|
YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU (645. sayfa)
YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU
(En Son Oy Tarihi: 30.12.2024)
-
-
Batarya diyatı şuanda 1.1 m servis ile görüştüğümde ileride eski bataryayı getir yerine daha uzun menzil batarya şu kadar farkla diye opsiyonlar gelecekmiş. Batarya garantisi 8 yıl ya da 160.000 km. Problemlerin çoğu farklı tedarikçilerden alınan parçalar ve yazılım. A firmasından aldıkları araçlarda kullanılan parçaya aynı yazılım yükleyince hata veriyor. O yüzden o parçayı o yazılımda sorun olmayanla değiştiriyorlar. B firmasında başka birşey verince aynı döngü devame diyor. Bizde çok yorulduk abi diyor. Ama düzelecek hepsi. Yani bir standarda oturtmaya çalışıyolar. Yığınla parça geliyor servise tırlarla. Her gittiğimde bir tır var orada. Yani kısaca evet gerekli testler yapılmadan piyasaya sürülen bir araç.
-
Güzel ancak içerideki ayna ekranlarının kapılarda(T10F) veya bu prototipteki gibi ön direklerde olması çok saçma ,görüldüğü gibi görüşü engellemiş , benzer hata görüşü engellemeyecek şekilde T10F prototipinde vardı onda da kapı içine koymuşlar
madem böyle güzellik yapıyorsun ayna görüntüsü gösterge ekranının sağında ve solunda görünsün kafayıs sağa sola çevirmek gerekmesin
Senin araç prototipten daha güzel duruyor
-
Aslında Gürcan bey bu ekranları ana ekranın oraya (yanı) yerleştiririz gibi birşey demişti bakalım ne olacak bende merak ediyorum.
Teşekkürler bu arada -
-
-
Bataryayı daha uzun menzille yenileme mevzusu olursa çok iyi olur yoksa batarya eskidikçe menzilinde düşecek yıllar içinde, günün birinde satmak isteyeceksin o zaman da satamayacaksın veya çok düşük fiyatlara gidecek çünkü o zamanda 800 900 km yol yapan araçlar piyasada dolanıyor olacak, kimse senin 300 400km giden aracına para vermek istemeyecektir. Bunun yerine yenilersin bataryayı daha uzun menzille devam edersin. Şu an bile 2 3 sene sonra elimizdeki araba para etmeyebilir çok muhtemel olarak çünkü gelişmekte olan bir teknolojiye yatırım yaptık. İçten yanmalılar gibi rayına oturmuş standardı oluşmuş değil henüz. Daha uzun menzilli daha verimli araçlar piyasaya sürülüyor sürekli. En basit örneği ben alırken ev3 yeni çıkmıştı, gördüm aracı beğensem onu alırdım 700 lerde menzil sunuyor o kadar gitmese de 500 gitse bile togga göre iyi. Bu tip araçların üstüne koyulup çeşit arttıkça düşük menzilliler para etmeyecek maalesef ki burda en önemli nokta da şu adamlar menzili vs geliştirirken maliyetleri de düşürüyor. 300 lüğü 1 e mal ederken. Yarın 500 lüğü 1 e mal edecek veya 1.5 a mal edecek yani teknolojiyi geliştirdikçe fiyatı da katlanmıyor. Fiyatı katlansa bir nebze düşük menzillilerin piyasa değerlerini korur.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi N2366 -- 29 Aralık 2024; 19:0:55 >
-
Teşekkür ederim. 3 ocakta servise götürücem güncelleme için sonrası yaparım. -
Teşekkür ederim -
Sizin tüketimde bir problem var gibi. Ben istanbuldayım bu aralar hava 3-10 derece arası ama menzil kaybı okadar yok. %60 la 300-350km menzil gösteriyor. Klima aktif 50km aşağı düşüyor. -
Aslında öyle gibiydi ama son günlerde atılan elektrikli videolarına bakınca, bu durumu yaşayan epeyi insan görür oldum. Ama bunu 2.2 ton araç alırken düşünmeliydim.
-
trumore uygulaması için yeniden başlat a tıklayacaksın DCT resenin üstünde olması lazım. Bir şekilde aracın internet bağlantısı kopuyor. Yeniden başlat diyince aracın donanımları tekrardan tanımlanıyor. Denemende fayda var.
-
Benim de alalı 20 gün oldu. Tüketim sizin gibi başlamıştı ama son günlerde ortalama 20-25 kwlara geldi artık. Belki kullandıkça belli bir stabiliteye ulaştı ya da ben biraz nasıl kullanılması gerektiğine alıştım. Öğlen saatleri klima hiç acmayip kullandığımda 15-17leri gördüm geçen. Her açılışta trafik ışık şeyini kapatma mevzusu yoruyor. Şerit takibi kapatmanın kolay bi yolunu bulamadim. Geçenlerde biri şöyle kapatılıyor dedi ama benim araçta kapatamiyorum yani olmuyor. Araç yavaş şarj oluyor, max 90 kW, onu gördüğümde hizliymis diyorum. Anahtarsız girişin nasıl çalıştığını çözemedim tam bir çalışıyor bir çalışmıyor, uygulamadan verilerini takip edemiyorum genelde haftada 1 guncelliyor sanki. Ön silecekler otomatik modda aşırı hızlı çalışıyor, arka silecekleri çalıştığı zaman durdurmak için su püskürttürüyorum ancak duruyor. Bu sıkıntıları yaşadım şu ana kadar. Bu arada araca Michelin 4 mevsim taktıktan sonra yol tutuşu gece ile gündüz gibi değişti, aldığım sıradaki güvensizlik hissi azaldı tüketimin azalmasına etki etmiş de olabilir belki.
