Şimdi Ara

Yeni Passat alındı. İlk izlenimler ve olumlu/olumsuz yanlar. Gerçek fiyatlar. (29. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
715
Cevap
10
Favori
54.526
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
51 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • en1gma kullanıcısına yanıt
    Sen üreme olur mu çoğalma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Sen üreme olur mu çoğalma
    Kötü bi habarım var siye Shadow 3 kişiye daha para virdi çoğalacağız ehehehehee

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    bir insan 1.5 motor araçla 2.0 aracın fiyatlarını karşılaştırmaya kalkıyorsa resmen demagoji yapıyordur.

    arkadaşımın 535'inde de 4x4 var. 4x4'ün ne olduğunu da cr-v'de olmayan gerçek diferansiyel kilidinin de ne olduğunu biliyorum. sırf vw alıyor diye herkesi arabadan anlamayan cahil sanan insanları da biliyorum.

    kimseye kibar olmak zorunda değilim. herkese gereken saygıyı gösteririm, bunu birisinin buyurması gerekmiyor.

    Alıntıları Göster
    Estağfurullah ne buyurması. Ama kibar olmadan saygılı nasıl olunur onu anlamadım? Neyse sonuç olarak amacım kavga etmek değil sakince araba tartışması yapmak.

    Vw 4 çeker için 2lt motoru dayatıyor. Buda fiyatını uçuruyor. Karşılaştırmayı daha nasıl yapayım?! İkiside aynı sınıftaki araba değil mi? Haticeye değil neticeye bakalım. Biri 1.5 motora 4 çeker veriyor diğeri 2lt motora mecbursun diyor.

    Diferansiyel kilidi dediğiniz şeyde zaten ağır arazide gereklidir. Crv zaten offroad aracı değildir. Limitleri bilindiği ve alt yüksekliğinin yettiği kadar bozuk yola girebilir. Ama tabiki iki çeker bir araçtan kat kat daha rahat ilerler ve kolay kolay saplanmaz. Crv deki 4 çeker sistemi çoğunlukla güvenlik içindir.

    Bu arada benim diğer arabamda bir vw zaten. Crvyi almadan önce bu sınıftaki tüm araçları inceledim. Tigunada baktım ama neredeyse iki kat daha pahalı ama iki kat daha mı iyi? Hayır tabi ki. Şayet ikiside aynı sınıfta aynı donanımda olsa düşünmeden tiguanı alırdım. Araç konusunda hiçbir marka fanatikliğim yok. Ben sadece vwnın türkiyedeki fiyat donanım politikasını kötü buluyorum. Eğer en alt donanımlar haricindeki donanımları almak isterseniz fiyat mercedes bmw seviyelerine çıkıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Harika! Madde madde siralamissiniz, cok etkileyici sorular ama esas noktayi kaçırıyorsunuz.

    Arac segmentasyonunda oncelik yol yutusu, yol konforu ve sessizliktir. Bunlarin dışındakiler paketler icinde dağıtılır.

    Her bir saydiginiz birer konfor unsurudur, ama temel kriter yol tutusu yol konforu ve kabin ici sessizliktir.

    Bunca donanimi tek tek saydiginiza gore şunu sorabilirim:

    Tum bu saydiginiz donanimlara sahip bir araç eger c sinifi yol tutusu ve kabin sessizligine sahipse d sinifi olur mu?

    Ya da en net şöyle de sorabiliriz: ayni fiyata bu bazilarinin oyuncak dedigi donanimla c sinifi almak mi yoksa oyuncaksiz ama temel (ve benim hep savundugum günün sonunda aracla ilgili hafizanizda hissiyat olarak kalan konfor unsurlari)konforu yuksek d sinifi mi?


    Yol bitip aracinizi park ettiginizde hangisi icinizden geciyor:

    Yahu o kadar yol geldik, kafam sismedi

    Yoksa- tunele girdigimde far nasil kendi kendine yandi

    Mi? Lutfen buna cevap verin, aslinda kendi cevabinizi burada bulacaksiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Losgalacticos

    Bu sınıfta, bu fiyat aralığında gerçekten Passat çok mantıklı özellikle siz gibi aldığı aracı yaklaşık 9 sene kullanan kişiler için. Çünkü satarken zorlanmıyorsunuz, kasa çok nadir değişiyor hem de aldığınız araç zaten yeni makyajlanmış. Ama Passat'ı bayiden sıfır çıkarmak mantıklı mı hele benzinli olarak onu tam olarak bilemedim. Evet Avrupa Birliği'nin dizel araçlar konusunda tutumu ortada evet elektrikli araçlar geliyor doğru. Ama bu son 15 yıldır Türkiye'de en çok tercih edilen kombinasyonun dizel, otomatik araçlardan oluştuğu gerçeğini değiştirmiyor.

