Şimdi Ara

Yol Tutuşta Focus mu Passat mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
46
Cevap
0
Favori
16.413
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bikaç gün önce arkadaşın ısrarıyla 3-5 km gazladık.
    Sert olmayan viraja aynı anda 130- 135 km ile girdik. Her zamanki yolum olduğu için limitimi biliyorum.
    Onun aracı 2012 1.6 dizel Passat, benimki 2015 dizel Focus sedan, lastikler ikisinin de yeni.

    Teknik olarak bilmiyorum lakin Passat ağır olduğundan Focus daha iyidir diyorum.

    Sizce Passatın yol tutuşu Focustan iyi olabilir mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • AMC kullanıcısına yanıt
    AMC demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: AMC

    Passat daha iyidir 2012 passata biniyorum 2018 yeni focusa focus boş geliyor bana yanlız şöyle bi durum var araba ne kadar iyi olursa olsun şoför iyi değilse o arabadan birşey olmaz.
    Yav bi git! Passat daha iyiymiş. Neye dayanarak hemen tespit yaptın anlamadım. Focusun bu konuda ününü duymayan yoktur o yüzden bundan sonra kendi araçlarımızı ön plana çıkarmayı bırakalım daha objektif yorumlar yapmanız dileğiyle...
    Yol tutuş konusunda
    İkisi de güzel arabalar.
    Virajda sürücü faktörü çok önemli.
    Sürücü arabayı ne kadar tanıyor?
    Benim gördüğüm çoğu kişi viraja girmeyi bilmiyor. Çoğu kişi de düz yol gazcisi. Arabayı tanımadan etmeden araba gitmiyor diyip chip taktıran, turbo büyüten tiplerle doldu piyasa. Bunları pistlerde görmek isteriz.
    Virajda apex noktası vardır. Viraj çizgisi vsvss. Bir dünya şey var. Bunlari bilmeden etmeden gazliyorlar.
    Tabi kuş serisi, sümbül tarzı araclardan bahsetmiyorum. Ölmek için daha gencim. Bu araçlarla viraja yavaş girmek lazım :)
    Focus hb vardı bizde. Birkac kez, duz yolda kapisip, biri golf, biri BMW 1 serisiydi. virajlarda farkı açıp gittiğim çok oldu. Tabi bu demek değil ki 1 serisi focustan kötü yol tutuyor.
    Kayinpeder de Passat var. Kullanma fırsatı buluyorum. Focusa hb e göre virajda daha çok yatıyor. Focus daha iyi.
    Passat'ı karşılaştırmaya dahil edebilecek kadar uzun süreli kullanmadım bu yüzden öznel yorumda bulunamıyorum ancak Skidpad testindeki sonuçlara bakacak olursak Passat 0.81g kuvvete kadar savrulmadan çember çizebilirken aynı yarıçaptaki çemberi Focus 0.88g kuvvete kadar çizebilmiş. Bundan yola çıkarak uzun soluklu virajlarda Focus'un daha yüksek süratle aynı virajı alabileceğini düşünebiliriz.

    Ek olarak, Focus'un daha hafif olması sebebiyle üst üste gelen virajlarda daha az ağırlık değişimine maruz kalacağı için Passat'tan daha iyi olacağını tahmin ediyorum. Ağır araçlar özellikle otoban süratlerinde her zaman daha güvende hissettirirken aracı limitlerinde zorlamaya başladığımızda işin rengi değişiyor.

    Bahse konu videolar;


    https://www.youtube.com/watch?v=7xFvBDWULwY




    https://www.youtube.com/watch?v=Qaux4Qx35wg
    Sayın moueson ,
    “Kendi araçlarımızı ön plana çıkarmayı bırakalım” derken ciddi misin. Zira seni bu forumda herkes bilir ki , renault dan başka bir araç önerin yok.
    Seviyor olabilirsin , saygı duyarım. Ama bu cümlen biraz manidar oldu.
    Spor araba önerisine symbol demen favorim bu arada.
    Saygılarımla..
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Focus mu Passat mı: Yol Tutuş Karşılaştırması

    Ford Focus ve Volkswagen Passat, sıklıkla karşılaştırılan iki popüler orta boy otomobildir. Yol tutuşları, araç seçiminde önemli bir faktördür ve bu iki model farklı avantajlar sunar.

