Şimdi Ara

Yerli otomobil güvenli ve az yakacak (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
163
Cevap
1
Favori
3.453
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • önce benzinli ve dizel b segmenti hb ve sedan araç üretmekle başlasınlar işe sonra yaparlar elektirikli otoyu suv u filan
  • 1 fotoğraf sızmaz mı ya?
  • yalan, dolan ya işleri hep ... aynen arkadaşların dediği gibi hiç mi bir bilgi, görsel sızmaz koskoca firmalar bile sızdırıyor yine iki, üç PS çalışması gösterecekler.
  • Yerli otomobilimizin hangi parçası yerli çok merak ediyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • benzin koymayı unutmasalar bari
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxkowboyxx

    Çok merak etmeye başladım şimdi. Ciddi ciddi var mı yahu?

    Çok merak etmiyorum ben.
    Sonu tırt çıkınca üzülmem diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şöyle bir video var neden olmasın bir devlet teşviğine bakar iş para olduktan sonra yapılmayacak birşey değil güzel ülkemde nice makine otomasyoncu elektronik otomotiv mühendisi kardeşlerimiz varken bir araç için gerekli beyinlere sahip bu ülke elinden tutmayı bekliyorlar




  • Prototip fotoğrafidir
     Yerli otomobil güvenli ve az yakacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Haberi yapan Star'a "Atma Rıza Din kardeşiyiz!" diyeceğim, benden duymak onları iyice rencide edecek, edebimden susuyorum.

    2 litre yakıt tüketimi Hibrit araçlarda kısa süreliğine, akü menzili azalana kadar mümkün oluyor. Araçla 600km uzun yola çıktığında normal bir araba kadar yakıyor. Hatta üzerindeki ekstra yük sebebiyle genelde daha çok yakıyor. Ancak 2lt yakıt tüketimi mümkün. Sadece kısa menzilde mümkün.

    Orta-üst segment demeleri Türk sınıflandırması yaptıklarını işaret ediyor. Dünya'da orta-üst segment arabalar Volvo S60, BMW 3'ün fullü, 5'in bazı, Mercedes C'nin fulü, E'nin bazı gibi araçlar oluyor. Orta-üst segment deyince ama, bir Türk'ün aklına Golf, Jetta falan geliyor. Halbuki onlar C sınıfı. Neyin C'si? "Compact"ın C'si... Dünya skalasında Golf orta-üst segment midir? Hayır. Compact sınıfındadır. Türk orta sınıfının bütçesine, beklentilerine hitap edecek bir araba dünya skalasında orta-üst segment araba olamaz. Çoğunluğun böyle bir arabayı almaya parası yetmez. O yüzden tavsiyem, madem sıkıyorlar, usturuplu sıksınlar. Delikanlı gibi çıksınlar

    "C sınıfı araba üreteceğiz. Kaza güvenliği ve yol tutuşta alternatifleri ile kafa kafaya yarışabilecek bir otomobil olacak. Elektrikli çalışmalarımız da var, ne çıkar bilmem; ama umutluyum." desinler, biz de umut edelim birlikte. Bu iş iyice Nazi partisinin propogandalarına döndü. "Halkın tamamını otomobil sahibi yapçem! VW'yi kurdum." falan... Burnuma kötü kokular geliyor. Gliserin mi lan o? Amaan boşver, biz arabamıza bakalım şekerim. Sana insan derisinden abajur alayım mı? Neyse...

