta yoktu. ha önemli değil ama ilginç geldi.
    alacaklara hayırlı olsun, darısı benim gibi isteyenlerin başına

    1600cc motorlu E segmenti neden yadsınıyor anlamıyorum, ben sürat ve tork severim fakat sevmeyen ve sakin kullanan çok arkadasım var,
    Hatta 45-50den sonra bende yapmam sanırım, öncelik kalite ve konfor olur, otobanda babam ferrari kullansa ve Polo ya da Getz sellektör yapsa babam yol verir, kapışmak ya da inatlaşma aklının ucundan geçmez
    Şehiriçi konforlu mu
    Şehri dışı rahat mı,120,150 arası sorun çıkarıyor mu,hayatı ve yolu kolaylaştırıyor mu ona bakar varsın Polo gecsın
    Emin olun Polo kullanan adam hahahah nasıl geçtim diye sevinmez ama bir gün benim de Mercedes E / BMW 5 aracım olur mu diye iç geçirebilir

    Mercedes biraz ağır kalsa da rakamlar tatmin edici kaldı ki BMW 5'in 170hp ve 8.7sn 0-100 değeri gayet iyi
    Ben 3 serisi modern ya da luxury alacağıma 5 serisi alırım mesela

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Başlangıç fiyatını 142.599,99 TL ye yükseltmişler. Zaten geliş fiyatı E250 den bile yüksek iken bir de artış olmuş. Devletin almadığını biz alırız diyorlar resmen. Ayıp ayıp, bari kuru sabit tutun da fiyat uzunca bir süre aynı kalsın.
  • zeytinpark kullanıcısına yanıt
    Bu fiyatlandırma mercedes Türkiye'nin ayıbı,geliş fiyatı e250'den 4000 lira fazlaydı yanlış hatırlamıyorsam,bu fark neye veya kime göre anlamak mümkün değil Şu sıralar alım için uygun değil zaten,ya dövizin inmesini ya da yıl sonu kampanyalarını beklemek lazım.
  • Istanbulda ooturuyorum avrupa yakasinda e180 ni nerede test edebilirim
  • motor, sürüş dinamiği ve ekonomiklik de 5 serisi olabilir ama konfor,sessizlik ve dayanıklılıkta E,E dir!!!
    ne kadar BMW kullanıcısı olsam da Sezar'ın hakkı Sezar'a........



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi milest -- 2 Ağustos 2013; 1:54:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinpark

    Başlangıç fiyatını 142.599,99 TL ye yükseltmişler. Zaten geliş fiyatı E250 den bile yüksek iken bir de artış olmuş. Devletin almadığını biz alırız diyorlar resmen. Ayıp ayıp, bari kuru sabit tutun da fiyat uzunca bir süre aynı kalsın.

    Sayın zeytinpark,

    e180 de 520i 'de güzel tercihler olur. Her iki araçta olmak üzere özellikle Mercedes'te hazır araçlardan tercih ederseniz pazarlık şansınız daha iyi olur. Bir de e180'nin standard paketi zaten oldukça güzel. ama 520i'ye büyük ihtimal 1-2 paket ekletmek gerekir.

    Bana göre aralık'ta müthiş fırsatlar olur bu iki araçta da. Bir C180 kullanıcısı olarak gönlüm e180 dese de aklım 520i diyor. Ama benim için sonucu fiyat/performans belirlerdi. Donanımına göre hangisi avantajlı ise onu tercih edersiniz.

    Bu arada bu kendi kendine park olaylarına takılmayın, kullanmicaksiniz bile.




  • Bu arada şuna da dikkat edin arkadaşlar. BMW'nin benzinlileri 10.000'de bir Mercedes'in benzinlileri 15.000'de bir girer. Ayrıca BMW'nin bakımları daha pahalıdır.

    BMW benzindeki avantajını servisde kaybeder. Benden demesi. iyi araştırın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: donniedarko

    Bu arada şuna da dikkat edin arkadaşlar. BMW'nin benzinlileri 10.000'de bir Mercedes'in benzinlileri 15.000'de bir girer. Ayrıca BMW'nin bakımları daha pahalıdır.

    BMW benzindeki avantajını servisde kaybeder. Benden demesi. iyi araştırın.

    gerçekten güzel tavsiye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: donniedarko

    quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinpark

    Başlangıç fiyatını 142.599,99 TL ye yükseltmişler. Zaten geliş fiyatı E250 den bile yüksek iken bir de artış olmuş. Devletin almadığını biz alırız diyorlar resmen. Ayıp ayıp, bari kuru sabit tutun da fiyat uzunca bir süre aynı kalsın.

