Şimdi Ara

Yeni Renault Megane E-Tech %100 Elektrikli'nin Türkiye fiyatı belli oldu (23. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
737
Cevap
16
Favori
38.560
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hey.sophie H kullanıcısına yanıt

    Megane 220 bg ve 1700 kg iken Avenger 156 bg ve 1595 kg. Bg / Ağırlık oranına baktığınız zaman Megane, Avenger'dan %30 kadar daha fazla performans veriyor.


    Megane, bu oran ile Tesla'dan sonra ikinci sırada gelirken, Avenger ortalarda bir yerlerde. Türkiye'de %10 ötv ile satılan araçlar arasında bu oran ile birinci olan Megane, çok daha tercih edilebilir bir araba. Avenger"da ısı pompası var, tek cazip yönü o.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hey.sophie H kullanıcısına yanıt

    Avenger i bugun yolda gordum,

    Hemen Biri Nasıl aldıysa, gri renkliydi ,

    Güzel duruyor arac,

  • hey.sophie H kullanıcısına yanıt

    Bilgi Paylasımı için tesekkurler,


    yazlık icin dusundum sarj cihazını onumuzdeki yaza kadar var daha zamanım dusunup karar icin,

    aracı henuz teslim almadım

    aldıktan sonra mecbur avm lerde sarj edicem,

    bu sarj istasyonlarını gormek ve sarj etmek icin hangi uygulamaları kullanıyorsunuz?


    Plugshare,

    ZES

    Voltrun haricinde bilinmesi gereken var mı?

  • Millet komşusuna sağa sola hava atmak için şu dandik araçlara milyonlarca lira bayılıyor. Git al basit bir araç bin, araca 1 milyon lira üstü para vermek israftır. Devletimiz siz almayın, cari açık artmasın diye caydırmak için bu kadar vergi koyuyor hala ısrarla alıyorsunuz.

  • Santini.737 S kullanıcısına yanıt

    Trugo ve Eşarj. Rota planlaması için de ABRP.

  • namre3kutuk kullanıcısına yanıt

    Teşekkur ederim , yükleyeyim

  • DH Misafiri D kullanıcısına yanıt

    Devletin, milletin ne arac alacagina bakana kadar isini yapsada herkes istedigi araca binse. Devletinemi kaldi benim calisarak kazandigim parayi nereye harciyacagima karar vermek? Beceriksizliklerinin bedelini odeyip duruyoruz. Isinize bakın.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cmkrcn -- 7 Kasım 2023; 14:5:25 >
  • İronu yaptığınızı umuyorum!

  • Santini.737 S kullanıcısına yanıt

    Aslında daha bir sürü var ama en yaygın istasyon ağı olan bunlar.

    Bendeki diğer uygulamaları yazayım, birilerine lazım olur belki.


    Aksa Şarj , Voltrun , Sharz , Enyakıt , Voltla , Epsis , GioEV, e-POwer, OTOJET,Tesla, WAT Mobile, MigGo Şarj, Neva Şarj, EVC Charge,CVCharging, Şarjon, Tora Şarj, PowerŞarj, Power EV Şarj, Astor Şarj , Lixhium.


    Bazıları istasyonları gösteren uygulamalar, diğerleri de şarj istasyonları.

  • Bazı arkadaşlar serzenişte bulunmuş Renault markasına.Bende aynı düşüncedeyim.Renault tıpkı Volkswagen gibi bir çok modelin üst donanımını ve opsiyonlarını ülkemize getirmiyor.Herhangi bir opsiyonla almak istediğinizde ya yok çekiyor bayiler yada 1 kaç ay beklersiniz diyor.Bir kaç ay da gelecek zamlar ne olacak.Bence ısı pompasından daha önemli olan Gelişmiş güvenlik donanımlarını (çünkü şehir içinde kazaları önlemekte çok önemli fayda sağlıyor) Renault bir çok modelin orta ve üst donanımda dahi opsiyonel olarak ekstradan yüklü miktarlar isteyerek satmaya çalışıyor.


    Bir çok markayı anlarımda Renault neredeyse 50 yıldır ülkemizde otomobil satıyor ve fabrikası var ama buna ramen bizim ülkemizi 2. sınıf ülkeler arasında görüyor maalesef..!




    Gözünü seviyim Korelileri.Adamlar Batılı ülkelerde ve Amerika'da ne satıyorsa aynı ürünlerin çoğunu ülkemizde üstelik benzer dolu donanımlarla satıyorlar.


    ikinci nesil Hyundai Kona Electric ülkemizde satışa başlayacak 2024 yılında.

