Şimdi Ara

YENİ VOLKSWAGEN CC (13. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
844
Cevap
12
Favori
188.114
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avukatyusuf

    Benim teklif aldığım araçta deri alcantara yok bunun dışında aynı özelliklerde ancak 1 Euro dahi indirim yapmadılar. Sadece kur 2.29. Sanırım almaktan vazgeçmek üzereyim. Bugün audi ile görüştüm. A4 2.0 TDİ Otomatik 177 ps için başlangıç fiyatı 102.000 TL arada sadece 8.000 TL fark var. Satıcının söylediği de CC güzel araba ama 1.4 motıorlu bir Vw için 100.000 TL vayyy canına ...

    9.000 TL ucuza yeni CC ler gelecekse bu fiyattan ve 1 Euro daha indirim olmadan benim araba almam sanırım akıllıca değil.

    Allahım bu ülkede akıllı insan olmak akıl karı değil...

    102.000 TL'ye verdikleri A4 çok boş bir araç. Çok basit döşemeler, çirkin bir direksiyon, 16 inç jant (en berbatı da bu bence), tam emin değilim ama A4 ile özdeşleşmiş LED paket ve bi-xenon bile yok galiba. Unutmadan Sunroofsuz A4 mü olurmuş? 95.000 TL'lik CC ayarında bir A4 almak için 125.000 TL'yi gözden çıkarmak lazım. 30.000 TL'lik fark az olmamakla birlikte benim 125.000 TL olsaydı ben de A4 alırdım. 95.000 TL'yi zar zor denkleştirdim. Ama yukardaki resimlere bi daha bakın, yanına boş A4'ü koyun tekrar düşünün.




  • A4 ün o kadar abartılı fiyatta çıkmasının nedeni ÖTV , %80 yoksa kalite farkı ya da melzeme farkı değil.. yani cc tek geçilmeli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serbalik

    quote:

    Orijinalden alıntı: avukatyusuf

    Benim teklif aldığım araçta deri alcantara yok bunun dışında aynı özelliklerde ancak 1 Euro dahi indirim yapmadılar. Sadece kur 2.29. Sanırım almaktan vazgeçmek üzereyim. Bugün audi ile görüştüm. A4 2.0 TDİ Otomatik 177 ps için başlangıç fiyatı 102.000 TL arada sadece 8.000 TL fark var. Satıcının söylediği de CC güzel araba ama 1.4 motıorlu bir Vw için 100.000 TL vayyy canına ...

    9.000 TL ucuza yeni CC ler gelecekse bu fiyattan ve 1 Euro daha indirim olmadan benim araba almam sanırım akıllıca değil.

    Allahım bu ülkede akıllı insan olmak akıl karı değil...

    102.000 TL'ye verdikleri A4 çok boş bir araç. Çok basit döşemeler, çirkin bir direksiyon, 16 inç jant (en berbatı da bu bence), tam emin değilim ama A4 ile özdeşleşmiş LED paket ve bi-xenon bile yok galiba. Unutmadan Sunroofsuz A4 mü olurmuş? 95.000 TL'lik CC ayarında bir A4 almak için 125.000 TL'yi gözden çıkarmak lazım. 30.000 TL'lik fark az olmamakla birlikte benim 125.000 TL olsaydı ben de A4 alırdım. 95.000 TL'yi zar zor denkleştirdim. Ama yukardaki resimlere bi daha bakın, yanına boş A4'ü koyun tekrar düşünün.

    Şu an piyasada en mantıklı tek prestijli oto bence vosvos Cc dir. Millet kendini yerden yere vurdu..zamanında şöyle prestijli araba yok böyle spor araba diye..şimdi ne olduda ne değişti. Bu millet çok doyumsuz. 1.4 lt motoruda koydular adamlar daha ne olsun..bence on numara bir oto, çok sağlam, prestijli, full aktif güvenlik, full standart donanımlar, geniş kabin, geniş bagaj daha ne olsun. Kim nederse desin, şu anda a4, Mercedes c Serisi, Bmw f30, bunların hepsinden hem prestijli hem mantıklı. Vergi avantajıda var dadından yinmezz. valla merak ediyorum, şöyle otabanda makas atıp detaylı bir test yapmak lazım. Firmalarda test sürüşünde bişey anlaşılmıyoki, en fazla 130 yapabildim. Box falan chip türü şeylerle 200 bg oluyormuş super bişe. Bende golf var 115 fsi bana o bile hızlı geliyor, artık 160 hp yi düşünemiyorum bile, zaten o dsg varya super bir teknoloji, sadece onun için vosvos alanlar duydum. F1 şanzıman teknolojisinde son nokta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Örscü -- 11 Nisan 2012; 20:18:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: snefra

    tek problemim aracın kapılarını uzaktan kumanda ile açtığımızda camları 1-2cm kadar indiriiyor ve camlarda biriken tozlar içine giriyor.


