Bildirim
Yokuşta Kaydırmayan Otomatik Araç Tavsiyesi 40000 TL ye Kadar
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
tsi ve dsg şikayetleri "ilginç bir şekilde" artmaya başladı... ilginç...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 13 Ekim 2011; 9:48:27 > -
benim aklıma honda civic tam otomatik geliyor.eğer yenge sedan araç kullanamam derse hblerine bakabilirsiniz.örnek olarak:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-beyazzzzzzzzzz-60275689/detay/ -
quote:
Orijinalden alıntı: raptile06
benim aklıma honda civic tam otomatik geliyor.eğer yenge sedan araç kullanamam derse hblerine bakabilirsiniz.örnek olarak:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-beyazzzzzzzzzz-60275689/detay/
Honda Civicİ geçen hafta test ettim yokuşta kaydırıyor idi.. -
quote:
Orijinalden alıntı: platin1111
quote:
Orijinalden alıntı: raptile06
benim aklıma honda civic tam otomatik geliyor.eğer yenge sedan araç kullanamam derse hblerine bakabilirsiniz.örnek olarak:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-beyazzzzzzzzzz-60275689/detay/
Honda Civicİ geçen hafta test ettim yokuşta kaydırıyor idi..
bulunduğunuz yokuş eğer çok dik ise bir miktar kaydırması normaldir 1 2 sn liğine o arada gaza basmanız gerekmektedir.Ben kullandığımda normal yokuşlarda herhangi bir sıkıntı yaşamadım eğimi fazla olan yokuşlarda çok az da olsa geri kaçma oluyor.
-
polonuzun kaydırması yokuş kalkış desteğinin olmamasından kaynaklı tabi. acaba servis aracınıza yokuş kalkış desteği ekleyemezmi. benim bildigim kadarı ile yurtdışındaki pololarda yokuş kalkış desteği var. bizde satılanlarda yok. maliyeti çok degilse ve servis yokuş kalkış desteği araca monte edebiliyorsa aracınızı satmaya hiç gerek yok. -
quote:
Orijinalden alıntı: raptile06
benim aklıma honda civic tam otomatik geliyor.eğer yenge sedan araç kullanamam derse hblerine bakabilirsiniz.örnek olarak:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-beyazzzzzzzzzz-60275689/detay/
Genellikle yanlış olarak bilinen bilgilerden biride otomatik şanzımanlı araçların rampalarda geriye kaçırmadığının zannedilmesidir. Halbuki böyle bir durum söz konusu değildir. Otomatik şanzımanlı araçlarda D konumunda iken ayağınızı frenden bırakmanız durumunda Yokuş yukarı duruşlarda araç yavaşça hareket etmeye başlamaktadır. Fakat bu durum aracın dik bir rampada olması durumunda aracın geri kaçmasını önleyememekte, sadece sürücüye aracı kaldırması konusunda yardımcı olmaktadır.
Kaynak: Hyundai.com.tr web sitesi, Sık sorulan sorular.
Yani hill holder gibi özel bir sistem yoksa geri kaçırır.
Ancak yarı otomatikler kadar fazla kaçırmaz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Yokuşun dikliğine göre tam otomatik araçlar da kaydırma yapabilir. Hillholder olan bir araç seçebilirsiniz. 2 saniye gaza basıncaya kadar fren yapan Türkçesi yokuş kalkış sistemi.
Bir araştırın derim. Önceki tam otomatik aracımdan farklı değil. Hatta bu daha rahat kullanım açısından.. -
quote:
Orijinalden alıntı: murats123
quote:
Orijinalden alıntı: raptile06
benim aklıma honda civic tam otomatik geliyor.eğer yenge sedan araç kullanamam derse hblerine bakabilirsiniz.örnek olarak:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-beyazzzzzzzzzz-60275689/detay/
Genellikle yanlış olarak bilinen bilgilerden biride otomatik şanzımanlı araçların rampalarda geriye kaçırmadığının zannedilmesidir. Halbuki böyle bir durum söz konusu değildir. Otomatik şanzımanlı araçlarda D konumunda iken ayağınızı frenden bırakmanız durumunda Yokuş yukarı duruşlarda araç yavaşça hareket etmeye başlamaktadır. Fakat bu durum aracın dik bir rampada olması durumunda aracın geri kaçmasını önleyememekte, sadece sürücüye aracı kaldırması konusunda yardımcı olmaktadır.
Kaynak: Hyundai.com.tr web sitesi, Sık sorulan sorular.
Yani hill holder gibi özel bir sistem yoksa geri kaçırır.
Ancak yarı otomatikler kadar fazla kaçırmaz
aynı şeyleri yukarıda söyledim eğer yokuş çok dik ise ekstra bir sistem yoksa çok az bir kaydırma olacaktır.yani frenden çekip gaza basma süresince buda 1 2 sn geçmez burda aracın kayma miktarı çok çok az olacaktır.Otomatik araçdan şunu beklemiyorlar heralde yokuşda frene basmadan harketsiz kalabilsin
tamam konfor da bu kadarına da yok artık
-
quote:
Orijinalden alıntı: raptile06
quote:
Orijinalden alıntı: murats123
quote:
Orijinalden alıntı: raptile06
benim aklıma honda civic tam otomatik geliyor.eğer yenge sedan araç kullanamam derse hblerine bakabilirsiniz.örnek olarak:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-beyazzzzzzzzzz-60275689/detay/
Genellikle yanlış olarak bilinen bilgilerden biride otomatik şanzımanlı araçların rampalarda geriye kaçırmadığının zannedilmesidir. Halbuki böyle bir durum söz konusu değildir. Otomatik şanzımanlı araçlarda D konumunda iken ayağınızı frenden bırakmanız durumunda Yokuş yukarı duruşlarda araç yavaşça hareket etmeye başlamaktadır. Fakat bu durum aracın dik bir rampada olması durumunda aracın geri kaçmasını önleyememekte, sadece sürücüye aracı kaldırması konusunda yardımcı olmaktadır.
