Şimdi Ara

yeni NİSSAN X-TRAİL 2014 - paylaşım platformu- (20. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.637
Cevap
56
Favori
186.815
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asmf

    Cevap yok mu?xtrail alıpda yukarıda yazdığım işlemleri yaptıran yokmu

    ben henüz x trail almadım fakat
    bu işlemleri aracı uzun süre elindee tutatcaksan Ziebart da yapmanı öneririm
  • asmf A kullanıcısına yanıt
    komple yalıtım için mümkünse arabayı teslim aldığınız gibi en yakın, güvenilir, garanti veren bir yerde yaptırın. yalıtım olayında arabanın altına bir kaplama işlemi yapıyorlar ve bunun için tabanın tümüyle temiz olması gerekiyor. bulunduğunuz ilde Auto King ya da RS Servis gibi bilindik yerler var ise bunlara gidin. Ayrıca tüm bu işlemler için garanti de isteyin. başka bir sorunuz olursa elimden geldiğince yardımcı olurum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdembakan

    komple yalıtım için mümkünse arabayı teslim aldığınız gibi en yakın, güvenilir, garanti veren bir yerde yaptırın. yalıtım olayında arabanın altına bir kaplama işlemi yapıyorlar ve bunun için tabanın tümüyle temiz olması gerekiyor. bulunduğunuz ilde Auto King ya da RS Servis gibi bilindik yerler var ise bunlara gidin. Ayrıca tüm bu işlemler için garanti de isteyin. başka bir sorunuz olursa elimden geldiğince yardımcı olurum.

    Aracin test surusunu yaptim oldukca sessiz bir arac yalitima neden ihtiyac duyuyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • elliyedi E kullanıcısına yanıt
    Yalıtım uygulanmış araç ile teste çıkmış olabilir misiniz? Benzinli bir otomobilden sonra dizel motorlu bu araba yalıtıma rağmen içeriye ses alıyor. Tercih meselesidir tabi, kimisi o sesi araç içinde isteyebiliyor demek ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erdembakan E kullanıcısına yanıt
    Bu firmaların uyguladığı yalıtım arabanın altına ve davlumbaz içine yapılır
    zifte benzer bir tabaka atılır bu da sadece yol ve lastik sesine ve bir miktarda arabanın altında oluşan rüzgar sesini azaltır.
    Ama öyle hayal ettiğiniz gibi değildri. Asıl işe yarar kısmı aracın altını korozyondan korur veya altını hafif şekilde sürtüğünüzde ufak çağlı koruma sağlar.

    Motor sesinin içeri girmesi üzerine hiçbir etkisi yoktur. Böyle bir yalıtım istiyorsanız ön konsolun tamamen sökülüp ses sistemi yapılan bir yerde araya ses yalıtım tabakası konulması gerekir ki astarı yüzünden pahalıya çıkar.

    Yalıtım yaptıracak arkadaşlar beklentilerini buna göre ayarlar ise daha mutlu olurlar

    Benim tavsiyem eğer sürekli taş toprak olan bir yolda gitmiyor iseniz aracınıza iyi bir boya koruma, antibakteriyel iç döşeme koruma ve açık ton cam filmi yeterli olacaktır.

    Bu kaput film kaplama, tampon kaplama hikayelerine para kaptırmayın. Ben daha önce denedim hiç bir halta yaramadığı gibi bir süre sonra kabak gibi belli ediyor kendini.

    Ancak arabanın tamamını şeffaf folyo kapladığınızda bir işe yarıyor fakat bu seferde satarken çok büyük problem oluyor sağlıklı bir şekilde boya ekspertizi yapılamadığı için
    Alet sürekli farklı boya kalınlığı sonuçları veriyor.