    Sayın zeytinpark,

    e180 de 520i 'de güzel tercihler olur. Her iki araçta olmak üzere özellikle Mercedes'te hazır araçlardan tercih ederseniz pazarlık şansınız daha iyi olur. Bir de e180'nin standard paketi zaten oldukça güzel. ama 520i'ye büyük ihtimal 1-2 paket ekletmek gerekir.

    Bana göre aralık'ta müthiş fırsatlar olur bu iki araçta da. Bir C180 kullanıcısı olarak gönlüm e180 dese de aklım 520i diyor. Ama benim için sonucu fiyat/performans belirlerdi. Donanımına göre hangisi avantajlı ise onu tercih edersiniz.

    Bu arada bu kendi kendine park olaylarına takılmayın, kullanmicaksiniz bile.

    Yorumunuza teşekkür ederim.

    Park asistanı takıntım yok zaten. Öyle park etme ya da parktan çıkma sorunlarım yok çok şükür.
    Ama 360 derece görüş olmazla olmazlarımdan bu sefer. Çünkü araç uzun ve geniş malum. Dar yerlerde bu sistemin çok faydalı olacağını düşünüyorum.

    Sene sonunu beklemek konusunda size hak veriyorum. Hele E180 ve 5.20i arasında bir rekabet oluşursa bir hayli güzel fiyatlar çıkabilir ortaya.




  • saka maka dunyanın en sacma vergi sistemine sahip ülkesiyiz..allah akıl fikir versin bu sistemi yaratanlara
  • quote:

    Orijinalden alıntı: offendicula

    quote:

    Orijinalden alıntı: donniedarko

    Bu arada şuna da dikkat edin arkadaşlar. BMW'nin benzinlileri 10.000'de bir Mercedes'in benzinlileri 15.000'de bir girer. Ayrıca BMW'nin bakımları daha pahalıdır.

    BMW benzindeki avantajını servisde kaybeder. Benden demesi. iyi araştırın.

    gerçekten güzel tavsiye

    Diğer benzinli modelleri bilmiyorum ama benim 320i bakım aralıkları 12000km. 520i ninde aynıdır sanırım, en iyisi satış danışmanından tam olarak öğrenmek




  • 1,6 litre motor yeter mi diye tereddütleri olanlar unutmasınlar ki 2 önceki kasa (çift yuvarlak farlı 2002 civarı yıllarda kalkan) 2,0 tl 136 hp idi. Kompressör olan da vardı gerçi ama onun gücünü hatırlamıyorum.
    Yani diyeceğim o ki motor kasayı çeker. Merak etmeyin. 1,6 lt atmosferik avensis, passat, mondeo bile iyi kötü gidiyor ki onların ağırlıkları da E serisinden çok da düşük değil.
    Yeterli tork var ve en yüksek tork devri düşük.
    Ama öyle birden topuklayayım araba akıp gitsin derseniz o olmaz.

    Ama akıllara yerleşmiş bir kural vardır.
    Siz otobanda basmış giderken arkadan bir Mercedes gelir, sellektör yapar ve siz kenara çekilip yol veririsiniz.
    İşte artık bu yalan olacak. Hatta tersi olacak. Bu E180 sahibinin gücüne gitmeyecekse, 1,6 turbo motor fazlasıyla yeterli olur.
  • S Class taki Magic Body Control denen sistem E Class ta da alınabiliyor mu acaba?
    Videoyu bir seyredin, konforu görün :)

    http://www.youtube.com/watch?v=8ZLKxoFAsh8



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeytinpark -- 4 Ağustos 2013; 17:19:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinpark

    S Class taki Magic Body Control denen sistem E Class ta da alınabiliyor mu acaba?
    Videoyu bir seyredin, konforu görün :)

    http://www.youtube.com/watch?v=8ZLKxoFAsh8


    Olay bu işte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinpark

    S Class taki Magic Body Control denen sistem E Class ta da alınabiliyor mu acaba?
    Videoyu bir seyredin, konforu görün :)

    http://www.youtube.com/watch?v=8ZLKxoFAsh8


    Benim bildiğim kadarıyla bu sistem s serisinde bile s500 ve üzerinde sipariş edilebiliyor sadece.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.