Şimdi Ara

ZyXEL P-661HNU (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
113
Cevap
1
Favori
15.317
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zulu123

    bu modelin antenleri değiştirilebilir olduğundan isterseniz değiştirebilirsiniz. en triplex evde kullanıyorum. modem en alt kaltta. en üst kattan sorunsuz kullanıyorum. 2 dbi anten ile. aslında bu kablosuz mesafesi sadece modem değil kullandığınız aygıtın kablosuz adaptörünün kalitesiyle de ilgili. ayrıca bulunduğunuz bölgedeki sinyal yoğunluğu da oldukça etkilemektedir. modemi otomatik kanalda ayarlarsanız modem en uygun kanalı sinyal kalitesine göre otomatik seçer sürekli olarak. önce 2 dbi ile deneyin. sonra 5dbi ile deneyin. en son seçenek olarak 8dbi kullanın. bu sinyaller ne kadar güçlü olursa sağlığınız için o kadar kötü unutmayın. o nedenle standart olarak 2dbi kullanılır. gereksiz yere yüksek güçte sinyal dolaşımını önlemek için. 2. telefondaki beyin sıkıntı yaratabilir açıklaması aslında teknik olarak değil sağlık olarak sıkıntıdan bahsetmiş olabilir. teknik olarak bir sıkıntı yok.

    yok hocam direk kopmalar olabilir dedi , biz kendi antenlerini kullanmanızı tavsiye ediyoruz dedi bilmem anlatabildimmi..

    2. kez aradığımdan anladığımı size aktarayım bu modelde kendi antenlerinden farklı anten kullanmayınız demeye getirdi....




  • iki anten de aynı tip olacak şekilde takarsanız sorun olmaz. bu şekilde kullanan birkaç arkadaşım var. avlu içinde 3 evden tek modem kullanıyorlar. ama dediğim gibi kullandığınız cihazdaki kablosuz adaptörü çok önemli. bazı markaların cihazlarında maalesef çok sıkıntılı adaptörler kullanılıyor. bende ve bahsettiğim arkadaşlarda sony vaio'nun farklı modelleri var. sorun yok. bir büyüğümüz ucuz mala para verecek kadar zengin değilim demiş ya, ben bunu hayatımda uyguluyorum. o anda maddi udrum imkan vermezse gerekirse alımı erteliyorum ama kaliteli ürün alıyorum. gerçekten sonradan başım ağrımıyor. zyxel müşteri hizmetleri tipik türk müşteri hizmetleri örneğidir. maalesef müşteri hizmetleri ayağını bir türlü beceremiyoruz. hoş ar-ge, teknoloji geliştirme, üretme kısmını hiç yapamıyoruz da. artı müşteri olarak teknolojiyi bile kullanmayı beceremiyoruz. yukarıda bahsetim kullanma kılavuzunu bile okumaktan aciziz. bir de dünya lideri olduk falan gibi geyikler dolaşıyor. vatandaşlarında ne altyapı ne üstyapı var, hiçbir şey geliştirmiyor, teknolojik hiçbir üretim yapamıyorsun. sonra hindi gibi kabarıp... neyse sinirlendim bak yine. bir arar airties modemler türk malı diye bir şaiya çıkarılmıştı. sonra çin'de fason olarak üretilip marka basılan bir cihaz olduğu ortaya çıktı . kutusunun üzerine bile türk malı falan yazmışlardı hatta. modeme geri dönelim biz. sonuç olarak türkiye'de teknolojik bir cihaz kullanacaksanız servisine veya müşteri hizmetlerine güvenmeyeceksiniz. kaliteli bir marka ve ürün alıp sorun çıkmaması için pasif olarak önlem alacaksınız. bu modemde antenler değişir ve 8dbi'ye kadar ikisi de aynı olacak şakilde anten takabilirsiniz. ama tekrar ediyorum 2dbi birçok durumda yeterli oluyor. 20-25'den uzakta olacaksa önce 5 sonra 8 deneyin. hemen en yüksek güçte kulanmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zulu123 -- 17 Mart 2012; 9:10:38 >




  • SonTeknik servis elemanı doğru söylemiş . 2 db sonra panel veya yaği tarzı anten kesinlikle hiç bir işe yaramaz ve sıkıntı yaratabilir

    1- Benim sorum bu modemi kullanan arkadaşlara ; modem üzerinden istediğimiz kadar yetkili veya yetkisiz kullanıcı hesabı açıp sınırlaya biliyormuyuz .?
    airties bu konuda sıkıntılı zyxelde durum ne ?

