Şimdi Ara

YENİ RENAULT AUSTRAL | ANA KONU | HAYATIN AKIŞINI DURUŞUN BELİRLER (107. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
2.192
Cevap
104
Favori
214.808
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 105106107108109
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • s355j2 S kullanıcısına yanıt

    Austral geçen sene ülkeye giriş yaptığında sadece küçük ekranlı, en düşük özellikli versiyonu getirilmişti. Bu sene biraz daha özellikli versiyonunu getirdiler.

    Geçen sene bahane olarak BTK'nın sim kart izni olmadığından kırpılmış versiyonunu getirdiklerini savunuyorlardı. Bu sene o izni ne hikmetse alıp araca eklediler.

    Eskisinde internete bağlı değildi, google servisleri kapalıydı, app indirilemiyordu, 360 kamera gibi özellikler araçta bulunmuyordu. Çünkü sim kart saçmalığının haricinde bir çok çevre kamerası ve sensörü de araçtan çıkarılmıştı.

    şimdi yavaş yavaş ekliyorlar.


    Avrupa'da ülkeden ülkeye değişen paketler var. Mesela Fransa'da en düşük model olan Evolution modeli küçük ekranlı satılıyor. Ama tabi isteyen 10.000 Euro fark vererek en üst paketi alabiliyor. İngiltere'de seçenekler daha net var az.

    TR'de düşüğün de düşüğü modeli Techno paket adı altında kakaladılar insanlara. şimdi ordan burdan özellikler ekleyip orta halli bir paket hazırlamışlar. Büyük ekran koymuşlar, yarı otomatik sürüş gelmiş falan. Ama mesela ön cam üzeri hayalet ekran, Harman Kardon ses sistemi veya matrix led gibi şeyler halen Türkiye'de bulunmuyor.





  • Merhaba Austral Evo paket için kapora verdim muhtemelen ay sonuna gelecek. Bir önceki tekno modele göre kablosuz şarz ve otomatik dikiz aynası ile ortadaki kol gitmiş. Ama yerine orta havayastığı vb güvenlik önlemleri gelmiş. İçinizde EVO paket alan var mı veya tekno paket kullananlar donanımlarından memnun mu?

  • merhaba arkadaşlar. aracım geldi geçen hafta ve büyük ekranla geldi bir sorun olmadı. ben renge öncelik verdiğim için gelişmiş park paketi, direksiyon ısıtma ve aktif sürüş yardımı paketleri olmadan aldım. üçü arasında belki bir tek aktif sürüşü almak isterdim tercih edebilseydim ama diğer ikisi için pişman değilim.


    ilk gözlemim geri görüş kamerası çok kötü. hem görüntü kalitesi düşük hem de o balık gözü görüntü park sırasında sizi yanıltabilir. çünkü geniş yerleri bile çok dar gösteriyor aynaya bakmasan buraya motosiklet anca sığar dersin. fiyat farkı verip değiştirebilsem bir dk düşünmem. diğer konularda bence araç ideal olmuş gibi. tabii daha iyisi mümkün ama bu da tercih meselesi adamlar bu pakette bu özelliklerle geliyorlar. mantıklı olan şu an gelenleri orta paket kabul edip altına ve üstüne birer paket daha getirmek ve tercihi müşteriye bırakmak ama anladığım kadarıyla bu da biraz satış stratejisi aslında yurtdışı en dolusu olsa belki kimse yüzüne bakmaz arabanın gider vw tiguan falan alır o paralara çıkınca. sonuçta renault marka algısını ülkemizde biliyoruz ve bu algı yıllarca çalışmayla anca yıkılabilir ama o konuda da renault türkiye çok çabalamıyor açıkçası küçük ekranlar konusunda insanların mağduriyeti için çalışmamasından da görebiliriz bunu. yine de ülkedeki c sınıfı araç fiyatlarına yüzde 10-15 fark vererek c-suv alınıyor biraz da öyle bakmak lazım belki de.


    ekranlar büyük geleceği için ben aracı görmeden aldım bayide yoktu yeni versiyonu. ondan dolayı rafaleden bakmıştım iç ekranlarına ve direksiyonuna birebir aynı her şeyi değişen bir durum yok. harman kardon niye gelmiyor dediğimde rafalede var 72 bin fark isteniyor ondan bu modelde tercih edilmiyor yüksek fiyattan dolayı denilince içimden iyi olmuş o kadar fark mı verilir hoparlöre diye geçirmiştim açıkçası. sonrasında baktığımda headup displayin de rafalede 62 bin olduğunu görünce 72 masum kaldı ama yine de fazla fark bence. çünkü üstündeki hoparlörler en yüksekte bozuluyor baslar biraz az ama bence yeterli gibi 72 az bir para değil. tabii müzisyen değilim son kullanıcı olarak bu yorumlarım.


