Arkadaşlar araba belirttiğim gibi 1.4 TSİ Jetta 2008 model 140.000 KM'de. Araç düzenli olarak bakımlarını yaptırdığımız bir araçtır. Bir gün yolda giderken hararet 130 a dayanmış uyarı verdi hemen kenarda durdum ve soğumasını bekledim. O günden beri hararet yapıyor. Arabanın devirdaim pompası değişti, termostatları değişti, radyatörü çürümüş değişti, intercooler radyatörü kontrol edildi. Kalorifer tıkanmıştı temizlendi. Görünürde hiç bir sorunu yok fakat 25 km uzun yol gidince 95 lere çıkıyor hararet. Rampa olursa 95den de yukarı çıkıyor. Kalorifer açık gitmek zorunda kalıyorum kaloriferi açınca bir nebze olsun düşüyor. Sorun bir türlü çözülemedi. Yardımlarınızı bekliyorum. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hbaras06 -- 16 Ağustos 2022; 15:33:52 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
1.4 Tsi 2008 Jetta Çözülemeyen Hararet Sorunu (Caxa)
-
-
Araçta antifriz var değil mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
motor bloğunda sorun olabilir üst kapağı açıp bakmakta fayda var. Araç yağ eksiltiyor mu ?
-
Conta testi yapıldı mı?
-
Evet zaten antifrizli kullanıyorduk bugün radyatör değişti kırmızı yerine yeşil antrfriz koyuldu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eksiltmiyor bakımdan bakıma yağı değişiyor kontrol de ediyoruz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hayır hocam yapılmadı, nasıl yapacağız
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kırmızı yerine yeşil koymanın bir açıklamasını yaptılar mı?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
conta yakmıs
-
Hocam conta testi yapılsa iyi olur gibi duruyor...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İşini bilen bir servise veya experte gideceksiniz o yapacak sizlik bir durum değil.
Google'ye silindir kapak conta testi yazarsanız az çok bilgi edineceğiniz video ve görüntüler çıkacaktır.
-
Kaliteli bir antifiriz koyulmalı. VW G12 veya G13 kullanıyor. Pempe renk oluyor. Antifiriz ısı transferini artırdığı için motoru daha iyi soğutuyor.
Bunu kullan.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliveli90 -- 17 Ağustos 2022; 11:28:50 > -
Bana yeşil/mavi antifrizin deniz suyu gibi olduğu ve parçaları aşındırdığı söylenmişti. Kırmızı antifrizden başka antifriz koymayın demişti Vw ustası.
-
Antfriz konusunda aracın kitapçığında soğutma sıvısının nasıl olması gerektiği yazar. Renge takılmadan o şartnameyi sağlayan hangi antifriz varsa o konulmalı araca. Mesela benim araç için etilen glikol bazlı soğutma sıvısı + deiyonize veya yumuşak su karışımı gibi.
-
Şaşmazda bilindik bir radyatörcüde değiştirttim radyatörü. Adam kırmızının önceki radyatörü çürüttüğünü söyledi. Radyatör çürümüştü. O yüzden yeşil koydu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam ben hangi antifrizi kullanıyorduysanız onunla devam etmenizi öneririm.
-
Çok temel bir şey ama.genlesme kabında suyun devirdaim olduğunu gördünüz mü motor normal çalışma sicakligindayken
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Orijinal Termostat kullanılmamış olma ihtimali var.
Orijinal olsa bile motor kodu uygun olmama ihtimali var.
Orijinal Fan Müşürü Kullanın.
Bunun haricinde Antifrizli soğutma sıvısı g13 gibi birşey ve hazır olarak alınıp kullanılması gerekir, farkli bir antifriz ile karışmaması gerekir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 18 Ağustos 2022; 9:33:44 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fan iki kademe olması lazım. Fan ı kontrol edin ikinci kademeyi açıyormu diye. Büyük ihtimal problem fanın ikinci kademesinde
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Nasıl anlaşılır hocam bu acaba
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Benzer içerikler
- çivili kış lastiği
- en iyi gece görüş gözlüğü hangisi
- hacizli araç satılır mı
- 5000 km 1 lt yağ eksiltme
- 4 adet lastik kargo ücreti
- seat ateca 2024 fiyat listesi
- chery icar
- citroen fiyat listesi
- yeni octavia
- byd u9
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X