    Özetle, birşeyler yaptıkları belli. Umarm sonuç iyi olur. Ama atmasınlar yani. Ufak atsınlar da civcivler yesin. Tüm zihniyetleri ve algıları belediyecilik, yapsatçılık ve müteahhitlikten ibaret olan insanlar, birleşip bir Linea çıkarsalar ben çok mutlu olurum. O da bir başlangıçtır. Vizyonerlik arttıkça, iş daha da geliştirilebilir. Aklı olan firma sıfırdan kuruluyor ise, mevcut şase teknolojilerinin hiçbirini kullanmayıp, aluminyum kafes şase işine girişip, kaportayı plastikten yapıp, alternatifleri kadar güvenli, C sınıfında 900kg, 120hp, çok az yakan, çok iyi kaçan keyif, performans ve ekonomi canavarları üretmek olmalı. Kaporta yedek parça fiyatlarını da yerlere yapıştıracak olan bu sistem, geleceğin arabalarının öncüsü olabilir. Neticede dandik C sınıfı aracın 1400kg olması gerçekten gereksiz. Aynı dayanımı 900kg'de sağlıyorsan, mal mısın arkadaş, yol tutuş, performans, fren, keyif katili misin?

    Kardeş abajur ne alaka herşeyi anladım da abajur ne alaka insan derisi ne alaka hocam iyi değilseniz bi muayne olun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: reguse

    Yerli otomobilimizin hangi parçası yerli çok merak ediyorum.

    Lastikleri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _conscript_

    quote:

    Orijinalden alıntı: reguse

    Yerli otomobilimizin hangi parçası yerli çok merak ediyorum.

    Lastikleri

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alinti: _conscript_

    quote:

    Orijinalden alinti: reguse

    Yerli otomobilimizin hangi parçasi yerli çok merak ediyorum.

    Lastikleri

    Onun da proses ekipmanlary ithal




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NamSalanAdam


    Kardeş abajur ne alaka herşeyi anladım da abajur ne alaka insan derisi ne alaka hocam iyi değilseniz bi muayne olun

    hüseyin abimiz nazilerin insandan sabun(gliserin) ve insan derisinden mobilya,kağıt gibi şeyler üretmesine atıfta bulunmuş. muayeneye gerek yok okumaya ihtiyaç var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c.ozan

    quote:

    Orijinalden alıntı: NamSalanAdam


    Kardeş abajur ne alaka herşeyi anladım da abajur ne alaka insan derisi ne alaka hocam iyi değilseniz bi muayne olun

    hüseyin abimiz nazilerin insandan sabun(gliserin) ve insan derisinden mobilya,kağıt gibi şeyler üretmesine atıfta bulunmuş. muayeneye gerek yok okumaya ihtiyaç var

    çok ince ama...
  • Dalga geçtiklerinin kanıtı zaten SUV uretecez demeleri. Kaç tane SUVsatiliyorki üretilecek bu ülkede. Önce sedan uret kamu kurumlarına dagit taksicilere dagit yeter zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NamSalanAdam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Haberi yapan Star'a "Atma Rıza Din kardeşiyiz!" diyeceğim, benden duymak onları iyice rencide edecek, edebimden susuyorum.

    2 litre yakıt tüketimi Hibrit araçlarda kısa süreliğine, akü menzili azalana kadar mümkün oluyor. Araçla 600km uzun yola çıktığında normal bir araba kadar yakıyor. Hatta üzerindeki ekstra yük sebebiyle genelde daha çok yakıyor. Ancak 2lt yakıt tüketimi mümkün. Sadece kısa menzilde mümkün.

    Orta-üst segment demeleri Türk sınıflandırması yaptıklarını işaret ediyor. Dünya'da orta-üst segment arabalar Volvo S60, BMW 3'ün fullü, 5'in bazı, Mercedes C'nin fulü, E'nin bazı gibi araçlar oluyor. Orta-üst segment deyince ama, bir Türk'ün aklına Golf, Jetta falan geliyor. Halbuki onlar C sınıfı. Neyin C'si? "Compact"ın C'si... Dünya skalasında Golf orta-üst segment midir? Hayır. Compact sınıfındadır. Türk orta sınıfının bütçesine, beklentilerine hitap edecek bir araba dünya skalasında orta-üst segment araba olamaz. Çoğunluğun böyle bir arabayı almaya parası yetmez. O yüzden tavsiyem, madem sıkıyorlar, usturuplu sıksınlar. Delikanlı gibi çıksınlar

