Öylesine konuya bakıyordum da yazmadan edemedim. Hayatımda duyduğum en saçma açıklama bence o servisi daha ciddiye almayın. Servis müdürü olan tipler en yetkin ve teknik insanlardan değil en çok yalakalık yapanlardan çıkıyor hep bu konuşmada bunun ispatlarından biri. Anlık tüketim akış metre, kütle ölçer ve enjektör atım sayısı gibi değişkenlerin denklem içerisinde kullanılarak hesaplanmasıyla yazılım tarafından oluşturulur. Konuyu okudukça 2012 yılında mqb ve Golf 7 ile araç içi bilgi eğlence sistemlerinde çığır açan, lego gibi servisten parça alınarak takılıp daha güncel hale getirilebilen ve her ayrıntıyı gösteren otomobillerden anlık tüketimi bile görememeye. Anlaşılan Volkswagen, Nokia olma yolunda koşar adım gidiyor. |
YENİ VW GOLF 8.5 2024 (Fiyat-Kampanya Takip) (35. sayfa)
-
-
1.260 golf imp
1.600 life
Olması gereken en maksimum fiyatlardır.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Dönüp dolaşıp Golf 8’lere döndüm.
Golf 2023 Life (Sunroof’lu) 1.0 eTSI
Golf 2021 Style 1.0 eTSI
Benzer km, yakın fiyatlar için garantisinden ötürü 2023 Life mı dersiniz?
Açıkçası sıfır Golf Life (sunroof’suz)’a elim gitmiyor. Zaten ortada araç da yok. Bunu alana kadar az km’li 2021 A3 Sportback 35 TFSI Advanced bakarım. Fakat o fiyat seviyesine çıkmadan Golf değerlendirebilirim diye düşündüm.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barman -- 10 Ocak 2025; 14:12:29 > -
Hocam biz 8.5 deriz
Golf 8 multimedia ekranı evlere şenlik..
Sorunlarıda bir hayli fazla..
1.6 lara yakalarsanız alın bir golf 8.5
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ben de 2023 life düşünüyorum ama bu 2024 de 1.5 eTSİ çok kafamı karıştırıyor. 1 yıl daha bekleyip bu kasayı mı alsam diyorum. Vw artık 1.0 motor üretmeyecek olması beni düşündürüyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Tırtırtırtır kafa ütüleyen 3 silindir motor.
Bekleyin %80 ötvli araç ztn
Bir zamda olası değil paranızın kıymetini bilin.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Çok objektif ve faydalı bir yorum hocam :)
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
1.6’lara gelmesi zor görünüyor, hem sıfır araç yok piyasada. Hem de yükselen enflasyon vs. Derken gördüğüm sunroofsuz en ucuz ikinci el 1680, sunrooflu 1800’den başlıyor life paketler. Golf 8 çok sorunlu, aman almayın gibi bir durum mu var cidden? Yani diğer araçlarda olmayan arızalra, sıkıntılar mı var? Gidip audi a3 bakarım alternatif olarak?
-
2024 150bg lik modellerden fiyat teklifi alan oldu mu
-
En son style 2020 idi şuan var mı bilmiyorum. Para kolay kazanılmıyor ben olsam bu parayı buna vermezdim
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bu golfun hybridlisine baktım mantıklı gibi gözüküyor, max 40kw gücünde şarj alabiliyormuş. Fakat fiyat konusunda pesimistim maalesef, fiyat yüzünden almayız gibi gözüküyor
-
Hocam babama bakıyoruz 8 yıldır golf kullanıyor, yeni araba için de golf harici istemiyor. Ölçülerine kadar dikkat ediyor, başka araba beğendiremedim. 2020 hangi bayideydi hatırlıyor musunuz? Yarın arayıp sorayım ben de
-
Eski fiyattı hocam şuan bilmiyorum, ana konuda 2200 gibi rakamlar yazmışlar. O bütçeye çıkacaksa a3’e bakabilir indirim vardı geçen fakat dediğim gibi güncel olarak devam ediyor mu bilmiyorum
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
2 milyona Jaecoo 4X4 SUV veriyor, elektrikli koltuk vs. var.
Golf çok boş kaldı, elektrikli koltuk halen yok.
BYD en dandik arabasına bile koyuyor.
Golf'e boş paketler yakışmıyor. Bu haliyle 2 milyona Style alsan yine boş kalıyor araç.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Elektrikli koltuk hayata bakış açını mı değiştirecek, yepyeni bir perspektif mi katacak ne oluyor elektrikli olunca?
