Şimdi Ara

Yokuş yukari çıkarken bayılan araba (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
112
Cevap
1
Favori
20.430
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kalender01

    Servise problemi ilettigimde egzantirik dislisini degis sorun kalmaz dediler. Direk 12 den vurur gibi onu soylediler. O da 2000 tl. Baski balataya da baktiracagim. Motor kalkislarda bile bagirmasiyla hizlanma esigi arasinda uyumsuzluk hissediyorum. Bagirdigi kadar gitse amenna. Neymis bu dizel motorlarin mahareti arkadas. Satip dizel bi arac almaya kalkacagim az kaldi.
    Baski balata, egzantrik yetmez, subap da koy. Biraz da tuz karabiber... 6 bin tl en az. Ondan sonra siradan bir atmosferik gibi gider



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uykr -- 27 Temmuz 2019; 0:15:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kalender01 K kullanıcısına yanıt
    Senelerce cruze kullanmış birisi olarak yardımcı olayım,dişli dedikleri fanus tip yani yağlı ekzantrik dişlisidir.Yaklaşık 60binde bir gider cruze’ların en büyük kronik sorunu ve başağrısıdır.2dişlidir takımı 2000 civarıdır,arızalı olduğunu sesinden anlayabilirsiniz, tak tak diye ses yapar motor bloğunun hemen solunda siyah kapağın altında yer alır yada arıza ışığı yakar gerçekten çekişi çok düşürür.İkinci sorun ise maalesef supab sorunudur onun için öncelikle kompresyon değerlerine baktırın motorun onun haricinde taş gibidir bilinçli kullanıldığında gayette güzel yürür cruze ,gelişmeleri bildirirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hyundai era 1.4 ayni durumu yaşadim bagaj dolu 3 kişiydik klima acik ve benzinde kullaniyoduö pozanti yolunda bayildi gitmedi:))düz yolda kaymak giibi 140-160 hizlari buluyom

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2012 de sıfır wtcc edition aldım aşah belasını versin tüp bile yoktu rampada eşşekleşirdu 1 vitese düştüğünü biliyorm 5 bin devitle bağıra bağıra çıkıyordu aynı rampayı 1.5 dci megan3 le 6 viteste çıkıyor araba yeminle söylüyorm bunu abartmıyorm araba sattım kurtuldum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • millet atmosferik deyip durmuş ama hiçbir araba bir problem olmadan yada çok aşırı yüklü olmadan kolay kolay 2. vitese falan düşmez
    ancak yokuşta devri fazla düşürürsen o zamanda olabilir
  • Bunlar hep benzinin 7.20 TL olmasından napcan çekeceksin vitesi 2 ye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu açtım mesajınızi okudum başka cavaplara hiç bakmadan yazıyorum.Ayni aracı 2 yıl kullandım araçta sorun yok sadece kasası biraz ağır tork düşük olunca böyle olur.Maalesef size araç kullanmayı kim ogrettiyse başarısız bir egitmenmis.rampaya en büyük vites en düşük devir ile girip çıkamamak aracın sorunu değil sizin yanlisiniz.bu denli büyük bir yanlışlık yaptığınıza göre şöyle böyle yapmalısınız dememe gerek yok Araç kullanımı 101 dersinden başlayıp başka birinden öğrenin ilk hocaniz muhtemelen sahte diplomalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selçux

