Şimdi Ara

yokuşta çekiş nasıl ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
50
Cevap
0
Favori
17.352
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar merhaba,

    arabamı alalı yaklaşık 1 ay oldu. özellikle bu forumdaki önerileri dikkate alarak 2011 model otomatik vites premium bir civic aldım.

    arabada tüp yoktu tüp takdırdım. performansı hem tüp ile hem benzin ile yaklaşık 3bin km denedim. bana mı öyle geliyor yoksa bu araç gerçekten hantal mı ? özellikle eğimli yollarda beni oldukça sinirlendiriyor. yakıt tüketimini geçtim araba gitmiyor. bastığımda kendini öne atamıyor. sollama yapacağım zaman düşündürüyor beni. turbo olmadığından mı böyle acaba ?

    benim arabamda mı bir problem var yoksa yokuşlarda civic'ler herkesi üzüyor mu.. arabam 35 bin km de.. hiçbir problemi yok.. darbesi felan da yok (yani kaza felan da geçirmiş değil)

    tüpü ankarada herkesin memnun olduğu mocan otogaz da takdırdım.


    durum böyle ise arabayı 1-2 bin zararına satıp değiştirmeyi planlıyorum.







  • Daha önce kulandığınız araç neydi?
  • 1.6 80 beygir fusion dan inip,2010 model civic premiuma binen biri olarak(arac otomatik vites) eşekten inip uçağa binmiş gibiyim. 90 kilometre hızı gecemedigim rampalarda 130 u görmenin verdigi mutluluk paha bicilemez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PuSaT28

    1.6 80 beygir fusion dan inip,2010 model civic premiuma binen biri olarak(arac otomatik vites) eşekten inip uçağa binmiş gibiyim. 90 kilometre hızı gecemedigim rampalarda 130 u görmenin verdigi mutluluk paha bicilemez.
    XaNDeR_ kardeş
    seni kazıklamışlar
    benim 2008 civic fişek gibi çıkıyor o rampaları
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    XaNDeR_ kardeş
    seni kazıklamışlar
    benim 2008 civic fişek gibi çıkıyor o rampaları

    Alıntıları Göster
    Uzun yolda rampa, düz yol fark etmez performans olarak 1.6 atmosferikler içinde hep en iyisi Civic'tir. Gaza basınca rampadada iyi gider.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Can_vtec

    Uzun yolda rampa, düz yol fark etmez performans olarak 1.6 atmosferikler içinde hep en iyisi Civic'tir. Gaza basınca rampadada iyi gider.

    Alıntıları Göster
    XaNDeRin araçta sorun var
    yoksa vtec lere rampa falan vız gelir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    XaNDeRin araçta sorun var
    yoksa vtec lere rampa falan vız gelir

    Alıntıları Göster
    Düz vites kullanıyorum bazen çok uyuz kullanırım buna rağmen rampada düşük devirlerde vites düşerim ama gaz verince de gitmem demez....Otomatikte hemen kökleyince vites düşer ve hızlanır...Çekiş proplemi yaşamadım iyi kaçar....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: last06

    Düz vites kullanıyorum bazen çok uyuz kullanırım buna rağmen rampada düşük devirlerde vites düşerim ama gaz verince de gitmem demez....Otomatikte hemen kökleyince vites düşer ve hızlanır...Çekiş proplemi yaşamadım iyi kaçar....

    Alıntıları Göster
    teşekkürler arkadaşlar. ilk fırsatta baktıracağım.

    önceki araba 1.6 golf tdi (dsg-comf.)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _XaNDeR_

    teşekkürler arkadaşlar. ilk fırsatta baktıracağım.

    önceki araba 1.6 golf tdi (dsg-comf.)

