Sağol hocam eksik olma :) Önden bakınca akünün sağ üstünde, diklemesine konumlanmış sensör, hemen göze çarpıyor, bulmakta zorlanmazsın. Hava kararmıştı, fenerle yaptım o işleri resim çekemedim maalesef. Mıknatıslı fener çok işe yarıyor bu arada :) Mıknatıs ile kaputa tutturunca iki el de boşa çıkıyor, sök tak işleri daha kolay oluyor. Tavsiyem gündüz gözüyle yapmak. Soketi üstündeki tırnağa bastırıp çıkarmak da oldukça basit. Ben 10 saniye kadar bekleyip geri taktım, kapağı toplamadan aracın ekranını kontrol ettim, anından %100 olmuştu akü göstergedi. |
YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU (652. sayfa)
YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU
(En Son Oy Tarihi: 30.12.2024)
-
-
Eyvallah, teşekkürler, ekranlar hiç açılmıyor. Aslında küçük akünün boş olduğunu tespit edip onu yüksek voltaj batarya ile şarj edebilen bir yazılım modülün de eklenmesi gerekir. Çünkü bu küçük akü yüzünden çok problem yaşayan okumuştum. Elbette başka problemler de olabilir(biraz da bundan endişelendi anladığım kadarıyla çekici yönlendiren personel) ama en azından bu modül ile yolda kalmalar engellenebilir.
-
Akü'den araç açılmıyorsa çekici ile 300 km öteye gönderene kadar akü sarj edilip denense daha mantıklı değil mi?
-
Merhabalar
Kasımın ilk haftası teslim aldık, babam kullanıyor, çoğunluk şehir içi..
V2 uzun menzil (meridyen ve cam tavan yok)
2500 küsür kilometre oldu..
radyo sesinin yüksek seviyeye kitlenmesi ve arabaya binerken alarm kornasının çalması haricinde bir sıkıntı yaşamadık,
Hiç DC şarj yapmadık ( gerek olmadı , çalıştığı yerde ac şarj ünitesi kurulu olduğu için orada şarj ediyor) .. -
Aküye takviye yapmak, yerinde veya söküp dışarıda şarj etmek, vs. hepsi denenebilir ve muhtemelen çözüm de olur ama olayın nedenini öğrenmek önemli olan. Umarım aracı çekici ile götürüp de sadece aküyü şarj edip "tamam, çalıştı" deyip geri vermezler.
-
Öyle yapacaklar maalesef 😁 -
Aslında ilk öneri takviye idi fakat aldığımdan beri olan sorunları aktarınca, bir de Esa ile ekranların kendini kapatmasını duyunca çekici teklif ettiler. Servislerin çok yoğun olması korkutuyor elbette ama o kadar da alçalmazlar inşallah.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilgi@sayar -- 2 Ocak 2025; 10:18:40 > -
Togg aralık ayı satış rakamları aciklandi. 5.732 adet ile yıl içinde en yüksek satış adetine ulaşmış. Umarım gittikçe büyür. -
Trumore üzerinden kullanma klavuzu aktif hale gelmiş. Semboller de hızlı aramada var. Büyük kolaylık olmuş. -
Fabrikanın bu kadar sıkışmasına, hatta kampanyanın erken bitmesine sebep olan rakamın ben daha fazla olmasını bekliyordum doğrusu.
Ama bu da müthiş bir başarı. Helal olsun.
Fabrika hızlanırsa daha da büyük rakamlar görülür. Ancak müşteriyi de bekletme sürelerini uzatmadan ve kırmadan dökmeden bu işi yapmalılar.
Ben de mesela hala yeni şartları vs. bekliyorum ama açıklama yok ortada.
Bugün netleşir düşüncesindeyim ama pek güvenemedim de :)
-
uzun yolda sorun hocam
-
Yollardaki T10X sayısı 50 bine dayandı ve hız kesmeden devam etmesi için gerekli düzenlemeler ve kampanyalar eminim devam edecektir. Araç sayısı ile birlikte bir yandan servisler yaygınlaşırken diğer yandan hem araç yazılım ve donanım olarak daha da oturacak hem de servislerin tecrübe/yetkinlik seviyesi artacaktır. Ama asıl rahatlama araçların garanti süreleri dolmaya başlayınca yani Nisan 2026'dan itibaren özel servisler de olaya dahil olunca yaşanır diye düşünüyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m.k.o. -- 2 Ocak 2025; 13:54:43 > -
Şu an TOGG mu kullanıyorsunuz?
Kullanıyorsanız ve Tesla ile kıyas yapabilirseniz süper olur.
-
Merhaba ben 40.000 km Tesla lr kullandım aracı satıp togg aldım . Aradaki farkları yazmak gerekirse .
Tesla yazılım yönünden hatasız çalışıyor . Maalesef togg bu şekilde değil ama togg’da yaşanan sorunlar öyle yazıldığı gibi büyük şeyler değil . Basit şekilde halledilebilen problemler .
Togg teslaya göre daha yumuşak bir araç , sürüşü daha konforlu .
Menzil olarak togg kış koşullarında Tesla kadar gitmiyor. Havalar ısınınca daha iyi olacağını düşünüyorum .
Bunun dışında öyle performans dışında aman aman rahatsız edici bir şey yaşamadım .
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murtdgsc -- 2 Ocak 2025; 12:56:11 > -
Teşekkürler. Her iki aracı da kullanmış biri olarak mesela şimdi tekrar alacak olsanız hangisini alırdınız?
-
Kime göre neye göre sorun algısı ? Siz o zaman en basit sorunlar ile karşılaşan şanslı kişilerdensiniz ya diğerleri benzin döküp yakma seviyesine gelenler var.
-
Murat bey, sizi anlıyorum. Ancak, kendimi hiç de şanslı hissetmiyorum. Zira Kabul Edilebilir Kalite Seviyesi (AQL) denen bir kavram var.
Küçük üretim hataları için endüstri ortalaması % 4;
Büyük üretim hataları için endüstri ortalaması % 2,5'tur.
Markalar, bu ortalamanın üstünde ve altında kaliteli/kalitesiz sayılırlar. Hatasız üretim diye bir şey yoktur. Bu hataların ancak müşteriye zarar verme potansiyeli taşıması durumunda kritik hata kabul edilir ve beklenen oran %0'dır.
İki yıl içinde toplam 50 bin otomobil üretmiş; ayda ortalama 4 bin otomobil üreten; geçmişi 5 yıldan öteye gitmeyen bir markadan söz ediyoruz.
50 bin araç içinde yukarıdaki ortalamayı baz alırsak (elde böyle bir veri yok; ortalamalara göre) 1.250 civarında araçta büyük üretim hatası olması kabul edilebilir bir durumdur. Garanti bunlar için var zaten.
TOGG T10X'lerde kabul edilebilir ortalama üretim hatası oranlarının üzerinde bir hata oranı olduğuna dair veri yok elimizde. Ama bu forumda toplasan sayıları 10'u bulmayan (araçtan yararlanmayı engelleyen) büyük sorun bildirimleri üzerinden yüksek oranda sorun varmış gibi bir sonuca varmak ne kadar doğru olur?
Bir yıldan uzunca süredir TOGG kullanan biri olarak kendimi şanslı değil; büyük sorunlara denk gelen biri olarak sizi şansız sayıyorum (Şansa inanmam bu arada).
-
-
byd seal u dmi benzin deposu alev almış arka süspansiyonda bir civata varmış ya da somon depou deliyormuş zamanla yeni verisyonlarda revize etmişler bize eskiyi göndermişler afrika ya burası
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X