    Standart ve Uzun Menzilli olmak üzere iki farklı batarya seçeneğiyle karşımıza çıkıyor. Standart model, WLTP değerlerine göre tahmini 342 kilometre menzil sunabilen 48.4 kWh'lik bir bataryaya sahipken uzun menzilli versiyon ise WLTP değerlerine göre tahmini 490 kilometre menzil sunabilen 65.4 kWh'lik bir bataryaya sahip.

    Bu modelde gelişmiş donanımları ile iyi bir alternatif olabilir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bamorex -- 7 Kasım 2023; 20:29:33 >




  • bamorex kullanıcısına yanıt

    Tamda aynı sebepten uzun menzilli modeli bu fiyata alamayacaksınız. Cunku birebir Kia Niro da ne olduysa oyle olacak. Nasılki Niro da baslangic model 1.6 lar civarinda iken ust modeli 2.3 kusurdeyse aynısı birebir Kona da olacak.

    Bazı sebepler varki isteselerde mevcut sistemde olmuyor dedikleriniz. En nihayetinde firmaların varolus sebebi para kazanmak. Dediklerinizi yapıp donanımları ekleseler 1.6 ya alamaz kimse Megane. Fiyatı 2.3 lere cikar araç satamazlardı. O fiyata Model Y, Ioniq 5 vs alabilecekken neden Megane alayımki.

    BMW bile yeni I4 icin dusuk guclu elektrik motoru ekledi modele. Sırft Turkiyede satabilmek icin.

    Soylediklerinizde %100 haklısınız ama sucu yanlıs yerde arıyorsunuz gibi geliyor. Amacım Renault u savunmak degil. Haklı oldugunuz cok konu var mesela 22 kwh ile sarj olabilen bir arabayla opsiyon olarak sitesinde gosterdgi 3.7kwh lik sarj aletini zorla satması gibi ama bu konuda malesef tek amacı para kazanmak olan bir firmanın eli kolu birazda baglanmıs oluyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cmkrcn -- 8 Kasım 2023; 7:54:29 >




  • bamorex kullanıcısına yanıt

    Megane da güvenlik sistemlerinin hepsi standart olarak mevcut tr deki modellerde.

    Isı pompası, android işletim sistemi, ses sistemi gibi şeyleri kısarak tr ye gönderiyolar iconicleri, tabi bunlar da can sıkıyor ama %10 luk dilimin ğstüne çıkmaması için de yapıyor olabilirler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DH Misafiri D kullanıcısına yanıt

    Devlet durumdan memnun, şu an bu aracı üretenden en az on kat daha fazla kazanıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turbo benzinli megane 1 milyon tl elektirikli 1.5 milyon tl. Ben neden 500bin tl fazla vereyim elektriklinin cazibesi nedir? Herkesin evinin önü şarj etmeye müsait değil veya yolda 5 dakkada pili dolmuyor gibi bir takım sıkıntıları var neden bir de fazla para vereyim?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi usermm1 -- 8 Kasım 2023; 10:18:8 >
  • usermm1 kullanıcısına yanıt

    dostum turbo benzinli megane 1.3 icon 1300 fiyatı var,araç neredeyse 8 yıllık kasa,şuan fason olarak karsan üretiyor ve işçilik hataları var araçta.

    pasif guvenlik donanımlarının hiçbiri yok.


    megane 5 iconic paket 1600 lira hem yeni kasa hem elektirikli hem teknolojik.

    son yazdıgınız dogru evinde şarj imkanı olmayanın çok rahat kullanacagı otomobiller değil elektirikliler yani alışmak lazım dısarda şarj etmeye.

    onun dısında elektirikli alacak olsam 1.6 ya iconic megane şuan için iyi parasına göre.

  • usermm1 kullanıcısına yanıt

    Siz almayın?

  • usermm1 kullanıcısına yanıt

    Amac sadece ayagınızı yerden kesecek bir araba almaksa evet haklısınız. Ama iki modelin adıda Megane diye ikisini karşılaştırmanız yanlış. Birindeki donanımları digerindekilerle kıyaslanmaz bile.

  • usermm1 kullanıcısına yanıt
    Sen alma lütfen 🤣

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • FinalVerdict93 F kullanıcısına yanıt
    Sen al lütfen

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ksk_kaan kullanıcısına yanıt
    Tamam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.