    Alıntıları Göster
    XANDER bende biraz rampa konusunda üzüldüm eski aracım dizel focustu ama düzde civic daha iyi gidiyor. Civic için rampalarda devr 5000lere gelince rampada yine iyi gidiyor ama kesinlkle dizel gibi olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anchowy61

    XANDER bende biraz rampa konusunda üzüldüm eski aracım dizel focustu ama düzde civic daha iyi gidiyor. Civic için rampalarda devr 5000lere gelince rampada yine iyi gidiyor ama kesinlkle dizel gibi olmaz.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar benim sorunum dizel alışkanlığıymış..
    bugün araba konusunda gerçekten bilgili bir mühendis arkadaşım ile test sürüşü yaptık.. o kullandı arabayı..
    ankarada dikmene çıkan yolda denedik hemde.. araç benim kullanım tarzım yüzünden tepki vermiyormuş anladım..

    yine de anchowy'nin dediği gibi.. bir dizel olamaz.. hele golf.. hiç olamaz.. farklı standartlarda araçlar kıyaslamak doğru değil elbette.. alışmak için çalışacağım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _XaNDeR_

    arkadaşlar benim sorunum dizel alışkanlığıymış..
    bugün araba konusunda gerçekten bilgili bir mühendis arkadaşım ile test sürüşü yaptık.. o kullandı arabayı..
    ankarada dikmene çıkan yolda denedik hemde.. araç benim kullanım tarzım yüzünden tepki vermiyormuş anladım..

    yine de anchowy'nin dediği gibi.. bir dizel olamaz.. hele golf.. hiç olamaz.. farklı standartlarda araçlar kıyaslamak doğru değil elbette.. alışmak için çalışacağım..

    Alıntıları Göster
    Dediğiniz gibi atmosferik 125 bg civic düz yol arabasıdır.Rampalarda beygirler kaybolur,hele birde dizelden inip buna binince.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi silistreli -- 28 Aralık 2012; 16:25:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: silistreli

    Dediğiniz gibi atmosferik 125 bg civic düz yol arabasıdır.Rampalarda beygirler kaybolur,hele birde dizelden inip buna binince.

    Alıntıları Göster
    Araç normal, ve bahsettiğiniz gibi evet. Çoğu arkadaş at gözlüğü taktığı için arabalarına toz kondurmuyor ama gerçekler bunlar, sonuçta 1.6 atmosferik motor'dan daha iyisi beklenemez. Bende de FD6 civic var otomatik, ordan biliyorum. Tamam diğer 1.6 otomatiklere göre daha iyi bu bir gerçek ama kesinlikle öyle beklediğin performansı alamazsın. Atmosferik motorların rampalarda öldüğü de bilinen bir gerçektir zaten... Ayrıca rampada arabanın hızlanmasını sağlayan beygir değil tork'tur, bu yüzden Turbo'lu araçlar çok daha rahat hızlanırlar. Dizel de bunlara dahil. Atmosferik ile rahat hızlanmak istiyorsanız deviri yükselteceksiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _XaNDeR_

    teşekkürler arkadaşlar. ilk fırsatta baktıracağım.

    önceki araba 1.6 golf tdi (dsg-comf.)

    dizel ile benzin aynı olmaz. düz yolda ani hareketlenmede benzin iyi olur ama yokuşlarda dizel iyidir çünkü torku yüksek iş makinelerini büyük araçları otobüsleri düşün hepsi dizel.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iyimser29


    quote:

    Orijinalden alıntı: _XaNDeR_

    teşekkürler arkadaşlar. ilk fırsatta baktıracağım.

