BMW'de indirim olacağını kabul ediyorsun ama kıyaslarken skodayı indirimsiz fiyatıyla kıyaslıyorsun. BMW'de indirim olursa skoda da olur. O zaman skoda fiyatı gayet makul olur. Hem BMW ile aradaki 400.000 TL lik makas korunmuş olur. Yani Skoda parasına BMW olmaz. Öyle olsa herkes BMW alırdı. |
Yeni Skoda Superb Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri (4. sayfa)
-
-
Peki indirim olmasın seni mi kıracağım; 3 milyon 94 bin tl 3 serisi, 2 milyon 750 bin tl Superb. Arada 400 bin değil, daha az fark var. Arada daha yüksek fark olmalıydı. Adamlar premium parasına yakın fiyata satmaya çalışıyor. Onu geçtim şuna eminim ki, Bmw’ de yapılacak indirim daha fazla olur. Skoda lansman fiyatı diyor bu fiyatlara, ne kadar indirim yapabilecekler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Alakasi bile yok. L&K superb'de koltuk sogutma&masaj, adaptif suspansiyon, 360 kamera, akilli park var. 3 serisi ve C'de bu ozellikler icin 4milyon vermeniz gerekir. Ayrica ic mekan ferahligi olarak superb fersah fersah onde sinif farkindan dolayi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seseka -- 24 Mayıs 2024; 23:13:26 > -
işte sınır neresi? vakti zamanında en düşük marea almak için gittim fiat bayiine. olmuşken orta donanım olsun dedik, sonra full. sonra satıcı stilo'ya geldi fiyat dedi, en düşük stilo derken full stilo alıp çıktım ordan. arada fark var mı var, biri full, diğeri baz model mi, öyle. fiyat farkı fazlasıyla var. ikisini de baz model alırsak iki katı hemen hemen.
-
2.0 motorlu superbe 3.2milyona Volvo S60 Audi A4 2.0 tdi Quattro falan varken kimse 4 milyon vermez
3 serisi c serisi 1.6 motor ayağına zaten kazığın dibini sıyırmış arabalar bunlar millet ikinci eli iyi alman muhabbetine alınıyor
Baz fiyatı 1950 ve premium gayet iyi D segment sedan için ,hadi zorlasan dolu diye 2.5a bırakırlarsa l&k alırsın.
diğerleri 3 5 tane enayi bulur silkelerim fiyatı olmuş
Eskiden ikinci eli para ediyor diye alınırdı bunlar şimdi o kadar çok seçenek var ki kimse suratına bakmıyor
Aha kutsal Passatimiz geldi gördük ne olduğunu
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 25 Mayıs 2024; 8:57:24 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
En az 400 bine yakın fark var. O da birinin giriş donanımı diğerinin en üst donanımlısı arasında. Bankalar araç alımı için kredi vermeyi sınırlamışken kredi verenlerinde faizi yüksekken 400 bin TL az para değil. 400, 500 bini sorun etmeyecek adam zaten skoda yerine diğer markalara bakabilir.
-
Her aracın alıcısı vardır. Şahsen ikisini karşı karşıya koysam superb e bakmam bile. Tabi ki bazı şeyler zevk meselesidir. Ben çok satılır satılmaz kaygısıyla araç almam. Al satçı değilsen de yanlış bir mantık. Paran neye yetiyorsa hangisi kaliteli ise onu alırsın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2 milyondan fazla para vereceğim ve markası skoda olacak.
-
Yavv tamam sen Superb al bu fiyata. Herşey donanım değil ama bunu da unutma.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Herşey donanım değil yalnız ? Sürüş kalitesi, rafinelik, yol tutuş, konfor, yalıtım, malzeme kalitesi ve işçilik…bunlar nereye gitti, uçtu sanırım !
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sende 3 milyona bulabilirsen BMW.nin en boşu c sınıfı bir araç al. Sonra gel D sınıfı en donanımlı araçla kıyasla.
-
3 milyon 94 bin tl, araçta boş değil, gayet donanımlı. Ayrıca 3 serisine C segmenti diyen biriyle otomobil tartışmam 👍
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
CİTMS
Tamam git BMW'nin en düşük versiyonun 400.000. TL fazlaya al. Skoda ile BMW'nin servis masraflarını ve kullanım maliyetleri arasındaki farkı hiç katmıyorum bile. Sonra premium arabam var diye övünebilirsin. Herkes bu maliyetlere katlansa zaten BMW, mercedes alır. Bunu anlamaktan aciz adam buraya yorum yazıyor.
-
Once donanimi kiyaslayan sensin benim mesajim da ona yonelik :) 6 ay 3 serisi kullandim 2020 2lt motor olani araba cok guzel evet ama 2 cocuklu uzun boylu biri olarak ic hacmi yetersiz. Yani tercihler baya kisisel aslinda bekar birinin superb almasi asiri mantiksiz olurdu.
-
Donanım kıyaslamayalım demiyorum, donanım her şey değil diyorum. Herkesin ihtiyaçları beklentisi farklı tabiki. Bu arada Skoda’ da çok sevdiğim ve çalıştığımda bir markadır. 3-4 ay öncesine kadar Fabia Monte Carlo aracım vardı, Türkiye’ ye ilk giren partiden hemen almıştım bir tane. Yeni kasa Superb Combi’ yide gözüme kestirmiştim ama fiyatı beklediğimden yüksek geldi. Benim anlatmak istediğim nokta, arada çok fiyat farkı yokken premium marka almak daha mantıklı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kafayı yemişler fiyatlandırma anlamında.
4.300.000TL ve Skoda logosu.
