Şimdi Ara

Yeni Suzuki Vitara (ANA KONU) (20. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
9.091
Cevap
186
Favori
990.094
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
23 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tolgao2000 T kullanıcısına yanıt
    Türkiye'ye ithal edilen ve Suzuki Vitara gibi orjinal multimedya yerine çok daha ucuz ve yerinde eğreti duran multimedya takılan başka marka ve model araç var mı?
  • babaluga B kullanıcısına yanıt
    Bluetooth kitinin çıkartılarak gelmeside ilginç ve mantığını anlamak zor.Hadi multimedya kitini maliyeti düşürmek adına yaptınız da maliyeti komik olan bluetooth kitine ne gerekçe bulacaklar merak ediyorum.
  • Ya arkadaşlar yapmayın tam almayı düşünürken soğuttunuz beni araçtan:( kahretsin en sonunda ford focus alıp geçeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • berilyum B kullanıcısına yanıt
    Dogus yillarca neller yapti sayfalar dolar..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar araç mükemmel yakıt tüketimi harika dün kaput ve boya koruma yaptırdım...bakanın soranın hesabı yok...ekran sorunsuz çalışıyor...Araç içi plastigini eleştirenler gashgaiye civice ekranı eleştirenler crv ye tuscona baksın...haksızlık etmeyin...bir sürün önce...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilokann B kullanıcısına yanıt
    geri görüş kamerasının 10-15 sn sonra açılmasıyla ilgili daha önceki mesajımda yazdığım standby zaman ayarı konusunda düzeltme yapmam gerek. Geri görüş kamerası bende her şartta 1-2 sn içinde gösteriyor, multimedya cihazı tamamen kapalı olsa bile, android ve cihazdan bağımsız çalışıyor kısacası. standby zaman ayarı sanırım multimedyayı standby a alıyor, radyo navigasyon vb. hemen açılması için. 10-15 sn de açılan geri görüş kamerasında sorun olmalı.
  • ige76 İ kullanıcısına yanıt
    Evet katılıyorum, sorunla karşılaşmadım. Şöyle düşünüyorum, bu malı zorla satmadılar, bunu göstere göstere sattılar, farklı bir ürün gösterip bunu satmadılar. Görerek aldık. kabul ettik, adama demezler mi beğenmediysen neden aldın? kendi kendinizi de arabanız dan soğutmayınnetice de verdiğiniz para da ortada.
  • Merhaba Arkadaşlar;

    Bende Nisan ayı içerisinde 4*2 GL+ paketli tek renk uzay grisi Suzuki'mi İstanbul Sarıyer ASAL otomotivden aldım.
    Şu anda 1200 km de. İstanbul trafiğinde 3. depomu tüketiyorum.
    Son aldığım depoda ortalama tüketim 9 lt/100 km.
    Aslında Mazda CX-3 almadığıma pişmanım fakat bu araç 73500 iken Mazda nın en dolusu 105000 TL idi.

    Suzuki şu anda Doğan grubuna geçtiğinden dolayıdır sanıyorum çalışanlar pek bir ilgisiz ve bilgisiz.
    Aracı almamanınız için ellerinden geleni yapıyorlar.
    Neyse bu sıkıntılar zamanla düzelir diye düşünüyorum.
    Araçta ilk dikkatimi çeken şey internetteki videolarda multimedya ekranında olan 4 e bölünmüş renkli karelerin bende olmamasıydı ki sanırım bu multimedyayı değiştirdikleri içindir.
    İkinci hadise ise yol bilgisayarında hiçbir bilgi yok.
    Sadece ortalama hız, yakıt tüketimi ve ne kadar daha gidebileceğiniz yazıyor.
    Oysaki diğer araçlarda kontak açıldığından itibaren ne kadar zaman geçmiş, kaç km gidilmiş ortalama yakıt tüketimi gibi ayrıntılı bilgiler veriliyor.
    Üçüncü hadise ise yine diğer araçlarda yol bilgisayarındaki bilgiler ve başkaca ayrıntılı bilgiler multimedya ekranında da görülüyor fakat Suzuki de sadece müzik navigasyon ıvır zıvır var.
    Kaldı ki bluetooth ile telefon görüşmesinde mikrofon kötü olduğu için karşı tarafa ses çok cılız gidiyor.
    Arabada telefonla konuşurken bağırmanız gerekiyor.
    Dördüncü hadise ise navigasyonun çok saçma olması.
    Alıştığımız klasik yandex tarzı yolu gösteren stil yok.
    Harita güncellemesi yapıldı fakat yollar çok eski.
    Navigasyonu kendiniz güncelleyemiyorsunuz.
    Bunun için navigasyonu üreten firmayla mailleşmemizin ardından çıkan sonuç şu.
    Şu anda Suzuki ile anlaşma yapılmadığı için güncelleme desteği veremiyorlar.
    Bu işin daha da uzayacağını söylediler.

