Şimdi Ara

Yeni Passat alındı. İlk izlenimler ve olumlu/olumsuz yanlar. Gerçek fiyatlar. (27. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
715
Cevap
10
Favori
54.526
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
51 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tam tersi. Şu an konuda passat yerine başka marka bir model olsaydı passat bıdı bıdı yapanların bir tanesi bile iyi yapmışsın demezdi. Adam nasıl bir fanatikse o kadar donanımı oyuncak görüyor. Bu fiyata donanımsız da olsa mantıklı, işini görür de geç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: van_hoijdonk

    Donanım delisi olarak Astra K kullandım (Dynamic paket) çok memnundum, sıfır aldım 16 bin km kullandım 2 yılda ama orasından tıkırtı burasından tıkırtı dedik neyse ve aracı sattık.

    3008 bakmaya gittim 3000 km'de olan araçta gördüğüm sesler ben bu plastik yığınına 158.000 TL mi vereceğim dedirtti ve kaporayı yakma pahasına vazgeçtim. Dedim ki 158.000 birim para veriyorsam araba böyle plastik kokmamalı.

    170 bine gittim dynamic paket A4 aldım. Baz model, boş model diyelim hatta foruma göre. (1.5 sene olmak üzere) Muhtemelen premium sınıftan vazgeçmem artık diyorum. Eski oyuncaklarım yok, şerit takip yok, çarpışma önleyici yok ama sessizlik var, kendini güvende hissetme var, konfor var.

    O yüzden dediklerinize harfiyen katılıyorum.
    iyide audi premium değilki sadece daha fazla süslenmiş

    önüne audi amblemi konulmuş fosfagen herbirşeyi ile buna patlak DSG side dahil. üç beş süsleme ile onun sınıfı değişmez.

    premium bmw ve mercedes ve üstü oluyor..

    ona bakarsak volvoda premium mu.

    ve reno




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nemesis

    Vw gözümde bitti. Bomboş arabalarla milleti kazıklıyorlar. Şubat ayında 193bine sıfır en boş honda crvyi aldım(1.5turbo). Aynı donanımdaki 4 çeker tiguanın fiyatı 400binde yaklaşıyor. Boş dediğime bakmayın. Crvnin en boşu tiguanın en dolusuna bedel. Adaptif hız sabitleyiciden tutunda aktif şerit asistanı ve çarpışma önleyiciye kadar herşey var.
    Resmen tek amacın demagoji. 4x4 tiguan’ın 2.0 dizel olduğunu biliyorsun. Crv 4x4 olabilir (çok lazım ya), malzeme kalitesi olarak tiguan’ın çok altında kalıyor malesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forever42

    Hocam aracınız hayırlı olsun. Fiyat performans olarak en mantıklı tercihi yapmışınız. Araç alımı bütçe ve ihtiyaç meselesidir. İhtiyacınızın dışında alacağınız her aksesuar israftır. Ayrıca Vag grubunun tüm araçlarında en boş, dolu farketmez güvenlik donanımları standarttır. Burada sayılan şerit takip, frontasist vs. konfor asistanları olarak geçer ve highline passatta bile opsiyoneldir. Bu donanımları alanların bir çoğuda kullanmazlar. Çünkü ülkemiz trafiği buna uygun değil. Trafiğin hızlı ve sıkışık aktığı şehirlerde front asist sizi sürekli frenler araya birisi girer biraz daha yavaşlarsınız birisi daha girer. Hatta ara yoldan çıkan bir aracı görüp ani fren yapar arkadaki de sizi biçer. Bunlar yaşanmış olaylardır. Bu donanımları da sürekli kapatamazsınız, araca her bindiğinizde otomatik açılır, manuel kapatmak zorundasınız.
    Ayrıca TSI şuan piyasadaki performans ve yakıt konusunda en başarılı motordur. Şöyle anlatayım size: Ben 1.4 TSI superb ile 6.8-7.0 ortalama yakıt tükettiğim güzergahta 1.6 TDI 6.0-6.2 lt yakıyor. Forumlarda dizelde tork var, araç uçuyor kaçıyor dediler 3 yıl TSI sonrası dizele geçtim. Bin pişmanım 1.4 TSI 125 hp TSI yanında TDI bildiğin eşşek. DSG sürekli düşük devirde (1250) kalmak istiyor ve dizel motor benzinliye göre daha geç devirleniyor.
    Tdi ve tsi aracım oldu. Yakış farkı bu kadar az değil malesef. Tdi dsg passat da hep 1250 devirle gitmek ister bir tarzda değil, belki eski modelleri öyledir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    Yorumdan bilgisizlik akıyor desem abartmış olmam sanırım. Gerçi sizin yorumların içi boşluğuna f20 sayfasından alışığız. Daha süslenmişle neyi kastettiğinizi sizin bile bildiğinizi sanmıyorum. Muhtemelen sağda solda söylendiğini duyduğunuz bir şey.

