Şimdi Ara

YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU (652. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: edebi86
1 Kayıtlı Üye ve 9 Misafir (5 Mobil) - 5 Masaüstü5 Mobil
5 sn
13.111
Cevap
319
Favori
555.687
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
68 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 650651652653654
Sayfaya Git
Git
sonraki

YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU


(En Son Oy Tarihi: 30.12.2024)
Giriş
Mesaj
  • alfa-x kullanıcısına yanıt

    Sağol hocam eksik olma :)


    Önden bakınca akünün sağ üstünde, diklemesine konumlanmış sensör, hemen göze çarpıyor, bulmakta zorlanmazsın.

    Hava kararmıştı, fenerle yaptım o işleri resim çekemedim maalesef. Mıknatıslı fener çok işe yarıyor bu arada :) Mıknatıs ile kaputa tutturunca iki el de boşa çıkıyor, sök tak işleri daha kolay oluyor. Tavsiyem gündüz gözüyle yapmak.


    Soketi üstündeki tırnağa bastırıp çıkarmak da oldukça basit. Ben 10 saniye kadar bekleyip geri taktım, kapağı toplamadan aracın ekranını kontrol ettim, anından %100 olmuştu akü göstergedi.

  • alfa-x kullanıcısına yanıt

    Eyvallah, teşekkürler, ekranlar hiç açılmıyor. Aslında küçük akünün boş olduğunu tespit edip onu yüksek voltaj batarya ile şarj edebilen bir yazılım modülün de eklenmesi gerekir. Çünkü bu küçük akü yüzünden çok problem yaşayan okumuştum. Elbette başka problemler de olabilir(biraz da bundan endişelendi anladığım kadarıyla çekici yönlendiren personel) ama en azından bu modül ile yolda kalmalar engellenebilir.

  • bilgi@sayar kullanıcısına yanıt

    Akü'den araç açılmıyorsa çekici ile 300 km öteye gönderene kadar akü sarj edilip denense daha mantıklı değil mi?

  • Merhabalar
    Kasımın ilk haftası teslim aldık, babam kullanıyor, çoğunluk şehir içi..
    V2 uzun menzil (meridyen ve cam tavan yok)
    2500 küsür kilometre oldu..
    radyo sesinin yüksek seviyeye kitlenmesi ve arabaya binerken alarm kornasının çalması haricinde bir sıkıntı yaşamadık,
    Hiç DC şarj yapmadık ( gerek olmadı , çalıştığı yerde ac şarj ünitesi kurulu olduğu için orada şarj ediyor) ..
  • hardcrss kullanıcısına yanıt

    Aküye takviye yapmak, yerinde veya söküp dışarıda şarj etmek, vs. hepsi denenebilir ve muhtemelen çözüm de olur ama olayın nedenini öğrenmek önemli olan. Umarım aracı çekici ile götürüp de sadece aküyü şarj edip "tamam, çalıştı" deyip geri vermezler.

  • m.k.o. kullanıcısına yanıt
    Öyle yapacaklar maalesef 😁
  • m.k.o. kullanıcısına yanıt

    Aslında ilk öneri takviye idi fakat aldığımdan beri olan sorunları aktarınca, bir de Esa ile ekranların kendini kapatmasını duyunca çekici teklif ettiler. Servislerin çok yoğun olması korkutuyor elbette ama o kadar da alçalmazlar inşallah.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilgi@sayar -- 2 Ocak 2025; 10:18:40 >
  • Togg aralık ayı satış rakamları aciklandi. 5.732 adet ile yıl içinde en yüksek satış adetine ulaşmış. Umarım gittikçe büyür.
  • Trumore üzerinden kullanma klavuzu aktif hale gelmiş. Semboller de hızlı aramada var. Büyük kolaylık olmuş.
  • antibiyotik91 A kullanıcısına yanıt

    Fabrikanın bu kadar sıkışmasına, hatta kampanyanın erken bitmesine sebep olan rakamın ben daha fazla olmasını bekliyordum doğrusu.


    Ama bu da müthiş bir başarı. Helal olsun.


    Fabrika hızlanırsa daha da büyük rakamlar görülür. Ancak müşteriyi de bekletme sürelerini uzatmadan ve kırmadan dökmeden bu işi yapmalılar.


    Ben de mesela hala yeni şartları vs. bekliyorum ama açıklama yok ortada.