    aracımı endura markası mat ppf ile kaplattım ilk gözlemim bir sorun olmadığı yönünde. ufak hava kabarcıkları var bazı bölgelerde normal mi bu durum bilgili arkadaşlar cevaplarlarsa memnun olurum. bu hafta kontrol için tekrardan götüreceğim.


    bagaj için havuzlu paspas ve malum önümüz kış halılar yerine kauçuk paspas önerisi olan ya da alıp memnun olanlardan yardımcı olmak adına linkleri rica ediyorum.


    ayrıca konuyla ilgili yardımcı olabileceğim sorulara açığım.





  • Arkadaşlar mobil uygulamadan periyodik bakım talebi girince ücretsiz kapıda vale uygulaması varmış, bunu kullanan oldu mu? Yoksa herkes kendisimi götürüyor servise aracını?

    Birde Ekim ayı içinde ekstrasiz yıllık bakım yaptıranlar arkadaşlar ne kadar ödediler bakıma? Paylaşabilir misiniz.
  • jiraiiya kullanıcısına yanıt

    11 Ekim 2024 tarihinde 8bin150₺ civarında ödeme yaptım. Renault Port da 12 Ekim tarihine kadar %20 indirim kampanyasından faydalandım. Hatta bakıma 10 günüm vardı. 😊

    Ayrıca kredi kartı tek çekim, taksit vs bir anlaşmaları yoktu.

  • emrebjkwade E kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ben kaplattim.Renge uygun şekilde mat kapadılar 2 aydır kullanıyorum.
  • emrebjkwade E kullanıcısına yanıt

    Rizline paspas ve bagaj havuzu yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum. Gayet güzel ve kullanışlı, birde sahler tavsiye ederim fakat üretimi yoktu, şuan ne aşamada bilmiyorum.


    rizline.com
    Rizline | Havuzlu Paspas | Bagaj Havuzu | Port Bagaj | Kasa içi
    https://www.rizline.com
  • sbsezgin S kullanıcısına yanıt

    sahler marka ürünler de sitesinde görünüyor ve rizline olandan daha pahalı. rizline ile toplama baktığımız zaman 600 lira fark var. kalite olarak hangisi daha iyi ya da 600 lira fark verip sahler almaya değer mi?

  • emrebjkwade E kullanıcısına yanıt
    Sahler daha kaliteli arkadaşlar.
  • Ben rizline almıştım, ön yolcu tarafındakinin sabitleme yerini yapamamışlar, sürekli hareket halinde. Her binenin düzeltmesi lazım, o tarafa oturan rezil oluyor her seferinde. İki büklüm oldu paspas. Garip bi şekil aldı. Hiç tavsiye etmiyorum.
  • Rizlinedan hem paspas hem bagaj havuzu aldım. 1.5 seneye yakın oldu sorun yaşamadım. sabitleme kısımları pek iyi değil ancak katlanma yırtılma deformasyon yaşamadım. o dönem sahler olsaydı onu alırdım. daha etli oluyor sahler. ancak bagaj havuzu gördüğüm kadarıyla sahlerde satılan da farklı üretim. rizlinedan aldığım havuz kaliteli değil ama katlanma kıvrılma yapmadı sonuç olarak bir şekilde gidiyor.

  • Sahler daha iyi, yaklaşık 1 sene oldu o zaman 1-2 ay bekledim. Üretim vs daha uzun sürer dedikleri için Rizline paspas + Bagaj havuzuna 1400₺ civarı bir fiyat ile kendi sitesinden temin etmiştim. Gayet başarılı ve hiç bir sorun yaşamadım.

