Şimdi Ara

Yeni Toyota Yaris Hybrid Cool e-CVT (67. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2.153
Cevap
36
Favori
171.145
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6566676869
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar uzun zamandır benim koltuktan gıcırtı sesleri geliyor viraja girerken tümsekten geçerken hep gacır gucur sesler var radyonun sesini kısınca çok rahatsız edici şekilde duyuluyor. Acaba yerine oturmadımı diye koltuğu ileri geri aldım farklı farklı denedim değişen birşey yok.
    Başka bu durumla karşılaşan var mı?
  • Benim gıcırtı hafif şekilde teyp ve sol kol dayama bölgesinden geliyor. Çok sessiz gece sürüşlerinde duyuyorum. Normalde de radyo yu v.b. pek kullanan birisi değilimdir. Teyp bölgesini servise sorduğumda yalıtım için sök tak yapmamız lazım çok rahatsız etmiyor ise kullanın dedi kapıya kolumu dayandığında da sert plastik neticesinde hafif çıtlıyor onu sormadım. Belki yağlarlar gecer. Bir servise uğrayıp sormak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hybrid kullanan arkadaşlar aracın torku hakkında bilgi verebilirse sevinirim. Sitesinde sadece benzinli motorun tork değeri var. Yokuşta araç doluyken çok zorlanıyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eco modda çok zorlanıyor, eco mod kapalıyken normal zorlanıyor ama yinede dik yokuş çıkarken uçup kaçamazsınız.
  • 3.5 aydır aracı kullanıyorum,
    9.000 km yaptım,
    Şehir içi ve dışı tecrübelerin oldu,
    Eco mod ile yada normal hareket ederken performansta hiçbir fark görmedim , yada varda ben sezemedim.
    Hiçbir bayırda aracım zorlanmadı , hepsini rahat rahat çıktı, yüklü ve yüksüz araç zorlanmadan Seyehat ettim,
    700 kg yükte bile araç çekişinden ödün vermedi, (işim gereği , alüminyum ürünler taşımam gerekiyor hacmen küçük yük olarak ağır)
    Tork ve beygir olarak gayet makul değerlere sahip bir araç ,
    Lakin bayırda hız yapmak istersenizmotor Sesi içeri fazla giriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzin motoru maksimum 74HP, elektrik motoru ise 60HP ve kombine maksimum güç 100HP. Aynı bu şekilde mutlaka kombine bir tork mevcut olmalı ama bunu Toyota paylaşmamış.

    Atkinson çevrimli motorun torku alt devirlerde Otto çevrimli motora göre düşüktür. Bu dezavantajı, 0-1200devir/dk aralığında yüksek tork veren elektrik motoru kapatıyor. MG2 1200dev/dk'ya geldiğinde Yaris Hybrid 16km/h hız yapıyor, hızlandıkça elektrik motorunun verdiği tork düşmeye başlıyor. Bu yüzden tork eğrisi, MG2'nin devrinin artmasıyla giderek azalan bir eğri olmalı.

    Yüklü olarak 80km/h ile rampa çıkarken dip gaz hızlanmak istediğinizde, 100HP ve 280Nm bir dizel kadar kafa kaldıramaz gibime geliyor. Denemek lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • malzemec kullanıcısına yanıt
    Bayırlarda power'ı görmeden aynı düz yol performansını alabildiniz mi?
    Eğer böyle birşey varsa benim araçta sıkıntı var demektir.

