Şimdi Ara

1.6 TDI Siemens Enjektör tamiri ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
33
Cevap
3
Favori
18.983
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Cumartesi günü enjektörleri söktürüp revizyona sokturacağım aslında enjektör püskürtme değerleri iyi ancak şakırdama ve sabahları ilk soğuk çalışmada hafif gaz verdiğimde devir saati biraz aşağı düşer gibi olup anca yerine oturuyor ısındıktan sonra bu sorun olmuyor , birde en önemlisi uzun yolda yakıt tüketimi 90-100 ile gitsemde 5 litrenin altına düşmüyor bir türlü , biraz fazla yakma durumu var yani

    Şimdi sorularım şunlar

    1- Revizyona sokup sokmamak arasında gidip geliyorum , Zira revizyondan sonra ayar tutmazsa diye tırsıyorum ondan sonra uğraş dur ! çünki internette bu enjektörlerin tamirinin tam olarak olmadığı tamamen değişmesi gerektiğini söylüyorlar bu ne kadar doğru ? Yani sıfır performansını verecek mi bu işlemden sonra ?

    2- Orhan dizel'e gitmeyi düşünüyorum şaşmazda ,daha önce giden yaptıran var mı buraya ? ben bir ara uğrayıp durumu anlattım sırf siemens enjektörler için makinemiz var abi hiç problem olmaz dedi ama bilemiyorum işte ..

    3- Hadi revizyon işlemini yaptırdık bu araba daha 60.000 km de enjektör sorunu veriyorsa , revizyondan sonra atıyorum 120 binlerde yine enjektör revizyonu mu yaptıracağım ? yani bu yaptırdığım işlem ne kadar gider her 60.000 de enjektörlerimi söktürecem ?!?

    Tecrübeli arkadaşlardan sorumlarıma yanıt ve öneri bekliyorum .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi veracocha -- 7 Temmuz 2017; 9:54:14 >







  • VW 1.6 TDİ /Euro-5 motorlu araçlar CAYC kodlu) (Golf Mk6'larda kullanılan, Jetta ve Passat) enjektörleri Siemens değildir. Continental VDO piezo tipte enjektörlerdir. Siemens marka enjektörler 6 kasa passatlarda (2.0 TDI) kullanılandır zaten onun için servis bülteni çıkmıştı değişim için.

    Kendi aracımda 2012 Golf mk6. Şakırdama ve soğuk hava ilk çalıştrmada rölanti devirinde dalgalanma sorunları oluyordu. Yabancı forumlarda da benzer şikayetler var ancak sorun enjektörlerin dayanıksızlığı değil motor yazılımından olduğu ortaya çıktı.

    Bu problemi olan arkadaşlar servise son motor kontrol (ECU) yazılımını araçlarına yükletsinler. Sonrasında çok daha sessiz ve şakırdamayan ve yakıt tüketimleri normale dönen bir motorunuz olacak.

    Enjektörleri oynamadan bunu bir deneyin derim.
    Sırf tdi motorun bu enjektör arızasından bıktığından dolayı arabayı sattım, bi enjektör 2000lira olurmu arkadaş.



    Bu siemens enjektörler sıkıntılıymış tamiri yokmuş, yapması için görürdüğüm usta bile iyi niyet garantisine sokamazmısın dedi. Sorun tamamen yakıttan kaynaklıymış, ülkede temiz yakıt yokmuş, öyle dediler.



    Golfü bi alırken bide satarken mutluydum...
  • Enjektörlerin kabahatı yok ki, bozulmasının iki sebebi var bunlar da sizin yüzünüzden olacak cinsten;

    1. Aldığınız benzinciden pis mazot alıyorsunuz

    2. Aracı düşük devir kullanmadan olur.



    Şimdi soruyorum size enjektörler ne yapsın. Şirketim de araçların hepsi dizel ve aynı yerden mazot alınır 350.000 km de binek araçlarım var daha turbo dahil anahtar değmemiştir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sırf tdi motorun bu enjektör arızasından bıktığından dolayı arabayı sattım, bi enjektör 2000lira olurmu arkadaş.