    Bahsedilen A4 ile VW modellerinin hiçbir ortak noktası yok, 1.4 benzinli motor dışında. Artık o da yok zaten. Şanzıman da ayni değil. Dünyada bu saydığınız markalarla eşdeğer görülen bir markaya süslü VW demeniz en hafif tabiriyle komik. Öte yandan sizin araçlarla ilgili teknik konularda pek bilginiz olmadığı da su götürmez bir gerçek.

    O kadar kullandınız şu forumu, düzgün Türkçe yazmayı öğrenemediniz, ona yanıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xcorp -- 14 Kasım 2019; 23:17:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    Resmen tek amacın demagoji. 4x4 tiguan’ın 2.0 dizel olduğunu biliyorsun. Crv 4x4 olabilir (çok lazım ya), malzeme kalitesi olarak tiguan’ın çok altında kalıyor malesef.

    Alıntıları Göster
    İnsanların fikirlerine demagoji demek çok ayıp bir şey. Herkesin fikirlerine saygı duymalısınız. 4 çekerede “çok lazım ya” demenizde zaten arabadan pek anlamayan bir vw fanboy olduğunuzu gösteriyor. Muhtemelen 4 çekerinde sadece offroad için gerekli olduğunu düşünüyorsunuzdur.

    Bu marka fanatikliğini hiç anlamıyorum zaten. Sonuç olarak burası herkesin fikirlerini paylaştığı bir forum. Biraz kibar ve saygılı olmalısınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redmaner

    Bu arada çok samimi bir cevap istediğim bir soru soracağım.

    Farz edelim şu an sahip olduğunuz aracı Şubat ayında değil de bugün almak istiyorsunuz. Aracın şu an sıfırı 240 bin lira ve sizin ise yine 193 liranız var.

    Honda size geldi ve dedi ki:"bu 240 liralık araçtan hız sabitleme, dijital klima, aktif şerit asistanı vb donanımları çıkarıp 193 liraya veririz. Şasi sağlamlığı, güvenlik, yalıtım, motor, şanzıman birebir aynı."

    Cevabınız ne olurdu?

    "Bomboş arabayla beni mi kazıklıyorsunuz?" diyip red mi ederdiniz yoksa "Bu fiyata Crv gibi D sınıfı bir araç almak makul" deyip kabul mü ederdiniz?
    almazdım tabiki gayet net. Bu arabayı seçmemdeki en büyük neden adaptif hız sabitleyici zaten. İstanbul trafiğinde benim yerime dur-kalk yapıyor. Bu arada şunu açıklığa kavuşturayım; Hiçbir markanın fanatiği değilim. Hangi marka fiyat performans olarak bana uygunsa onu alırım.

