Şimdi Ara

1.4 TSI 160ps Ecufast Yazılım Attıran Var mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
2.884
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1.4 TSI 160ps motorlu DSG şanzımanlı golf 6 aracıma ecufastte yazılım attırmayı düşünüyorum. Bu motora yazılım attıran var mı? İlla golf olması gerekmiyor. Scirocco, cc, tiguan kullanıcıları da anlatabilir tecrübelerini. Tek korkum DSG yönünde. Aracın kavraması 3 ay önce değişti. 2 sene parça garantisi var. yazılımda bu yönde sıkıntı yaşayan var mı? Bir de ecufast Ankara yazılım işini şu anda ne kadara yapıyor?



  • Sen aranıyorsun :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tek korkun o zaman DSG olmaz işte.Motor zaten yüklü,1.4 hacimden 160 ps üretiyor.Motoru patlatırsın,yani ömrünü büyük oranda kısaltırsın.Bence hiç bulaşma,o motor zaten stock haldeyken bile güçlü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu forumda o sorunun cevabını bulamazsın. TT forumlarına bakının.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    Tek korkun o zaman DSG olmaz işte.Motor zaten yüklü,1.4 hacimden 160 ps üretiyor.Motoru patlatırsın,yani ömrünü büyük oranda kısaltırsın.Bence hiç bulaşma,o motor zaten stock haldeyken bile güçlü.

    Aracı 1-2 sene içinde değiştireceğim zaten. Satana kadar kısa vadede bi tek DSG sorun çıkarır gibi geliyor o nedenle sordum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GameMonster1 kullanıcısına yanıt
    Öneri: Adama satarken ben bu motora Stage 2 yaptım 200bg+ aldım sonra stock'a çevirdim dersen yap, başkasının ahını alma.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GameMonster1


    quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    Tek korkun o zaman DSG olmaz işte.Motor zaten yüklü,1.4 hacimden 160 ps üretiyor.Motoru patlatırsın,yani ömrünü büyük oranda kısaltırsın.Bence hiç bulaşma,o motor zaten stock haldeyken bile güçlü.

    Aracı 1-2 sene içinde değiştireceğim zaten. Satana kadar kısa vadede bi tek DSG sorun çıkarır gibi geliyor o nedenle sordum.

    Bence de ah alma satarken söyle.Her neyse mevzuya gelirsek,bu motoru down pipe,kat iptali,spor hava emiş ucu,stage 3 chip ile yaklaşık 250 pslere çıkarmak mümkün ama dediğim gibi 1.4 motor zaten 160 ps,uzun vadeyi geç kısa vadede bile basarsan motorun bi yerden patlak verme olasılığı yüksek.Ama 240 ps yapan görmüştüm yotubeda,2.0 tsi gibi ilerliyordu.Yakıtın bastığın zaman epey artar,ama buna karşılık mükemmel bir performans elde edersin.Gerçi önden çektiği için patinajla yine aynı şeye denk gelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aracı satarsam tanıdığa satıcam yakın çevredem. Arabayı nilen insanlar yani. Yazılım attırırsam bilecek herkes sıkıntı yok o yüzden.



    @PoloClassic75 @brkprlk35

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostum techturkey ve vw forumlarina bakman lazim. Ozellikle techturkey de turbo besleme kismini incele. Burda cogumuz arac ekonomik gitsin diye aldigim arabayi 3bin devirden yukarida surmeyen insanlariz. Yani 110 beygir araci bile 80-90 beygirini kullaniyoruz sana burdan ekmek cikmaz.



    Ama motor yersin diyenlere 1,4 tsi 450 bg dsg li ibiza cupranin videosunu atmak lazim. Tabii ki omru kisalir ama oyle motor falan yemez kolay kolay. Sonucta sadece yazilimla yapmayacaksin, intercooler buyuyecek, egsoz yapilacak vsvs. Yani motoru zaten destekliyor olacaksin. He ayni oranda da yakitin artacak arpa misali..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_

    Dostum techturkey ve vw forumlarina bakman lazim. Ozellikle techturkey de turbo besleme kismini incele. Burda cogumuz arac ekonomik gitsin diye aldigim arabayi 3bin devirden yukarida surmeyen insanlariz. Yani 110 beygir araci bile 80-90 beygirini kullaniyoruz sana burdan ekmek cikmaz.



    Ama motor yersin diyenlere 1,4 tsi 450 bg dsg li ibiza cupranin videosunu atmak lazim. Tabii ki omru kisalir ama oyle motor falan yemez kolay kolay. Sonucta sadece yazilimla yapmayacaksin, intercooler buyuyecek, egsoz yapilacak vsvs. Yani motoru zaten destekliyor olacaksin. He ayni oranda da yakitin artacak arpa misali..

    O 450 BG Ibiza'da motor içinde değişmeyen parça kalmış mıdır sence ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod


    quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_

    Dostum techturkey ve vw forumlarina bakman lazim. Ozellikle techturkey de turbo besleme kismini incele. Burda cogumuz arac ekonomik gitsin diye aldigim arabayi 3bin devirden yukarida surmeyen insanlariz. Yani 110 beygir araci bile 80-90 beygirini kullaniyoruz sana burdan ekmek cikmaz.



    Ama motor yersin diyenlere 1,4 tsi 450 bg dsg li ibiza cupranin videosunu atmak lazim. Tabii ki omru kisalir ama oyle motor falan yemez kolay kolay. Sonucta sadece yazilimla yapmayacaksin, intercooler buyuyecek, egsoz yapilacak vsvs. Yani motoru zaten destekliyor olacaksin. He ayni oranda da yakitin artacak arpa misali..

    O 450 BG Ibiza'da motor içinde değişmeyen parça kalmış mıdır sence ?

    Dsg'nin kavramasi dahi degisti evet. Ama zaten arkadas da 450 bg yapacagim dememis



    http://www.techturkey.com/forum/project-cars/207679-seat-biza-cupra-gtx28-project.html

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • superchips yap kardeşim act de ben memnunum dünyada kendi kanıtlamış ar ge si olan kaliteli bir yazılım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı motor 170ps iken piston kırıyordu. 160'a düşürdüler. Onda da benzer sıkıntılar oldu 150'ye çektiler.

    Siz bir de DSG korkum var diyorsunuz. Şemsiyeyi hazırlayın :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.