    Bu siemens enjektörler sıkıntılıymış tamiri yokmuş, yapması için görürdüğüm usta bile iyi niyet garantisine sokamazmısın dedi. Sorun tamamen yakıttan kaynaklıymış, ülkede temiz yakıt yokmuş, öyle dediler.



    Golfü bi alırken bide satarken mutluydum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC

    Enjektörlerin kabahatı yok ki, bozulmasının iki sebebi var bunlar da sizin yüzünüzden olacak cinsten;

    1. Aldığınız benzinciden pis mazot alıyorsunuz

    2. Aracı düşük devir kullanmadan olur.



    Şimdi soruyorum size enjektörler ne yapsın. Şirketim de araçların hepsi dizel ve aynı yerden mazot alınır 350.000 km de binek araçlarım var daha turbo dahil anahtar değmemiştir...

    1- Pis mazot almadım
    2- Aracı hep uzun yolda ve devirli kullandım

    Bilip bilmeden yorum yazmayın , üstelik Vw 1.6 tdi motorlarda bulunan siemens enjektörler kronik sorunlu 50-60k da bu problem baş gösteriyor sadece Türkiye de değil yabancı forumlarda da bu motorlarda kullanılan enjektörlerin kornik sorunlu olduğu biliniyor ve konuşuluyor .




  • Bende siemenslerin tamiri yok diye biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: veracocha


    quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC

    Enjektörlerin kabahatı yok ki, bozulmasının iki sebebi var bunlar da sizin yüzünüzden olacak cinsten;

    1. Aldığınız benzinciden pis mazot alıyorsunuz

    2. Aracı düşük devir kullanmadan olur.



    Şimdi soruyorum size enjektörler ne yapsın. Şirketim de araçların hepsi dizel ve aynı yerden mazot alınır 350.000 km de binek araçlarım var daha turbo dahil anahtar değmemiştir...

    1- Pis mazot almadım
    2- Aracı hep uzun yolda ve devirli kullandım

    Bilip bilmeden yorum yazmayın , üstelik Vw 1.6 tdi motorlarda bulunan siemens enjektörler kronik sorunlu 50-60k da bu problem baş gösteriyor sadece Türkiye de değil yabancı forumlarda da bu motorlarda kullanılan enjektörlerin kornik sorunlu olduğu biliniyor ve konuşuluyor .



    Gereksiz, gereksiz konuşma asıl sen bilip bilmeden konuşuyorsun ben sana enjektörlerin bozulma sebebini yazıyorum, senin bana yazdığına bak ayrıca enjektörlerin bozulma sebeblerini yazmıştım aynılarını burda ki web sitesin de yazıyor
    nasilkolay.com
    Enjektor Arizasi Neden Olur için bir şey bulunamadı
    http://nasilkolay.com/enjektor-arizasi-neden-olur




    2003 den beri 30'dan fazla dizel araca sahip oldum yanlış adama çarptın asıl sen bilip bilmeden konuşma vw kullanmanın cezasını çekiyorsun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • EmreGLC kullanıcısına yanıt
    Merak ettim 350000 giden hangi araç direkt onlara öncelik verelim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • EmreGLC kullanıcısına yanıt
    Düşük devirden kasıt ney ben 2000 civarı kullanıyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • VW 1.6 TDİ /Euro-5 motorlu araçlar CAYC kodlu) (Golf Mk6'larda kullanılan, Jetta ve Passat) enjektörleri Siemens değildir. Continental VDO piezo tipte enjektörlerdir. Siemens marka enjektörler 6 kasa passatlarda (2.0 TDI) kullanılandır zaten onun için servis bülteni çıkmıştı değişim için.

    Kendi aracımda 2012 Golf mk6. Şakırdama ve soğuk hava ilk çalıştrmada rölanti devirinde dalgalanma sorunları oluyordu. Yabancı forumlarda da benzer şikayetler var ancak sorun enjektörlerin dayanıksızlığı değil motor yazılımından olduğu ortaya çıktı.