  • Rengar Bot kullanıcısına yanıt
    maalesef eksiğim yok., gerçekten de aynalar kendiliğinden katlanmıyor., elektrikli ayarlama var ancak stop ettikten sonra aynalar kendiliğinden katlanmıyor...!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zfr59

    maalesef eksiğim yok., gerçekten de aynalar kendiliğinden katlanmıyor., elektrikli ayarlama var ancak stop ettikten sonra aynalar kendiliğinden katlanmıyor...!

    tuşa basarak kapanıyor...

    elektrikli ayarlama ayrı..

    yanında tek tuş var basınca ikiside kapanıyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetkirsoy -- 20 Ağustos 2014; 12:42:31 >
  • erdembakan E kullanıcısına yanıt
    bayinin yalıtım yapmış olacağını pek sanmıyorum.
    kendi aracım volvo v50, benim aracımdan daha sessizdi. nitekim babamda eski x-trail vardı o da sessizlik ve konfor konusunda üst düzeydi.
  • mehmetkirsoy M kullanıcısına yanıt
    evet ayrı bir tuş ile mümkün olabilir., aynı qasqai deki gibi demekki., bilgi için teşekkürler.,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zfr59

    Selam full xtrail 2014 denedim bugün., araç güzel ancak eksikler var., elektrikli katlanır ayna yok., kolçaktaki kumandalar ışıksız., dönüşlerde dönüş yönündeki sisler yanmıyor., soğutuculu torpido yok.,anten köpekbalık yüzgeci olmalı, uzun tel eski tip değil., bunun gibi eksikler var., ve bana göre bu fiyatta ve yeni bir modelde en azından bunlar da olmalı derim., bunun haricinde aracın yakıt ekonomisi de önemli iken çok fazla veri yok, tabii bu zamanla ortaya çıkacaktır., motor, serilik, sessizlik fena değil.. ama bu gibi eksikler bence kabul edilebilir değil., yani full model demek bunlar zaten olmalı demek bence.,


    bir araçta aradığınız özelliklere saygı duyuyorum. sizin için bu eksiklikler kabul edilebilir değilse dizel otomatik full jetta bunu yapar. 90bin civarı sanırım. ama jettanın x-traile göre eksikliklerini göz önünde bulundurursanız kesinlikle jetta o kadar etmez.

    bence insanlar çok maliyetsiz ve basit şeyler yüzünden vw'den vazgeçmek istemiyor. vw de bunu iyi kullanıyor.




  • elliyedi E kullanıcısına yanıt
    evet katılıyorum., çok doğru bir gözlem., zamanında toyota yerine vw alarak bu hatayı yapmıştım., bir süre sonra satıp toyota aldım ve aslında o zaman da toyota almalıymışım dedim kendi kendime., 130.000 civarı satılan serinin en donanımlı modelinde bu ayrıntılar olmasa da olur diyecekler vardır muhakkak çünkü sınıf farkı var., ama insan yine de yadırgıyor doğrusu., aslında sormaya gerek bile yok vardır nasıl olsa diyeceğiniz özelliklerin olmadığını duyunca bu sefer soru işaretleri çoğalıyor

    ama şu da var., her istediğinizi her marka ürün gamında bulma şansınız yok illa ki eksikler var., bu sefer ne yapıyorsunuz olanlar içinde size hitap edebilecekleri seçip beklentilerinizi karşılamaya çalışıyorsunuz., kimi servis kelitesi, kimi donanım, kimi ekonomi, kimi güç, kimi servis mesafe yakınlığı gibi kriterler devreye giriyor., ben parasını vericem her şeyi istiyorum diye bir şey yok., paran olsa tam doyum yok, olmasa hayıflanan çok.. ama x-trail i beğendim., eğer sıra olmasa ve çok daha kısa sürede teslimat mümkün olsa bu ilk istimle kesinlikle beklentilerinin çok çok üstü satış yapabilirlerdi , tabi bunu sağlamak da kolay değil.,