    2- Tüm printerleri tanıyormu ? airties süper .gerçek bir usb gibi davranıp bilgisayarınızda tanıttığınız en eskisinden en son modele kadar tüm printerleri tanıyor.
    zyxel airties kadar başarılımı ?
  • 9 gün önce güle oynaya aldığım zyxel modem, kablosuz bağlantılarda saçmalamaya başladı.. durduk yere SSID yayınını kesiyor.. IP alıyorum ama web arayüzüne bile erişemiyorum.. Kabloyu takıyorum çatır çatır net var ama kablosuz ölü gibi.. Dün teknik desteği aradım.. bazı yönlendirmeler yaptılar ama nafile.. Tam düzeldi diyorum tekrar aynı sorun oluyor.. Bugün tekrar aradım servisi.. Göndericem modemi.. umarım bi çözüm bulunur.. Aksi takdirde severek kullandığım modemimi iade etmek zorunda kalıcam.. Severek diyorum çünkü networkle ilgili her türlü ihtiyacı karşılıyor.. Ben 3g modemimi taktım, onu paylaştırıyorum 3 makineye.. tüm makinelerde aynı sorun mevcut.. bakalım derdime derman olabilecek mi zyxel..

    bunu neden paylaşıyorum? objektif olabilmek adına.. sonuçta bir ürün aldım, hem de pekçok özellik barındıran bir ürün ve her tür cihazda olabilecek bazı sorunları çıktı.. ilk aldığımda nasıl bunu sizlerle paylaştıysam, önerdiysem, bir sorun yaşadığımda da paylaşmamın gerektiğini düşünerek yazdım bunları.. Zyxel firması büyük bir firma olup olmadığını asıl şimdi gösterecek.. Sonuçta bu cihazlar kul yapısı.. bozulmayacaklar diye birşey yok.. Daha önceden çalıştığım yerde portu yanan cisco router bile gördükten sonra, her firmanın hataları olabileceğini anladım.. süper cihaz diye birşey yok yani.. önemli olan bu arıza veya sorunların ne kadar tekrarladığı.. evet portu yanan cisco router gördüm ama , cbt nugget'larda ki Jeremy'yi bilenler bilir, kendisi 8 yıl hiç ellenmeden çalışan routerlardan bahseder derslerinde.. Velhasıl, bir firmanın stabil ürünleri, sıkıntılı ürünlerine verdiği destek, müşterisine verdiği destek ve gösterdiği saygı, sıkıntıların tekrarlanma sıklığı onun ne kadar büyük bir firma olduğunu gösterir bence.. Teknik servis sürecinin tüm aşamalarını buradan paylaşacağım.. Umarım sonu güzel olur




  • modemi fabrika ayarlarını döndürüp yeniden ayarlama yapmayı denediniz mi? genellikle işe yarayan bir yöntemdir. yine de adam olmazsa hiç beklemeden servise gönderin. ancak bu tür firmalar türkiyeye gelince bir haller oluyor. servis ayağından düzgün bir hizmet alabilecağinizi sanmıyorum. cihazı yenisiyle değiştirtmeyi sağlamaya çalışın. ayrıca hazır servise gitmişken mac adresi değiştirme özelliği olan yeni yazılımı da attırın. superonline falan kullanmanız gerekirse superonline modeminin mac adresini bıuna girip çeşitli kısıtlamalar olmadan rahat rahat kullanma imkanınız olur. bu yazılımı şu anda download için yayına vermediklerini ancak modemini gönderenlere yüklüyoruz dediler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zulu123

    modemi fabrika ayarlarını döndürüp yeniden ayarlama yapmayı denediniz mi? genellikle işe yarayan bir yöntemdir. yine de adam olmazsa hiç beklemeden servise gönderin. ancak bu tür firmalar türkiyeye gelince bir haller oluyor. servis ayağından düzgün bir hizmet alabilecağinizi sanmıyorum. cihazı yenisiyle değiştirtmeyi sağlamaya çalışın. ayrıca hazır servise gitmişken mac adresi değiştirme özelliği olan yeni yazılımı da attırın. superonline falan kullanmanız gerekirse superonline modeminin mac adresini bıuna girip çeşitli kısıtlamalar olmadan rahat rahat kullanma imkanınız olur. bu yazılımı şu anda download için yayına vermediklerini ancak modemini gönderenlere yüklüyoruz dediler.


    herşeyi ifade eden bir smiley oldu sanırım. yanlış smiley oldu, bu yenilik bile kurtaramaz yani..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The souls migration -- 23 Mart 2012; 13:43:10 >




