Şimdi Ara

Yokuş yukari çıkarken bayılan araba (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
112
Cevap
1
Favori
20.430
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • kalender01 K kullanıcısına yanıt
    Hocam çok fark oluyor ondan ziyade motor düzgün çalışmıyor boğuk bir ses çıkartmasının sebebi ondan.Dişliler sente atladığından motorun alt ve üst kısmı düzgün çalışmıyor.Ben iki kere değiştirdim ilkinde aracı sıfır alındıktan sonra 50 bin km de arıza ışığıyla beraber yolda kaldım ,yetkili serviste bu parçanın (yağlıdişli) motorun daha verimli çalışması için(aracın ağırlığında dolayı) bmw den bu sistemin alındığını söylemişlerdi(aynı motor opel grubunda var ancak onlarda bu dişkiler yağlı tip değildir)ve sorunum çözülmüştü ikincisi 150bin kmde supab değişimi sonrası araç tekrar boğuk bir sesle beraber çekişten düştü biz supab lardan olduğunu düşündük(yanlış montaj) ancak serviste kalan 10 gün sonunda(aracın beynine kadar bakıldı)parçadan gelen sestende şüphelenerek parçayı yeniden değiştirdik ve sorunum düzelmişti çekişte haliyle çok arttı.(aracın beyninde kam mili pozisyon hatası olarak çıkıyor).Baskı balata desem motorun sesinin değişmemesi lazım,supab için ise motor soğukken kompresyon testiyle anlayabilirsiniz.Eğer video çekebilirseniz daha net anlaşılabilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Aracınızda bir sorun var bence. Atmosferikleri gömenler olmuş, normaldir demişler ama bence normal değil. Tamam cruze ağır bir araç ve o motor zayıf kalıyor. Ama 2. Viteste bile hızlanamayacak kadar olmamalı.
    Ben 1.8 atmosferik aracımla 1.6 tdi'larla beraber yokuş tırmanabiliyorum uygun devir ve vitesi kullanınca. Tabii benim aracın kasası ile motor daha uyumlu.
    Ama çekiş sorunu bahsettiğiniz kadar ise mutlaka bir problem vardır. Cruze'larda LPG supap yanmasına sebep oluyor ve soğuk motorda bunun belirtileri var demişsiniz. Bence sizin sorununuz bu. Zaten subap arızası en çok soğuk motorda ve motor yük altındayken belli olur. Bu durum gittikçe kötüleşecek ve araba rölantide bile calisamayacak hale gelecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben dislileri degiseyim artik goze alip... Subaplar icin bekleyeyim. 6 7 ay daha beni idare eder diye dusunuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Aracınızda bir sorun var bence. Atmosferikleri gömenler olmuş, normaldir demişler ama bence normal değil. Tamam cruze ağır bir araç ve o motor zayıf kalıyor. Ama 2. Viteste bile hızlanamayacak kadar olmamalı.
    Ben 1.8 atmosferik aracımla 1.6 tdi'larla beraber yokuş tırmanabiliyorum uygun devir ve vitesi kullanınca. Tabii benim aracın kasası ile motor daha uyumlu.
    Ama çekiş sorunu bahsettiğiniz kadar ise mutlaka bir problem vardır. Cruze'larda LPG supap yanmasına sebep oluyor ve soğuk motorda bunun belirtileri var demişsiniz. Bence sizin sorununuz bu. Zaten subap arızası en çok soğuk motorda ve motor yük altındayken belli olur. Bu durum gittikçe kötüleşecek ve araba rölantide bile calisamayacak hale gelecek.
    Aaa hocam olur mu? Atmosferikler yokuşta 1. vitese düşmezse olmaz. Ne demek dizel kovalıyor




  • kalender01 K kullanıcısına yanıt
    Bende cruze kullanıyorum, benim aracında çekişi düştü dizel gibi ses çıkarmaya başladı kaputu açıp biraz inceledim eksantirik dişlisinin arızalı olduğunu tespit ettim, zaten termostat felanda arızalıydı.Araç sente atlamış olabilir diye düşündüm çünkü kayışın seside değişmişti.Yetkili servise bıraktım aracı genel bir check up yaptılar aynen benim farketmiş olduğum parçaların arızalı olduğunu söylediler, çekiş düşüklüğünün bu yüzden olduğunu söylediler araç bu yüzden gitmiyormuş rampada.Bakalım haftaya alacağım aracı inşallah temiz düzgün olur, lpg yi söktürmeyi düşünüyorum artık benzinde kullanacağım.Bu motorda lpg sürekli sorun çıkartıyor, önceki sahibi taktırmış.Ne düzgün bakım yaptırmış ne birşey.Bütün bu ıvır zıvırları temizleyip bineceğim.Normalde öyle çok sorun çıkaran bir araç değil cruze.Üç dört senedir kullanıyorum, daha ilk kez sanayiye yolum düştü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uykr

    Baski balata, egzantrik yetmez, subap da koy. Biraz da tuz karabiber... 6 bin tl en az. Ondan sonra siradan bir atmosferik gibi gider

    Alıntıları Göster
    Sadece subap değişimi ve rektefiye için 6 bin tl fiyat çıkardı yetkili servis, eksantirik dişlileri triger kayışı termostat genel bakım vs bunlarada 10bin tl dedi.Yani toplamda 15 bin, eğer subaplarda sorun yoksa 10 bin civarına hallolur diye konuştular.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-06A76CC2B -- 29 Temmuz 2019; 2:53:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Subap ust conta kapagi haric 2000 tl dedi servis. Ekzantirik icin de 2000 tl Toplam 4000

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kalender01

    Subap ust conta kapagi haric 2000 tl dedi servis. Ekzantirik icin de 2000 tl Toplam 4000
    Benim aracın sıkıntıları daha fazlaydı; triger değişti, eksantrik dişlisi, termostat, yağ soğutucusu, egzoz manifoldu, genel bakım, arka stop lambası vs. 7500tl tuttu.Motor içi temiz çıktı, rektefiye yapılmadı.Subaplarda sıkıntı olsaydı, üst kapak pistonlar subaplar vs işlem yapılacak toplam 5 bin tutar demişlerdi ama çok şükür motor içinde sıkıntı yokmuş.Yinede bir rektefiye parası yedi makina.Değişen parça listesini alınca fiyatlarını net olarak yazarım foruma, her yerde fiyat değişiyor ama ortalama aynıdır parça fiyatları.Belki ilgilenenler fiyatlar hakkında bir fikir sahibi olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • etusch kullanıcısına yanıt
    Nesi komik adam büyük ihtimalle doğru teşhis koymuş. Debriyaj balatası bitmeye yüz tutmuş araç yokuş çıkmakta zorlanır, kalkışta zorlanır, yakıt tüketimi artar, yük altında yüksek devir düşük hız asimetrisi gerçekleşir vb. Tamamen bittiğinde de hiç kavramayacağından arabayı hareket ettiremezsin. Bunlar tipik incelen balata semptomlarıdır.
  • atmosferik kadar başınıza taş düşsün :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: campos67

    atmosferik kadar başınıza taş düşsün :)
    1.4 ve 1.6 atmosferiklerden başka kalmadı piyasada. yani düşen taş çok büyük olmaz.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.