    "C sınıfı araba üreteceğiz. Kaza güvenliği ve yol tutuşta alternatifleri ile kafa kafaya yarışabilecek bir otomobil olacak. Elektrikli çalışmalarımız da var, ne çıkar bilmem; ama umutluyum." desinler, biz de umut edelim birlikte. Bu iş iyice Nazi partisinin propogandalarına döndü. "Halkın tamamını otomobil sahibi yapçem! VW'yi kurdum." falan... Burnuma kötü kokular geliyor. Gliserin mi lan o? Amaan boşver, biz arabamıza bakalım şekerim. Sana insan derisinden abajur alayım mı? Neyse...

    Özetle, birşeyler yaptıkları belli. Umarm sonuç iyi olur. Ama atmasınlar yani. Ufak atsınlar da civcivler yesin. Tüm zihniyetleri ve algıları belediyecilik, yapsatçılık ve müteahhitlikten ibaret olan insanlar, birleşip bir Linea çıkarsalar ben çok mutlu olurum. O da bir başlangıçtır. Vizyonerlik arttıkça, iş daha da geliştirilebilir. Aklı olan firma sıfırdan kuruluyor ise, mevcut şase teknolojilerinin hiçbirini kullanmayıp, aluminyum kafes şase işine girişip, kaportayı plastikten yapıp, alternatifleri kadar güvenli, C sınıfında 900kg, 120hp, çok az yakan, çok iyi kaçan keyif, performans ve ekonomi canavarları üretmek olmalı. Kaporta yedek parça fiyatlarını da yerlere yapıştıracak olan bu sistem, geleceğin arabalarının öncüsü olabilir. Neticede dandik C sınıfı aracın 1400kg olması gerçekten gereksiz. Aynı dayanımı 900kg'de sağlıyorsan, mal mısın arkadaş, yol tutuş, performans, fren, keyif katili misin?

    Kardeş abajur ne alaka herşeyi anladım da abajur ne alaka insan derisi ne alaka hocam iyi değilseniz bi muayne olun

    Gayet iyiyim. Geyik ile gerçeği ayırt edemeyenler espirileri daha iyi çekebilmek için anten taksınlar. Şaka bak bu mesela.

    Şimdi, "halkın büyük çoğunluğunu hızla otomobil sahibi yapmak" bir Nazi propogandasıdır. Meyvesi de VW'dir. Yani, halkın arabası. Bu cani adam, Alman kültüründe, devlet işleyişinde taş taş üstünde bırakmamış bir kültür düşmanı da olsa, bu dünyaya bir hizmet etti ise, bu propogandası ile etti. Şöyle ki, onun bu propogandası sayesinde Amerikan şirketleri otomobilin halka yayılabileceğini çok daha erken idrak etti. Neticede kapitalizm, elbet idrak edeceklerdi. Erken idrak etmeseler, VW dünyayı istila ettikten sonra çalışmaya başlayıp, sektör birincisi ile yarışa gireceklerdi. Ancak tabi aptal mı bu adamlar? Kapitalizmin kalbi lan herif! Leb demeden ikinci dereceden türev piyasada kağıt satan adamlar bunlar. Konsepti aldılar, Chevrolet gibi markalar cuk diye uyguladılar.

    Ancak bu Nazi propogandası bizim gibi gariban ülkelerin tamamında çok çok başarılı oldu. Hükümetleri iktidarda tuttu. İş adamlarını milyarder yaptı... Çünkü otomobil bir çamaşır makinesi değildi. Katma değeri çok daha yüksek olan bir chip'in, bir yazılımın halkla doğrudan bir duygusal bağı yoktu. Ama otomobilin vardı. Otomobil aynı zamanda sığ görüşlü milyonların prestij göstergesi, erkeklik simgesi, deyim yerindeyse hayaları olduğu için, otomobili böyle zavallı ülkelerde üretenler, buna ön ayak olan hükümetler hep sükse yaptı. Zira halkı hayalarından yakalamışlardı. Murat'ın BMW'den %30 uzuc olduğu bir dönemde herkesin Murat sırasına girmesini başka türlü açıklayamazsınız. Kafanıza daş yağar. Bugün Fiat Linea ayarı bir araba 40.000TL'ye satılıyorken, BMW 3 serisinin bazı 60 kağıda satılsa, sadece bütçesini çok zorlayıp da 40.000TL çıkarabilen insanlar gidip Linea alır.