    Fazla basmıyorsunuz dimi kapıyı açarken tuşa.Çünkü camları otomatik açıp kapatma sistemi olabilir uzaktan kumandada.Camlar açıkken basılı araba kitleme tuşuna basılı tutarsanız camları kapatır.Yani bu özellik bizim transporterda bile varsa ccde vardır diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 'Sefa

    quote:

    Orijinalden alıntı: snefra

    tek problemim aracın kapılarını uzaktan kumanda ile açtığımızda camları 1-2cm kadar indiriiyor ve camlarda biriken tozlar içine giriyor.


    Fazla basmıyorsunuz dimi kapıyı açarken tuşa.Çünkü camları otomatik açıp kapatma sistemi olabilir uzaktan kumandada.Camlar açıkken basılı araba kitleme tuşuna basılı tutarsanız camları kapatır.Yani bu özellik bizim transporterda bile varsa ccde vardır diye düşünüyorum.

    yok onla alakali degil hocam camlarin 1 cm asagiya inmesi. cercevesiz cam oldugundan kapiyi kapatirken ya da acarken basinc yaratip cami patlatmayasin diye havanin cikacagi bir alan birakiyorlar camda..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mulderbaba

    quote:

    Orijinalden alıntı: 'Sefa

    quote:

    Orijinalden alıntı: snefra

    tek problemim aracın kapılarını uzaktan kumanda ile açtığımızda camları 1-2cm kadar indiriiyor ve camlarda biriken tozlar içine giriyor.


    Fazla basmıyorsunuz dimi kapıyı açarken tuşa.Çünkü camları otomatik açıp kapatma sistemi olabilir uzaktan kumandada.Camlar açıkken basılı araba kitleme tuşuna basılı tutarsanız camları kapatır.Yani bu özellik bizim transporterda bile varsa ccde vardır diye düşünüyorum.

    yok onla alakali degil hocam camlarin 1 cm asagiya inmesi. cercevesiz cam oldugundan kapiyi kapatirken ya da acarken basinc yaratip cami patlatmayasin diye havanin cikacagi bir alan birakiyorlar camda..

    Hocam senin soylediginle de alakali degil. Camlar ruzgar sesi yapmasin ve su almasin diye kapi/cam fitillerini icine giriyor oyuk misali, cam 1cm alcalmadan cekerseniz fitile takiliyor ve kirilma, zorlanma gibi riskleri var.




  • Camın otomatik açılması kapı kapanırken ve açılırken basınçtan zarar görememesi içindir..
  • Peki Arkadaşlar 1.4 Tsi 160 Bglik araçtan ne derece memnunsunuz ama Tarafsız olmak şartı ile yorumunuzu yapın lütfen sonuçta burda Bizde bilgi almak için Araştırıp alacağız. Şu an aklımdaki Tek soru işareti 1.si Kalkışlarda Zorlanma var mı Yani Ne bileyim bnde Skoda SuperB 1.4 Tsi vardı bana hantal geliyordu bu araç nasıl 2.si Vwnin Yol sesi Problemi 2009 Jettamda COk vardı 3.sü ve en önemlisi Yakıt tüketimi Şehir içi ŞEhir dışı Denediniz mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: by_asil

    Peki Arkadaşlar 1.4 Tsi 160 Bglik araçtan ne derece memnunsunuz ama Tarafsız olmak şartı ile yorumunuzu yapın lütfen sonuçta burda Bizde bilgi almak için Araştırıp alacağız. Şu an aklımdaki Tek soru işareti 1.si Kalkışlarda Zorlanma var mı Yani Ne bileyim bnde Skoda SuperB 1.4 Tsi vardı bana hantal geliyordu bu araç nasıl 2.si Vwnin Yol sesi Problemi 2009 Jettamda COk vardı 3.sü ve en önemlisi Yakıt tüketimi Şehir içi ŞEhir dışı Denediniz mi?

    Aracı alalı 1 hafta oldu, İstanbul'dan aldım, Ankara'ya geldim. İstanbul'dan gelirken 160 - 170 km hızla geldim. İzmit'te tünel çalışması vardı 5 km kadar dur kalk şeklinde ilerledim, 150 TL yaktı. 32 litre yakmış olsa 100 km'de 7,5 - 8 LT yakmışım demektir. Ama 100 km/s sabit hızda 5-6 litre arası yakar diye düşünüyorum. Şehir içinde tüketimim 8,5 - 9,5 litre arası gidip geliyor.
    Kalkışta gaza sadece dokunmak yeterli yağ gibi sessizce akıp gidiyor.
    1-2 kere 4000 deviri geçtim, çok zorlamıyorum şimdilik ama 1-2 kerelik zorlamadan aldığım izlenimle ara hızlanmalar ve kalkış performansı da çok iyi.
    Yol sesi diye birşey yok, arabada tık yok zaten, ama bundan önceki aracım yeni kasa Jetta TDI DSG idi. Jetta'larda gerçekten yol ve rüzgar sesi rahatsız edecek düzeydeydi. Jetta ile kıyaslayarak söylüyorum araba tamamen sessiz.




