Şimdi Ara

Zizigo sıcak fırsat mağdurları [ANA KONU\ÇOKLU SEPETLER İLK MESAJA BAK )(GÜNCELLEME!!!) (20. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
802
Cevap
21
Favori
35.943
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • turkeytv kullanıcısına yanıt
    Şikâyetiniz başarıyla iletildi

    Bu mesajın devamındaki url'yi kullanarak şikayetinizin durumunu kontrol edebilirsiniz.
  • Eğer hırslarını zamanla kaybetmez ise bu arkadaşlar o ayakkabıları alır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Winterfox

    İhtiyacı olup alanlara geçmiş olsun ama burası bişey düşsede 20 tane alıp başka yerden satsam diye bekleyen ölücü kaynıyor kimse kusura bakmasın.

    Yılbaşı zamanı Logitech kulaklık konusunda türlü takla atıp bırak kargo parasını, ürün parasını geri alıp ta Amerika'dan bedava getirtenler oldu. Amazon'a bile rezil olduk.

    Bu konuda katiliyorum fakat burda bir cok insan ben gibi ihtiyaci oldugu ayakkabiyi aldi ben. Aileden herkese aldim birer cift, ama dediginiz gibi herseyi bedavaya getirme mantigi var. Hepsiburada konusunda tekne almaya calisan vardi satarim diye amazondan 2011 yilindan beri alisveris yapiyorum ve amazonun artik turkiyeye urun gondermiyoruz demesi an meselesi. Kargoyu bedava nasil yapiyoruz diye soran adamlar vardi amazon konularinda. Ama sanirim sonunda kargoyu bedava alanlar kullanici sozlesmesine takilip uyelikleri banlaniyormus.

    Bu arada zizigodan son gelen mail calismalarimiz devam ediyor aksiyon alinca donucez seklinde, buna ek olarak yeni bir gelisme var mi arkadaslar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şikayetler yayına alınmamıştır. Yarın bi bakmışız 120 olan şikayet 1000 e çıkmış :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maxian

    ben 3 taksitle almıştım, taksit taksit mi iade edilecek yoksa tek seferde hepsimi geri yatırılıyor?

    d&r ps3 kampanyasında 4 taksitle ödedim, 7 taksitle geri alıyorum. umarım sizin başınıza gelmez de tek seferde alırsınız. ancak bu bankanın tasarrufunda olan bir şey. sıkıntı yaşarsanız bankayla konuşun.
  • bende şimdi müşteri temsilcisi ile konuştum. 6 parça ürün almıştım 400 tllik.
    şu anda zizigo yönetimi toplantı halinde ve konuyla ilgili onlardan bilgi dönüşü bekliyoruz dedi telefondaki arkadaş.
    Beklemedeyiz
  • Peşini bırakmayın arkadaşlar. Daha önce geri vites kamerası olayı vardı hepsiburada nın. 100 er tane alanlar olmuştu. 300 liralık ürün 15 lira gibi birşeydi. İthalat yoluyla getirdiler yollamak zorunda kaldılar herkese. Hem de orada fiyat yanlış girilmişti. Demek ki bir yaptırımı var bu olayların.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şikayet Yazma İşleminiz Tamamlandı.
    Şikayetiniz en kısa sürede markaya gönderilip gerekli kontrollerin ardından yayına alınacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shafter

    Once mail attilar sonra ben biraz uzunca yazip agzima geleni soyledim.son cevaplari bu sekilde ;

    Sayın Osman Gülkazar,

    Yaşanılan bu durum nedeniyle üzgünüz.

    Tedarikçi firma kaynaklı bir sorun nedeniyle ürün gönderiminiz yapılamamış olup, para iadeniz sağlanmıştır.

    Markafoni hakkında her türlü sorunuz için lütfen bize ulaşınız.

    İyi alışverişler,

    Saygılarımızla,

    Fatih Kan
    Müşteri Hizmetleri Ekibi


    onemli konu ise benim adim Osman Gülkazar degil..
    Boyle rezil firma olamaz.