    Demek ki neymiş? Bu otomobil işinin, sığ görüşlü milyonların üzerinde çok önemli bir etkisi varmış. Aklıselim bir hükümetin otomobil üretmeyi bu kadar fişteklemek yerine, bu kadar yatırım yapıldığında, daha çok para kazanılabilecek alanlar, sektörler varsa, oralara yönelmeleri daha doğru olur. Otomobil sektöründe katma değerin çok olmadığı düşünülürse, katma değeri daha yüksek onlarca iş kolu bulunabilir. O yüzden bir hükümetin bu işin peşinden bu kadar koşmasının tek bir açıklaması olabilir: Propoganda. Üstelik 70 yıllık bir propoganda. O yüzden bu gibi haberlere itibar edilmemelidir. Çıkan arabayı gördüğümüzde hayal kırıklığı olmasın. Neticede 70 yıl önce halkın bütçesine uygun başka bir model yoktu. O yüzden VW veya Chevrolet ne yapsa iyi olacaktı. Şimdi sana Clio Symbol ayarında bir arabayı afilli bir görüntü ile dayadıklarında mutlu olacaksan, o senin sığ görüşlülüğün. Ben biraz geniş fikirli olmaları gerektiğine değiniyorum. Sığ ve kısır fikirlerinden kurtulmaları gerektiğini söylüyorum. Ancak tabi düzeni besleyen bu sığ ve kısır fikirler zaten. Adam benden aptal değil ya? İşte bu noktada siyasetin art niyetini görüyoruz. X partisi veya Y partisi değil mesele. Genel olarak, hepsinin kötü niyetini görüyoruz...

    ---------

    Yaptığım geyikte "gliserin mi o?" lafı, gaz odalarında öldürülen insanlardan sabun üretirken gliserin ürettikleri için , insan derisinden abajur geyiğini de Nazi SS subayları arasında hakikaten böyle birkaç örnek olduğu için kullandım. Dövmeleri çerçeveletip tablo yapan var. Bunları ben yapmadım efenm veya fantazi dünyam değildir. Bu vahşet uygulamalarını, şu anda propogandalarını bir bir arakladığımız NAZİ'ler ve NAZİ partisi yaptı. Otomobil, sadece bir örneğidir.

    Yoksa tabii ki bizim hükümetimizde benzer uygulamalar olduğunu söylemiyorum. Kötünün iyisi canım AKP. Henüz bir Tansu Çiller değil yani. Daha geyik yapayım mı? Yoksa anlamayıp bana hasta demeye devam edecek misin? "Bu yerli otomobil ya üretileceeeek, ya üretileceeeek! " , "Yollar yerli otomobille gezinmekten aşınmaz."

    Geyiği bırakacak olur isek, nihayetinde ben de iyi niyetliyim. Ortaya birşey çıksın isterim. Ancak üretim yapmayı bilen biri olarak konuşuyorum. "Atma Rıza din kardeşiyiz!". Ortaya binilebilir bir araba çıkarırlar. Hiç şüphem yok. Güzel de olur. Ama devrimci birşey olmaz. C sınıfının üzerinde de olmaz.




  • Yerli arabaya inanmayanlar araç görücüye çıkınca ne yapacaklar acaba. Ben şimdiden konuşulacakları tahmin edebiliyorum. Yerli araba olmaz diyenler '' yerli araba tanıtıldı ama'' diyerekten saçma sapan mesajlarına devam edecekler.