    2012 de sıfır wtcc edition aldım aşah belasını versin tüp bile yoktu rampada eşşekleşirdu 1 vitese düştüğünü biliyorm 5 bin devitle bağıra bağıra çıkıyordu aynı rampayı 1.5 dci megan3 le 6 viteste çıkıyor araba yeminle söylüyorm bunu abartmıyorm araba sattım kurtuldum
    Birisi anladi beni sukur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bluefear8 kullanıcısına yanıt
    Tak tuk ses yok hocam masallah. Ama subabta sorun var. Isikta debriyaja basinca stop eder. Motor isininca sorrun yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bluefear8 kullanıcısına yanıt
    Tak tuk ses yok hocam masallah. Ama subabta sorun var. Isikta debriyaja basinca stop eder. Motor isininca sorrun yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kalender01 K kullanıcısına yanıt
    Ozaman büyük ihtimalle supab hocam kompresyon testi yaptırın,maalesef butun gazlı cruze larda olan durum.Bende aracımı çelikleriyle değiltirmiştim ve fark çok fazla olmuştu özellikle rampalarda.Önce motor soğukken olan durum ileri safhalarda motor ısınıncada kendini gösterir.Yalnız dişli problemide aklınızda bulunsun çok sık karşılaşılan bir durumdur.Özellikle ani gaza yüklenmelerde boğuk bir motor sesiyle beraber çekiş düşer.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • sanayıdekı servıs ve ustana bıdaha ugrama saglam arabanı bozmuslar anlasılan o.

    Cruze agır bir aractır yokuslarda devrı yuksek gitmen gerekır ama 3. vitese dusmen vs hıc normal degıl. Aracın ayarlarında sıkıntı var muhtemelen . Sanayı bakanlıgı yetkınlıgı olan bir servise git bakım yaptır sonra siz bakım yaptıktan sonra devrı dusmeye basladı falan de sorunu ucretsız cozerler muhtemelen lpg ayarlarında sorunvar ve hortumlarda vs yırtık vb olabılır, enjektorlerden bırı bozulmus olabılır durumu cozerler o motor ıyı bır motor
  • Benim 2012 benzinli avensisde bayılıyor arabanın kasası ağır olduğu için de deviri yakaladımı iyi gidiyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Katalitik konvertör dolmuştur, yokuş yukarı egzosu tam tıkar eksoz gazı rahat çıkamadığın için araba bayılır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne kadar atmosferik düşmanı adam varmış bu forumda.
    Hocam 100 ile çıkmaya başlarsanız 2ye de düşer 1e de. Devir çevirip zevk almaya bakacaksın. 3500 devirin altına düşmeden bak bakalım kaçıncı viteste çıkıyorsun bayırı. Yine 2ye düşerse araçta başka bi sorun vardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluefear8