  • hangi yenilik? neyi kurtarmaz? anlayamadım pardon!!!
  • ya demişsin ya şu anda vermiyorlar, ancak modemini gönderenlere veriyorlar diye. o manada dedim yani güncelleme ile vermiyorlarsa demek ki bir yenilik var ve üzerine titriyorlar manasında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zulu123

    modemi fabrika ayarlarını döndürüp yeniden ayarlama yapmayı denediniz mi? genellikle işe yarayan bir yöntemdir. yine de adam olmazsa hiç beklemeden servise gönderin. ancak bu tür firmalar türkiyeye gelince bir haller oluyor. servis ayağından düzgün bir hizmet alabilecağinizi sanmıyorum. cihazı yenisiyle değiştirtmeyi sağlamaya çalışın. ayrıca hazır servise gitmişken mac adresi değiştirme özelliği olan yeni yazılımı da attırın. superonline falan kullanmanız gerekirse superonline modeminin mac adresini bıuna girip çeşitli kısıtlamalar olmadan rahat rahat kullanma imkanınız olur. bu yazılımı şu anda download için yayına vermediklerini ancak modemini gönderenlere yüklüyoruz dediler.

    herşeyi denedim ve son çare olarak servise göndermeye karar verdim zaten.. halen ups kargonun gelip modemi almasını bekliyorum.. eğer servis de çare olmazsa modemi iade edicem.. daha 2 hafta önce tp-link te bu tür bir sıkıntı yaşamıştım servis konusunda.. arena bilgisayar'ın izmir şubesine içimdeki cerahati akıtıp rahatlamıştım ve ne yazık ki sorunum bu şekilde çözülmüştü.. bağırıp çağırmazsanız, hakkınızı bu şekilde aramazsanız ne yazk ki sizi dinlemiyorlar.. illa "çirkefleşeceksiniz" karşınızdakini adam yerine koymayan tavırlar sergileyeceksiniz ki size yardım etmeye karar versinler.. acı ama ne yazık ki durum bu.. buna pek çok kez şahit oldum.. umarım yine aynı şeyleri yaşamam..

    bi dünya para verip, işimizi görsün diye günlerce araştırıp ürünler alıyoruz.. bi sorun çıkarttığında tamam diyoruz, kul yapısı bu sorun çıkartabilir.. yeter ki sorunumuza çözüm olsunlar.. bu feedback'leri kullanıp daha ii ürünler yapsınlar.. ama buna rağmen her teknik serviste bi ilgisizlik bi koyver gitsin mantığı.. eminim modemimi 2 dk çalıştırıp "bunda bişey yok ki" diyip gerisin geri gönderecekler.. ama yaşadığım kablosuz sorunu hemen kendini gösteren bir sorun değil.. bir gün hiç sorunsuz çalışıyor.. ama ikinci gün modem sanki kablosuz özelliğine sahip değil.. stabil olmamasından dolayı sıkıntım yani..

    şimdilik servisle ilgili atıp tutmak istemiyorum.. önyargılı olmamak lazım yine de.. en azından servisi ilk aradığınızda, sorunu çözmek adına yaptığınız adımları sayınca "haa bu arayan odun kullanıcı değil, ne yaptığını biliyor bunu saçma salak sorularla yormayalım" diyerekten kibar ve çözüme yönelik sorularla geliyorlar.. bakalım bundan sonraki süreç nasıl olacak..




  • kablosuz kanalı otomatik olarak ayarlamışmıydınız? sabit kanal seçildiğinde, bahsettiğiniz bazen düzgün çalışıp bazen çalışmama sıkıntıları olabiliyor da onun için sorayım dedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zulu123

    kablosuz kanalı otomatik olarak ayarlamışmıydınız? sabit kanal seçildiğinde, bahsettiğiniz bazen düzgün çalışıp bazen çalışmama sıkıntıları olabiliyor da onun için sorayım dedim.

    otomatik kanal seçmeyi de denedim.. inSSIDer, netstumbler ve vistumbler ile çeşitli zamanlardaki boş kanalları tek tek belirleyip öyle de denedim.. nafile.. benim canımı sıkan modemi kapatıp fişini de çektikten sonra uzun süre kapalı kaldıktan sonra bu sıkıntıyı yapması.. elektriksel bi saçmalık mı var acaba.. neyse bekleyip görücez.. zar zor da olsa UPS kargoya modemi teslim ettim.. teslim aşaması ayrı bir şikayet konusu olacak gibiydi ama hala sakinim benim güzel ülkemde ne zaman bu müşteri hizmetleri ve kargo altyapısı adam akıllı bir seviyeye gelecek yaaa rabbim.. hepsi ayrı birer sabır testi..