    Yok mu şöyle ''yerli araba tanıtılırsa eşek gibi anırırım'' diyen babayiğit . Gerçi bu zamana kadar anıracağım diyenlerin hiç biri çıkıp anırmadı ama olsun. Belki bi ilk olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    quote:

    Orijinalden alıntı: NamSalanAdam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Haberi yapan Star'a "Atma Rıza Din kardeşiyiz!" diyeceğim, benden duymak onları iyice rencide edecek, edebimden susuyorum.

    2 litre yakıt tüketimi Hibrit araçlarda kısa süreliğine, akü menzili azalana kadar mümkün oluyor. Araçla 600km uzun yola çıktığında normal bir araba kadar yakıyor. Hatta üzerindeki ekstra yük sebebiyle genelde daha çok yakıyor. Ancak 2lt yakıt tüketimi mümkün. Sadece kısa menzilde mümkün.

    Orta-üst segment demeleri Türk sınıflandırması yaptıklarını işaret ediyor. Dünya'da orta-üst segment arabalar Volvo S60, BMW 3'ün fullü, 5'in bazı, Mercedes C'nin fulü, E'nin bazı gibi araçlar oluyor. Orta-üst segment deyince ama, bir Türk'ün aklına Golf, Jetta falan geliyor. Halbuki onlar C sınıfı. Neyin C'si? "Compact"ın C'si... Dünya skalasında Golf orta-üst segment midir? Hayır. Compact sınıfındadır. Türk orta sınıfının bütçesine, beklentilerine hitap edecek bir araba dünya skalasında orta-üst segment araba olamaz. Çoğunluğun böyle bir arabayı almaya parası yetmez. O yüzden tavsiyem, madem sıkıyorlar, usturuplu sıksınlar. Delikanlı gibi çıksınlar

    "C sınıfı araba üreteceğiz. Kaza güvenliği ve yol tutuşta alternatifleri ile kafa kafaya yarışabilecek bir otomobil olacak. Elektrikli çalışmalarımız da var, ne çıkar bilmem; ama umutluyum." desinler, biz de umut edelim birlikte. Bu iş iyice Nazi partisinin propogandalarına döndü. "Halkın tamamını otomobil sahibi yapçem! VW'yi kurdum." falan... Burnuma kötü kokular geliyor. Gliserin mi lan o? Amaan boşver, biz arabamıza bakalım şekerim. Sana insan derisinden abajur alayım mı? Neyse...

    Özetle, birşeyler yaptıkları belli. Umarm sonuç iyi olur. Ama atmasınlar yani. Ufak atsınlar da civcivler yesin. Tüm zihniyetleri ve algıları belediyecilik, yapsatçılık ve müteahhitlikten ibaret olan insanlar, birleşip bir Linea çıkarsalar ben çok mutlu olurum. O da bir başlangıçtır. Vizyonerlik arttıkça, iş daha da geliştirilebilir. Aklı olan firma sıfırdan kuruluyor ise, mevcut şase teknolojilerinin hiçbirini kullanmayıp, aluminyum kafes şase işine girişip, kaportayı plastikten yapıp, alternatifleri kadar güvenli, C sınıfında 900kg, 120hp, çok az yakan, çok iyi kaçan keyif, performans ve ekonomi canavarları üretmek olmalı. Kaporta yedek parça fiyatlarını da yerlere yapıştıracak olan bu sistem, geleceğin arabalarının öncüsü olabilir. Neticede dandik C sınıfı aracın 1400kg olması gerçekten gereksiz. Aynı dayanımı 900kg'de sağlıyorsan, mal mısın arkadaş, yol tutuş, performans, fren, keyif katili misin?

    Kardeş abajur ne alaka herşeyi anladım da abajur ne alaka insan derisi ne alaka hocam iyi değilseniz bi muayne olun

    Gayet iyiyim. Geyik ile gerçeği ayırt edemeyenler espirileri daha iyi çekebilmek için anten taksınlar. Şaka bak bu mesela.