  • Nissan tr adamı deli eder gerçekten.
    Son 1 yılda kaçtır adamı sinir hastası etti saymadım.
    Eski kasa 1.6 benzinliyi x trail ile değiştirelim dedik, yok o donanım hiç trye gelmedi,yok şu renk öyle , yok bu böyle.
    Adamlar visiayı hiç getirmemişler Türkiye'ye.babamın teknoloji ile işi yok,bas gaza gitsin ancak. Visia alalım dedik,trye hiç gelmemiş.
    Eeee o zaman neden fiyat listesine koydun o donanımı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • zfr59 kullanıcısına yanıt
    Sektorde cok buyuk paralar donuyor, hem satis hem de ozellikle satis sonrasi serviste. Arac firmalari da bunu iyi bilip musteriyi bir sekilde tavlama derdinde. Ancak japon ve kore firmalari bir nebze daha insaflilar. Donanimdan kacmiyorlar. 2012'de sifir jetta aldim tsi yakit tuketiminden oturu sattim. Su an volvo var ve jettadaki ambiyans aydinlatmasi hala aklimda:) babam tam bir teknoloji meraklisi, x-trailin cevre gorus sistemi, kor nokta tesbiti, otomatik park, yorgunluk tespiti, carpisma onleme sistemi, elelktronik el frenk vs vs.. Bunlari en ust donanimda stadart sunmasi babami arabaya hayran birakti. Sifir Mercedes versen o paraya almaz:) dediginiz gibi kisisel tercihler......

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    Öncelikle kendimi tanıtayım. Ben Mercedes A Serisi kullanıcısıyım. Aracımı çok seviyorum ama ilerde ailedeki büyüme durumlarına göre küçük kalacak gibi duruyor. Bu noktada ekonomik büyük suv bakıyorum. (Artık suv istediğimden)

    Q.over segment bana küçük geliyor. Bu sebeple Suv araçlar bakıyorum. ancak gerek vergi, gerekse yakıt maliyetleri beni 1.6 motora zorluyor. Bu noktada hedef ürünler azalıyor.

    X Trail yazdığım tanımlara uygun bir arabaydı benim için. Bundan 2 hafta önce aracı inceledim. Donanım, işçilik tatmin edici idi. Mercedes ile bazı özellikleri eş değer hatta daha iyi idi. Ancak bugün aracı çevre yolunda test etme şansı yakaladım ve çok üzüldüm. Çünkü otomatik vites bana uygun değil ve araç sürekli 2-3.000 devirde gidiyor. Normal stabil yolda bile 1.500 devire indiremedim. Sanırım bu durum çekiş problemi olarak arkadaşların bahsettiği durum. Bu noktada manuel versiyon bana daha mantıklı gibi geldi.

    Hem 4x4 istiyordum. Lakin onunda tam donanım paketinin olmayışı ve bana getirmeyeceklerini söylemeleri beni araçtan soğuttu diyebilirim.

    Araç ile ilgili gözlemlerim:
    *Çok büyük ve boyutları sebebiyle full donanım dışı paketler biraz kullanımı zorlaştırabilir.
    *Ses sistemini deneyemedim. Bir daha ki sefere deneyeceğim.
    *Arka 2 koltuk sadece 5-10 yaş için. Ben arka koltukları en öne çekerek oturdum ama iniş ve biniş çok zordu. Onlarda bagajın sonuna doğru kızaklı olabilirdi. Yetişkin oturanlar için bagajın tamamı kullanıla bilirdi.
    *Arka alan camların sabit olması sebebiyle çok sıkıcıydı. Arka bagaj camı açılabilir yapılabilirdi.
    *Arka kamera çözünürlüğü çok kötü geldi. Ufka objeleri gözüm seçemedi.
    *Sürüş konforu çok iyi idi. Ama motorun sürekli devirli olması gürültüyü çok arttırdı. A180 Mercedes'e göre araç çok fazla sesliydi. Ama bunun sebebi yalıtımdan ziyade motorun sürekli devirli çalışması, çünkü çevre sesini duymadım.
    *4x4 versiyonun orta donanımda satılması bir hayli can sıkıcı geldi.
    *Arka ve yan yolcu camının tek sefer de açılıp kapanmamasını anlamadım...

    Sonuç olarak, arabanın büyüklüğü, donanımı ve güvenliği ile fiyatı rakiplerine göre iyi idi. Ama otomatik vitesin devirli işleyişi, 4X4 versiyonun bu arabaya BENCE gerekli donanımlarını içermeyişi ve orta donanımda satılması beni şuan farklı alternatifleri bakmaya itiyor.

    Eğer param yeterse ve vergi durumunu göze alırsam Yeni Cherokee en büyük alternatifler arasında.