    Multimedya için bir eksi daha.
    Farları açtığınızda CD takma bölümünden öyle bir mavi ışık geliyor ki geceleri insanın gözünü alıyor. En sonunda bantlamak zorunda kalacağım.

    Bende talbete yandex kurdum. Cep telefonumdan internet paylaşarak kullanıyorum :)
    Demem o ki multimedya ve ses sistemi tam bir facia.

    İçi zaten ucuz plastik.
    Alırken kafayı çok takmamıştım ama gerçekten kötü.
    Tavan kaplaması her an eskiyecekmiş gibi. Kapı kenarlarına elinizle içeriden bastırınca hemen çöküyor. Hiç dirençli değil.

    Birazda motor ve dışından bahsedeyim.

    100 km nin üzerine çıktığınız anda içeri gelen motor ve rüzgar sesi muazzam derece de fazla. İzolasyon sadece düşük hızlarda iyi.
    Motor kaputunu açtığınızda motor çevresinin çok boş olduğunu göreceksiniz. Bence sadece hafifletip az yakıt tüketimi için yapılmış.
    Motor 120 beygir fakat torku az olduğu için ara hızlanmalar berbat. Sakın da beygire yanılmayın.
    Dış metalde aynı içi gibi. Elinizde hafifçe bastırınca çöküntü oluyor.
    Özellikle arka teker davlumbazında bulunan amortisör boşluğundan bagajın içi gözüküyor.



    Kıssadan hisse. Aldığıma pişmanım ama param buna yetti. En kısa zamanda satıp ya mazda yada Subaru alacağım. Eğer 70000 tl civarında paranız var ve bir jeep almak isterseniz bu Suzuki olmasın. Suzuki alacaksanızda muhakkak 4*4 alın ki aldığınıza değsin.


    Önemli not: Euro Ncap tan aldığı 5 yıldızın 1.5 u radar destekli fren,eğim iniş kontrol ve adaptif hız sabitleyici olduğu içindir.

    Resim veya video isteyenler için yardımcı olabilirim.




  • kaankalay kullanıcısına yanıt
    Euro Ncap değerlendirmenize katılmıyorum, dökümanın ilgili bölümünden alıntı yaptım.

    Comments
    The passenger compartment of the Vitara remained stable in the frontal offset test. The car scored maximum points for its protection of
    the passenger dummy in this test, with good protection of all body areas. Dummy readings showed good protection of the knees and
    femurs of the driver and passenger. Suzuki showed that a similar level of protection would be provided to occupants of different sizes and
    to those sat in different positions. In the full-width frontal impact, protection of the front passenger was good for all body regions except
    the chest, protection of which was adequate. For the rear passenger, protection of the neck and chest was adequate and that of the head
    and femurs was good. The Vitara scored maximum points in the side impact barrier test with good protection of all critical body areas.
    Even in the more severe side pole impact, protection was good for all areas and maximum points were scored. Tests on the front seats
    and head restraints showed good protection against whiplash injury in the event of a rear-end collision and a geometric assessment of the
    rear seats also indicated good protection. The Vitara has an autonomous emergency braking system which operates at the low speeds
    typical of city driving. However, as the system is not standard equipment, its AEB City functionality did not qualify for inclusion in the
    assessment.




  • tolgao2000 T kullanıcısına yanıt
    Aslında Japon firmalardan biri var mı demek istemiştim ama yanlış sormuşum.Bunu bir Japon markasının yapmış olmasına şaşırmıştım. İyi akşamlar forum başlığı konusunda bir düşüncen oldumu.
  • hollywood29 kullanıcısına yanıt
    Uzun mesafe gidince benimde 6,5 gibi oldu ama gün icinde surekli 10 civari. Hic asagi dusmuyor. Sizde uzun yolda yaptiginiz degeri paylasirsaniz sevinirim. Bendemi problem var anlamadim. @hollywood29