    Şimdi, "halkın büyük çoğunluğunu hızla otomobil sahibi yapmak" bir Nazi propogandasıdır. Meyvesi de VW'dir. Yani, halkın arabası. Bu cani adam, Alman kültüründe, devlet işleyişinde taş taş üstünde bırakmamış bir kültür düşmanı da olsa, bu dünyaya bir hizmet etti ise, bu propogandası ile etti. Şöyle ki, onun bu propogandası sayesinde Amerikan şirketleri otomobilin halka yayılabileceğini çok daha erken idrak etti. Neticede kapitalizm, elbet idrak edeceklerdi. Erken idrak etmeseler, VW dünyayı istila ettikten sonra çalışmaya başlayıp, sektör birincisi ile yarışa gireceklerdi. Ancak tabi aptal mı bu adamlar? Kapitalizmin kalbi lan herif! Leb demeden ikinci dereceden türev piyasada kağıt satan adamlar bunlar. Konsepti aldılar, Chevrolet gibi markalar cuk diye uyguladılar.

    Ancak bu Nazi propogandası bizim gibi gariban ülkelerin tamamında çok çok başarılı oldu. Hükümetleri iktidarda tuttu. İş adamlarını milyarder yaptı... Çünkü otomobil bir çamaşır makinesi değildi. Katma değeri çok daha yüksek olan bir chip'in, bir yazılımın halkla doğrudan bir duygusal bağı yoktu. Ama otomobilin vardı. Otomobil aynı zamanda sığ görüşlü milyonların prestij göstergesi, erkeklik simgesi, deyim yerindeyse hayaları olduğu için, otomobili böyle zavallı ülkelerde üretenler, buna ön ayak olan hükümetler hep sükse yaptı. Zira halkı hayalarından yakalamışlardı. Murat'ın BMW'den %30 uzuc olduğu bir dönemde herkesin Murat sırasına girmesini başka türlü açıklayamazsınız. Kafanıza daş yağar. Bugün Fiat Linea ayarı bir araba 40.000TL'ye satılıyorken, BMW 3 serisinin bazı 60 kağıda satılsa, sadece bütçesini çok zorlayıp da 40.000TL çıkarabilen insanlar gidip Linea alır.

    Demek ki neymiş? Bu otomobil işinin, sığ görüşlü milyonların üzerinde çok önemli bir etkisi varmış. Aklıselim bir hükümetin otomobil üretmeyi bu kadar fişteklemek yerine, bu kadar yatırım yapıldığında, daha çok para kazanılabilecek alanlar, sektörler varsa, oralara yönelmeleri daha doğru olur. Otomobil sektöründe katma değerin çok olmadığı düşünülürse, katma değeri daha yüksek onlarca iş kolu bulunabilir. O yüzden bir hükümetin bu işin peşinden bu kadar koşmasının tek bir açıklaması olabilir: Propoganda. Üstelik 70 yıllık bir propoganda. O yüzden bu gibi haberlere itibar edilmemelidir. Çıkan arabayı gördüğümüzde hayal kırıklığı olmasın. Neticede 70 yıl önce halkın bütçesine uygun başka bir model yoktu. O yüzden VW veya Chevrolet ne yapsa iyi olacaktı. Şimdi sana Clio Symbol ayarında bir arabayı afilli bir görüntü ile dayadıklarında mutlu olacaksan, o senin sığ görüşlülüğün. Ben biraz geniş fikirli olmaları gerektiğine değiniyorum. Sığ ve kısır fikirlerinden kurtulmaları gerektiğini söylüyorum. Ancak tabi düzeni besleyen bu sığ ve kısır fikirler zaten. Adam benden aptal değil ya? İşte bu noktada siyasetin art niyetini görüyoruz. X partisi veya Y partisi değil mesele. Genel olarak, hepsinin kötü niyetini görüyoruz...

