YENİ PEUGEOT 3008/E 3008-(2024 MODEL) (32. sayfa)

-
-
Parmaklarınızın göründüğü foto arka sanırım, önlerde çift cammış güzel. Sizin araç yurtdışında idi sanırım? Farklılık olabilir eve geçtiğimde ben de kontrol edeceğim.
-
Teşekkürler, ön kapılar çift cam yani. Bende FOCAL olmayan GT'de önler de tek cam. Büyük ihtimalle taban kaplamaları da farklıdır önceki kasa gibi.
-
Evet yurtdışı,ama ön cam arka cam farkı olduğunu hiç bilmiyordum onu da öğrenmiş oldum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar daha önce de bahsetmiştim ancak dikkat çekmedi sanırım, GT paket sahibi olan ve özellikle Nappa deri koltuklu aracı olan arkadaşlardan ricam, araç anahtarı ile hafızalı koltuk senkronizasyonu özelliğini kontrol edebilirler mi? Bu özellik kullanım kılavuzunda belirtilmiş ancak kendi aracımda aktifleştiremedim.
Bu özelliğin kullanımı şu şekilde, aracın içine biniyorsunuz ve kontağı aktifleştiriyorsunuz. Ardından hafızalı koltuğun hafıza tuşu olan M tuşuna bastıktan sonra araç anahtarının kilit açma düğmesine en az 2 saniye basılı tutmanız gerekiyor. Ardından bir bipleme sesi duymalısınız.
Bu özelliğin olayı şu; örneğin eşiniz ve kendiniz için iki ayrı anahtarı kendi koltuk, ayna ayarlarına senkronize edebiliyorsunuz. Böylece araç kimin anahtarı ile açılırsa koltuk ve ayna ayarları otomatik olarak o şekilde ayarlanıyor.
Menüde de bu özelliğin kullanımı için bir seçenek mevcutmuş o kısmı da kontrol edebilirsiniz. Ayarlar >Araç > Akıllı Koltuk şeklinde.
Fırsat bulunca deneyebilen olursa çok sevinirim.
-
İçten içe ben de bunu merak ediyordum şahsen. Şöyle ki; ben de son 3-4 senedir hep eat8 şanzımanlı araçları kullandım (c5 aircross - 3008 - 408) 8 ileri’ye alıştığım için acaba 6 vites ile bu ses durumu, yüksek devir vs yaşanır mı diye düşünüyordum. Ama dediğiniz gibi ise istediği devri çevirebilir sorun yok :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yalıtımı gerçekten güzel yapmışlar motor sesi yok mis gibi gidiyorsun. Zincirli üstelik daha sesli olmasını beklerdim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
i-toggles kisa yollarini kolay bir sekilde duzenleyebilen oldu mu? Uygulama cekmecesi kismindan atamaya calisiyorum ancak surekli uyari verip atanacak uygulama bulunamadi diyor. Koltuk masaj, klima gibi uygulamalarin icine girip ozel ayarlari atayabildim ama direkt uygulama kisayollarini atayamiyorum bu uyariyla birlikte
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Birazdan Hibrit Gt'mi teslim alacağım. Güzel bir haber geldi, Focal varmış arabada. Yok demişlerdi. Araç gelince onlar da şaşırmış.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dokuz Kavaklar -- 11 Mart 2025; 12:45:9 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bayilerin dunyadan haberi yok :) hayirli olsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bagajı açmak için düğmeye bastığımda araç "bip bip" şeklinde uyarı sesi veriyor. Kilidi açılıyor ancak bagaj otomatik olarak kalkmıyor. Elle kaldırmak zorunda kalıyorum. Elle açtığımda ise bagaj kapağındaki butonun ışığı yanıp sönüyor ve kapatma/kitleme işlevi çalışmıyor. Bu durumda bagajı yeniden elle kilitliyorum. Ayrıca, sorun oluştuğunda aracı terk ettiğimde otomatik kilitleme sistemi devreye girmiyor.
Bu sorunla son 1 hafta içinde iki kez karşılaştım.
Sorun bazen ortalama 1 saat kadar bekledikten sonra kendiliğinden düzeliyor (örneğin, araç park halindeyken).
Sizde de benzer bir sorun yaşandı mı?