    Saygılarımla...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak DEMİRAL

    Merhaba,

    Öncelikle kendimi tanıtayım. Ben Mercedes A Serisi kullanıcısıyım. Aracımı çok seviyorum ama ilerde ailedeki büyüme durumlarına göre küçük kalacak gibi duruyor. Bu noktada ekonomik büyük suv bakıyorum. (Artık suv istediğimden)

    Q.over segment bana küçük geliyor. Bu sebeple Suv araçlar bakıyorum. ancak gerek vergi, gerekse yakıt maliyetleri beni 1.6 motora zorluyor. Bu noktada hedef ürünler azalıyor.

    X Trail yazdığım tanımlara uygun bir arabaydı benim için. Bundan 2 hafta önce aracı inceledim. Donanım, işçilik tatmin edici idi. Mercedes ile bazı özellikleri eş değer hatta daha iyi idi. Ancak bugün aracı çevre yolunda test etme şansı yakaladım ve çok üzüldüm. Çünkü otomatik vites bana uygun değil ve araç sürekli 2-3.000 devirde gidiyor. Normal stabil yolda bile 1.500 devire indiremedim. Sanırım bu durum çekiş problemi olarak arkadaşların bahsettiği durum. Bu noktada manuel versiyon bana daha mantıklı gibi geldi.

    Hem 4x4 istiyordum. Lakin onunda tam donanım paketinin olmayışı ve bana getirmeyeceklerini söylemeleri beni araçtan soğuttu diyebilirim.

    Araç ile ilgili gözlemlerim:
    *Çok büyük ve boyutları sebebiyle full donanım dışı paketler biraz kullanımı zorlaştırabilir.
    *Ses sistemini deneyemedim. Bir daha ki sefere deneyeceğim.
    *Arka 2 koltuk sadece 5-10 yaş için. Ben arka koltukları en öne çekerek oturdum ama iniş ve biniş çok zordu. Onlarda bagajın sonuna doğru kızaklı olabilirdi. Yetişkin oturanlar için bagajın tamamı kullanıla bilirdi.
    *Arka alan camların sabit olması sebebiyle çok sıkıcıydı. Arka bagaj camı açılabilir yapılabilirdi.
    *Arka kamera çözünürlüğü çok kötü geldi. Ufka objeleri gözüm seçemedi.
    *Sürüş konforu çok iyi idi. Ama motorun sürekli devirli olması gürültüyü çok arttırdı. A180 Mercedes'e göre araç çok fazla sesliydi. Ama bunun sebebi yalıtımdan ziyade motorun sürekli devirli çalışması, çünkü çevre sesini duymadım.
    *4x4 versiyonun orta donanımda satılması bir hayli can sıkıcı geldi.
    *Arka ve yan yolcu camının tek sefer de açılıp kapanmamasını anlamadım...

    Sonuç olarak, arabanın büyüklüğü, donanımı ve güvenliği ile fiyatı rakiplerine göre iyi idi. Ama otomatik vitesin devirli işleyişi, 4X4 versiyonun bu arabaya BENCE gerekli donanımlarını içermeyişi ve orta donanımda satılması beni şuan farklı alternatifleri bakmaya itiyor.

    Eğer param yeterse ve vergi durumunu göze alırsam Yeni Cherokee en büyük alternatifler arasında.

    Saygılarımla...

    Bu aracta 1.6 dci 160 veya 180 ve cift kavramali guzel bir vites olsaydi rakipsiz olurdu bence. Su anki durumda motor ve vitesi saymazsak eksiksiz bir arac bence. Bazi kucuk detaylar( bahsettiginiz cam acma ) es gecilebilir .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rengar Bot -- 21 Ağustos 2014; 1:03:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ŞU AÇILIR TAVANIN İÇE DOĞRU AÇILMASINI ANLAYAMADIM SEBEBİNİ BİLEN VARMI. ARKADAŞ ARKADA ÖNE DOĞRU YAKLAŞMIŞ OTURUYORDU CAM TAVANI AÇINCA KAFASINA ÇARPTI HAFİFTEN. AYRICA ÜSTÜNDE KİR TOZ YAPRAK FALAN OLURSA OLDUĞU GİBİ İÇERİ ALICAKTIR.
  • Rengar Bot kullanıcısına yanıt
    Haklısınız...