Kaynak: Hyundai.com.tr web sitesi, Sık sorulan sorular.
Yani hill holder gibi özel bir sistem yoksa geri kaçırır.
Ancak yarı otomatikler kadar fazla kaçırmaz
aynı şeyleri yukarıda söyledim eğer yokuş çok dik ise ekstra bir sistem yoksa çok az bir kaydırma olacaktır.yani frenden çekip gaza basma süresince buda 1 2 sn geçmez burda aracın kayma miktarı çok çok az olacaktır.Otomatik araçdan şunu beklemiyorlar heralde yokuşda frene basmadan harketsiz kalabilsin
tamam konfor da bu kadarına da yok artık
Aslında özel bir sistem olmadan geri kaçırmayan araçlar var örnek 1998 model BMW 5.20 en dik yokuşta 1 mm geri kaçırmaz benim yaptığım genelleme 1.6 cc düşük güçlü araçlar için geçerli rolanti devirlerinde yeterli gücü veremedikleri için tork konverteri yeterli basıncı üretemiyor araçta yavaşça kendini bırakıyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murats123 -- 13 Ekim 2011; 10:32:41 >
-
Frenden gaza geçinceye kadar aracın geriye kaydırmamasını istiyorum.. Manuel araçlarda en dik yokuşlarda dahi 1 cm kaydırma problemi olmaz iken Polo aracımda yokuşlarda ben dahi çekinir oldum..
Önerebileceğiniz, araç tavsiyesi şu kaydırmaz dediğiniz marka model varmıdır? -
yokuş kalkış destekli olanlara bakacaksınız yada arkadaşın yukarda dediği gibi daha fazla güç üreten bir araç bakmalısınız -
Poloda öyle acayip bir kaydırma mevcut değil aslında, gaza normalden biraz fazla bastığınızda hemen toparlıyor. Olmadı el freni kullanın. Size kalmış bir durum gerçi de, sırf yokuşta biraz geri kaçıyor diye araç değiştirmek bana mantıklı gelmiyor. Bir el frenine bakar -
quote:
Orijinalden alıntı: Çağrı
Poloda öyle acayip bir kaydırma mevcut değil aslında, gaza normalden biraz fazla bastığınızda hemen toparlıyor. Olmadı el freni kullanın. Size kalmış bir durum gerçi de, sırf yokuşta biraz geri kaçıyor diye araç değiştirmek bana mantıklı gelmiyor. Bir el frenine bakar
Dik yokuşta sürekli trafikte gidiyor iseniz, eliniz el freninde emme basma tulumbası gibi hareket edip risk oluşturuyor iseniz, hiç mantıklı değildir. -
quote:
Orijinalden alıntı: platin1111
quote:
Orijinalden alıntı: Çağrı
Poloda öyle acayip bir kaydırma mevcut değil aslında, gaza normalden biraz fazla bastığınızda hemen toparlıyor. Olmadı el freni kullanın. Size kalmış bir durum gerçi de, sırf yokuşta biraz geri kaçıyor diye araç değiştirmek bana mantıklı gelmiyor. Bir el frenine bakar
Dik yokuşta sürekli trafikte gidiyor iseniz, eliniz el freninde emme basma tulumbası gibi hareket edip risk oluşturuyor iseniz, hiç mantıklı değildir.
Yukarıda yazdığım gibi el freninin otomatik olanı var. Hillholder
Yarı otomatik vitesli araçların neredeyse hepsinde bulunuyor. Örnek punto. -
quote:
Orijinalden alıntı: platin1111
quote:
Orijinalden alıntı: raptile06
benim aklıma honda civic tam otomatik geliyor.eğer yenge sedan araç kullanamam derse hblerine bakabilirsiniz.örnek olarak:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-beyazzzzzzzzzz-60275689/detay/
Honda Civicİ geçen hafta test ettim yokuşta kaydırıyor idi..
Nasıl bir yokuşta test ettiniz acaba, paylaşabilir misiniz?
-
Yeni aveo alabilirsiniz. Yokuş kalkış destegi 8 hava yastığı cruise kontrol v.s v.s standart. -
bende de tiptronic polo var.yokuşlarda çok dik değilse geri kaçırmıyor.Çok dik olduğunda da araba geri kaçana kadar gaza basınca toparlıyor.2008 model trendline polo aracım. -
quote:
Orijinalden alıntı: montaj34
bende de tiptronic polo var.yokuşlarda çok dik değilse geri kaçırmıyor.Çok dik olduğunda da araba geri kaçana kadar gaza basınca toparlıyor.2008 model trendline polo aracım.
DSg şanzıman değil heralde, DSg şanzıman araçlar ciddi şekilde kaydırıyot.. -
quote:
Orijinalden alıntı: platin1111
quote:
Orijinalden alıntı: montaj34
bende de tiptronic polo var.yokuşlarda çok dik değilse geri kaçırmıyor.Çok dik olduğunda da araba geri kaçana kadar gaza basınca toparlıyor.2008 model trendline polo aracım.
DSg şanzıman değil heralde, DSg şanzıman araçlar ciddi şekilde kaydırıyot..
evet bizim arabalardan sonra DSG şanzıman çıkmış.bizimkiler normal tiptronic vites.
Benzer içerikler
- ucuz coupe araba tavsiye
- kia cerato 1.6 crdi yorum
- polo lounge ve comfortline farkı
- honda crz alınır mı
- insignia 1.6 cdti
- renault logan
- renault arkana fiyat
- uçan araba fiyatları
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X