Şimdi Ara

-YENİ NESİL TOYOTA COROLLA-Dünyanın en çok tercih edilen otomobili (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
15.805
Cevap
29
Favori
1.256.745
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • araba harbiden sınıfının üstü diyorsun yani
  • Sınıfının üzerinde demek çokta abartılmış sayılmaz çünkü gerek konfor gerek kullanım kalitesi ve performans hissi bugüne kadar kullandığım bir üst sınıflarla aynı..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Sınıfının üzerinde demek çokta abartılmış sayılmaz çünkü gerek konfor gerek kullanım kalitesi ve performans hissi bugüne kadar kullandığım bir üst sınıflarla aynı..



    slm esmerce,

    forumda iyiki varsın dostum, sayende elegant benzinli düz vitesli modeller hakkında ne bilgiye sahip olabiliyoruz.


    benim şu an kullandığım toyota 97 model xei, efsane kasa olayı biliyorsun. arac daha 39bin 300km'de, motoru yeni acıldı diyebilirim. kendinden 10 yıl sonra cıkmıs aracları ışıklarda tokatlamak o kadar keyifli bir duygu anlatamam. gerci millette aracın efsaneliginin farkinda o yuzden fazla zorlamıyor. gecen laguna 2 mi, laguna 1 mi, bir renocu yakalamaya calıstı bir kaptırdım, tırstı bıraktı.

    arada yeni kasa ile degistirmeyi dusunuyorum dostum yeni kasa cok tok gorunuyor, gorunumu, yandan baktıgımda acayip begeniyorum super diyebilirim ama en cok engelleyen sey esp'nin yanı vsc'nin olmaması, burulma kirisi var biliyorsun arka suspansıyonda ve esp'de yok. esp ekleninceye kadar beklemek en mantıklısı bence.

    bir tüketim degeleri nasıl, vites degistirme isareti ise yarıyor mu?

    mesela ben simdi efsane kasa ile sehir icinde 250 yakıyorum az bir deger degil ama devirli kullanmanın keyfi bambaska. sakin gitsem 220lere cekerim.




  • yeni kasa corollacı olarak şunu söyliiim bu araba alınır vites geçiş göstergeleri işe yarıyor ama devirli kullanmak ayrı bir zevk tabi bence 2008 lerde çok farklı bir değişiklik olmaz ama fiyat artabilir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nejat_80


    quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Sınıfının üzerinde demek çokta abartılmış sayılmaz çünkü gerek konfor gerek kullanım kalitesi ve performans hissi bugüne kadar kullandığım bir üst sınıflarla aynı..



    slm esmerce,

    forumda iyiki varsın dostum, sayende elegant benzinli düz vitesli modeller hakkında ne bilgiye sahip olabiliyoruz.


    benim şu an kullandığım toyota 97 model xei, efsane kasa olayı biliyorsun. arac daha 39bin 300km'de, motoru yeni acıldı diyebilirim. kendinden 10 yıl sonra cıkmıs aracları ışıklarda tokatlamak o kadar keyifli bir duygu anlatamam. gerci millette aracın efsaneliginin farkinda o yuzden fazla zorlamıyor. gecen laguna 2 mi, laguna 1 mi, bir renocu yakalamaya calıstı bir kaptırdım, tırstı bıraktı.

    arada yeni kasa ile degistirmeyi dusunuyorum dostum yeni kasa cok tok gorunuyor, gorunumu, yandan baktıgımda acayip begeniyorum super diyebilirim ama en cok engelleyen sey esp'nin yanı vsc'nin olmaması, burulma kirisi var biliyorsun arka suspansıyonda ve esp'de yok. esp ekleninceye kadar beklemek en mantıklısı bence.

    bir tüketim degeleri nasıl, vites degistirme isareti ise yarıyor mu?

    mesela ben simdi efsane kasa ile sehir icinde 250 yakıyorum az bir deger degil ama devirli kullanmanın keyfi bambaska. sakin gitsem 220lere cekerim.


    Merhaba Nejat kardeşim,

    Yeni Corolla dışarıdan göründüğü gibi kullanım esnasındada tokluk hissi veren,genel manada her açıdan kullanımı keyifli ve güven verici bir otomobil.

    Araç tüketim olarak kullanım esnasındaki performansına oranla gayet ekonomik denilebilir ancak çokta detaylı bir ekonomi hesabı yapamadım çünkü genelde kısa mesafelerde dur kalk yaparak süratli kullanıyorum,ama bu haliyle bile 6.7 litre/100km ortalama tutturuyorum.