    Benim araç 7000 de 4 ayı geçti.
    Düz yolda iki kişi 60 la giderken motor torkunu gösteren ibre yeşilin ortalarında hatta genelde elektrik motorda gidiyor,
    ortalama bir bayırda 60 la gitmek istediğimde ibre power'a çıkıyor ve anlık yakıt tüketimi 15 - 20 litrelere çıkıyor.
    eğer yük varsa 5 kişiyle beraber ibre powerın sonlarına yaklaşıyor aynı bayırda, hele 80 e cıkayım araç sollayım desem ibreyi power'ın sonuna dayıyor ve araç ciddi ciddi bağırıyor.
    yakıt tüketimini sıfırlayıp uludağa çıktık 4 kişi ortalama yakıt tüketimi 9.7 litre oldu. Yollar virajlı olduğu için hızda yapamadık en fazla 50 - 60'la gitmişizdir.
    İnerken yakıt tüketimi 4.7 ye düştü.
  • Bu arabayı karşılaştırırken bence diğer diğer B sınıflarıyla karşılaştırmak lazım. Bayırda 80 den sonra sonra ani hızlanmalarda bağırmayan bir B sınıfı var mı piyasada ?
    Şirket arabası olarak Skoda Octavia kullanıyorum araç yüklüyken yokuşlarda bazen o bile bağırıyor..

    Bence biraz haksız olarak eleştiriliyor gibi geldi. Tamam teknolojik hybrid ama nihayetinde 1.5 cc'lik B sınıfı bir şehir içi aracından bahsediyoruz.

    Bu arada hala Safety Sense bekliyorum :D
  • Eleştiri diye düşünmeyin. Aracın artıları ve eksilerini, araç hakkında bilinen ve bilinmeyen şeyleri buraya yazıyoruz ki faydalı olsun.

    Safety Sense önümüzdeki 29 Şubat'da gelecekmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bulentcandan B kullanıcısına yanıt
    Eksi olarak algılanmamalı bence onu demeye getiriyorum.

    Bütün Avrupa'da satışta bi bizde yok anlamadım gitti. Belki Ekim- Kasım gibi gelir diye umut etmeye başladım. Bekliyorum bakalım acelem yok nihayetinde :D
  • Araç bayır çıkarken , gaza yükletilirse ciddi ciddi bağırıyor , ama bayırında rahat rahat çıkıyor,
    Hiç bir yerde yüklü olarak araç ben çıkmam demedi,
    Gayet başarılı buluyorum,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egea yılın otomobili seçilmiş, anlamadım vallaha , nedir bu kriterler...
    Toyota o Zaman asrın aracı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AUTOBEST, Avrupa'da "yılın alınabilecek en iyi otomobili" konseptiyle 2001'de kurulan bir organizasyonmuş.

    Avrupa ülkeleri nüfusunun yüzde 91’ini temsil eden jüri üyelerinden 1492 puan alan Fiat Egea, tasarım, sürüş konforu, teknoloji, geniş iç hacim, yakıt tüketimi, dağıtım, yedek parça ve fiyat gibi 13 ayrı parametrede değerlendirilerek AUTOBEST’teki rakiplerini geride bırakmış. En etkili kriter aracın fiyatı. Bildiğim kadarıyla 2016 değerlendirmelerinde vergiler hariç 20.000 Euro fiyatın üzerindeki otomobiller değerlendirmeye alınmıyor.


    Türkiye'de Ocak 2016 otomobil satışları şöyle;

    B segmenti

    1-Hyundai i20 966
    2-Clio HB 914
    3-Polo 804
    4-Dacia Sandero 538
    5-Fiesta 299
    6-Nissan Micra 207
    7-Corsa 137
    8-Seat İbiza 114
    9-Pejo 208 104
    10-Skoda Fabia 71

    C segmenti Hatcback

    1- Golf 631
    2-Seat Leon 345
    3- Opel atra HB 270
    4-Mercedes A 126
    5-Hyundai i30 80
    6-Auris 76
    7-Audi A3 HB 69
    8- Pejo 308 62
    9- Megane 56
    10- Volvo v40 42

    C Segmenti

    1-Fluence 1569
    2-Corolla 1270
    3-Fiat Egea 1071
    4-Accent Blue 554
    5-Focus sedan 470
    6- Honda Civic 371
    7- Linea 350
    8-Jetta 343
    9-Octavia 319
    10-Astra sedan 227

    D segmenti

    1-Passat 667
    2-Mercedes C sınıfı 538
    3-Opel İnsignia 436
    4-Superb 235
    5-Audi A4 213
    6-W.CC 141
    7-BMW 3 serisi 102
    8-Volvo s60 69
    9-Mondeo 62
    10-Avensis 49

