Şimdi Ara

1.6 fsı motor geride ne izlenimler bırakacak

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
0
Favori
17.938
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar 1.6 fsı motorlu araçlar ömrü en kısa üretilen motor olacak bildiğim kadarıyla 2008 'in ortalarında üretimden kalkacak 4 -5 yıllık bir mazi bence çok kısa buda ilerde toyotanın 99 modellerde denediği yuvarlak modeller gibi insanların aklında sizce başarısız bir motor olarakmı kalacak



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    1.6 FSI Motor: Uzun Ömür, Yüksek Verimlilik

    1.6 FSI motor, Volkswagen Grubu tarafından geliştirilen doğrudan yakıt enjeksiyonlu, dört silindirli bir motordur. Bu motor, yakıt verimliliğini ve performansı bir arada sunan gelişmiş teknolojisiyle bilinmektedir.

    FSI Teknolojisi

    FSI (Fuel Stratified Injection) teknolojisi, yakıtın doğrudan silindirlere enjekte edilmesini sağlar. Bu işlem, hava-yakıt karışımının daha homojen olmasını sağlar ve bu da daha verimli bir yanma sürecine yol açar.

    1.6 FSI Motorun Ömrü

    Uygun bakım ve kullanımla 1.6 FSI motorun ömrü 200.000 km'ye kadar uzayabilir. Motorun uzun ömrünün arkasındaki faktörler arasında şunlar yer alır:

    • Sağlam yapı
    • Gelişmiş yağlama sistemi
    • Düzenli bakım

    1.6 FSI Motorun Çalışması

    1.6 FSI motor, aşağıdaki adımlarla çalışır:

    • Hava, emme manifolduna alınır.
    • Benzin, doğrudan silindirlere enjekte edilir.
    • Hava ve yakıt yanma odasında karışır.
    • Buji, karışımı tutuşturur.
    • Yanma sonucu oluşan gazlar, egzoz manifolduna gider.

    Çözüm

    1.6 FSI motor, uzun ömürlü, verimli ve güçlü bir motordur. Doğrudan yakıt enjeksiyonu teknolojisi, yakıt verimliliğini artırırken aynı zamanda performansı da yükseltir. Düzenli bakım ve kullanımla 1.6 FSI motorlu araçlarınızdan uzun yıllar sorunsuz bir şekilde yararlanabilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • valla bu motor için en çok "traktör motoru" yorumu duydum ama buraya dikkat bn öle bişi demedim...
  • ben fsi icin yatirilan paralarin cikarildigini bile inanmiyorum.
    bakalim tum umutlar tsi de.sonuclari hep birlikte gorecegiz.

    ama birde suna dikkat ettim fsi motorlar yerden yere vuruluyor.bu motorlar o kadar asagilanacak motorlar degil.performans ve tuketim degerleri gayet basarili motorlar.fakat ariza oraninda ne yazikki diger modellere gore biraz daha fazla ama conucta kul yapisi araclardir.cikan arizalardan epey dusuk.
  • Ben vw düz 10bglik motorunuda kullandım bu motor daha başarılı bana göre FSİ aldığıma pişma değilim.Özellikle yakıt tüketimi daha aşşağı olması benim için olumlu 102bg likleri çok yakıyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: erdor

    Ben vw düz 10bglik motorunuda kullandım bu motor daha başarılı bana göre FSİ aldığıma pişma değilim.Özellikle yakıt tüketimi daha aşşağı olması benim için olumlu 102bg likleri çok yakıyor




    5000 km den sonra çok yakmıyor ortalama 6.5 rahat yakalarsınız ki çoğu zmn 100-120 arası kullanırım.140 lara vurduğum da olur arada.