    Yine de siz en güzel tercihi yapıp istekleriniz doğrultusunda bir araç almışsınız. Bu araca orjinal 18" bir jant da alırsanız göze de hitap edecektir. Ben olsam 18" Verona modeli bir jant alırdım. Fotoğrafını da ekleyeyim hatta.



    Size hayırlısı olsun aracınız. Mutlu günlerde, yüz binlerce kilometre yapma dileğiyle.
    Açıkçası dizelin çok daha fazla tutulduğu ve büyük ihtimalle piyasasının kuvvetli olduğu konusunda katılıyorum size. Ülkemiz pazarının böyle bir karakteristiği oturmuş durumda. Ama ben aracına yatırım gözüyle bakmıyorum. 10 sene boyunca Allah ömür verirse benim ve ailemin seyahat edeceği bir araç olarak görüyorum otomobili. Ve ben dizel motor sevmiyorum. Kendi istek ve arzum doğrultusunda tercih ettim aracımı da. Yoksa dediğiniz gibi şu an sarı sitede satılan yeni passatlarda bakarsak her 10 dizel araca 1 benzinli satılıyor belki de.

    Jant mevzusunda da önceliğim konfor. 16 inçlerle mutluyum. Görüntüsünden de memnunum konforunda da 🙂 hatta 17 inç olsa da eski kasada satılan İSTANBUL jantlardan çok daha güzel geliyor gözüme. Sizin önerdiğiniz jant da çok güzel ama 18 inç konforu kısacaktır.

    İyi niyetiniz için de teşekkür ederim sağolun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1984 kullanıcısına yanıt
    Kendi adıma cevap vereyim. Aracı her gün şehir içi kullanıyoruz. Kapalı dar otoparktan çıkıyor, kreş okul market sahil park vs her gün kullanıyoruz. Şu an bagajda akülü araba, arkada iki bisiklet var mesela.

    Yılda yazın iki kere uzun yola çıkıyorum. Hadi olsun 3. Benim için sizce hangi araç daha uygun olur? Statik sis lambalı, ısıtmalı deri koltuklu, cam tavanlı, geri görüş vs her gün işime yarayan donanımlı araç mı yoksa biraz daha geniş biraz daha büyük biraz daha sessiz araç mı?

    Konforlu diye d segment alacağım, yılda iki kere çıktığım uzun yolda ayağım sürekli gazda diz ağrısı çekeceğim. Hani benim konforum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Bence kendinizle çelişmizsiniz. Yılda 2 kere uzun yolda kullanacağınız donanım yok diye kıyamet koparmaya gerek yok. Ha sizin için çok gerekli ise kendi tercihinizi yaparsınız(ki yapmışsınız) ama başkalarının tercihine karışmaya gerek yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • redmaner kullanıcısına yanıt
    Nerede karışmışım tercihe? Bir şeyler sormuş kendi açımdan cevap yazdım. Benim gibi siz de kendi ihtiyacınıza göre araç almışsınız. Herkesin beklentisi farklı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nemesis kullanıcısına yanıt
    Hocam cevap verdiğiniz arkadaş ağır VW fanboyu boşa uğraşıyorsunuz, fakat şu kısım ciddi hatalı olmuş; "Diferansiyel kilidi dediğiniz şeyde zaten ağır arazide gereklidir" Diferansiyel kilidi gerek virajda, gerek karda gereklidir. Gereklidir derken işe yarar. Detaylı incelemenizi tavsiye ederim.
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Haklısınız peki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redmaner -- 17 Kasım 2019; 18:31:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xcorp

    Hocam cevap verdiğiniz arkadaş ağır VW fanboyu boşa uğraşıyorsunuz, fakat şu kısım ciddi hatalı olmuş; "Diferansiyel kilidi dediğiniz şeyde zaten ağır arazide gereklidir" Diferansiyel kilidi gerek virajda, gerek karda gereklidir. Gereklidir derken işe yarar. Detaylı incelemenizi tavsiye ederim.
    Evet fark ettim ama yinede bir şansımı deniyim dedim