    önceki araba 1.6 golf tdi (dsg-comf.)

    dizel ile benzin aynı olmaz. düz yolda ani hareketlenmede benzin iyi olur ama yokuşlarda dizel iyidir çünkü torku yüksek iş makinelerini büyük araçları otobüsleri düşün hepsi dizel.



    en iyi cvp ı arkds vermiş....dizel-benzin farkı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi merman -- 30 Aralık 2012; 17:09:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _XaNDeR_

    arkadaşlar benim sorunum dizel alışkanlığıymış..
    bugün araba konusunda gerçekten bilgili bir mühendis arkadaşım ile test sürüşü yaptık.. o kullandı arabayı..
    ankarada dikmene çıkan yolda denedik hemde.. araç benim kullanım tarzım yüzünden tepki vermiyormuş anladım..

    yine de anchowy'nin dediği gibi.. bir dizel olamaz.. hele golf.. hiç olamaz.. farklı standartlarda araçlar kıyaslamak doğru değil elbette.. alışmak için çalışacağım..

    muhendis arkadasinizla sizin kullanim farklariniz neler acaba? merak ettim. biz de ona gore kullanalim.
    tesekkurler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halted__

    quote:

    Orijinalden alıntı: _XaNDeR_

    arkadaşlar benim sorunum dizel alışkanlığıymış..
    bugün araba konusunda gerçekten bilgili bir mühendis arkadaşım ile test sürüşü yaptık.. o kullandı arabayı..
    ankarada dikmene çıkan yolda denedik hemde.. araç benim kullanım tarzım yüzünden tepki vermiyormuş anladım..

    yine de anchowy'nin dediği gibi.. bir dizel olamaz.. hele golf.. hiç olamaz.. farklı standartlarda araçlar kıyaslamak doğru değil elbette.. alışmak için çalışacağım..

    muhendis arkadasinizla sizin kullanim farklariniz neler acaba? merak ettim. biz de ona gore kullanalim.
    tesekkurler

    Alıntıları Göster
    Biraz daha yüksek devirli kullanmaktır işte ne olacak...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiesTorN

    Biraz daha yüksek devirli kullanmaktır işte ne olacak...

    Alıntıları Göster
    ben dizel gibi (dizelin devirlerine göre kullanıyordum)
    arkadaşın dediği gibi fark devir..

    eee yakıt diyor insan kendi kendine.. bu da ilk fırsatta arabayı değiştirmeme sebep zaten.. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _XaNDeR_

    ben dizel gibi (dizelin devirlerine göre kullanıyordum)
    arkadaşın dediği gibi fark devir..

    eee yakıt diyor insan kendi kendine.. bu da ilk fırsatta arabayı değiştirmeme sebep zaten.. :)

    devirli kullanalim o zaman.
    tesekkurler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _XaNDeR_

    ben dizel gibi (dizelin devirlerine göre kullanıyordum)
    arkadaşın dediği gibi fark devir..

    eee yakıt diyor insan kendi kendine.. bu da ilk fırsatta arabayı değiştirmeme sebep zaten.. :)

    Tamam da benzin alırken bunu bilmiyor muydunuz zaten... Hayatınızda benzinli araç kullanmadınız mı? Yakıt biraz daha fazla olacak tabii ki, o kadarına da katlanılır benzin için. Sesi bile yeter.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiesTorN

    quote:

    Orijinalden alıntı: _XaNDeR_

    ben dizel gibi (dizelin devirlerine göre kullanıyordum)
    arkadaşın dediği gibi fark devir..

    eee yakıt diyor insan kendi kendine.. bu da ilk fırsatta arabayı değiştirmeme sebep zaten.. :)

    Tamam da benzin alırken bunu bilmiyor muydunuz zaten... Hayatınızda benzinli araç kullanmadınız mı? Yakıt biraz daha fazla olacak tabii ki, o kadarına da katlanılır benzin için. Sesi bile yeter.

    hayır benzinli olarak ilk aracım honda civic oldu. öyle üstelediğiniz kadar büyük pişmanlık yok açıkçası. 40-42 bin seviyesi için daha iyi bir araba yok bu konuda fikrim sabit fakat üzerine bir miktar ekleyebilecek insanlar için ideal bir araç değil.

    bütçe 8-10 bin daha artırılabilirse, daha az yakıt çok daha yüksek performans daha yüksek konfor ve donanım sunan birçok alternatif var..




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.