Klima açıkken 25 - 30 seviyelerini buluyor. Bu araç firmaları menzil konusunda yalan söylüyorlar. Bu araçta 550 km menzili ancak far, klima, ısı pompası radyo kapalıyken , tek kişi içindeyken çoğunlukla yokuş aşağı , dur kalkın olmadığı yolda kullanılırsa görünür herhalde. Her zaman far , ısı pompası vs bile kapalıyken en çok 450km menzil görülebilir |
YENİ PEUGEOT 3008/E 3008-(2024 MODEL) (14. sayfa)
-
-
Yazılım tamamen farklı araçlardaki.
bu yüzden sanırım.
-
100km'deki kilowatt cinsinden tüketim değeri. Klima açık.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozilix -- 27 Kasım 2024; 10:36:55 > -
Ne kadar farklı da olsa, mesleğim gereği bana bu denli hata -hele ki 1 yıldır avrupada satılan bir araç için- hiç anlaşılır gelmiyor. İnsan hiç mi test etmez yazılımı? Gerçekten anlaşılır gibi değil.
-
Yeni kasa 3008 (eletrik-hibrit fark etmez) sabah ilk çalıştırmada saat 03:00 ile başlamayan var mı?
-
quote:
Orijinalden alıntı: ozilixYeni kasa 3008 (eletrik-hibrit fark etmez) sabah ilk çalıştırmada saat 03:00 ile başlamayan var mı?
2 aylık kullanıcıyım hiç olmadı. Ben de ses gitti 6-7 kez. Ama şu an o da yok . Sıcaktan mı yapıyordu acaba diycem , bilemedim...
-
merhaba, ilk kez bu seviyede bir tüketim degeri duydum elektrikli araclarda. Emin misiniz acaba, aracta bir problem olma olasılıgı yüksek, 40 kwh kullanım hic mantıklı gelmiyor kulaga.
-
Merhaba, elektrikli araclarda dur kalk yapmak ekstra kazanım saglayarak menzilin artmasına neden olur, tüketimi artıran degil azaltan bir durum. Fren pedalına basmadan kullanıyorsanız trafik sizin isinize gelir tam aksine. Radyo ve farın tüketimi etkiledigini de duymamıstım, sasırdım. sizin aksam trafiginde 19-21 seviyelerine cıkmanız yüksek gibi geldi, hafta sonu 11-13 ise cok düsük geldi ve sasırdım. Bu kadar farkın olmasını kullanmadan anlayamayacagım sanırım :)
-
Öğlen klima kapalı şehir trafiğinde biraz mesafe katettikten sonraki değer resimde.
-
Bende şöyle bir durum var. Aracı kapattıktan bir süre sonra (3-5 dakika kadar) i-toggle altındaki butonların ışıkları yanıp sönüyor, ufak bir ses ile beraber. Sonrasında aracı açınca 03:00 olarak açılıyor. Bu da ön iklimlendirmenin çalışmamasına neden oluyor. Aldığımdan beri bu şekilde. Servis getir bakalım diyor ama çözme garantisi yok. Sürekli de bırak aracı git işime gelmiyor. Çok yordu bu araç beni.
-
Bu arada e-3008 için bazı özelliklerin video anlatımlarının linki aşağıda.
-
quote:
Orijinalden alıntı: ozilixÖğlen klima kapalı şehir trafiğinde biraz mesafe katettikten sonraki değer resimde.
klima kapalıyken bu degerler inanılmaz yüksek. bence siz servise gidin, ilk kez bu seviyelerde degerler görüyorum bu aracta.
-
Merhaba , dur kalk yaparken araç şarj almaz , tam tersine her kalkışta elektrik motoru normal değerinden fazla alım çeker. Elektrik motorları ilk kalkışta anma akımı denilen yüksek akım çeker , biraz sonra normal çalışmaya geçince çektikleri akımda normal değere düşer.