  • tsi çıkmadan önce fsi lar devrim di gerçekten ama vw kendi devrimini kendi yaptığı tsi ile yıktı

    bu da bu markanın mühendislik açısından ne kadar ileri olduğunu gösterir.
  • normal motoru turbo ve kompresörle güçlendirmeyi ben mühendislik devrimi olarak görmüyorum..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: virtue61

    normal motoru turbo ve kompresörle güçlendirmeyi ben mühendislik devrimi olarak görmüyorum..


    bencede

    hatta işin kolayına kaçmak, tak turboyu devrim yaptım de sonra
  • Katılıyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: virtue61

    normal motoru turbo ve kompresörle güçlendirmeyi ben mühendislik devrimi olarak görmüyorum..




    devrim olan motora turbo ve kompresör uygulamak değil


    1.4 motordan seri üretimde o gücü çıkarmak ve kullanmayı bildiğiniz zamanda yakıttan ekonomi sağlamak devrim


    anlayana.....
  • anlamayanlar yorum yazmasın yazdıklarıma lütfen.


    gerçi herkesin kişisel görüşüdür saygı duymak lazım ama bu forum da bulunan ve vw hata yapsada yerden yere vursak diye bekleyen insanlar sıkıldım artık
  • diğer markalar 1.4 70 bg-90bg motorlarla TSİ ların yaktığını yaka dursun.


    DEVRİM KİMSENİN YAPMAYA CESARET EDİP DE YAPAMADIĞINI YAPMAKTIR


    BU DA ANLAYANA....
  • TSI MOTORU ANLAMAK İÇİN YAŞAMAK LAZIM NASIL MI İŞTE ŞÖYLE. SAKİN BİR KULLANIM=YAKIT EKONOMİSİ. İŞİN Mİ VAR HEYECAN MI İSTİYOSUN, TOZ YEMEKTEN USANDIN MI BAS GAZA SENİ KOLTUGA YAPIŞTIRSIN, BİRAZDA SEN TOZ YUTTUR.
    ADAM YAZMIŞ E BEN BU MAKİNAYLA TOPUKLADIM 13 LT YAKIT İÇTİ. E KARDEŞİM AZ PARAYA ÇOK MAMA NEREDEEE HERŞEYİN BİR BEDELİ VAR. HEM MAKİNA AT GİBİ KOŞACAK HEMDE CİVCİVİN YEDİGİNİ YİYECEK NEREDE VARA GETİR BEN ONDAN Bİ ÇUVAL ALAYIM.
    İŞTE DEVRİM BURADA ESKİDEN PERFORMANS İSTERDİN EN AŞAGI 2000 MOTORA BİNMEN GEREKİRDİ BASARDIN GAZA KOLTUGA YAPIŞIRDUIN AMA ŞİMDİ O YOK BİN 1400 MOTORA YAPIŞ KOLTUGA. BENİM İÇİN DEVRİM.
    ADAM DEMİŞKİ VER TURBOYU VER TURBOYU AL SANA DEVRİM MADEM OKADAR KOLAYDIDA BUNU NEDEN SENİN ...YAPMADI HAAAAA. SEN NORMAL BİR ARACA VER BAKALIM TURBOYU NE OLACAK GÖR. SEN KOMŞUYA KARPUZ VERMİYORSUN
    quote:

    Orjinalden alıntı: hasancemal


    quote:

    Orjinalden alıntı: virtue61

    normal motoru turbo ve kompresörle güçlendirmeyi ben mühendislik devrimi olarak görmüyorum..




    devrim olan motora turbo ve kompresör uygulamak değil


    1.4 motordan seri üretimde o gücü çıkarmak ve kullanmayı bildiğiniz zamanda yakıttan ekonomi sağlamak devrim


    anlayana.....




  • quote:

    Orjinalden alıntı: hasancemal

    tsi çıkmadan önce fsi lar devrim di gerçekten ama vw kendi devrimini kendi yaptığı tsi ile yıktı

    bu da bu markanın mühendislik açısından ne kadar ileri olduğunu gösterir.


    buna ancak züğürt tesellisi denir
    maselef vosvosun bu motor işini bir türlü beceremediğini gösterir. Unutmayın 2001-2002 yılında vosvos 1.6 16v 105 bg bir motor daha yapmıstı 102 bg'liklerin yerine o da yalan oldu. FSI ların adı zaten fıssss merak etmeyin 1-2 seneye TSI larda tıssss olur.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: yat_uyu


    quote:

    Orjinalden alıntı: hasancemal

    tsi çıkmadan önce fsi lar devrim di gerçekten ama vw kendi devrimini kendi yaptığı tsi ile yıktı

    bu da bu markanın mühendislik açısından ne kadar ileri olduğunu gösterir.


    buna ancak züğürt tesellisi denir
    maselef vosvosun bu motor işini bir türlü beceremediğini gösterir. Unutmayın 2001-2002 yılında vosvos 1.6 16v 105 bg bir motor daha yapmıstı 102 bg'liklerin yerine o da yalan oldu. FSI ların adı zaten fıssss merak etmeyin 1-2 seneye TSI larda tıssss olur.




    züğürt olan sensin adam gibi konuş.