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüksek vergilerden dolayı aracın motor dışındaki aksamında kalite düşüklüğü var diye düşünüyorum. Maalesef donanımdan çalıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda hrv yi bekliyorum. Yıl sonuna kadar gelmezse suzuki vitara tercihim olacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zman Z kullanıcısına yanıt
    sizinle aynı fikirdeyim arabalarımızın tadını çıkaralım bence de, verdiğimizi paraya göre oldukça iyi bir araç olduğunu düşünüyorum.
    diğer markaların aynı özellik ve sınıftaki arabalarının fiyatlarını sanırım herkes araştırmıştır bu aracı almadan önce,
    negatif noktaları ararsak daha çok buluruz her marka ve modelde olduğu gibi. aracı alan tüm arkadaşlara iyi günlerde kazasız belasız binmek nasip olsun.
  • merhaba
    dizel 3008 sonrası offroad heycanı yüzünden 2005 grand vitara 2.0 aldım. 2 yıldır kullanıyorum. eşeğe biner gibi biniyor. kumda, çamurda, dağ tepe yollarda offroad gurubu ile çıktığım gezilerde beni hiç yolda bırakmadan kullanıyorum.
    ağır offroad yapmıyorum. denizin kenarına kadar araçı götürüyorum. en büyük keyfim.
    en büyük sıkıntım ise aracın 100 km sonrasında hızlı olmaması, ara hızlanmanın iyi olmaması, küçük, yakıt sarfiyatı, uzun yolda beni yorması.
    2015 den beri vitarıyı takip ediyorum. sonunda türkiye geldi dedim. gittim baktım. gl+. dalga geçer gibi glx henüz gelmedi dediler. gl+ test ettim yüksek hızlara cıkamadım. ama gidişi güzel geldi.
    glx 4*4 gelsin haber verin tekrar geleceğim dedim.
    baktım glx'e fena durmuyor. offroad videolarını izledim. şu anki araçımla gittiğim alanlara gidemeyeceğimi anladım.
    offroad için eksileri
    videoda sudan geçiyorlardı. 4x2 araçlarda o sudan geçebilir. çamurda hızlanıp ilerliyorlar, 4x2 araçlarda ilerliyor. bu gerçek bir 4x4 performansı değil.
    çamurda kalan vitarayı yanındaki çamurdan çekiyor. sonra hızlıca kendisi çamurdan geçiyor.
    asıl 4x4 performansı için çamurun ortasında durup yeniden kalkış yapmalı ki 4x4'ün işe yaradığını görebilirsin. bu kum içinde geçerlidir.
    7 safyalık forumda okuduğum araçta, difransiyel klit olduğu yazılmış. bu tam bir kilitleme değildir. bu sizleri yanıltmasın. difransiyel klit olan bir aracın tekerleri aynı anda döner.
    izlediğim videolarda bu durum söz konusu değil. awd, 4wd olsun bu sistemlerde bu tam kilit olayı söz konusu değildir. suzuki 2005 e kadar olan araçlarında ön difransiyel kilit vardır, ön iki teker ağır devirde aynı anda döner arka tekerler boşta kalmadıysa destek verir. nissanda bu durum aynı. subaruda simetrik awd vardır. sağ ön ve sol arka teker aynı anda döner. başarılı bir sistemdir. ama suzuki kadar değil :)
    yeni nesil bu segmentdeki araçların 4x4 olayı tamamiyle güvenlik yol tutuş amaçlı olduğunu görmekteyim. yağmurlu havalarda, 110 km ve sonrası için yolda deli tavuk gibi gezeleyen aracı zapt etmek için 4x4'e almak aracı yola yapıştırmak olduğunu bir çok araçta test ettim. sürekli 4x4 ler için bu çok önemli değil 4x2 olarak kullanmak yakıt tasarufundandır.

    geçtim offroadı
    hadi yürüyerek gideyim dedim.
    ancak uzun yol, araç sollama, ve ara hızlanma konusunda teretdütdeyim.
    iş yerinde kullanmış olduğum dizel araçlarda 250-350 nm tork'a alışmış biri olarak 156 nm tork beni korkutmakta.
    sizlere sormak istediğim, glx 4x4 için aracın ara hızlanması nasıl ?
    yüksek hızlarda 120 km' sabitleyin ce kac bin devirde gitmekte.
    anlık yakıt tüketimi bu hızda nasıl
    ve araç sollamaya çıktığınızda 120-den 140a hızlıca çıkıyormu ?
    bu esnada içeriye aldığı ses sizi çok rahatsız ediyor mu?
    iliginize teşekkürler, ,iyi forumlar dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: manavgatside