    Bana da aynı maili gönderdiler, işin ilginç tarafı benim adım da Osman değil.. okumadan cevapları kopyala yapıştır yapıyolar. Resmen alay ediyorlar




  • Şimdi kar zarar hesabı yapıyorlardır yüksek ihtimalle

    Aç SAP modülünü smm satılan malın maliyeti ni öğren yaptığın ciroyu öğren + daysan yolla. bu iş bu kadar basit

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benede site üzerinden iptal olan 2 ayrı sipariş için şu şekil bir şikayet mesajı gönderdim. şimdi şikayet var sitesi üzerinden bir mesaj oluşturucam


    dün büyük bir forum sitesinde büyük indirim yaptığınza dair haberi görünce sitenizden bende 2 ayrı sepet halinde ürün siparişinde bulundum. ürünleri sipariş etmeden forumdan sitenizi telefon ile arayan bazı arkadaşlara ürünlerin indirimde olduğunu herhangi bir hata yahut yanlışlık olmadığını söyeleyen mesajlarıda görünce bende sepetime onay verdim. ertesi gün gelen mail ile resmen şok oldum inanamadım. dalga geçiliyor sandım . dün gani gani stokta olan ürünü stokta yok bahanesi ile ki böyle olmadığını benden daha iyi biliyorsunuz siparişlerimin iptal olduğunu geri para iadesi olacağını ilettiniz. ben iptal olan ürünlerin tekrar gönderilmesini , insanlardan bilgisayar başında aldığınız kıymetli vaktin telafisini , tüm bu mağduriyetlerin giderilmesini taleb ediyorum. yoksa indirim haberini aldığım epey popüler olan forum sitesi üzerinden örgütlenerek yasal yollar ile hakkımızı arayacağımızı bildirmek isterim.




  • ceo twiter dan dönüş yaptımı arkadaşlar.
  • Bu da alışveriş sitelerinde yeni moda oldu. İlgi çekecek bir indirim yapıp müşteri ve e-mail çekiyorlar. Sonra da siparişleri iptal ediyorlar.
  • TROLL MESAJLARI SİLEN ADMİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
  • Konuya girip gereksiz yere insanları kışkırtan üyelere uyarı verilecektir. Mesajlar temizlenmiştir. Israrla devam eden olursa ceza alacaktır. Bırakın insanlar kendi aralarında fikir alışverişi yapsınlar. Konu dışı mesajlarla konuyu kirletmeyin.
  • şu şekilde şikayetvar.com sitesindede konuyu aktardım.

    Dün büyük bir forum sitesinde büyük indirim yaptığına dair mesajları okudum ve 2 ayrı sepet halinde ürün siparişinde bulundum.Ürünleri sipariş etmeden edindiğim bilgiler,telefon ile arayan bazı arkadaşlara ürünlerin indirimde olduğunu herhangi bir hata yahut yanlışlık olmadığı şeklindeydi.Bende sepetime onay verdim.Ertesi gün ürünlerin stokta olmadığı bahanesi ile sorgusuz sualsiz siparişlerin iptal olduğunu ve para iadesinin yapıldığı maili geldi.Bu site resmen tatlı su kurnazlığı yapmakta.Anladığım kadarıyla kendince bulduğu yöntemlerle sitenin hit ini artırma hedefinde.Bu siteden alış veriş yapacak arkadaşlar lütfen daha samimi ve müşteri mutluluğu olan sitelere yönelsin.
  • Eğer 3 ürün kotası koyup ürünleri gönderirse bizde şikayetvardaki mesajlarımızı teşekkürle sonlandırırız böylelikle sanki müşteri mennuniyeti gösteren bir firma gibi görünüp bu işten karlı bile çıkabilirler tabi böyle birşey yapacaklarını sanmıyorum çünkü bu saate kadar herhangi bir çözüme yönelik bir eylem gerçekleştirmediler.
  • Dün 1 kendime 1 de ev arkadaşıma geçtim şipariş arkadaşlar onlar dahi iptal oldu. Bugün şikayet vara yazdım facebooktan eksi bastım ve site üzerinden mail attım başka ne yapmalıyım önerisi olan varmı. O ayakabılar gelicek arkadaş kafasına göre iptal ediyorlar üstelik iade bile hesabıma henüz yansımamış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: larenuf

    Eğer 3 ürün kotası koyup ürünleri gönderirse bizde şikayetvardaki mesajlarımızı teşekkürle sonlandırırız böylelikle sanki müşteri mennuniyeti gösteren bir firma gibi görünüp bu işten karlı bile çıkabilirler tabi böyle birşey yapacaklarını sanmıyorum çünkü bu saate kadar herhangi bir çözüme yönelik bir eylem gerçekleştirmediler.

    o zor. unutum 60tl ye ayakkabıyı bence. paranızı alıp sonra firmayı zedeleyin
  • bende aradım müşteri hizmetleri toplantı yapılıyor falan demedi arkadaşlar iadeler yapılcak dedi
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.