Şimdi Ara

Yeni Maruti Suzuki Swift

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.053
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2017 ZC83S kodlu Suzuki Swift aracamin sahibiyim. Aracin uzerinde 90hp guc ureten 1.2 litrelik motor ve 7 ileri CVT F1 sanziman var.

    F1 sanzimana gecis yaptigimda vitesler 6000 devirde otomatik gecis yapiyor.

    Benim sorum, sanzimani ayarlayarak kendi istegim dogrultusunda vites gecisleri yapabilirmiyim ? Bunun icin ne gibi bir uygulama yapmaliyim ?

    Ayrica aracin performansini ve omrunu artirabilecek kucuk capli ne gibi modifikasyonlar yapabilirim ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eracyprusltd -- 18 Ağustos 2020; 9:4:43 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • 1.Suzukinin dış görüntüsü çoğu muadillerinden güzeldir. Özellikle swift fazlasıyla sportif çekici bi araba.
    2.Yakıt ekonomisi konusunda aynı hacimde asla rakibi yoktur.
    3.Japonların sorunsuzluğunu anlatmaya gerek yok sanıyorum.
    4.Tam otomatik şanzuman satıp milleti iyi niyet diye düdüklememesi de cabası.
    5.Servis ağının azlığına rağmen Fiattan daha uygun bakım ücreti mesela.
    Daha fazla anlatırım da şimdi size de baskı yapıp Suzuki aldırmak istemiyorum. Keza kıymet bilmeyecek ve arabadan pek anlamayan birine benziyosunuz.



    Not: 2016 Vitara sahibi ülkece baskı yemiş kandırılmış, dolandırılmış ama buz dolabı sahibi dolarla maaş alamayan üye
  • Açık hava filtresi, yazılım ve performans jant lastik harici yapacağın herşeyde ceza yeme ihtimalin var.
  • aynı anda hem ömür hem de performans artışı biraz zor. atmosferik motorda ufak değişikliklerle güç artışı almak da zor. aracın kesiciye girmesini istiyorsan yazılımla manuel modda vites büyütme iptal edilebilir mi bunu araştırman lazım.
  • şanzıman kendini korumaya alıyor cvt çok zorlamaya gelmez

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • m_kucukaksoy kullanıcısına yanıt
    Peki CVT sanzimani guclendirmek icin yapilabilecek aplikasyonlar var mi ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu arabayi almak icin nasil bir baski yaptilar sana ? Hayir baski yapmadilarsa, nesi sizi cezbetti.. bir insan niye suzuki alir ?
    Bir insan kendi parasinin dusmani nasil olabilir..

    Suzuki alanlara hep bu gozle bakmisimdir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu devirde 120 beygir altında hiç bir araç genç adama zevk vermez, 3 kuruş benzinden kar edecem derken hem kendin kanser olursun, hem basarken ne motor kalır ne tasarruf!
    Tek çaresi sat kurtul, at kurtul, kes kurtul

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Yeni Honda HRV e-hybrid
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • pbmax P kullanıcısına yanıt
    Son 10 yildir hicbir baski altinda kalmadan hep Suzuki Swift kullandim ve acikcasi cok memnunum. Elimden 3 farkli Swift modeli gecti.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • selamivural kullanıcısına yanıt
    Aracim 890kg, 90hp guc uretiyor. Agirlik guc dengesine baktigimiz zaman aslinda yeterli bir arac. Ama haklisiniz, daha yuksek guclerdeki araclar daha fazla zevk veriyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • pbmax P kullanıcısına yanıt
    1.Suzukinin dış görüntüsü çoğu muadillerinden güzeldir. Özellikle swift fazlasıyla sportif çekici bi araba.
    2.Yakıt ekonomisi konusunda aynı hacimde asla rakibi yoktur.
    3.Japonların sorunsuzluğunu anlatmaya gerek yok sanıyorum.
    4.Tam otomatik şanzuman satıp milleti iyi niyet diye düdüklememesi de cabası.
    5.Servis ağının azlığına rağmen Fiattan daha uygun bakım ücreti mesela.
    Daha fazla anlatırım da şimdi size de baskı yapıp Suzuki aldırmak istemiyorum. Keza kıymet bilmeyecek ve arabadan pek anlamayan birine benziyosunuz.