    merhaba
    dizel 3008 sonrası offroad heycanı yüzünden 2005 grand vitara 2.0 aldım. 2 yıldır kullanıyorum. eşeğe biner gibi biniyor. kumda, çamurda, dağ tepe yollarda offroad gurubu ile çıktığım gezilerde beni hiç yolda bırakmadan kullanıyorum.
    ağır offroad yapmıyorum. denizin kenarına kadar araçı götürüyorum. en büyük keyfim.
    en büyük sıkıntım ise aracın 100 km sonrasında hızlı olmaması, ara hızlanmanın iyi olmaması, küçük, yakıt sarfiyatı, uzun yolda beni yorması.
    2015 den beri vitarıyı takip ediyorum. sonunda türkiye geldi dedim. gittim baktım. gl+. dalga geçer gibi glx henüz gelmedi dediler. gl+ test ettim yüksek hızlara cıkamadım. ama gidişi güzel geldi.
    glx 4*4 gelsin haber verin tekrar geleceğim dedim.
    baktım glx'e fena durmuyor. offroad videolarını izledim. şu anki araçımla gittiğim alanlara gidemeyeceğimi anladım.
    offroad için eksileri
    videoda sudan geçiyorlardı. 4x2 araçlarda o sudan geçebilir. çamurda hızlanıp ilerliyorlar, 4x2 araçlarda ilerliyor. bu gerçek bir 4x4 performansı değil.
    çamurda kalan vitarayı yanındaki çamurdan çekiyor. sonra hızlıca kendisi çamurdan geçiyor.
    asıl 4x4 performansı için çamurun ortasında durup yeniden kalkış yapmalı ki 4x4'ün işe yaradığını görebilirsin. bu kum içinde geçerlidir.
    7 safyalık forumda okuduğum araçta, difransiyel klit olduğu yazılmış. bu tam bir kilitleme değildir. bu sizleri yanıltmasın. difransiyel klit olan bir aracın tekerleri aynı anda döner.
    izlediğim videolarda bu durum söz konusu değil. awd, 4wd olsun bu sistemlerde bu tam kilit olayı söz konusu değildir. suzuki 2005 e kadar olan araçlarında ön difransiyel kilit vardır, ön iki teker ağır devirde aynı anda döner arka tekerler boşta kalmadıysa destek verir. nissanda bu durum aynı. subaruda simetrik awd vardır. sağ ön ve sol arka teker aynı anda döner. başarılı bir sistemdir. ama suzuki kadar değil :)
    yeni nesil bu segmentdeki araçların 4x4 olayı tamamiyle güvenlik yol tutuş amaçlı olduğunu görmekteyim. yağmurlu havalarda, 110 km ve sonrası için yolda deli tavuk gibi gezeleyen aracı zapt etmek için 4x4'e almak aracı yola yapıştırmak olduğunu bir çok araçta test ettim. sürekli 4x4 ler için bu çok önemli değil 4x2 olarak kullanmak yakıt tasarufundandır.

    geçtim offroadı
    hadi yürüyerek gideyim dedim.
    ancak uzun yol, araç sollama, ve ara hızlanma konusunda teretdütdeyim.
    iş yerinde kullanmış olduğum dizel araçlarda 250-350 nm tork'a alışmış biri olarak 156 nm tork beni korkutmakta.
    sizlere sormak istediğim, glx 4x4 için aracın ara hızlanması nasıl ?
    yüksek hızlarda 120 km' sabitleyin ce kac bin devirde gitmekte.
    anlık yakıt tüketimi bu hızda nasıl
    ve araç sollamaya çıktığınızda 120-den 140a hızlıca çıkıyormu ?
    bu esnada içeriye aldığı ses sizi çok rahatsız ediyor mu?
    iliginize teşekkürler, ,iyi forumlar dilerim.


    Merhaba. Kisaca kumdaki tecrubelerinizi yazar misiniz? Mesela her seferinde lastik havalarini falan indiriyor musunuz veya vs vs?? Selamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar klima performansı nasıl. Bana mı denk geldi bilmiyorum ama test ettiğim GLX araçta 15 dak boyunca soğutmadı.
  • oktaydemirdemir O kullanıcısına yanıt
    Çok iyi, üşütüyor bile.
  • oktaydemirdemir O kullanıcısına yanıt
    benim klima da sıkıntı yok çalıştıktan biraz sonra soğuk hava geliyor, SX4'te çok iyi soğutuyordu bu araçta öyle, hatta arkaya daha fazla hava gidiyor Vitara'da
  • klimada bende de sorun yok, gayet iyi soğutuyor. hatta 5 kişi yaptığımız uzun yolda klima sürekli açıktı aracın çekişinde azalma hiç hissetmedim ve soğutma da gayet yeterliydi tüm yolculuk boyunca.

    multimedyaya usb den mx player ve playstore kurdum. çok hızlı ve kolay şekilde kuruldu, 2si de sorunsuz çalışıyor. mxplayer yolculuk sırasında sorunsuz şekilde video oynatıyor, bizim çocuk mızıklamaya başlayınca açıyoruz çizgi filmlerini susuyor, kocaman ekranda arkadan bile rahat görüyor. belki forumda diğer arkadaşların ısrarla bahsettiği bosch marka multimedya olsa seyir halindeyken video izleme olayına hiçbirşekilde izin vermezdi. avrupaya zaman zaman giden biri olarak şunu söyleyebilirim çoğu avrupalı ekranda sürüş halinde video izlemek tehlikelidir uyarısını gördüğünde durumu kabullenir ve olayın üstüne gitmez aleti bırkalamaz:). kabul edelim ki ne kadar tahsilli de olsak alaylı da olsak biz Türk üz ve büyük çoğunluğumuz böyle bir olanak varken giderken video oynatmayı ister :) multimedya olayına pozitif bir yaklaşım olsun.




  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.