    Bugün netleşir düşüncesindeyim ama pek güvenemedim de :)

  • alfa-x kullanıcısına yanıt

    uzun yolda sorun hocam

  • Yollardaki T10X sayısı 50 bine dayandı ve hız kesmeden devam etmesi için gerekli düzenlemeler ve kampanyalar eminim devam edecektir. Araç sayısı ile birlikte bir yandan servisler yaygınlaşırken diğer yandan hem araç yazılım ve donanım olarak daha da oturacak hem de servislerin tecrübe/yetkinlik seviyesi artacaktır. Ama asıl rahatlama araçların garanti süreleri dolmaya başlayınca yani Nisan 2026'dan itibaren özel servisler de olaya dahil olunca yaşanır diye düşünüyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m.k.o. -- 2 Ocak 2025; 13:54:43 >
  • cihanair kullanıcısına yanıt

    Şu an TOGG mu kullanıyorsunuz?


    Kullanıyorsanız ve Tesla ile kıyas yapabilirseniz süper olur.

  • Merhaba ben 40.000 km Tesla lr kullandım aracı satıp togg aldım . Aradaki farkları yazmak gerekirse .
    Tesla yazılım yönünden hatasız çalışıyor . Maalesef togg bu şekilde değil ama togg’da yaşanan sorunlar öyle yazıldığı gibi büyük şeyler değil . Basit şekilde halledilebilen problemler .
    Togg teslaya göre daha yumuşak bir araç , sürüşü daha konforlu .
    Menzil olarak togg kış koşullarında Tesla kadar gitmiyor. Havalar ısınınca daha iyi olacağını düşünüyorum .
    Bunun dışında öyle performans dışında aman aman rahatsız edici bir şey yaşamadım .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murtdgsc -- 2 Ocak 2025; 12:56:11 >
  • murtdgsc M kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler. Her iki aracı da kullanmış biri olarak mesela şimdi tekrar alacak olsanız hangisini alırdınız?

  • murtdgsc M kullanıcısına yanıt

    Kime göre neye göre sorun algısı ? Siz o zaman en basit sorunlar ile karşılaşan şanslı kişilerdensiniz ya diğerleri benzin döküp yakma seviyesine gelenler var.

  • muratt29 M kullanıcısına yanıt

    Murat bey, sizi anlıyorum. Ancak, kendimi hiç de şanslı hissetmiyorum. Zira Kabul Edilebilir Kalite Seviyesi (AQL) denen bir kavram var.


    Küçük üretim hataları için endüstri ortalaması % 4;

    Büyük üretim hataları için endüstri ortalaması % 2,5'tur.


    Markalar, bu ortalamanın üstünde ve altında kaliteli/kalitesiz sayılırlar. Hatasız üretim diye bir şey yoktur. Bu hataların ancak müşteriye zarar verme potansiyeli taşıması durumunda kritik hata kabul edilir ve beklenen oran %0'dır.


    İki yıl içinde toplam 50 bin otomobil üretmiş; ayda ortalama 4 bin otomobil üreten; geçmişi 5 yıldan öteye gitmeyen bir markadan söz ediyoruz.


    50 bin araç içinde yukarıdaki ortalamayı baz alırsak (elde böyle bir veri yok; ortalamalara göre) 1.250 civarında araçta büyük üretim hatası olması kabul edilebilir bir durumdur. Garanti bunlar için var zaten.

    TOGG T10X'lerde kabul edilebilir ortalama üretim hatası oranlarının üzerinde bir hata oranı olduğuna dair veri yok elimizde. Ama bu forumda toplasan sayıları 10'u bulmayan (araçtan yararlanmayı engelleyen) büyük sorun bildirimleri üzerinden yüksek oranda sorun varmış gibi bir sonuca varmak ne kadar doğru olur?

    Bir yıldan uzunca süredir TOGG kullanan biri olarak kendimi şanslı değil; büyük sorunlara denk gelen biri olarak sizi şansız sayıyorum (Şansa inanmam bu arada).





  • Valla burada kriter servis ve diğerleri. Evet sorunlar oluyor çünkü şuansa verileri biz işliyoruz aslında firmaya. Bizdeki hatalar. Ama en basitinden bende meydana gelen hatalar şuan cihazda yok ve tekrarlamıyor. Bana teslim edebilirlerdi. Ama incelemek istedikleri için tutuyorlar. Bu da güzel. Servis noktası be her zaman söylediğim şey personel. Personel iyi ise okey. Sorunlar çözülüyor. Personele kötü davranırsanız uzayıp gider. Ben memnunım ama soğuyor mu insan kısmide olsa. Ama halen daha herkese söylüyorum ravsiye ediyorum problemlerinide söylüyorum. Alın mercedes c200 4x4 aracın sürekli sensörleri bilmem nereleri habire arıza veriyor sürekli. Başka şeylerde oluyor ekranlar kapanoyor giderken açılıyor falan. Sonuç peki. Çözümsüz
     YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU




  • byd seal u dmi benzin deposu alev almış arka süspansiyonda bir civata varmış ya da somon depou deliyormuş zamanla yeni verisyonlarda revize etmişler bize eskiyi göndermişler afrika ya burası



  • 
Sayfa: önceki 650651652653654
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.