    Focus'un Yol Tutuşu

    Focus, viraj alırken çevik ve duyarlı bir yol tutuşu ile bilinir. Keskin direksiyon tepkileri ve dengeli şasisi, kendinden emin bir sürüş deneyimi sağlar. Sport versiyonları, daha da geliştirilmiş yol tutuşu ve daha sert süspansiyonlar sunar.

    Passat'ın Yol Tutuşu

    Passat, Focus'tan daha büyük ve daha ağırdır, bu nedenle daha az çeviktir. Bununla birlikte, MQB platformu ve gelişmiş süspansiyon sistemi, virajlarda bile sağlam ve güvenli bir yol tutuşu sağlar. Hızlı otoyollarda bile dengeli ve kontrollüdür.

    Karşılaştırma

    Yol tutuşu açısından seçiminiz, sürüş tercihlerinize bağlıdır. Daha çevik ve heyecan verici bir deneyim arıyorsanız, Focus daha iyi bir seçenek olabilir. Daha dengeli ve rahat bir yol tutuşu tercih ediyorsanız, Passat'ı düşünmelisiniz.

    Sonuç olarak, hem Ford Focus hem de Volkswagen Passat, farklı yol tutuş özellikleri sunan yetenekli araçlardır. Yol tutuş tercihlerinizi belirlemek, doğru otomobili seçmenize yardımcı olacaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Focus

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • valla ben yanimda bir focus kullanıcısından daha sert giriyorum virajlara ve tepkisi ‘ yol tutuşu baya iyiymiş diyor’ aslında olay yol tutuşundan daha çok şoförün ne kadar sınırlarını zorlayabilmesi ve nasil girmesidir. Tecrübe ister bence. Yol tutuşunu en iyi şekilde test etmek istiyorsanız buyuk yuvarlak çizip direksiyonu oynatmamaktir. Hangisi daha yüksek hizla kaymadan donebiliyorsa o daha iyidir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Passat daha iyidir 2012 passata biniyorum 2018 yeni focusa focus boş geliyor bana yanlız şöyle bi durum var araba ne kadar iyi olursa olsun şoför iyi değilse o arabadan birşey olmaz.
  • 2015 model focus 1.5 dizel aracı 2 yil kullandım. Inanılmaz torklu güzel bir araçtı. Memnun kaldim araçtan. Ama virajlarda dengeli değildi. Virajlara sert girdigim zaman çizgisini koruyamiyordu. Yol tutuş konusunda passata tabiki rakip olamaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AMC

    Passat daha iyidir 2012 passata biniyorum 2018 yeni focusa focus boş geliyor bana yanlız şöyle bi durum var araba ne kadar iyi olursa olsun şoför iyi değilse o arabadan birşey olmaz.
    Yav bi git! Passat daha iyiymiş. Neye dayanarak hemen tespit yaptın anlamadım. Focusun bu konuda ününü duymayan yoktur o yüzden bundan sonra kendi araçlarımızı ön plana çıkarmayı bırakalım daha objektif yorumlar yapmanız dileğiyle...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AMC

    Passat daha iyidir 2012 passata biniyorum 2018 yeni focusa focus boş geliyor bana yanlız şöyle bi durum var araba ne kadar iyi olursa olsun şoför iyi değilse o arabadan birşey olmaz.
    Hocam şöförlük ayrı bi konu, şimdi arabadan bahsediyoruz.
    Size şöyle sorayım o zaman ikisini de aynı şöför test etse gibi mesela.
    Hiç passatı denemediğim için benimki sadece tahminden ibaret.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    *** VECTRA mı FOCUS mu?***
    14 yıl önce açıldı
    Focus mu Corolla mı ?
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Yol tutuş konusunda
    İkisi de güzel arabalar.
    Virajda sürücü faktörü çok önemli.
    Sürücü arabayı ne kadar tanıyor?
    Benim gördüğüm çoğu kişi viraja girmeyi bilmiyor. Çoğu kişi de düz yol gazcisi. Arabayı tanımadan etmeden araba gitmiyor diyip chip taktıran, turbo büyüten tiplerle doldu piyasa. Bunları pistlerde görmek isteriz.
    Virajda apex noktası vardır. Viraj çizgisi vsvss. Bir dünya şey var. Bunlari bilmeden etmeden gazliyorlar.
    Tabi kuş serisi, sümbül tarzı araclardan bahsetmiyorum. Ölmek için daha gencim. Bu araçlarla viraja yavaş girmek lazım :)
    Focus hb vardı bizde. Birkac kez, duz yolda kapisip, biri golf, biri BMW 1 serisiydi. virajlarda farkı açıp gittiğim çok oldu. Tabi bu demek değil ki 1 serisi focustan kötü yol tutuyor.
    Kayinpeder de Passat var. Kullanma fırsatı buluyorum. Focusa hb e göre virajda daha çok yatıyor. Focus daha iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi garip2018 -- 1 Mayıs 2019; 23:44:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İkisinide sürmüş biri olarak Passat derim.