1 sene elektrikli koltuklu araç kullandım, sonra normal mekanik koltuğa geçtim, en ufak, minicik tırnak ucu kadar aramadım elektrikli koltuğu. araya birşey düşünce bir saat ileri geri gitmesini bekle, sırtlığı yarım saatte yatar, koltuk başına en az 15kg ek ağırlık, ufacık arızası adamın anasını ağlatır.
tam olarak opsiyon olması gereken, tipik bir lüks donanım, genelde şoförlü kullanılan lüks araçlarda yaygınlaşmış veya çoklu sürücü kullanımına uygun bir donanımdır, isteyenin alması lazım, istemeyene "itelememek" lazım. Vw'nin yaptığı tam olarak doğrusu. adamlarda otomobil üretim kültürü var. Çin'liler gibi kovayla aksesuar dökmüyorlar arabanın üstüne. para kazanacaklarsa donanımdan kazanıyorlar en azından.
Yahu arabanın kendisi kaliteli olsun kendisi.. yani tamam camları kolla açmayalım da, bu kadar da donanım hastalığının anlamı yok artık.
-
Arabalara bakış açımı özetlemişsinizz. Maalesef sensörleri boca edip iskembeden hallice koltuklu ve kağıt kalınlığında camlı da olsa insanlar tercih ediyor ve üreticiler de bunu iyi biliyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İsteyenin alması lazım itelememek lazım, tamam güzel o zaman güvenlik ve temel şeyleir koyması lazım değil mi? Hala geri görüşü olmayan VW araçları var. Kör noktası olmayan 1750 TL'lik Golf var. 360 kamera yok. Bütün ülkelerde 12.9" ile satılan araç bize cacık ekranla geliyor, bunlara ne diyeceğiz?
-
Bunlar lüks donanım değil, bir çoğu regülasyona tabii güvenlik donanımı. bunlar zorunlu olmadı mı sonra düzenlemeler ile zaten, nasıl satıyor Vw bunların olmadığı araçları?
Bu arada cacık dediğiniz ekran nasıl diğer devasa laptop ekranın yaptığı şeyleri yapıyor mu, yapamıyor mu buna bakmak lazım. veya işletim sistemi farklı mı, gerçekte ne kazanıyorsunuz ne kaybediyorsunuz bunları bilmiyorum. Vw'nin eski sistemi çok kötüydü, eğer yenisinde ciddi iyileştirmeler var ise haklısınız tabi ki. ama diğer ülkelerde satılan boş Golfleri görseniz yatıp kalkıp dua edersiniz bizdeki araçlara. ben 2017'de ingiltere'de arka camları otomatik bir tane Polo görmedim. Bmw 1-3 kasaların çoğunluğu düz vitesti, 520d'lerde bile düz vites gördüm, sunroof-xenon far falan hak getire zaten. öyle düşündüğünüz gibi boş değil bizdeki araçlar yani.
-
Yanlış anlama bro ama sana bir şey anlatmayacağım. Evet lüks değil ve koymaları lazım. Şarj imkanı olan bir eve geçtiğimde veya olmasa bile şarj imkanı bol olan bir şehre geçtiğimde tesla alıp kurtulacağım zaten böyle dertlerden
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
2000'li yıllarda efsaneydi ve herkesin hayaliydi bir GOLF yada PASSAT ama şimdi tam bir hayal kırıklığı Volkswagen modelleri.
Mantıklı ve F/P modelleride kalmamış üstelik rakipleri ile rekabetçi fiyatlar değil.
Bom boş donanım fakiri olanlar uçuk rakamlarda ve 1.0 motor olan modellerin bazıları 2.M geçmiş.
Yukarıda ki fiyatlarla artık ülkemizde işi zor Volkswagen modellerinin.
Bazı arkadaşların söylediği gibi Nokia yada Sony gibi sonları yakınlaşıyor.
Almanya'da fabrikayı kapatacaklardı ama kapatmaktan vaz geçtiler ve Almanya'da ki fabrikada GOLF ve türevlerinin ID ( yani elektrikli ) modelleri üretilecekmiş.
Normal GOLF modelini ise Meksika ülkesinde olan 2 fabrikadan birinde üretmeye devam edeceklermiş.
Orta Amerika - Güney Amerika başta olmak üzre Avrupa'da da satışı yapılacakmış ama kalitesi ne olur bilemem.
Umarım GOLF markasının sonu JETTA gibi olmaz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bamorex -- 11 Ocak 2025; 22:33:6 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X