-
1)Anahtarsız giriş için eli kapı kolu içine doğru açma hareketi yapıyoruz dıştaki tırtıklı yer kilitleme için ,oraya dokunduysan kilitler ,eli tekrar dışa alıp açar gibi kolu tutup açıyoruz ,anahtar üzerinde olucak ,kapı kolu iç tarafında lazer sensör var gibi düşün el oraya girince açıyor , dıştaki kısım kilitlemek için iki kere dış kısma dokunursan tam kilitleme yapıyor
Arka silecek içinde ,arka silecek düğmesine tekrar basarsan durur ,ilk basış çalıştırma 2. basış durdurma
şerit takip kısa yol içinde güncelleme yayınlamışlar galiba kontrol et ,toggteam de vardı ,kısa yollar geldi diyordu tahminim güncelleme ile gelmiştir
hız sabitleme kolu cama doğru it , yukarı kaldırınca Off aşağı indirince On veya tersi ,kendine çekip yukarı ve aşağıda adas ı açmak kapatmak için kısayoldu sanırım
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfa-x -- 29 Aralık 2024; 23:9:9 >
-
Hay allah razı olsun ya:) Çok teşekkür ederim. Telegramda da arattirdim bulamamıştım anahtarsız girişi. Şerit takip için Togg teamdeki yöntem olmuyor denedim. Araca güncelleme geldi yazmışlar Telegramda, ama ben aratiyorum güncelleme bulunamadı diyor, farklı bir yöntemi mi var acaba hocam
-
Alıntı
metni:Ön silecekler otomatik modda aşırı hızlı çalışıyor Silecek menüsünde "ön silecek yağmur hassasiyeti" ayarından 1 ile 5 arasında ayarlayabiliyorsunuz hassasiyeti.
-
serviste olabilir , 26 değişmiyor demişlerdi
-
Hassasiyet 2de kullanıyorum yine hızlı geliyor. Kendim oto moddan çıkartıp 1. 2. Kademeye manuel alarak kullanmakta buldum çözümünü
-
Herşeyin bir güzelliğş ve kötülüğü var. Elektrikli araçların çıkma sebebi tüketimi arttırmak. Örnepin bir telefon aldığınızda onu uzun yıllar kullanırsanız bataryasını değiştirirdiniz. Bu yüzden bataryalar kasa kapalı hale getirildi. Ardından cihazlara sürekli güncellemeler ile yavaşlatmalar getirildi. Sonra siz sürekli telefon değiştirir hale geldiniz. Elbette yine batarya değiştiren onu bumu değiştiren yahut güncelleme yapmadan kullanan insanlar var. Çoğunluk yurt dışında yurt içinde araçlarda da öyle. İlk etapta en güzel yüzü görünecek. Sonra batarya değiştireceksiniz ama belli fiyata. Sonra güncellemeler ile başka sorunlar şekillenecek. Sonra siz yenisini alacaksınız. Peki ya eskisi? O geri dönüşüme. Aslında elektrikli ve uzaktan erişilebilir ürünlerim temel mantığı bu. Önce parmak izi. Sonra face ıd. Sonra ırıs. Şimdi yapay zekalarla herşey yapılabilşr halde. Aslında iki amaç var her kullandığınız ürünün en iyi yönünde. Bir tüketim. 2 yönetim. Tüketirken yönetilmek. Artık eskisi gibi ben araç alayım ardından bunu 10-15 yıl kullanayım olmayacak. At yenisini al. Bu birçok şey için böyle. Yavaş yavaş insan gücüde azalacak. O yüzden ben çok takılmaması taraftarıyım. Anı yaşamak keyf almak lazım.
-
Benimde tüketimim çok yüksekti. Farkettiğim şey ise ben rejen açık olmasına rağmen rejeni kullanmıyor oluşumdu. Ayağım hep gazda. 120-140 arası hızlar. Ama baktığımda ortalama hız düşük. Sonra araç servse girdi çıktı bilmem ne derken düzeldi. Birde sürüşe dikkst etmek var tabi. Bataryaların bence çoğunda problem var. Kapasite yüksek ama hücresel çalışma bence sorunlu. Yahut zamanla düzene giriyor. Birde ekranlardaki uygulamalar. Ben enerji sistemi arızasınında küçük akünün ani yükü kaldıramadığından şüpheleniyorum. Sigorta tak çıkar yapınca düzeliyor. Tüm arızalar gidiyor dtc sıfırlama falan hikaye. O yazılımsal hataları kaldırıyor. Ama araçta yüksek voltaj yemediyse bence sigortalarında yenilemeye gidilmesi şart bence
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X