    ---------

    Yaptığım geyikte "gliserin mi o?" lafı, gaz odalarında öldürülen insanlardan sabun üretirken gliserin ürettikleri için , insan derisinden abajur geyiğini de Nazi SS subayları arasında hakikaten böyle birkaç örnek olduğu için kullandım. Dövmeleri çerçeveletip tablo yapan var. Bunları ben yapmadım efenm veya fantazi dünyam değildir. Bu vahşet uygulamalarını, şu anda propogandalarını bir bir arakladığımız NAZİ'ler ve NAZİ partisi yaptı. Otomobil, sadece bir örneğidir.

    Yoksa tabii ki bizim hükümetimizde benzer uygulamalar olduğunu söylemiyorum. Kötünün iyisi canım AKP. Henüz bir Tansu Çiller değil yani. Daha geyik yapayım mı? Yoksa anlamayıp bana hasta demeye devam edecek misin? "Bu yerli otomobil ya üretileceeeek, ya üretileceeeek! " , "Yollar yerli otomobille gezinmekten aşınmaz."

    Geyiği bırakacak olur isek, nihayetinde ben de iyi niyetliyim. Ortaya birşey çıksın isterim. Ancak üretim yapmayı bilen biri olarak konuşuyorum. "Atma Rıza din kardeşiyiz!". Ortaya binilebilir bir araba çıkarırlar. Hiç şüphem yok. Güzel de olur. Ama devrimci birşey olmaz. C sınıfının üzerinde de olmaz.

    Geyik ile gerçeği ayırt edemeyenler espirileri daha iyi çekebilmek için anten taksınlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: c.ozan

    quote:

    Orijinalden alıntı: NamSalanAdam


    Kardeş abajur ne alaka herşeyi anladım da abajur ne alaka insan derisi ne alaka hocam iyi değilseniz bi muayne olun

    hüseyin abimiz nazilerin insandan sabun(gliserin) ve insan derisinden mobilya,kağıt gibi şeyler üretmesine atıfta bulunmuş. muayeneye gerek yok okumaya ihtiyaç var

    Geyik ile gerçeği ayırt edemeyenler espirileri daha iyi çekebilmek için anten taksınlar. X2

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yerli arabada Türkiye nin tek şansı uygun fiyata elektrikli araba satmaktır bu durumda şarj istasyonlarıda hızla çoğalır ancak petrolden gelecek vergi kaybı endişesi bunu engeller.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İl teber

    Hastayım şu kafalara ya.. Daha emeklemeden , yürümeyi koşmayı hatta uçmayı bekliyorlar. Bunlara daya 100 bin liraya bazatı gezsin dursunlar. Sonra "vergiler çok yaauvvv"

    Şu an dünyada ilk 20 ekonomi de olup kendi markası sokaklarda gezmeyen bizden başka ülke var mı ? Bilmiyorum araştırmadım ben ama olsa olsa 2-3 tanedir.


    Zaten sizin okuduğunuzu anladığınızı sanmıyorum ya.

    Tanıtılacak platforum büyük ihtimal mock-up modeldir. Yani şekil ve biçim olarak göze gelecek. Aracın şu an daha yürüdüğünü zannetmiyorum.

    Açıklama da 2019 'da seri üretime geçileceği yazıyor zaten. 3-4 yıl prototip test , üretim , kalifikasyon vb. bir sürü bilmediğiniz aşamadan geçecek.

    En nihayetin de hazır bir ürün elde olacak.


    Ayrıca şu haberi de okumakta fayda var.




    Otomotiv Test Merkezi ve Ar-Ge Tesisi Bursa'ya İnşa Edilecek

    http://www.trthaber.com/haber/ekonomi/dunyanin-en-iyi-otomotiv-test-merkezi-kuruluyor-184583.html

    Hocam bu millet bu haberleri oradan çok duydu ki bunu bile sorguluyoruz bu devlet sayesinde

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.