45 Turbo FSI quattro 265 hp A4 alıyorsun 3.7 milyona, gerçekten akıl yok bunlarda.
-
Bizim milleti hiçbir konuda anlayamıyorum. Konu Skoda Superb 2024 konusu girmiş buraya millet yok pahalı bu fiyata şu markanın şu modelini alırım. Yok bmw alırım, yok audi alırım. Saçma sapan muhabbetler. Elle dokunur bir şey yazın da millet okusun, bilgilensin, yararlansın. Hiçbir argümanı yok gelmiş yok şu kadar para verilmez. Verme kardeşim sen verme. Ben verdim. Veren de verir.
Neyse konuya dönelim. Skoda Superb ile 2022 yılında tanışmıştım. Super iii'ü makyajlı olarak 2022'de alıp iki sene ailemle keyifle bindikten sonra superb iv tanıtım aşamasından itibaren gündemimize almıştık. Nihayet 2024 Haziran'ında teslim aldık. Bununla ilgili hem bir önceki kasa ile kıyaslamasını yapacağım hem de yeni arabanın olumlu/olumsuz yönlerinden bahsedeceğim.
İlk olarak Superb 2022 makyajlı elite pakete sahiptim. 2019 yılında üretilip artık modelin sonuna yaklaşan ve bu nedenle elite paketi bile dolu olan bir superb sahibiydim. Led ön farlar, dijital gösterge paneli, 10 inç multimedia ekran, soğutmalı torpido ve kolçak vs. Artık klasikleşmiş koltuk mesafesi ve bagaj kapasitesinden bahsetmeye lüzum yok sanırım. Yukarıda dediğim gibi herhangi bir problem olmadan iki sene boyunca keyifle bindim.
2024 Superb'nin ise bir üst paketi olan Premium paketi almayı tercih ettim. Modelde gözüme çarpanlar; ön iki koltukta masaj, ön koltuklarda koltuk ısıtma, bagajdaki 50 lt'lik artı hacim, silindir kapatmaya ek olarak 48 v'luk elektrik desteği, vitesin yeni konumu (koldan vites), kablosuz şarj.
2022/2024 kıyaslaması yaptığımda;
olumlu bulduklarım (2024 lehine)
- klasik vites yapısından vazgeçilerek vitesin direksiyon arkasına taşınması neticesinde vitesin klasik yerinin daha verimli değerlendirilmiş olması.
- ses izalasyonu anlamında önemli gelişmelerin olması. ses izalasyonuna en önemli katkılardan birinin 48 v'luk elektrik motorunun motora sağladığı destek. özellikle ilk çalışmada ve yelken modunda gerçek bir sessizlik var.
- iç tasarım. benim de sahip olduğum bir önceki nesil artık 2020'li yıllarda biraz eski kalıyordu. yine vw tasarım çizgisi aşılmadan mütevazi fakat tamamen yeniden tasarlanmış iç gövde yapısı benim hoşuma gitti.
- masaj fonksiyonunun sunulması çok önemli değil fakat full olmayan donanımlardan itibaren sunuluyor olması güzel.
- sürüş dinamiğinden de bahsetmeden geçemeyeceğim. önceki nesilden çok farklı olmayan bir sürüş dinamiği var ama elektrik motorunun getirdiği ek özellikle özellikle salınım halinde motoru kapatarak elektrik motoruyla gitmesi sürüşe güzel bir his kazandırıyor.
- türkiye'de yasal zorunluluk haline getirilen güvenlik seçeneklerinin olması (şerit takip, ön çarpışma, şeritten çıkma) iyi bir şekilde entegre edilmiş. dediğim gibi sürüşe keyif katan özellikler arasında.
olumsuz bulduklarım
- torpido ve kolçak soğutmanın kaldırılması beni hayal kırıklığına uğrattı.
- sunroof'un kaldırılması meraklıları için hayal kırıklığı olabilir. Benim genel görüşüm 2022 model superb'den sonra mümkünse sunroofsuz bir araba almaktı. Ondan benim için olumsuz bir özellik değil.
- arka stop lambalarının iç kısım aydınlatmalarının prestige paketinde yanıyor olması beni çok şaşırttı. Bu bir donanım farkı olmamalıydı.
- konuyu açtığımda yazmayı unutmuşum. Ekliyorum. Dijital gösterge panelinin tasarımı elit ve premium donanımlarda yetersiz kalmış. 2022 kasanın boş paketinde bile 4-5 farklı gösterge tasarımı varken, 2024 orta donanımda (premium) sadece iki kadran seçeneği var ve orta bilgi panelindeki yakıt sarfiyatı harici bir seçenek seçemiyorsunuz.
sonuç; 2024 model superb ile onbeş gündür beraberim. şimdiye kadar artısıyla eksisiyle memnunum diyebilirim. Sorusu olan varsa cevaplayabilirim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anaksimandros -- 12 Temmuz 2024; 8:49:6 >
-
Teşekkürler detaylı karşılaştırma için. Ben de tam premium donanım için yorumlara bakıyordum.
Halihazırda Octavia Premium kullanıyorum. Octavia'daki bazı özelliklerin (Torpido soğutma, ambiyans aydınlatma, anahtarsız giriş, kayan sinyal lambaları gibi) aynı donanım seviyesinde Superb'te olmaması çok ilginç..
-
Şu anda kesinlikle alınmayacak bir araç. Aldığım günden beri sıkıntı yaşıyorum . Şikayet var sitesinde bir sürü benimle aynı sıkıntıyı yaşayan insan var . Sırf bunun için 2024 skoda superb magdurları başlıklı konu açtım dh de. İlk üretimler hep sorunlu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X