    Ama foruma göre tabiki focus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focus yola yapışıyor resmen. İki aracı da kullandım. Passat değil kralı Focusa yaklaşamaz bile 👍🏻

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Focus 3 ve b8 passatı sürekli kullanıyorum. Otobanlardan tut virajlı dağ yıllarına kadar her koşulda sürdüm. Limitlerini zorlamadım ama Focus ile virajlar daha keyifliydi. Yana doğru yatma hissi yoktu virajda burnu sürekli içe sokabiliyordum.

    Ama passat öyle değildi ağırlığından mı yada süspansiyonlarından mi bilmiyorum yana yatma hissi daha çoktu. Focusla kendimden emin girdiğim virajlarda Passatla korkuyordum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Her ikiside var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lastiğin yeni olması bir şey ifade etmez. lastiğin verdiği performans önemli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hondaci_tefo

    Focus yola yapışıyor resmen. İki aracı da kullandım. Passat değil kralı Focusa yaklaşamaz bile 👍🏻
    Sizin şoförlüğünüz sizin fikriniz saygı duyarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • F3 için konuşursak f30 un arkasını bıraktığı virajda ip gibi gider fakat limit üstünde f30 rwd olmanın verdiği avantajla kafasını kısmen daha iyi viraj içine sokar bu konuda f1 f2 F3 te f30 dan geride kalmaz fakat passat limitlerde direksiyonu kırdığın istikamette değil kafası nereye eserse oraya gider o yüzden alışmadan vw araçları limitlerde kullanmayın kaza yaparsınız sürüş dinamiklerinde passat F3 ün rakibi olamaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Passatlarda motor konumlarılmasından dolayı önden kayma eğiliminde olduğunu duymuştum, doğru mu acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hangisi pahalı ise o iyidir konuyu uzatmanın alemi yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Passat'ı karşılaştırmaya dahil edebilecek kadar uzun süreli kullanmadım bu yüzden öznel yorumda bulunamıyorum ancak Skidpad testindeki sonuçlara bakacak olursak Passat 0.81g kuvvete kadar savrulmadan çember çizebilirken aynı yarıçaptaki çemberi Focus 0.88g kuvvete kadar çizebilmiş. Bundan yola çıkarak uzun soluklu virajlarda Focus'un daha yüksek süratle aynı virajı alabileceğini düşünebiliriz.

    Ek olarak, Focus'un daha hafif olması sebebiyle üst üste gelen virajlarda daha az ağırlık değişimine maruz kalacağı için Passat'tan daha iyi olacağını tahmin ediyorum. Ağır araçlar özellikle otoban süratlerinde her zaman daha güvende hissettirirken aracı limitlerinde zorlamaya başladığımızda işin rengi değişiyor.

    Bahse konu videolar;


    https://www.youtube.com/watch?v=7xFvBDWULwY




    https://www.youtube.com/watch?v=Qaux4Qx35wg




  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Sayın moueson ,
    “Kendi araçlarımızı ön plana çıkarmayı bırakalım” derken ciddi misin. Zira seni bu forumda herkes bilir ki , renault dan başka bir araç önerin yok.
    Seviyor olabilirsin , saygı duyarım. Ama bu cümlen biraz manidar oldu.
    Spor araba önerisine symbol demen favorim bu arada.
    Saygılarımla..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.