    Bu problemi olan arkadaşlar servise son motor kontrol (ECU) yazılımını araçlarına yükletsinler. Sonrasında çok daha sessiz ve şakırdamayan ve yakıt tüketimleri normale dönen bir motorunuz olacak.

    Enjektörleri oynamadan bunu bir deneyin derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi worldwar -- 7 Temmuz 2017; 12:28:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: worldwar

    VW 1.6 TDİ /Euro-5 motorlu araçlar CAYC kodlu) (Golf Mk6'larda kullanılan, Jetta ve Passat) enjektörleri Siemens değildir. Continental VDO piezo tipte enjektörlerdir. Siemens marka enjektörler 6 kasa passatlarda (2.0 TDI) kullanılandır zaten onun için servis bülteni çıkmıştı değişim için.

    Kendi aracımda 2012 Golf mk6. Şakırdama ve soğuk hava ilk çalıştrmada rölanti devirinde dalgalanma sorunları oluyordu. Yabancı forumlarda da benzer şikayetler var ancak sorun enjektörlerin dayanıksızlığı değil motor yazılımından olduğu ortaya çıktı.

    Bu problemi olan arkadaşlar servise son motor kontrol (ECU) yazılımını araçlarına yükletsinler. Sonrasında çok daha sessiz ve şakırdamayan ve yakıt tüketimleri normale dönen bir motorunuz olacak.

    Enjektörleri oynamadan bunu bir deneyin derim.

    Hocam bu dediğinizi dikkate alacağım , ancak benim aracın enjektörlerinin seri numarasına baktığımda 03L130277B Siemens VDO olduğu görülüyor , bir de sizin dediğiniz gibi Continental VDO yapımı olanlarıda mı var ? gerçi benimkinin üstünde de siemens filan yazmıyor ama netteki aramalarımda 03l130277b bu seri no'suna sahip enjektörlerin çoğunun Siemens VDO olduğunu gördüm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: worldwar

    VW 1.6 TDİ /Euro-5 motorlu araçlar CAYC kodlu) (Golf Mk6'larda kullanılan, Jetta ve Passat) enjektörleri Siemens değildir. Continental VDO piezo tipte enjektörlerdir. Siemens marka enjektörler 6 kasa passatlarda (2.0 TDI) kullanılandır zaten onun için servis bülteni çıkmıştı değişim için.

    Kendi aracımda 2012 Golf mk6. Şakırdama ve soğuk hava ilk çalıştrmada rölanti devirinde dalgalanma sorunları oluyordu. Yabancı forumlarda da benzer şikayetler var ancak sorun enjektörlerin dayanıksızlığı değil motor yazılımından olduğu ortaya çıktı.

    Bu problemi olan arkadaşlar servise son motor kontrol (ECU) yazılımını araçlarına yükletsinler. Sonrasında çok daha sessiz ve şakırdamayan ve yakıt tüketimleri normale dönen bir motorunuz olacak.

    Enjektörleri oynamadan bunu bir deneyin derim.

    Hocam benim aracımda golf mk6 1.6 tdi. Benim motor kodum CAYB. Sizin sanırım CAYC. Farkı nedir?

    Benden önceki sahibi aracın özel serviste bakımını yaptırdığı (100bin km) faturayı sonradan vermişti. Faturada bakımın haricinde enjektör onarım 381tl lik bir ibare olduğunu gördüm. Şu anda araçta problem olmadığından üzerine düşmedim. Yakıt tüketiminde ve performansta hiç bir sıkıntı yok, hatta çok memnunum.

    Bahsettiğiniz yazılımın sürümünü nasıl öğrenebilirim? Aracımda olup olmadığını nasıl anlarım?
    Araç mart 2015 te doğuş servisinde 90 bin km bakıma girmiş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shakircan


    quote:

    Orijinalden alıntı: worldwar

    VW 1.6 TDİ /Euro-5 motorlu araçlar CAYC kodlu) (Golf Mk6'larda kullanılan, Jetta ve Passat) enjektörleri Siemens değildir. Continental VDO piezo tipte enjektörlerdir. