Şimdi Ara

Yurtiçi Kargo Hadımköy Şubesi Rezaleti | Kaybolan Telefonum - Lütfen yukarı çıkaralım (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
328
Cevap
6
Favori
54.848
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
818 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ExeCuTioN66 kullanıcısına yanıt
    Kutu icinde belli olmayacak sekilde paketlendi hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 7 resimdeki adamı hiç gözüm tutmadı,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla dostum o kargo yerinde pis işler dönüyor ozaman yoksa nerden bilecekler içinde telefon olduklarını

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok geçmiş olsun. Aynısını ben de yaşadım bu adına kargo şirketi bile denmeyecek oluşum ile. Kullanmayın kullandırtmayın!
  • Telefonu satan arkadaş bu işin öncelikli muhattabı. Alan arkadaş para yatırmış ve mağdur olmuş. Mesele aralarındaki meseledir ama satan kişinin durum düzelinceye kadar ücreti iade etmesi etik olacaktır.
    Yazılanları okudum, telefonu alan arkadaş gerçekten beyefendi biri belli, inşaAllah işin iç yüzü ortaya çıkar ve eğer ortada bir suç varsa gerekli kişiler cezasını çeker.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aksi Müddea A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, duyarlililginiz icin teşekkürler ancak konumuz kimin neyi yapmasının etik olup olmayacağı ya da hakli haksiz değerlendirmesi veya sorumlu aramak değil. Konumuz bir olayi gun yuzune cikarip cozmeye calismak. Biz neler yapacağımızı zaten kararlastirdik lutfen daha cok rezlaeti yaymaya yonelenim ki baska insnalarin da başına gelmesinin bir nebze de olsa önüne geçebilelim. Ilginiz için teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frozensoul -- 14 Şubat 2020; 6:22:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun, insanlık olarak kötü dönemler yaşıyoruz. Rica etsem bu kargolarla sıkıntı yaşayanlar konuları Cimer'e de yazsalar belki resmi olarak artık bir düzen getirilmesi için faydası olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zygoma -- 14 Şubat 2020; 7:46:47 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Zygoma kullanıcısına yanıt
    Haklisiniz hocam onu da yapalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frozensoul