    Cam açma, kamera çözünürlüğü vs gibi detaylara çok takılmadım. Ama vites ve devirli motor sesi olayı, takınılmayacak gibi değil...

    Neyse ki bugün Nissan Türkiye geri dönüş yaptı. Önümüzdeki yıl daha belli olmayan bir tarihte 4x4 Full manuel vites getireceklermiş.(Platinium Premium olarak)

    Bu haber beni sevindirdi. Ben manuel vites ile sürücü kontrolü ile bu devir olayının azalacağını ve bu şekilde gürültünün de azalacağını düşünüyorum...

    Teşekkürler.
  • 44mami44 4 kullanıcısına yanıt
    Kafasına çarpması biraz tuhaf olmuş. Çünkü tavan perdenin üzerinde açılıyor içeriye...

    Dediğiniz gibi kirin içeri girmesi durumu olabilir ama dışarıya açılan tavan kullanan birisi olarak cam tavan sürtme sesinden çok sıkıldım. 90 KM üzeri hızlarda inanılmaz bir sürtünme sesi alıyorum ben. Bu şekilde o sürtünme sesi duyulmuyor, çünkü içeri açılıp, aerodinamiği bozmuyor.

    Bu noktada arabayı 1-2 metre kullandıktan sonra açarsanız o tozler da kendiliğinden gitmiş olacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak DEMİRAL

    Haklısınız...

    Cam açma, kamera çözünürlüğü vs gibi detaylara çok takılmadım. Ama vites ve devirli motor sesi olayı, takınılmayacak gibi değil...

    Neyse ki bugün Nissan Türkiye geri dönüş yaptı. Önümüzdeki yıl daha belli olmayan bir tarihte 4x4 Full manuel vites getireceklermiş.(Platinium Premium olarak)

    Bu haber beni sevindirdi. Ben manuel vites ile sürücü kontrolü ile bu devir olayının azalacağını ve bu şekilde gürültünün de azalacağını düşünüyorum...

    Teşekkürler.


    Sürekli 3 bin devirlerde olması enteresan, bendeki araçta böyle bir durum yok. Genelde 2 bin devirlerde oluyor benim araçta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eric cartman

    quote:

    Orijinalden alıntı: Burak DEMİRAL

    Haklısınız...

    Cam açma, kamera çözünürlüğü vs gibi detaylara çok takılmadım. Ama vites ve devirli motor sesi olayı, takınılmayacak gibi değil...

    Neyse ki bugün Nissan Türkiye geri dönüş yaptı. Önümüzdeki yıl daha belli olmayan bir tarihte 4x4 Full manuel vites getireceklermiş.(Platinium Premium olarak)

    Bu haber beni sevindirdi. Ben manuel vites ile sürücü kontrolü ile bu devir olayının azalacağını ve bu şekilde gürültünün de azalacağını düşünüyorum...

    Teşekkürler.


    Sürekli 3 bin devirlerde olması enteresan, bendeki araçta böyle bir durum yok. Genelde 2 bin devirlerde oluyor benim araçta.

    CVT şanzumanın bir özelliği bu sabit devir düşük yakıt tüketimi ve konfor sağlıyor. performans ve heyecan için manuel moda geçilmesi şart. dişli yapısı olmadığı için diğer şanzumanlardan farklı çalışır. Yalnız manuel modu bu şanzuman yapısı için çok başarılı.
    DSG şanzumanlı bir araca sahibi olup bir tomar masraf eden biri için söylüyorum, xtronic cvt, çift kavrama edc ve dsg'den daha sorunsuz olacaktır. Eğer edc olsaydı bu aracı kesinlikle almazdık.

    çalışma prensibi için;

    AutoMotoTVyoutube
    XTRONIC CVT in the 2013 Nissan Altima | AutoMotoTV
    http://www.youtube.com/watch?v=dGEz5ETOElc




  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.