    Vites değişim işareti genelde 2000devirde yanıyor ancak senin gaza yüklenişin ya da motora binen yüke göre erken ya da daha geç yanabiliyor,şüphesiz mükemmel bir ekonomi için çok yardımcı oluyor ama ben genelde motoru yavaş yavaş devirlendirip vites büyütürüm,motorun ömrünü ekonomisinden daha çok düşünürüm.

    Aracın Lexus un başmühendisi tarafından oluşturulmuş kalite standartlarında üretilmiştir,bence yeni nesil Corolla için çok acele etmeden 2008 de olası donanım ilaveleri için bekle derim. Yeni Corolla yı ben bile kolay kolay savuramıyorum yola gayet sıkı tutunuyor ve direksiyon tepkileri mükemmele yakın,ancak ne olursa olsun esp olsa daha iyi olur.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Merhaba Nejat kardeşim,

    Yeni Corolla dışarıdan göründüğü gibi kullanım esnasındada tokluk hissi veren,genel manada her açıdan kullanımı keyifli ve güven verici bir otomobil.

    Araç tüketim olarak kullanım esnasındaki performansına oranla gayet ekonomik denilebilir ancak çokta detaylı bir ekonomi hesabı yapamadım çünkü genelde kısa mesafelerde dur kalk yaparak süratli kullanıyorum,ama bu haliyle bile 6.7 litre/100km ortalama tutturuyorum.

    Vites değişim işareti genelde 2000devirde yanıyor ancak senin gaza yüklenişin ya da motora binen yüke göre erken ya da daha geç yanabiliyor,şüphesiz mükemmel bir ekonomi için çok yardımcı oluyor ama ben genelde motoru yavaş yavaş devirlendirip vites büyütürüm,motorun ömrünü ekonomisinden daha çok düşünürüm.

    Aracın Lexus un başmühendisi tarafından oluşturulmuş kalite standartlarında üretilmiştir,bence yeni nesil Corolla için çok acele etmeden 2008 de olası donanım ilaveleri için bekle derim. Yeni Corolla yı ben bile kolay kolay savuramıyorum yola gayet sıkı tutunuyor ve direksiyon tepkileri mükemmele yakın,ancak ne olursa olsun esp olsa daha iyi olur.




    dostum,

    uzun yanıtın icin cok cok tesekkurler. bazı soruları ciddi sekilde aydınlattı.

    birkere elegant olunca düz vites olmalı, mmt'de cok yaktıgına dair sozler var ama senin verdigin 6,7lt rakamı bile cok iyi. detaylı hesaplama yapmadan verdigin bu veri, kısa mesafe dur kalkları icin harika. sanıyorum benim efsane kasadan daha az yakıyor, bravo valla.

    yeni corolla'yı gorunus olarak cok sevdim. yandan, profilden bakınca japonların efsane savas ucagı zeroları andırıyor cok tok bir gorunumu var. eski kasanın hantallıgını ustunden atmıs. ama beklemek konusunda cok haklısın, rötüjları atsınlar, esp'sini eklesinler iste o zaman dusunulebilir.

    birde su var, 40bin kmsi dolmamıs 97 model efsane kasa kullanıyorum, onu bırakıp buna gecsem aynı surus zevkini yasar mıyım? sanmıyorum. konforuna, tokluguna hic lafım yok ama efsane kasa da bambaska.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: nejat_80


    quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Merhaba Nejat kardeşim,

    Yeni Corolla dışarıdan göründüğü gibi kullanım esnasındada tokluk hissi veren,genel manada her açıdan kullanımı keyifli ve güven verici bir otomobil.

    Araç tüketim olarak kullanım esnasındaki performansına oranla gayet ekonomik denilebilir ancak çokta detaylı bir ekonomi hesabı yapamadım çünkü genelde kısa mesafelerde dur kalk yaparak süratli kullanıyorum,ama bu haliyle bile 6.7 litre/100km ortalama tutturuyorum.

    Vites değişim işareti genelde 2000devirde yanıyor ancak senin gaza yüklenişin ya da motora binen yüke göre erken ya da daha geç yanabiliyor,şüphesiz mükemmel bir ekonomi için çok yardımcı oluyor ama ben genelde motoru yavaş yavaş devirlendirip vites büyütürüm,motorun ömrünü ekonomisinden daha çok düşünürüm.