    Ben sizin seçiminize bir şey söylemiyorum zaten yanlış anlaşıldım galiba. Ben olsam bende düşünürdüm o passatı. Ben genel olarak vw’nin Türkiye’deki donanım fakirliği ve fiyatlarının yüksekliğinden bahsediyorum. Yoksa evet aynı donanım ve fiyatta olsalar tiguanı alırdım. Ama tasarım olarak crv’yi daha çok beğendiğimi söylemeliyim. 5. Neslinden bahsediyorum. Çağ atlamış çünkü. Özellikle iç mekan. Öncekileri hiç beğenmezdim zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hiz sabitleyici nasil olmaz,kiytirik yuruyen tabut celysee'nin en bosunda bile var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xcorp

    Yorumdan bilgisizlik akıyor desem abartmış olmam sanırım. Gerçi sizin yorumların içi boşluğuna f20 sayfasından alışığız. Daha süslenmişle neyi kastettiğinizi sizin bile bildiğinizi sanmıyorum. Muhtemelen sağda solda söylendiğini duyduğunuz bir şey.

    Bahsedilen A4 ile VW modellerinin hiçbir ortak noktası yok, 1.4 benzinli motor dışında. Artık o da yok zaten. Şanzıman da ayni değil. Dünyada bu saydığınız markalarla eşdeğer görülen bir markaya süslü VW demeniz en hafif tabiriyle komik. Öte yandan sizin araçlarla ilgili teknik konularda pek bilginiz olmadığı da su götürmez bir gerçek.

    O kadar kullandınız şu forumu, düzgün Türkçe yazmayı öğrenemediniz, ona yanıyorum.
    Bu adama cevap bile yazmasaydınız keşke. Adamın yorumunu gördüm boş yere canım sıkıldı. Böyle insanlar nasıl var olabilir diye.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • ben de her yerde söyler dururum. volkswagen en pahalı liste fiyatı olmasına ramen en kaliteli aracı neredeyse en ucuza satan firmadır. gidin görüşün. hayırlısı olsun. güle güle kullanın. 1.5tsi motor çok iyi ve çok zevkli. aynı motor farklı bir vw araca sahibim ben de. bu arada hız sabitleyici sonradan da takılabiliyor. bir çok firma bu konuda orjinal ekipman da kullanıyor. çok dert ederseniz bi ara taktırırsınız :) kazasız belasız kullanın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    iyide audi premium değilki sadece daha fazla süslenmiş

    önüne audi amblemi konulmuş fosfagen herbirşeyi ile buna patlak DSG side dahil. üç beş süsleme ile onun sınıfı değişmez.

    premium bmw ve mercedes ve üstü oluyor..

    ona bakarsak volvoda premium mu.

    ve reno

    Alıntıları Göster
    Cahilsin ya, başka bir şey değil.

    Uluorta yazıp kendinizi komik duruma düşürmeyin, volvo tabi ki premium.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    Tdi ve tsi aracım oldu. Yakış farkı bu kadar az değil malesef. Tdi dsg passat da hep 1250 devirle gitmek ister bir tarzda değil, belki eski modelleri öyledir.

    Alıntıları Göster
    Yeni TSI motorlar daha az yakıyor ve sakin kullanımda fabrika verilerini rahatlıkla tutturuyorsunuz ama TDI eskisi de yenisi de fabrika verisinin %50 üstünde yakıyor. 1.4 TSI manueldi ve satıldı. Şuan iki aracım var biri 1.2 TSI DSG diğeri 1.6 TDI DSG. Araçlar eski değil 2018 ve 2019 model. Her ikiside normal modda 1250 devirle gidiyor. Fakat turbo desteği olmadan (1500 devir altında) TDI çok daha hantal ve gaz pedalı çok tepkisiz.
    Aynı güzergahta uzun dönem ortalamada TSI 7.0 litre, TDI 6.0-6.2 lt yakıyor ama ikiside sakin ve sıkışık olmayan trafikte kullanım verileri.




