Şimdi Ara

YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU (660. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: philadelphos , verso
2 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 10 Misafir (4 Mobil) - 7 Masaüstü5 Mobil
5 sn
13.202
Cevap
321
Favori
562.507
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
68 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
26. Sırada  bugün en iyi #9
Sayfa: önceki 657658659660661
Sayfaya Git
Git
sonraki

YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU


(En Son Oy Tarihi: 9.1.2025)
Giriş
Mesaj
  • Ceo000 C kullanıcısına yanıt
    mini onarım hakkım var 1 cm e kadar cam hasarı onariliyor. Açıkçası böyle ufak birsey için aracı tamire bırakmak istemiyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ceo000 C kullanıcısına yanıt
    carglass a ne kadar ücret ödediniz ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sadays S kullanıcısına yanıt

    Evet 3.000 mail geldikten sonra gönderdim....

  • xxl3346 X kullanıcısına yanıt
    Herhangi bir ödeme yapmadım kasko şirketi ile anlaşması vardı isterseniz carglass İnternet sitesinden kontrol edebilirsiniz muhtemelen anlaşması vardır, onarım ekibi geliyor vereceğiniz adrese işlem arac başında mobil servis ile gerçekleşiyor, sonuç başarılı diyebilirim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ceo000 C kullanıcısına yanıt
    Doğa kasko var benim, mini onarım hakkindan kullanarak mi yapıyor acaba ? Diğer türlü tramer e işleyebilir ? sizde hangi kasko vardı hocam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • xxl3346 X kullanıcısına yanıt
    Hocam ben de ak sigorta vardı kaskoyu bozmadan işlem yapıldı bu nedenle herhangi bir tramer kaydı vs olmadı, kaskoda yılda 1 defa cam, mini onarım varsa geriye carglass'ın doğa sigorta ile anlaşmasını öğrenmeniz kalıyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ceo000 C kullanıcısına yanıt
    Şu anda mobil servis için randevu alıyorum böyle bir hizmet olduğunu bilmiyordum eğer yaptırabilirsem beni o kadar büyük bir külfetten kurtardınız ki anlatamam çok teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xxl3346 -- 8 Ocak 2025; 22:50:58 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • xxl3346 X kullanıcısına yanıt
    Ne demek rica ederim umarım memnun kalırsınız siz de

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • xxl3346 X kullanıcısına yanıt

    Ön cam ısıtma camın dış yüzeyinde mi ? ben iç tarafta veya iki camın arasında diye düşünüyordum  


    Arkadaşın toggunun ön camı da yaz gibi böyle olmuş , kamyondan taş sıçramış (2023 ilk üretimlerden) , çizik attırmış , bu yıl soğuklarda geçenlerde ön cam ısıtma açıkken yukarıya kadar uzamış ,o kaskodan komple değiştirecekti


    yaptırana kadar ön cam ısıtmayı kullanmasanız iyi olur sanki  

  • Teşekkür ederim hocam. Peki kasko+ servis mi sanayi mi... Servis hem uzak hem de nasıl ulaşıp randevu alacağım hiç bir fikrim yok. Sanayi deseniz ne yapacakları yapamayacakları belli olmaz. Bu onarımı dışarıdan yaptırdığımız da garanti ve etkilenir mi o da bi soru işareti . Malum arabanın her yeri sensör .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • adam94 kullanıcısına yanıt

    Tabiki servis derim , Togg ekibi daha tecrübelidir , anlaşmalı bosch servisler nasıl bilemem  


    trumore uygulamasından çağrı açın ,onlar size ulaşır




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfa-x -- 9 Ocak 2025; 0:38:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fordon

    Evet 3.000 mail geldikten sonra gönderdim....

    E devletten kontrol et plaka düşünce birkaç güne teslim ederler

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Aracı alırken mevcut olan arızaların giderilmesi için ve çalışmadığı için geçen hafta çekilmişti. Çok sayıda hatanın kaynağı olarak akü görülmüş ve değiştirilmiş. Çalışmayan sistemlerin çalışmama sebebi olarak da yazılımların atılmaması/aktif edilmemesi/güncellenmemesi görülmüş ve güncelleme yapılmış.

    Aracı aldıktan 20-30km sonra seyir halinde tüm ekranlar kapandı, bir alt geçiş girişindeydim ve Google Haritalar da açık olduğu için yolu kaçırmadık çok şükür bilmediğimiz memlekette. Ama artık ekran kapanmalarının GPU kaynaklı da olabileceğini düşünmeye başladım, umarım yazılımsaldır ve kısa sürede çözerler.

    Aracı pislik içinde teslim ettiler ve bunu normal görüyorlar(Çok yoğunuz diyorlar.). Ön yan camları yağlamışlar, kapı içleri de yağlı, sinirlendim insan utanır dedim de onları sildiler. Ayrıca cam ile ilgili bir şey söylemedim bu nedir dedim, ses geliyordu diye yaptık demişler içerden.

    Servis sonrası ön camın çeşitli, yerlerinden trim sesleri gelmeye başladı.





  • Servisler profesyonel değil maalesef.
    Personelin uzmanlaşması birkaç yıl sürer bence. Şimdilik öğreniyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10-11 bin kilometreden sonra araçta birşey farkettim. 110km hızdan sonra çok çok tiz bir ıslık sesi çıkıyor,140km de kayboluyordu. 110km altında olmuyor.
    Servise bıraktım, bakalım dediler, o gün akşamına arayıp sesi ustalarımız farketti fabrikayla temas halindeyiz, ekstra testler istediler dolayısıyla 1 gün daha araç kalsın dediler. Ertesi gün arayıp datalarımızı topladık aracı alın dediler ve fabrikadan haber bekleyeceğiz dediler.

    Elektrik motorunun bir sensöründeki sorun sebebiyle oluyormuş, parça entegre olduğu içinde motorun komple değişmesine karar vermişler. Yeni Motoru göndermiş fabrika, hemen bırakın değiştirelim dediler.
    Pazartesi bırakacağım, motor değişimi birkaç saatlik iş ama ruhsatın değişmesi gerekeceği ve aracı bir yere götürüp göstermeleri gerekeceğinden kalması uygun dediler. Bir hafta ile 10 gün sürecek.
    Yerine ikame aracıda ayarladılar ama içten yanmalı maalesef🤷🏼‍♂️

    14bin kilometrede motoru sıfırlıyoruz😁
    İzmir servis hakikaten başka, ilgileri güleryüzleri ve çözüm odaklı oluşları takdire şayan.
    Herşeyi planlayıp şüpheye yer vermeyecek şekilde organize etmeleri çok hoşuma gitti.

    Tek kusur elektrikli ikame vermemeleri🤷🏼‍♂️
    O da nazar boncuğu olsun🤷🏼‍♂️



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tuncer YAMAN -- 9 Ocak 2025; 11:26:49 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Tuncer YAMAN kullanıcısına yanıt

    Ona da kusur demeyin artık.

     




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Öner -- 9 Ocak 2025; 13:16:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öner kullanıcısına yanıt
    Nazar boncuğu😁

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt

    bizim üstümüzde öğrenmeyelerdi eyiydi

  • Tuncer YAMAN kullanıcısına yanıt

    geçmiş olsun normal değil demiştim ben soranlara telegramda demek ki motorda sorun varmış

  • sadays S kullanıcısına yanıt
    Kıl bi tarafım var, en ufak sese takılırım. İşe yaradı ilk defa😁

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 657658659660661
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.