    Merhaba, duyarlililginiz icin teşekkürler ancak konumuz kimin neyi yapmasının etik olup olmayacağı ya da hakli haksiz değerlendirmesi veya sorumlu aramak değil. Konumuz bir olayi gun yuzune cikarip cozmeye calismak. Biz neler yapacağımızı zaten kararlastirdik lutfen daha cok rezlaeti yaymaya yonelenim ki baska insnalarin da başına gelmesinin bir nebze de olsa önüne geçebilelim. Ilginiz için teşekkürler
    Hocam konu şahsen gündemimde zaten. Eğer yardımcı olabileceğim bir konu olursa bunu bildiririm fakat konuda dikkat çeken bir hususuda paylaşmak gerekiyor. Sonuçta bugün bu arkadaş sizinle alışveriş yapar, yarın bu bizde olabiliriz. Elinde bir takip nosu dahi bulunmayan birisinin gönderdiği bu tutarın, karşı taraf tarafından tutuluyo olmasının mantıklı bir izahı yok kaldıki uzarsa anca yarısını verecekmişsiniz. Doğruysa ayıptır.
    Umarım kargo sorununuzu çözersiniz ve bu mağduriyet durumu ortadan kalkar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Nasıl güvenip kayıtsız evraksız kargoyu teslim ediyorsunuz hayret ediyorum.
  • erAn_ kullanıcısına yanıt
    KArgo görevlilerinin alım sırasındaki beyanatı bu şekilde olduğu için öyle verilmiş. Bu kargo firmaları bu şirketlerle yıllardır çalışıyorlar, ortada herhangi bir ilgisizlik ya da farkında olmayışlık mevcut değil. Her gün yapılan rutin bir kargo alım işleminin farklı boyutlara ulaşması
  • Aksi Müddea A kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederiz
  • Bende sıfır araç lastiği almıştım dağıtım merkezinde lastiğin biri duman olmuştu. Firma hiç uğraşmadan bana yenisini gönderdi bu duruma alıştıklarını söyledi. Geçmiş olsun.
  • Ya kardeşim millettede kabaat var 3 kuruş fazla ver UPS yle çalış.Şu İnternetten birşey aldımı hangi kargo firmasını tercih edersiniz seçeneği sunmuyorlar kimseye sunmaları gerekiyor.Bu adamlar ben size ucuza hizmet veriyorum die bütün bunlar oluyor.Bunlardan kurtulmak için hepimiz UPS ( Şimdi reklam yapmıyorum kimse yanlış anlamasın elbette UPS ninde hataları vardır ama şu anda Türkiyede en iyi çalışan onlar başka varmı bilmiyorum) kaliteli işini doğru yapan firmalarla çalışmamız gerekiyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Skayn kullanıcısına yanıt
    Elimizdeki kayıtlar ve şahitler güven veriyor hocam, onlar olmasa işimiz çok zordu diyebilirim. Dün birkaç kez şube müdürü aradı ve takip ettiğini söyledi bakalım bugun bir gelişme olacak mı. Olmazsa artık suç duyurusunda bulunacağız
  • aykut291 A kullanıcısına yanıt
    Şİrketim normalde TR içi mng, tr dışı dhl ve ups ile çalışıyor. Alıcı arkadasim yurtiçi istedigi için ben de her gün gelen yurt içi kargoya talimat verdim. Ancak ikimiz de bilemezdik böyle birşey olabileceğini. Çünkü burası Tr'nin önemli şirketlerinden biri ve buna cürret edebilecekleri kimsenin aklından geçmezdi. Tabiki biz de böylece bir daha hiçbirşeye itibar edilmemesi gerektiğini anlamış olduk.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frozensoul -- 14 Şubat 2020; 8:36:4 >
  • frozensoul kullanıcısına yanıt
    Haklısın kardeş. Yerli şirketlerin hepsi böyle bu işi yabancı firmalar biliyor.Yurt içi kargo Türkiyenin en bilindik markası ama kendini geliştirmeyen bir şirket işte. Çalışanlarına değer vermiyor onları köle gibi çalıştırıyor gidiyo nerde ucuza çalışacak adam var onları alıyorlar işe herşey bundan kaynaklanıyor.Ups de TNT de çalışan tanıdıklarım var onlarda zamanında yurt içinde çalışmışlar diolar yabancı firmalar çok farklı bizim işverenlerimiz nezaman akıllanacak acaba.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • aykut291 A kullanıcısına yanıt
    Yani ne olursa olsun bunların sistematik bir biçimde denetlenir olması ve belirli testlerden geçirilmesi gerekiyor ama kime söylüyoruz tabii. DHL kargo alirken anında barcode scanner ile okutup o an sisteme geçiyor tüm bilgileri. 1 gün bile aksadigini ya da farklı bir sürece girdiğini görmedim bu firmaların. Yani bu türkiyedeki her konuda böyle, hepsiburada ile amazonu karsilastirdigimizda ortaya çıkan bariz kalitesizlik türkiyedeki her kurumda var. Bunun sebepleri aslinda eğitim sisteminden başlıyor, devlet politikalarina kadar, verilen maaşlar, ülke medeniyet seviyesine kadar uzanıyor. O kadar çok parametre var ki, hangisini düzelteceğiz..
  • Yurtiçi Kargo Hadımköy Şubesi Rezaleti | Kaybolan Telefonum - Lütfen yukarı çıkaralım

    Yurtiçi kargonun resmi web sitesinde böyle yazıyor. Tabi ki kargonun sorumluluk alması lazım ama teslim edildiğine dair belge almadan gönderiyi vermek nasıl bir zekanın ürünüdür. Teslim eden arkadaş demiyor mu bu kargo kaybolsa çalınsa başka paketle karışıp gitse biz hakkımızı nasıl arayacağız diye.. Ayrıca alıcı size parayı tam olarak göndermiş kargoyla yaşadığınız problem sizi ilgilendirir. Yani kısa sürede sonuç alamazsanız parayı iade etmeniz gerekiyor. Umarım gösterilen tepki bir işe yarar ve mağduriyet yaşamadan ya telefonu ya da paranızı geri alırsınız.




  • The Raider T kullanıcısına yanıt
    Bunu birkac defa yazdım, teslim eden santral görevlisi arkadas bunu yıllardır yapiyor, yani bir zekanın ürünü degil, kargo firmasının beyanı üzerine yapilan yıllar süren iliskilerden kaynaklanan şekiller olsa gerek. Sonuc olarak yaptiklari bir suç ve bunu tazmin etmek ve ceza ödemek zorunda kalacaklar.

    Bu konuda kimin neye para verip kimin alacagini tartismiyoruz. Bu konu kargo rezaleti konusudur, hakli haksiz konusu degildir. Lütfen bu konuyla ilgili görüs bildirelim farklı konularda degil.

    Biz yapilmasi gereken herseyi zaten yaparız kuskunuz olmasin
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.