Şimdi Ara

Yeni Volvo XC90 Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
88
Cevap
0
Favori
5.277
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni Volvo XC90 Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri



    Yeni çıkan CAPTUR ve Yeni çıkan VOLVO


    Captur 1.7 M civarı ama Volvo 7.1 M civarı


    Belki gelişmiş güvenlik donanımları fazla olabilir Volvo Suv modelinin ama Yukarıda ki resimlere baktığınızda çokta fark görülmüyor.


    Bence çok yüksek ederlere satışa sunulmuş ülkemizde .




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bamorex -- 11 Şubat 2025; 23:45:15 >




  • Şu ön konsol ekranı yıl 2025 çok demode durmuyor mu kör mü bunlar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • bu aracın şu ön konsoluna ben hint fakiri demekten ben bıktım


    adamlar aynısını tekrar tekrar bu yeni diyerek üretmekten bıkmadı..)


    sonra kepçe markası deyince kızıyorlar..

  • Bu ne arkadaş? Bu kadar mı sade bir tasarım olabilir? Tamam incik boncuk, ışık mışık sevmeyen olabilir ama bari seçenek yapsaydınız! Bildiğin makyajlanmış bu.

  • Çok fazla fiyat. İçini de beğenmedim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • bir züğürt olarak cevap veriyor ve bilerek cenemi yoruyorum:) guzel arac ama pahalı be abi

  • Stones kullanıcısına yanıt

    Araç makyajlı kasa zaten:)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LeonEyes L kullanıcısına yanıt
    Bu togg fanatikliği niye. Gider en dolusundan tesla long range alırım, Çanakkale de köy yolunda elektrik arızası yaşayıp tatilim zehir olmaz. Parası olan 8 değil 18 olsa da alır zaten, orası da yağı bol bulan gibi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Amerika Irak'a girdi 1.000.000 insan öldürdü, (direk dolaylı.) Irak petrolünü sömürdü, Amerika Suriye'de yine 1.000.000 insanın ölmesine izin verdi PKK maşası ile Suriye petrolünü sömürdü, Venezzuella petrolünü sömüremiyor ama güney amerikada sömürmediği darbe yaptırmadığı ülke kalmadı. Bu nedenle Abd'de düşük vergi alınıyor otomobilden.

    Bizde bir gün yılda kendi markalarımızla yılda 1.000.000 otomobil üretirsek, esnaf ve serbest meslek yılda asgari ücretli kadar kazandı gösterip jipleri yenilemezse az vergi ödeyerek otomobil sahibi olabiliriz.

  • Eski kasasi dusuk kmli hatirliyorum 870k idi. Nerden nereye vay be

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • CemUsUs C kullanıcısına yanıt
    Adamlar guvenlik icin hizi limitliyor ancak kaldiramayacak kadar da zorlamiyorlar sonucta. Parayi veren istedigini yapar.

  • Sarper Yasin Mutlubay kullanıcısına yanıt

    iki farkli hiz limiti kontrolu var aracta.


    biri CEM, biri de ECM. birini acip istediginiz degerde ayarlayabiliyorsunuz. digeri 260kmh’tan sonra her turlu aktif.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CemUsUs C kullanıcısına yanıt

    260i geçiyor mu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen birisi bi araba hakkında birşey söyledi, bu çocuk galerici, premium ama bizim ülkede premium, neden? Vergide :) araba 32 bin dolar, burda 150 bin dolar, şimdi arkadaşlar, firmalar bu arabaları bozulsun diye yapar, eskisin diye yapar, ve kendi ülkesinde birçok kişinin alacağı fiyatlandırma/ödeme şekli ile satışa sunar, bizde 5 kat vergi olunca evet 5 kat hesaplayabilirsiniz :) aracın bozulmayacağına kodlanıyor, ülkemizde potansiyel alıcı... kardeş sen pahalı alınca arabanın değeri yükselebilir. Fakat bozulması eskimesi, değişmez, bunu anlayamıyor bizim insanımız. Mesela bi örnek: mercedes ölümsüz motor der. Bazı salaklar:) böyle bi motor asla olmadı kardeş. Böyle bir aracı müzeye koysalar bile ben bu habere inanamam, çünkü motoru bildiğim için, böyle bişey katiyen olamaz, stratejiye aykırı.. bu bir REKLAMDIR MERCEDES MÜZESİNDE VAR:) 124 KASA.. YANİ bizim milletin öğreneceği çok şey var:)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • LEXUS Rx varken bu arabaya bu para çok saçma.

  • en1gma kullanıcısına yanıt

    gecmiyor. yani benimkiler gecmedi. biri 4.4 V8 S80, digeri T5 v60. T6’yi o konuda hic kurcalamadim onun limiti zaten 260’ta. ama surekli kesiciye girip cikiyor inanilmaz  


    sadece tek arabada gordum, arkadasimdaki 2014 model s60 fuar ve lansman araci r design t5 245hp, onu da volvonun kendi orjinal yazilimiyla acmislar, sonra talep eden araclari acmiyorlardi en son. onda da 265kmh’dan yukari cikmiyor ama iste kadran hatasi mi yoksa hava direncinden oturu hp mi yetmedi bilmiyorum




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CemUsUs -- 12 Şubat 2025; 14:16:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CemUsUs C kullanıcısına yanıt

    Volvo’da tek sıkıntı 180 limiti değil,siz de bilirsiniz,gücü de hep hatırı sayılır ölçüde kısarlar; başka marka emsallerine göre 0-100 hızlanması vs. de geride.5 silindir D5 almıştım 215 ps idi 240 ı geçmemişti ki zaten limit 240 diyordu kağıtlarına göre.Yine sonraki D5 S90 da 248 i geçmemişti göstergede,onun kağıtlarında da 240 yazıyordu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi D.Baran -- 12 Şubat 2025; 14:35:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D.Baran kullanıcısına yanıt

    Geride değil, olması gerektiği gibi Volvo'lar. Bmw Mercedes Vw'ler'in ekseriyeti katalog verisinden daha güçlü, krank güçleri açıklanan değerlerden biraz daha yüksek. hatta bazı 2.0 lt üstü Bmw'ler direkt tekerlek gücünü veriyor hp gücü diye. çoğu kişi bu araçlara alışkın olduğu için Volvo-Opel-Ford-Fiat gibi böyle bir geleneği olmayan firmaların araçları biraz daha yavaş geliyor.

  • sekiz milyon lira iyi para.

  • en kötü iç dizayn yarışması olsa bu kadar kötüsünü kimse yapamaz

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.