    @7gün25saat @Vierna




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sbsezgin -- 22 Ekim 2024; 17:4:33 >
  • Arkadaşlar aracın hızlanması çok zayıf ve süspansiyonları acayip kötü siz bunlar için
    Her hangi birşey yaptınız mı ?
  • Cem1.2 C kullanıcısına yanıt
    Hocam 1.3 turbo için yazdığınızı varsayarak, hızlanmasını beğenmediyseniz daha önce atmosferik motorlu, cvt şanzımanlı araba kulllanmadınız herhalde. Servise bir gösterin olmazsa, ufak bir sıkıntısı vardır belki. C segmentte genelde bağımsız süspansiyon nadir oluyor, biraz sert olması normal, özellikle 19-20" jant varsa. 1.2 full hybrid, 4 kontrol opsiyonu alınca bağımsız süspansiyon oluyor sanırım. Benzer araçlardan sadece Corolla Cross/C-HR, Tucson/Sportage, Tiguan bağımsız süspansiyonlu, bir de 4x4 araçlar mecburen bağımsız süspansiyonlu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 25 Ekim 2024; 19:46:2 >
  • volkanbirol V kullanıcısına yanıt

    zaten başka c suv ne kaldı ki hepsini saydınız :D austral turbo motorludur atmosferik değildir. genel olarak konfor odaklı bir araçtır. hızlanma istendiğinde sport mod yeteri kadar güç verir. austral süspansiyon sertliği jant boyutu ve lastik yanak kalınlığı ile alakalıdır. ben aldığımda lastik basınçları 46 idi. kitapçığa göre 30-33'tü sanırım, ayarlayınca nispeten düzeldi. yine de tr'deki yollar ve 20 jant olunca konfor bir yere kadar sağlanıyor. 1.2 full hibrit motorlu versiyonda da opsiyon olarak 4 control alırsanız bağımsız süspansiyon gelir. onun da fiyatı en son 100k falandı. siz bu araca sahip olduğunuza emin misiniz?

  • Cem1.2 C kullanıcısına yanıt

    Eco modda kullanıyorsanız tatmin etmez, ben konfor modda kullanıyorum ve ivmelenmesi aşırı derece tatminkar, sonrası yüksek hızlarda sınırlandırılmış olması kaynaklı zayıflıyor. Spor mod zaten hakkını veriyor.

    süspansiyon ise 20” jantlara göre süper, lastik basınçlarınızı kontrol ettirin.

  • bence comfort modunda bile hızlanması gayet iyi ki spor moduna alınca uçuyor gerçekten araba:)


    eco modunda evet çok zayıf hızlanma tepkiler gecikme geç malum

  • Eco modu sadece ve sadece yelken modunda gidebileceğin uygun yerlerde açmak mantıklı öbür türlü size daha çok yaktırır emin olun çünkü araç gitmeyince daha fazla gaza basma isteği doğuyor. Konfor modu ise çok iyi ayarlanmış. Spor mod ise arada delirmek tatmin olmak için kullanılır :) çok fazla kuduruyor gaza gelip devam etmemek lazım :)

  • Vierna V kullanıcısına yanıt
    Daha en çok satan SUV araçlar var, tüm PSA Opel SUVlar var, 3008, C5Air, Grandland, Qashqai 1.3 ve e-Power, Karoq, Suzuki SCross, tam C sayılmasa da HR-V falan var torsiyon çubuklu, aklıma gelmeyen de vardır.
    Renault, Nissan da atmosferik motorlu seçenek olmadığını, benzinliler in %99 un da 1.3 turbo olduğunu bilmeyen yoktur. Biraz devrik cümle olmuş, turbolu aracın performansını beğenmiyorsa daha önce atmosferik motor kullanmamıştır demek istedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 28 Ekim 2024; 23:32:10 >
  • sağda solda buralarda insanların yakıt tüketim değerlerini okudukça bu işe kafayı taktım. istanbul-ankara-istanbul, istanbul-izmir-istanbul hatta istanbul-yurtdışı şeklinde çeşitli denemelerim oldu. hızımı 110a sabitledim, 120ye sabitledim, 140'la gittim. kalabalık yolda arada hızımı düşürmek zorunda kalarak gittim, boş yolda gittim. yelken modunu mümkün olduğunca kullandım, konfor modda gittim vs. olmuyor yani bu aracı 6.6-6.7 ortalama altına düşüremedim. hatta 130 ile gitmenin 110 ile gitmekten daha tasarruflu olduğunu düşünüyorum. 5.5-6.0 tüketti diyenler ya bordo bereli ya da peygamber sabrı var. 90 ile mi gidiyorlar anlamadım. 1.4tsi 150 beygirli vw grubu c segment araçlarımın ağırlığı düşük ve beygiri yüksek olduğu için onlarda 5.5-6.0 arası değerler görüyordum ama bu araçta, bu ağırlıkta bana göre imkansız

  • 
Sayfa: önceki 105106107108109
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.