    Aracın Lexus un başmühendisi tarafından oluşturulmuş kalite standartlarında üretilmiştir,bence yeni nesil Corolla için çok acele etmeden 2008 de olası donanım ilaveleri için bekle derim. Yeni Corolla yı ben bile kolay kolay savuramıyorum yola gayet sıkı tutunuyor ve direksiyon tepkileri mükemmele yakın,ancak ne olursa olsun esp olsa daha iyi olur.




    dostum,

    uzun yanıtın icin cok cok tesekkurler. bazı soruları ciddi sekilde aydınlattı.

    birkere elegant olunca düz vites olmalı, mmt'de cok yaktıgına dair sozler var ama senin verdigin 6,7lt rakamı bile cok iyi. detaylı hesaplama yapmadan verdigin bu veri, kısa mesafe dur kalkları icin harika. sanıyorum benim efsane kasadan daha az yakıyor, bravo valla.

    yeni corolla'yı gorunus olarak cok sevdim. yandan, profilden bakınca japonların efsane savas ucagı zeroları andırıyor cok tok bir gorunumu var. eski kasanın hantallıgını ustunden atmıs. ama beklemek konusunda cok haklısın, rötüjları atsınlar, esp'sini eklesinler iste o zaman dusunulebilir.

    birde su var, 40bin kmsi dolmamıs 97 model efsane kasa kullanıyorum, onu bırakıp buna gecsem aynı surus zevkini yasar mıyım? sanmıyorum. konforuna, tokluguna hic lafım yok ama efsane kasa da bambaska.


    Yeni Corolla seninkinden az yakar mı? Bir ihtimal,çünkü Toyota Corolla dan 1967 modelinde bile 1600 motorda 124hp alıyordu ancak global petrol krizi yüzünden mevcut atmosferik motorlar uzun ömür-düşük tüketim-düşük yakıt emisyonları ve performans döngüsüyle sınırlı kaldılar,şimdi ağırlık az yakan,çevreye daha az zararlı atık veren motorlarda.

    Buna bağlı olarak sendeki 114 beygir 1030kg kadar sportif tatta kullanım zevki verir mi,senin aracına göre yüksekte olan sürüş pozisyonu sana keyif verir mi bilemiyorum,denemen gerekir.

    Tahminen söyleyebileceğim atokluk hissi,yol konforu ve yol tutuş hissinin artmış olması hoşuna gidebilir,muhtemelen performans olarak kalkışlardan ara hızlanmalardan ziyade yokuşlarda özellikle yüklü kullanımda daha rahat hızlanacaktır.Benim kişisel takıntılarımdan biri Euro Ncap sonuçlarıdır,mesela bunu göz önünde bulundurursan iki Corolla arasında çok fazla fark var ama buda sonuçta tercih esnasında kişiden kişiye değişebilen bir kriterdir.




  • İstanbulda oturuyorum toyota hoşuma gitti acama en üst versiyonu benzinli modeli 45 bin ytl bunu istanbulda en iyi pazarlık yapıp alabileceğim plaza varmı birde performansı nasıl yakıt değeri veya servise gittinizseniz fiyatları bilgilendirirseniz yıl sonuna doğru bir tanede ben alabilirim
  • walla 45 ytl ye bir üst sınıf araç alınır yeni kasa corolla kullanıcısı olarak kesinlikle corolla derim ama mondeo da o fiyat civarı onada bak ama en alt seçeneği 44 onda
  • aracım corolla 1,6 elegant benzınlı m/m + vsc + park sensöru (arkada) 42750 ytl ancak bursa dan aldım :p ayrıca 3 hafta içerısınde yaptırmak sartıyla zıebart tan koltuk koruma verdıler koltuklar bej rengı cunku
    quote:

    Orjinalden alıntı: kdr_

    İstanbulda oturuyorum toyota hoşuma gitti acama en üst versiyonu benzinli modeli 45 bin ytl bunu istanbulda en iyi pazarlık yapıp alabileceğim plaza varmı birde performansı nasıl yakıt değeri veya servise gittinizseniz fiyatları bilgilendirirseniz yıl sonuna doğru bir tanede ben alabilirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi immortalover -- 23 Temmuz 2007; 13:38:14 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: immortalover

    aracım corolla 1,6 elegant benzınlı m/m + vsc + park sensöru (arkada) 42750 ytl ancak bursa dan aldım :p ayrıca 3 hafta içerısınde yaptırmak sartıyla zıebart tan koltuk koruma verdıler koltuklar bej rengı cunku
    quote:

    Orjinalden alıntı: kdr_

    İstanbulda oturuyorum toyota hoşuma gitti acama en üst versiyonu benzinli modeli 45 bin ytl bunu istanbulda en iyi pazarlık yapıp alabileceğim plaza varmı birde performansı nasıl yakıt değeri veya servise gittinizseniz fiyatları bilgilendirirseniz yıl sonuna doğru bir tanede ben alabilirim




    Bide şikayetler var ni üst konuda onları toyota kullanan herkes yaşıyormu bi de servis fiyatları nekadar (örn:10.000 bakım sorduysanız)




  • sanmam bizim yıllar önce bir şahinimiz wardı samsundan almıştık ama aracı samsun dışında heryer de kullandık bir sorun olmaz hele istanbul da heç sanmam
  • Hayırlı olsun.
    yani 45600 dan 42750 ye mi indirdiler? yani toplam 2850 ytl indirimmi yaptılar.


    quote:

    Orjinalden alıntı: immortalover

    aracım corolla 1,6 elegant benzınlı m/m + vsc + park sensöru (arkada) 42750 ytl ancak bursa dan aldım :p ayrıca 3 hafta içerısınde yaptırmak sartıyla zıebart tan koltuk koruma verdıler koltuklar bej rengı cunku
    quote:

    Orjinalden alıntı: kdr_

    İstanbulda oturuyorum toyota hoşuma gitti acama en üst versiyonu benzinli modeli 45 bin ytl bunu istanbulda en iyi pazarlık yapıp alabileceğim plaza varmı birde performansı nasıl yakıt değeri veya servise gittinizseniz fiyatları bilgilendirirseniz yıl sonuna doğru bir tanede ben alabilirim






  • quote:

    Orjinalden alıntı: immortalover

    aracım corolla 1,6 elegant benzınlı m/m + vsc + park sensöru (arkada) 42750 ytl ancak bursa dan aldım :p ayrıca 3 hafta içerısınde yaptırmak sartıyla zıebart tan koltuk koruma verdıler koltuklar bej rengı cunku
    quote:

    Orjinalden alıntı: kdr_

    İstanbulda oturuyorum toyota hoşuma gitti acama en üst versiyonu benzinli modeli 45 bin ytl bunu istanbulda en iyi pazarlık yapıp alabileceğim plaza varmı birde performansı nasıl yakıt değeri veya servise gittinizseniz fiyatları bilgilendirirseniz yıl sonuna doğru bir tanede ben alabilirim





    hayırlı olsun
    kazasız belasız kullan
  • quote:

    Orjinalden alıntı: immortalover
    quote:

    aracım corolla 1,6 elegant benzınlı m/m + vsc + park sensöru (arkada) 42750 ytl ancak bursa dan aldım :p ayrıca 3 hafta içerısınde yaptırmak sartıyla zıebart tan koltuk koruma verdıler koltuklar bej rengı cunku

    42750 ye nasıl aldın tanıdık fln mı wardı anlamadım ben
  • Yeni Nesil Corolla 1.6 Elegant M/M 42,600 YTL toyota nın ınt. sıtesındekı fıyat listesinden aldım bu fıyatı . arkadaşlar benım arabamda xenon yok yanı 45,600 olan arac degıl ben sadece 1,6 elegant m/m benzınlı model araca + vsc taktırdım kı sadece xenon suz vsc lı modellerı de var ancak ınternet te yok gostermıyorlar.. bıras pazarlık sonunu park sensoruyle bırlıkte 42750 ytl ye aldım aracı xenonlu modelle karıştırmayın lutfen
    quote:

    Orjinalden alıntı: @lponse

    42750 ye nasıl aldın tanıdık fln mı wardı anlamadım ben
  • vay be helal olsun bunlar çok büyük paralar be =)
  • vsc yi ayrıyetten takabildiklerini bilmiyorum aslında bizim comfort a da böyle bşi yapılabilse süper olurmuş neyse hayırlı olsun immortalover kazasız belasız kullan
  • Hediye etsinler diye beklediğimiz park sensörün fiyatı 250YTL imiş. Çok da gerekli olduğunu düşünmüyorum, taktırmayacağım.
  • sikayetvar.com'daki şikayetlerde son birkaç aydır ani bir artış var. Toyota'nın başarısı büyük ölçüde kullanıcı desteğine bağlı. Servis bu destekte omurgadır. Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan gibi çok iyi uzakdoğu markalarının arasından bu şekilde sıyrılmıştır. Eğer bu tesadüf değilse satışlarını etkiler.
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.