  • Allah Kazasız Belasız kullanmayı nasip etsin inşallah. Bende Hakkari Yüksekovada oturuyorum Biraz birikmişim var bnde 1.4 Tsi almayı düşünüyorum Allah Nasip ederse Van Sardur bayisini aradım Elimizde hazır yok Sipariş ÜZeri getiriyoruz dediler Pazartesi Kapora göndermeyi düşünüyorum Nasip olursa... Varsa Fotoğraflarını Paylaşabilir misin KArdeşim İç Döşemesini merak ettim.
  • Fotoğrafları ;Yayınlamışsınız :) zaten Ah Cc aşkı kör etti beni :) Mazur görün
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serbalik

    quote:

    Orijinalden alıntı: by_asil

    Peki Arkadaşlar 1.4 Tsi 160 Bglik araçtan ne derece memnunsunuz ama Tarafsız olmak şartı ile yorumunuzu yapın lütfen sonuçta burda Bizde bilgi almak için Araştırıp alacağız. Şu an aklımdaki Tek soru işareti 1.si Kalkışlarda Zorlanma var mı Yani Ne bileyim bnde Skoda SuperB 1.4 Tsi vardı bana hantal geliyordu bu araç nasıl 2.si Vwnin Yol sesi Problemi 2009 Jettamda COk vardı 3.sü ve en önemlisi Yakıt tüketimi Şehir içi ŞEhir dışı Denediniz mi?

    Aracı alalı 1 hafta oldu, İstanbul'dan aldım, Ankara'ya geldim. İstanbul'dan gelirken 160 - 170 km hızla geldim. İzmit'te tünel çalışması vardı 5 km kadar dur kalk şeklinde ilerledim, 150 TL yaktı. 32 litre yakmış olsa 100 km'de 7,5 - 8 LT yakmışım demektir. Ama 100 km/s sabit hızda 5-6 litre arası yakar diye düşünüyorum. Şehir içinde tüketimim 8,5 - 9,5 litre arası gidip geliyor.
    Kalkışta gaza sadece dokunmak yeterli yağ gibi sessizce akıp gidiyor.
    1-2 kere 4000 deviri geçtim, çok zorlamıyorum şimdilik ama 1-2 kerelik zorlamadan aldığım izlenimle ara hızlanmalar ve kalkış performansı da çok iyi.
    Yol sesi diye birşey yok, arabada tık yok zaten, ama bundan önceki aracım yeni kasa Jetta TDI DSG idi. Jetta'larda gerçekten yol ve rüzgar sesi rahatsız edecek düzeydeydi. Jetta ile kıyaslayarak söylüyorum araba tamamen sessiz.

    Aracın suspansiyonlarının sertliğini kullandığnız diğer araçları da zikrederek değerlendirirmisiniz? Bu araçta beni en çok düşündüren spor suspansiyonları, şu anda tiguanım var, biraz daha konforlu bir araca geçiş yapmak istiyorum...




  • Aracı test ettim ve kesinlikle çok başarılı buldum. Yol tutuşu, direksiyon tepkileri gayet iyi. En çok şaşırdığım nokta ise spor süspansiyon ve 18 inç jantlara göre aracın konfor seviyesinin gayet iyi düzeyde olmasıydı. Adaptif şasi seçeneği ile çok daha iyi olacaktır. Yalnız yalıtım olarak çok büyük bir beklentiye girmemek lazım çünkü runflat lastikler nedeniyle rahatsız edici boyutta olmasa da yol sesi var. Ben açıkçası aracı s60'tan daha başarılı buldum. Zira s60'ın direksiyonu, motor ve şanzımanı cc deki kadar keyif vermedi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nilve

    Aracı test ettim ve kesinlikle çok başarılı buldum. Yol tutuşu, direksiyon tepkileri gayet iyi. En çok şaşırdığım nokta ise spor süspansiyon ve 18 inç jantlara göre aracın konfor seviyesinin gayet iyi düzeyde olmasıydı. Adaptif şasi seçeneği ile çok daha iyi olacaktır. Yalnız yalıtım olarak çok büyük bir beklentiye girmemek lazım çünkü runflat lastikler nedeniyle rahatsız edici boyutta olmasa da yol sesi var. Ben açıkçası aracı s60'tan daha başarılı buldum. Zira s60'ın direksiyonu, motor ve şanzımanı cc deki kadar keyif vermedi.