    Diğer konuda ise aksine benim bildiğim mekanik diferansiyel kilidi devreye alındığında aynı akstaki tekerlerin eşit hızda dönmesini sağlar. Virajda dıştaki teker içtekinden daha hızlı döner ama diferansiyeli kilitlediğinizde ikiside aynı hızda dönmeye zorlanır. Buda virajda dıştaki tekerin sürüklenmesi demek. Yani sadece araç gerçekten zorlandığında veya saplandığında düşük hızlarda devreye alınmalıdır. Sizin bahsettiğiniz özellikle bu virajda işe yarayan nasıl bir diferansiyel kilidi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • nemesis kullanıcısına yanıt
    Hocam birçok çeşidi var diferansiyel kilitlerinin. Mesela benim aracımda Torsen mevcut.(limitli veya sınırlı kaydırmalı olarak geçiyor bunlar) Bu kilit her tekere bağımsız güç aktarabiliyor. Virajda ise bu sistem sayesinde gücü içeride kalan lastiğe aktarır. Bu sayede dış tekerlek boşa dönmez hocam.

    Kar meselesinde de yine atıyorum lastiklerden birisi karda diğeri ise dönebilen bir zeminde ise gücü ona aktarır.

    İngilizceniz varsahttps://torsen.com/how-it-works/ Torsen için şurayı okuyabilirsiniz. Kilitli diferansiyel konusu geniş ve çeşitli bir konu. Bir daldınız mı baya çıkamazsınız hocam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xcorp -- 18 Kasım 2019; 14:33:5 >




  • xcorp X kullanıcısına yanıt
    Sizin araba ne?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nemesis kullanıcısına yanıt
    A4 2.0 tfsi quattro hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Kendi adıma cevap vereyim. Aracı her gün şehir içi kullanıyoruz. Kapalı dar otoparktan çıkıyor, kreş okul market sahil park vs her gün kullanıyoruz. Şu an bagajda akülü araba, arkada iki bisiklet var mesela.

    Yılda yazın iki kere uzun yola çıkıyorum. Hadi olsun 3. Benim için sizce hangi araç daha uygun olur? Statik sis lambalı, ısıtmalı deri koltuklu, cam tavanlı, geri görüş vs her gün işime yarayan donanımlı araç mı yoksa biraz daha geniş biraz daha büyük biraz daha sessiz araç mı?

    Konforlu diye d segment alacağım, yılda iki kere çıktığım uzun yolda ayağım sürekli gazda diz ağrısı çekeceğim. Hani benim konforum?
    quote:

    Hız sabitleme bir konfor unsuru değil midir?
    Otomatik far, otomatik silecek bir konfor unsuru değil midir?
    Dijital klima konfor unsuru değil midir?
    Geri görüş kamerası konfor unsuru değil midir?
    Kendiliğinden kararan ayna konfor unsuru değil midir?
    Isıtmalı, soğutmalı koltuk?
    Dönüşe duyarlı farlar?
    Katlanır aynalar?
    Arka kol dayama?
    Arkada güç soketi olması? Bunlar konforu etkilemez mi?
    Işıklı makyaj aynası?
    Sis lambası?
    Bel destek?


    bu mesajınızı baz alarak şöyle söylemek isterim, hani benim konforum dediğiniz mesajınızla ton ve anlam açısından birbirinden tamamen alakasız uçlarda.

    neyse ki son mesajınızda sanırım ortak bir noktada buluşabildik, İHTİYAÇ.

    tabii ki sadece şehir içinde kullandığınız araç için sessizlik uzun yol konforu ve yol tutuşu önceliğiniz olmayabilir, siz donanımlarla ilgili yorumunuzu yaparken kendi kullanımızını belirtip şehir içinde bu konfor donanımları olmadan araç mı alınır deseydiniz bir nebze anlaşılırdı.

    ben de tam tersi bir kullanım profiline sahibim, açıkçası otomatik kararan dikiz aynası umrumda değil,
    otomatik yanan farlar, ilgilenmiyorum
    ışıklı makyaj aynası? eşim bile bunun için farklı araç seçtiğimi duysa güler.
    dönüşe duyarlı farlar: tabii ki güzel olur, ama uzun yol konforu ve sessizliği için takas edeceğim bir özellik değil.

    yazsak sayfalarca yazarız, bir yere de varamayız. o yüzden keskin ve kesin ifadelerle kesip atılan yorumlardansa insanların farklı ihtiyaçlarına farklı segment ve DONANIMDA araçların karşılık verebileceğini unutmadan yazalım geçelim.

    son söz: trendline passatı verip full golfu almam. ama alana da niye aldın asla demem.

    hatta daha ileri gideyim: trendline passatı verip dizel otomatik full artı ful ve ekstra paket özellikli r Line dolu ötesi özel sipariş Polo asla almam, ama alana da manyak mısın o alınır mı asla demem.

    selametle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1984 -- 18 Kasım 2019; 21:15:24 >




  • 
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.