    Ozaman büyük ihtimalle supab hocam kompresyon testi yaptırın,maalesef butun gazlı cruze larda olan durum.Bende aracımı çelikleriyle değiltirmiştim ve fark çok fazla olmuştu özellikle rampalarda.Önce motor soğukken olan durum ileri safhalarda motor ısınıncada kendini gösterir.Yalnız dişli problemide aklınızda bulunsun çok sık karşılaşılan bir durumdur.Özellikle ani gaza yüklenmelerde boğuk bir motor sesiyle beraber çekiş düşer.
    Evet kalkislarda motorun boguk kalktigini ve hizlanma konusunda bogukken birden stabil devire geldigi icin ani hizlanma sonucu vites gecislerinde de sallama yapiyor hissettiriyor yani.. Resmen benim araci yasamissiniz hocam. Ben arabamdan memnunum. Konforu vs. Cok masraf yaptim.
    Gaz enjektoru degisti 350 tl
    Yah sogutucusu degisti 2200 Tl
    Lastikler degisri 2 adet 800 tl
    Simdi subab ve ust conta takimi 3000
    Egzantirik dislisi desen 2000 topl 5000 tl daha masraf cikacak. Arac 95000 km de. Su an satsam 50 000 eder. Satsam o paraya da alinabilcek o konforda donanimda arac yok. Hele 2012 model hic yok. 5000 tl daha masraf yaparim yapmasina.. 55 000 e satmaya kalksam alan olur mu korkusu bir tarafa, bu bogulma ve bogulma arkasi ani hizlanma sendeleyisi ve yokusta 2. 3. vitese dusmeden hizlanma problemi gecer mi onu merak ediyorum.
    Dip not: Arkadaslar 90 la 5. viteste yokus cikiyorum dediysem Agri dagina tirmanmiyorum. Uzun hafif yokuslar vardir. Goremezsiniz sadece hissedersiniz. Oyle bir yokusta maximum 3 e duser.. 2 ye dusuyorum vitesi 2...
    4. vitezte 120 ile girdigim yokuslar da oluyor. Daha once de bekirttigim gibi benim derdim yokusu tamamlamak degil. Yokusta hiz yapmak. 2003 model araclar akiyor solumdan. Oldu da devri aldin ani firen yaptin yavasladin gene hizlanmak bin bela... Adamlar afedersiniz kicina yaslaniyor arkadan bas diye.. Sag seride gecemiyorsun sira sira kamyon var. Inleyen nameler diyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kalender01 K kullanıcısına yanıt
    Ben cruze aracımı 8 yıl 200 bin km kullandım sonra satıp sıfır ford ranger aldım ancak eski aracımı halen ararım.Konforu,rahatlığı çok iyi bir araç özellikle bu fiyat bandında.Kullanan iyi bilir.Siz anlattıkça sorun anlaşılıyor birden motor boğuk ses çıkartıp çekişten düşüyorsa (özellikle ani gaza yüklenmelerde )bu kesinlikle dişli diyebilirim.Dişli göbekleri çabuk aşındığından atlama yapıyor ve çekişi çok düşürüyor.Eğer değiştirecekseniz orjinal gm marka dişlilerle değiştiriniz.Bu konuda tecrübeli bir usta yada servise gidip bir baktırın dişlilere ,sonra karar verin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam benzinli araçlar tork-devir tablosunda 3000 devirden sonra motor torku en yükseğe gelir genellikle. Sen 90kmde 5. Vitese atarsan büyük ihtimal 2000 devirde falan gidiyorsun arabanın bayılması da gayet normal çünkü torku halen veremiyor araç. 90kmde 4. Vitesle girmeyi deneyin veya deviri 3000lere çıkartıp girin motor kendini toplayacaktır ayrıca bağırmaz da

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluefear8

    Ben cruze aracımı 8 yıl 200 bin km kullandım sonra satıp sıfır ford ranger aldım ancak eski aracımı halen ararım.Konforu,rahatlığı çok iyi bir araç özellikle bu fiyat bandında.Kullanan iyi bilir.Siz anlattıkça sorun anlaşılıyor birden motor boğuk ses çıkartıp çekişten düşüyorsa (özellikle ani gaza yüklenmelerde )bu kesinlikle dişli diyebilirim.Dişli göbekleri çabuk aşındığından atlama yapıyor ve çekişi çok düşürüyor.Eğer değiştirecekseniz orjinal gm marka dişlilerle değiştiriniz.Bu konuda tecrübeli bir usta yada servise gidip bir baktırın dişlilere ,sonra karar verin.
    Peki hocam siz degistiniz mi dislileri hic? Fark kendisini bariz hissettirdi mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALPHA LION KING

    Tamam atmosferik motordur normaldir de adam 5. Viteste girdiğim yokuşta 2 ye düşüyorum diyor. Bu kadar da olmaz ki. Hocam siz yokuşa girerken ya girmeden iyice hizi alin devir dusmeye baslar baslamaz 4 e cekin ve yine dip gaz devam edin hala kurtarmiyorsa 3 te kesin kurtarmasi lazim ayni verdiginiz gazla devam ediyorsaniz bu da sebep olabilir belki
    Sorun tam olarak bu bence. Benzinde de tüpte de aynı etkiyi görüyorsanız bence gaza nasıl basacağınızı bilmiyor olabilirsiniz. Babam da turbolu araçtan sonra atmosferik arabaya geçince bayıltmaya başlamıştı. O sürerken arabadan nefret ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.