    E segmenti

    1-Mercedes E sınıfı 263
    2-BMW5 serisi 158
    3-Audi A6 117
    4-Volvo S80 17
    5-Jaguar XF 1

    F segmenti

    1-Mercedes S serisi 28
    2-BMW 7 serisi 12
    3-Mercedes CLS 7
    4-Audi A8 6
    5-Porsche Panamera 0

    Kompakt SUV

    1-Hyundai Tuscon 467
    2-Dacia Duster 443
    3-Nissan Qashqai 410
    4-Renault Kadjar 357
    5-Honda CR-V 329
    6-Nissan X Trail 256
    7-Opel Mokka 182
    8-Tiguan 162
    9-Kia Sportage 129
    10-Reno Captur 116

    Sadece Ocak 2016'da, C Sedan segmentinde Fiat Egea 3. sırada ise; uygun fiyatı, 5 yıl garantisi, dikkat çekici tasarımı vs gibi unsurlarla önümüzdeki aylarda üst sıralara yerleşirse şaşırtıcı olmaz.

    Toyota'nın diğer segmentlerdeki varlığı veya yokluğu ise ayrı bir tartışma konusu olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulentcandan -- 6 Mart 2016; 12:18:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bulentcandan B kullanıcısına yanıt
    Güzel bir cvp. Olmş.
    Toyota fiyat farkından ve atmosferik motordan dolayı,
    Corollanın dışında fazla bir varlık gösterememiş ,
    Corollayı da çok satmalarının nedeni , arkada 3 yetişkinin rahat rahat oturabilmesi,
    Sorunsuzluk algısı ve servis ağı,
    Corollayı seçen bir arkadaşıma canlı şahit oldum, a4 Audi için pazara çıkıp , Audi ve grubunun arkada şaft tünelinden kaynaklanan, 3. Yetişkinin oturmasına izin vermemesi durumundan , toyota Corolla aldı .
    Kullandığım Yaris bile A 4 den arkası daha konforlu.
    Gel gelelim, biraz da reklam ve fiyat durumu ,farklılaştırmış,
    Toyotanın az satmasına neden olmuş,
    Auris bile golfün 10 da biri kadar satıyorsa ,
    Toyota acil kendine Çek'i düzen vermeli...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu aracı istanbul'da kullanıp sabah akşam köprü trafiğine giren varsa yakıt sarfiyatı hakkında bilgi verebilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yalnizca kullanıcısına yanıt
    Ne güzel paylaşımlar olmuş arkadaşlar, iyi ki konuyu açmışım yahu...
  • yalnizca kullanıcısına yanıt
    KÖPRÜ TRAFİĞİNDE,
    EN FAZLA 5 LT /100KM YAKAR.
    DAHA FAZLA YAKAMAZ.
    BU DA SERT KULLANIM SONUCU ÇIKAN TÜKETİM DEĞERİ OLUR,
  • Havalar ısınmaya başladı, 20 dereceleri görür olduk,
    Lastikleri yaz konumuna getirmek gerekli diye düşündüm, bugün yaz lastiklerimi araca taktım,
    Araç daha sessiz yol almaya başladı,
    Virajlara daha sağlam basar oldu,
    Sanki 5-10 hp gücü yükselmiş gibi bir his bıraktı bende.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lastikleri kendim değiştireyim dedim , ama bijonları öyle sıkmışlarki , binin anahtarı yerinden bile oynamadı,
    Patlasa değiştiremiyecektim,
    Lastikçinin yolunu tuttum,
    Yaz lastiklerinin bijonlarını sıkan arkadaşı da uyardım, yolda kalırsam benim, bijonları anahtarına göre Torku'nu ayarla dedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, 2013 Kasımında çok severek aldığım yaris hibrit imi ,3 senedir çok keyifle kullandım ve bugün itibariylede yine çok severek satışını yaptım.Aracıma duyduğum güvenle hibrit in keyfiyle yaris hibrite dair bu 3 senelik süreci hep olumlu anımsayağım ve hep tavsiye ediyor olacağım .Nacizane paylaşmak istedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 6566676869
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.