Isı pompası veya klima açıkken harcanan yakıt ile bunlar kapalıykenki harcanan yakıt veya enerji arasındaki büyük farkı elektrikli araç kullanmaya başlayınca gördüm. İçten yanmalı motorlu araçlarda klima yakıt giderini %10 kadar artırırken, bu oran elektrikli araçlarda %50 ve üzeri. Mevsimlere göre harcanan enerji ve menzil çok değişkenlik gösterecek
-
Aracı alalı 1 hafta oldu. Herhangi bir sorun yaşamadım. Konfor ve ses yalıtımından çok memnun kaldım. Aracımın yazılımı da gayet stabil
Klima tüketimi şu şekilde oluştu. Sabah soğuğunda ilk çalıştırmada tüketimin %50 si klimaya gidiyor. 35-40 kw tüketim görünüyor ekranda. Araç bataryası ve içi ısındıkça hem klima tüketim yüzdesi hem de toplam tüketim düşüyor. 5-6 km sürüşümde klima %25' e, tüketim 25-30 kw ya düşüyor. 400 km uzun yolda soğuk havada klima koltuk ısıtma açık 17-18 kw yaktım. Şehir içi aynı güzergahta 15-16 derece klima kapalı 15-16 kw yakıyor. NMC batarya %80-20 maks dolumla Kışın biraz sık (150-200 km de bir) şarj etmek gerekecek. Evde şarj etme imkanım olduğundan sıkıntı olmuyor. Dışarıdan şarj eden için yorucu olabilir. Kış dışında tüketim makul olacak gibi. Beni asıl düşündüren uzun yol tüketimiydi. 100-110 km hızla 20 kw yı geçmediğini gördüm. Bu da 365 km menzil demek. Bence gayet yeterli. Sonuç olarak evde işte şarj imkanı olana tavsiye ederim. Dışarıdan şarj edecekler kışın 150-200 km de bir şarjı göze almalı.
-
Sabah ilk çalıştırmada ekran 03:00 olarak açılmıyor mu? Yazılım sürümünüz nedir? Benim sürüm R20HW.1.26.74.04. Eğer sizdeki farklı ise ben de bari servise götüreyim.
Bir de ön iklimlendirme denediniz mi?
-
Merhaba, tecrübelerinizi aktardıgınız icin tesekkür ederiz. %80in üzerine hic cıkartmıyor musunuz acaba? Bunun bataryaya zararı söylendigi sekilde var mıdır? bir de koltuk ısıtma dediginizden GT aldıgınızı farz ediyorum, bayiler hic yok diyor GT. Ne zaman ve nereden almıstınız acaba?
-
Bayiler yok diyor ama e5008 için bile 1900+elden şeklinde verildiği söyleniyor.
-
Merhaba. İlk gelen partiden almıştım. Kredi vs derken teslim süreci uzadı. 2 kere şarj ettim. %80 ayarı var. Kışın %100 şarj etmek istiyorum ama çekiniyorum doğrusu. Togg larda %90 ayarı var bunda yok. %90-100 kullanımda teknik bilgisi olan paylaşabilirse iyi olur.
-
ön park kitinin garantiyi bozması gibi bir şey söz konusu olamaz,pejonun ingilterede ki sitesinde ön park kiti set olarak satışa çıkmış,resmi sitelerinde satıpta ondan sonra yine pejonun kendi servisinde taktırıp garanti bozması olur demek çok saçma ,bence servis bunun satışının yurt dışında başladığını bilmiyor,Biz bunu dışarıdan noname alıp sanayi de herhangi bir ustaya taktırmıyoruz ki garanti dışı kalsın, o zaman bagaj açma kitini de satmasınlar garanti bozuyor desinler aynı mantık,nitekim önceki kasa da bagaj kiti vardı ve servisler garantili takıyorlardı
bence ön kit her şey bir yana çok çok gerekli aracın burnu yüksek ,ön de sensor olmadığından sağ ve sol ön çamurluklarda yanlara ne kadar yanaşıldı kestirmekte zorlanıyorum,nitekim geçen eşim sol çamurluktaki plastik dodiğe dokundurdu Allahtan plastiğe denk geldi de belli değil, ancak sensor olmaması büyük sıkıntı
pejo Türkiye; kablosuz şarj ve kamara yıkama koyacağına ön sensor koyduraymış
-
Bildiğim kadarıyla pili %0 ya da %100 olarak bekletmekte sıkıntı var. O nedenle sürekli kullanımda olan aracın ac-dc şarj edilmesi veya her şarjda %100 yapılmasının (sonrasında aracın kullanılması koşulu ile) batarya performansına olumsuz bir etkisi yok.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X