    Not: 2016 Vitara sahibi ülkece baskı yemiş kandırılmış, dolandırılmış ama buz dolabı sahibi dolarla maaş alamayan üye
  • CVT ile ilgili böyle birşey var mı bilmiyorum ama PSA grubu MCP ve Auto6R (geçişleri berbattır normalde) şanzımanlar için şanzıman kalibrasyonu yapıyorlardı geçişleri düzeliyordu ve performansı daha az törpülüyorlardı.Sizin aracınız içinde böyle birşey olabilir belki.
  • drknl35 kullanıcısına yanıt
    Bu tip sanzimanlar hassas oldugu icin, kalibrasyon uygulamalari zarar verir mi ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eracyprusltd

    Bu tip sanzimanlar hassas oldugu icin, kalibrasyon uygulamalari zarar verir mi ?
    Eğer doğru yapılırsa problem çıkacağını düşünmüyorum. Ama dediğim gibi CVT hakkında pek bilgi sahibi değilim.
  • Kutu içi K&N Hava Filtresi, 2CR yazılım ve en önemlisi hafif jant alırsan performansın artar yakıtın da düşer. Yazılımla şanzımanı manuele alınca viteslere müdahale etmemesi sağlanabilir yani sadece sen kulakçıkla arttırıp azaltırsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cileli_sofor

    1.Suzukinin dış görüntüsü çoğu muadillerinden güzeldir. Özellikle swift fazlasıyla sportif çekici bi araba.
    2.Yakıt ekonomisi konusunda aynı hacimde asla rakibi yoktur.
    3.Japonların sorunsuzluğunu anlatmaya gerek yok sanıyorum.
    4.Tam otomatik şanzuman satıp milleti iyi niyet diye düdüklememesi de cabası.
    5.Servis ağının azlığına rağmen Fiattan daha uygun bakım ücreti mesela.
    Daha fazla anlatırım da şimdi size de baskı yapıp Suzuki aldırmak istemiyorum. Keza kıymet bilmeyecek ve arabadan pek anlamayan birine benziyosunuz.



    Not: 2016 Vitara sahibi ülkece baskı yemiş kandırılmış, dolandırılmış ama buz dolabı sahibi dolarla maaş alamayan üye
    Satmaya kalktiginda aylarca cebellesmeyide eklemelisin listeye... o zaman bu soylediklerinin hicbir anlam ifade etmeyecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • pbmax P kullanıcısına yanıt
    Bak bunda haklısın işte. Bizim insanımız sağlamlığına ekonomisine bakmaz. Bizim milletimiz alışmış deveye diken şeklinde yaşamaya. İkinci eli hızlı diye dsg, edc, dct ve bilimum yarı otomatik alıp iyi niyet muhabbetine 5.000 TL 30.000 km de ki arabanın şanzumanına masraf edip sonra da sevinen bi millet.
    Ayrıca al satçı değilim. Bize gelen araba en erken 3 sene kullanıldıktan sonra satışa çıkar. Eee bu kadar artısı varken saterken ya 3 aşağısına veririm beklemem yada değerini beklerim o da koymaz bana. Servis kapılarında şanzumanım yapılsa da arabam çıksa diye bekleyeceğime sarı sitede satılsın ama altımda olsun keyifle binim işime bakim derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cileli_sofor

    Bak bunda haklısın işte. Bizim insanımız sağlamlığına ekonomisine bakmaz. Bizim milletimiz alışmış deveye diken şeklinde yaşamaya. İkinci eli hızlı diye dsg, edc, dct ve bilimum yarı otomatik alıp iyi niyet muhabbetine 5.000 TL 30.000 km de ki arabanın şanzumanına masraf edip sonra da sevinen bi millet.
    Ayrıca al satçı değilim. Bize gelen araba en erken 3 sene kullanıldıktan sonra satışa çıkar. Eee bu kadar artısı varken saterken ya 3 aşağısına veririm beklemem yada değerini beklerim o da koymaz bana. Servis kapılarında şanzumanım yapılsa da arabam çıksa diye bekleyeceğime sarı sitede satılsın ama altımda olsun keyifle binim işime bakim derim
    O kadar abartiliyoki su soyledigin sanziman problemleri.. bir cok arkadasimda dsg var su zamana kadar bir sikayetlerini duymadim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 6000 devirden sonra neden vites yükseltmek istemiyorsun?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt
    Aldigim en faydali yorum buydu. Soylediklerinizk dikkate alip arastirma yapiyorum. Emeginize saglik.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt
    Sorunum vites yukseltmede degil, arac manueldeyken deviri korumak istememe ragmen kendi kendine vites degistirmesi biraz can sikici bir durum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.