  • Bence 102 hp 8v lere haksızlık yapmayın.Oldukça dayanıklı ve kendini kanıtlamış motorlar.Tamam performansı aman aman bişey değil zaten performans amaçlı yapılmamıştır.Ben babamla 2005 yılında golf bakmaya gittiğimizde Vw servisi 1.6 fsi henüz bilinen bir motor değil.Nasıl sonuç vericeğini ilerde göreceğiz demişti.Pekte iyi sonuç vermedi.Ama 1.6 102 bg olan oldukça sağlam motordur demişti.Bencede öyle şu ana kadar fsi de çıkan sorunların 10 da 1 i 8 v lide çıkmamıştır.Çıkanda arabayı sürmeyi bilmiyodur!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yat_uyu


    quote:

    Orjinalden alıntı: hasancemal

    tsi çıkmadan önce fsi lar devrim di gerçekten ama vw kendi devrimini kendi yaptığı tsi ile yıktı

    bu da bu markanın mühendislik açısından ne kadar ileri olduğunu gösterir.


    buna ancak züğürt tesellisi denir
    maselef vosvosun bu motor işini bir türlü beceremediğini gösterir. Unutmayın 2001-2002 yılında vosvos 1.6 16v 105 bg bir motor daha yapmıstı 102 bg'liklerin yerine o da yalan oldu. FSI ların adı zaten fıssss merak etmeyin 1-2 seneye TSI larda tıssss olur.



    SKODALAR HALA BU MOTORU BAŞARIYLA KULLANMAKTADIR..1,6 16V 105 HP..

    SAYGILAR..




  • madem öyle snn ... nie turbo takıp böyle araç yapmıyo diyen arkadaş...buyrun s2000 2.0l araç 240bg...2.0 type-r 200bg...bunlara turbo tak bak nooluyobunlar turbosuz atmosferik araçlar dikkatinizi çekerim..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: LordOfEldorado

    Bence 102 hp 8v lere haksızlık yapmayın.Oldukça dayanıklı ve kendini kanıtlamış motorlar.Tamam performansı aman aman bişey değil zaten performans amaçlı yapılmamıştır.Ben babamla 2005 yılında golf bakmaya gittiğimizde Vw servisi 1.6 fsi henüz bilinen bir motor değil.Nasıl sonuç vericeğini ilerde göreceğiz demişti.Pekte iyi sonuç vermedi.Ama 1.6 102 bg olan oldukça sağlam motordur demişti.Bencede öyle şu ana kadar fsi de çıkan sorunların 10 da 1 i 8 v lide çıkmamıştır.Çıkanda arabayı sürmeyi bilmiyodur!




    ÇOK DOĞRU. 8V YILLARDIR KULLANILIYOR VW DE VE HALA KULLANILABİLECEK KAPASİTEYE SAHİP BİR MOTOR.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hasancemal


    quote:

    Orjinalden alıntı: LordOfEldorado

    Bence 102 hp 8v lere haksızlık yapmayın.Oldukça dayanıklı ve kendini kanıtlamış motorlar.Tamam performansı aman aman bişey değil zaten performans amaçlı yapılmamıştır.Ben babamla 2005 yılında golf bakmaya gittiğimizde Vw servisi 1.6 fsi henüz bilinen bir motor değil.Nasıl sonuç vericeğini ilerde göreceğiz demişti.Pekte iyi sonuç vermedi.Ama 1.6 102 bg olan oldukça sağlam motordur demişti.Bencede öyle şu ana kadar fsi de çıkan sorunların 10 da 1 i 8 v lide çıkmamıştır.Çıkanda arabayı sürmeyi bilmiyodur!




    ÇOK DOĞRU. 8V YILLARDIR KULLANILIYOR VW DE VE HALA KULLANILABİLECEK KAPASİTEYE SAHİP BİR MOTOR.


    gereksiz cagdışı , yenisi yapılamadıgından idareten kullanılan motor motor motor




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.