Güncelleme: Belki birilerinin işine yarar diye güncelliyorum, ayarlar > araç > erişim bölümü nedenini bilmediğim şekilde sıfırlanmış, bagaj ve kilitleme seçeneklerini aktif ettiğimde sorun düzeldi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kuva-i milliye -- 11 Mart 2025; 23:8:9 >
-
arkadaşlar dün allure obsession mavi araca kapora verdim. aracı incelerken bişey dikkatimi çekti sağ ön teker davlumbaz içinde ızgaralı bir kısım var ve ızgarının hemen karşısında klima radyatörü mü desem tam olarak bilmiyorum bir parça var. bana biraz saçma geldi tekerden gelen su çamur toz toprak taş bütün malzemeyi bu parçanın üsütüne atacak. forumda görmüştüm motor içine yolun çamuru suyu geliyor diye büyük ihitmal buradan kaynaklanıyor.
-
- sayfada yer alan kısayollara uygulama çekmecesinden kısayol atanamıyor nedense. 2. sayfada yer alan kısayollara atayabilirsiniz. Bir daha deneyebilirseniz
-
Bahsettigim koltuk masaji kisayolunu birinci sayfaya atayabildim aslinda. Ikinci sayfayi hic denemedim, ona da bi bakayim araca gidince
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: makinecireyizBahsettigim koltuk masaji kisayolunu birinci sayfaya atayabildim aslinda. Ikinci sayfayi hic denemedim, ona da bi bakayim araca gidince
Şöyle aslında. İlk sayfaya spesifik kısayollar atayabiliyorsunuz örneğin sol koltuk masajı veya sağ koltuk ısıtması gibi. Sadece benim gözlemlediğim uygulama çekmecesindeki Koltuklar menüsünü mesela atayamıyorsunuz. İkinci sayfaya atanıyor ama.
-
ben facebook grubunda bunu söyledim diye nelerle itham edildim. yok arabaya kıyamıyormuşum yok araba kirlenirmiş kıyamıyorsam pamuklara sarsaymışım vs vs
nitekim hava yağışlı olmamasına ragmen bayiden eve gelene kadar kaputun içi mahvoldu
Anlattım 9 yıl kullandıgım önceki 3008"de aracın motor bölümü tertemizdi vs anlattım yok milletin derdi bana sallamak-
ben bu bölümü köpek bant ile yalıttım bir taraftan da gözüm göstergelerde
-
Merhaba o parça turbo intercooler tüm pejo,doblo vs ortak ticarilerde de sağ ön teker davlumbaz içinde bulunuyor.Oradaki ızgaraların ters olması nedeniyle içeri taş çamur vs çok girmiyor ve intercooler delinme kirlenme vb olmuyor.(doblo için konuşuyorum.kaza olmuştu söktük çok kötü durumda değildi.30.000 km)Kapatmak ne kadar doğru olur bence tekrar değerlendiriniz.quote:
Orijinalden alıntı: mustimiben facebook grubunda bunu söyledim diye nelerle itham edildim. yok arabaya kıyamıyormuşum yok araba kirlenirmiş kıyamıyorsam pamuklara sarsaymışım vs vs
nitekim hava yağışlı olmamasına ragmen bayiden eve gelene kadar kaputun içi mahvoldu
Anlattım 9 yıl kullandıgım önceki 3008"de aracın motor bölümü tertemizdi vs anlattım yok milletin derdi bana sallamak-
ben bu bölümü köpek bant ile yalıttım bir taraftan da gözüm göstergelerde
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Hocam birşeyi kaçırıyorsunuz gözden. O radyatör malum intercooler'ın esprisi motor içerisinde yanmaya giden havanın soğutulmasını sağlamak böylece oksijence zenginleşmesini sağlayarak yanma verimini arttırmak. O gösterdiğiniz davlumbazdaki kısım hava çıkış kısmı. O kısmın bir de ön tarafta hava giriş kısmı var. Araç hareket halinde iken rüzgar etkisiyle önden girip arkadan çıkan hava İntercooler sayesinde soğuma sağlayarak görevini yapıyor. Arka kısmı o şekilde kapatırsanız hava sirkülasyonunu keser intercooler'ın vazifesini yapmasının önüne geçmiş olursunuz. Bu da size daha düşük motor performansı ve artan yakıt tüketimi olarak geri döner bilginiz olsun.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X