  • Premium eskide kaldı. Premium denilen markaların hepsi piyasadaki rekabete ayak uydurabilmek için isimlerine yakışmayan araçlar üretmek zorunda kaldılar. 30-40k km de blok çatlatan reno motorlu C200d mi premium. Telefonumdan daha küçük multimedya ile gelen 3.16 mı premium. Ne zaman patlayacağı belli olmayan Q200 kodlu DSG si olan A4 mü premium. Bana göre ulaşılabilir fiyata premium araç kalmadı.
    Premium deyince asgari şartlarda bir E serisi, A6 ve 5 serisi 2.0 ve üzeri anlaşılmalı. 1.4-1.6 motor premium araç mı olur. Yaşı biraz ileri olanlar bilirler BMW, Mercedes deyince 3000 ve üzeri motora sahip piyasadaki sıradan araçlardan farklı özellikleri olan her şehirde birkaç seçkin kişide bulunan araçlardı. Fakat emisyon, yakıt fiyatları, bütçe, rekabet derken dünya bu yönde evrildi.
    Ülkemizdeki algıyı ve fiyatları bir kenara koyup bu araçların avrupa fiyatlarına bakarsanız ne demek istediğim daha kolay anlarsınız.
    Almanya'da 2.0 dizel superb, passat, A4 ve 3 serisi BMW fiyatı birbirine yakın ve 40 bin Euro seviyesinde. Bana da 40 bin tl ye 2.0 dizel araç verseler, premium, halk arabası, amele arabası fark etmez, hangisinin şekli hoşuma giderse onu alır birkaç sene kullanıp yenisini alırım.




  • forever42 kullanıcısına yanıt
    Şu Mercedes E'den başlar muhabbeti baymadı mı? O zaman aynı araç 2.0 olunca premium 1.4 -.1.6 olunca premium olmayacak mı bu mantıkta? Ayrıca motor verimlilikleri de çok arttı, eski 2.0'ların çoğundan performanslı bu 1.4, 1.6 motorlar.

    Benim a4 aracım a6 ile aynı motoru ve şanzımanı kullanıyor, o zaman benimki premium mu veya değilse neden değil?

    Superb'le ilgili şöyle bir durum var ayrıca, araç neredeyse E sınıfı boyutlarına sahip bir D sınıfı. Fiyatlandırma bundan böyle olabilir. Kaldı ki yurtdışında fiyat farkları böyle afaki değil, ama incelemelerde vs. a4, c ve 3 serisi premium olarak geçiyor hep. Ki genelde incelemelerde karşılaştırılan araçlar 3, a4, s60(yenisi), Guilia ve C serisi oluyor.

    Yani demek istediğim bu ülkemizdeki algı değil, bu markaların araçları tüm dünyada premium brand olarak geçiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xcorp -- 15 Kasım 2019; 13:4:27 >
  • redmaner kullanıcısına yanıt
    arka tarafta yolcu taşımayacağım e D segment isterim diyen bana garip geliyor. amacını anlamıyorum. ama saygı duyuyurum tabi ki. benim de bir arkadaşım var. tek kişi passat bil kesmiyor. A&, A8 bakıyor. bütçesi 100 bin olunca 10 yaşında araçlara bakıyor. bana çok enteran geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • elcas kullanıcısına yanıt
    Ailem 5 kişi ben yolcu taşıyorum arka tarafta bolca

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rockcash kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler ederim sağolun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xcorp X kullanıcısına yanıt
    Bana göre premium demek sorunsuzluk, güç, aracı farklı kılan ayrıcalıklı özellikler ve gösteriştir. Günümüzde premium algısı da değişti, alt segment premiumlarda gösteriş dışındakiler kalmadı. Güç ve özellikte yoksa premium diye ülkemiz şartlarında iki kat fiyatı haketmediklerini düşünüyorum. Önceki mesajımda da dediğim gibi birisi 40 diğeri 50bin tl olsa bende premium denilen markaları tercih ederim ama fiyat farkı önemsenmeyecek durumda değil.
  • redmaner kullanıcısına yanıt
    okudum. içi boş bir yazı olmuş hocam. dediğimin doğru olduğunu değiştirmiyor.
  • Yeni Passat hakkında bilgi almak için gelmiştim, hızla uzaklaştım konudan.
    konu yine boş beleş otomobil gurularıyla dolmuş maalesef.
  • 
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.