  • Tatar hocam dediğiniz gibi kul yapısı olabilir böyle sorunlar.Fakat inş. cihaza verdiğiniz para ile orantılı olacak şekilde sorununuz hızlı bir şekilde çözülür.
    Tekrardan üzüldüm hocam , peki kablosuz gücü nasıldı cihazın ondan bahsedebilirmisiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bekirtanis

    Tatar hocam dediğiniz gibi kul yapısı olabilir böyle sorunlar.Fakat inş. cihaza verdiğiniz para ile orantılı olacak şekilde sorununuz hızlı bir şekilde çözülür.
    Tekrardan üzüldüm hocam , peki kablosuz gücü nasıldı cihazın ondan bahsedebilirmisiniz?

    Açıkçası kablosuz bağlantı gücü benim için yeterliydi.. Çok uç koşullarda denemedim.. Uç koşuldan kastım şu, modemin bulunduğu yerden birkaç kat aşağı veya yukarı, modemle aramda bol duvarlar olacak şekilde bi denemem olmadı.. evimiz 3+1, modemin evin bir köşesinde bende diğer köşedeyken gayet normal bir şekilde 5 kutu çekiyordu.. Hatta ben anten gücünü %40-60 arası kullanıyordum.. %100 kullanmam gerekmedikçe.. Ama eğer sağ salim elime ulaşırsa modemim zorlayıcı testler yapıp buradan paylaşırım..




  • Tatar hocam özveriniz ve samimiyetiniz için sağolunuz......
  • @bekirtanis

    güzel yorumunuz için teşekkür ederim..

    Bugün yeni gelişmeler oldu. Bunları paylaşmak istedim. Öncelikle öğlen saatlerinde Zyxel İstanbul teknik destekten Kadir Bey aradı ve modemin kablosuz bağlantısını test ederken kullandığım notebookların wireless kartlarıyla ilgili marka/model ve sürücü bilgilerini rica etti.. Hemen bu bilgileri ulaştırdım kendisine.. Ondan yaklaşık 3 saat sonra yine İstanbul teknik destekten Emrah Bey aradı.. Normal servis süresinin 48 saat olduğunu, modemin testlerinin bu süreyi aşacağını, hatta modemle ilgili durumun yurtdışına bildirildiğini söyledi.

    Teknik servislerle bu zamana kadar hep sıkıntı yaşadığım için, bu sefer de "yine başlıyoruz" diye bir ön yargı besleyecekken Emrah Bey, sürenin 48 saati aşmasından dolayı tarafıma konsinye olarak bir ürün gönderileceğini söyledi Ancak bunun için birtakım bilgilere ihtiyaçları varmış.. Hangi ISP'nin altyapısını kullanıyorum gibi.. Ben şimdilik sadece 3g bağlantımı dağıttığımı söyleyince, 3g modemimin marka ve model bilgisini rica etti.. Bu bilgileri de kendisine ilettim.. 3g modemimi destekleyecek bir ürünü araştırıp bana geri döneceğini söyledi.. Şimdilik durum bu.. Sanırım (ve umarım bunda yanılmam) Zyxel bu müşteri hizmetleri işini yapabilecek.. Galiba bir firma, sonunda müşterisinin sadece yolunacak kaz olmadığını ve müşterisine muhtaç olduğunu kavradı..




  • Dün itibariyle modemim elime ulaştı.. Ancak konsinye olan ürün değil.. Gönderdiğim modemi değiştirip yenisini yollamışlar.. Daha doğrusu ben yenisi olduğunu umuyorum 1 hafta boyunca zorlıcam modemi.. Bakalım sıkıntımı çözmüşler mi yoksa başlarından mı savmışlar..
  • bizi habersiz bırakma tataroktay


  • güzel gelişmeler bunlar. merakla haberini bekliyoruz tataroktay. yalnız bir hafta boyunca modemi ni download yaptığın siteyi mi zorlayacaksın. link ver beraber zorlayalım.
  • @destuni

    merak etme kardeş.. bilgi paylaştıkça artar lafına inanan biri olarak, konuyla ilgili gelişmeleri paylaşmaya devam edicem..

    @the souls migration

    zorlamayla kastım "bekirtanis" nickli arkadaşın wireless la ilgili sorduğu çekim gücü ve yaşadığım sıkıntıyla ilgili olacak kardeş.. elimde adsl veya fiber olmadığı için download abanması yapamıyorum ne yazık ki..
  • bu işin böyle sonuçlanmasına geçrekten sevindim. zyxel türkiye'ye önem vermeye başlamış demek ki.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.