    Evet arkadas güzel tespitler yapmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nilve

    Aracı test ettim ve kesinlikle çok başarılı buldum. Yol tutuşu, direksiyon tepkileri gayet iyi. En çok şaşırdığım nokta ise spor süspansiyon ve 18 inç jantlara göre aracın konfor seviyesinin gayet iyi düzeyde olmasıydı. Adaptif şasi seçeneği ile çok daha iyi olacaktır. Yalnız yalıtım olarak çok büyük bir beklentiye girmemek lazım çünkü runflat lastikler nedeniyle rahatsız edici boyutta olmasa da yol sesi var. Ben açıkçası aracı s60'tan daha başarılı buldum. Zira s60'ın direksiyonu, motor ve şanzımanı cc deki kadar keyif vermedi.

    Lastikler runflat mi degil mi orasi biraz muamma. Benim anladigim kadariyla runflat degil ama biraz kelime oyunu kullanilarak patlamaya karsi dayanikli sertlestirilmis lastik deniyor cunku yaniliyor olabilirim ama uzerinde gelen Continental ContiSport 3'lerin runflat olmadigini soylendi. Birde bazi araclar ContiSport 3 ile bazilari ise ContiSport 5 ile geliyor onuda cozmus degilim.




  • Arac suan Antalya 5M Migros`ta sergileniyor. Aracin boyutlari eskisine gore kisaldi mi? Bana daha ufak tefek bir arac gibi geldi.
  • beyaz cc resimleri çok güzelmiş kazasız güle güle kullanın
  • Çok uzun süreli araç araştırmalarım sonucu dün bir beyaz CC 1.4 TSI'ye yazıldım.
    Şu anki aracım 2007 model Jetta 1.4 TSI 170 hp DSG.

    CC kararını vermemde kullandığım araç çok etkili oldu diyebilirim.
    Aslında BMW otomabillerinisürüş karekteri konusunda çok beğeniyorum.
    Arkadan itiş, çok teğkili bir direksiyon ve 50:50 ağırlık dağılımı beni çok etkiliyor.

    Babamın geçen sene aldığı ve hiç kullanmadığı bie 320 d 184 hp var.
    Dün CC'yi tek başıma test etme şansım oldu.

    Kullandığım Jetta'daki en büyük sıkıntı yol tutuş ve viraj kabiliyeti.
    Bu motor, GT adıyla Golf'te kullanıldı ve bu araçlar alçaltılmış spor süspansiyonlarve spor koltuklar ile geldi.
    Benim aldığım araç Türkiye'deki ilk bu özellikteki Jetta idi ve GT özellikleri olacağını söylerek almıştım.
    Araça farklı ek olarak sadece büyük fren diskleri takmışlardı.
    Sizin anlayacağınız kendimi, porche motorlu murat 124 içinde gibi hissettim uzunca bir süre.

    Ama ancak tabiki alıştım. Araç 205'in üzeri süratlerde düz bir sürüş bile yapamıyordu.
    Bir çok 3.0d X5, porsche, vb. falan geçtiğim oldu. O zaman BMW ve Mercedes'lerde de downsizing benzinli ve güçsüz dizeller bulunduğundan onları
    hiç saymıyorum bile. Ancak bu araçları yüksek süratlerde geçmek tam anlamıyla kumar oynamaya benziyordu.
    Araç çünkü max. süratinde düz gidişte sergileyemiyordu.

    Bunları niye anlattım. CC görüntü olarak istediğim sportif çizgilerin yanında kendi aracımdaki sportif handikapları da içermeyen bir araç.
    Yıl sonuna doğru yeni 3.18'i beklmeyi düşünüyordum ancak, bu araç farklı olmak için gerçekten iyi bir alternatif.
    İş yerim ve evim arası gidip gelirken herhalde 50 tane 3 kasa ve 100 tane C kasa görüyorum herhalde. :)
    Zaten CC'yi sırf mercedes diye C180 ile kıyaslmak ona büyük bir haksızlık olur diye düşünüyorum.
    Ancak 100 TL'ye benzer bir donanımlı A4 iyi olabilirdi belki :)

    Sözün kısası benzer ikilemde ve karasızlıkta olanlara yazım yardımcı olabilir diye düşündüm.

    Yeni araç alan arkadaşlara hayırlı olsun. Kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim...




  • budur ya

  • Merhabalar,

    VW grubunun kullandığı radyoları bilmediğimden sorma ihtiyacı hissettim. VW web sayfasında da yazmıyordu.

    CC'nin standart donanımında Bluetooth özelliği varmı? Bluetooth'lu bir telefonu bağlayıp konuşabiliyormuyuz? Eğer standart donanımda yoksa opsiyon listesindeki RNS315 modelinimi almak gerekiyor?

    Yaz sonuna doğru araba değiştirmeyi istiyorum ve 1.4 CC'de listemdeki arabalardan birtanesi.

    Teşekkürler,
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.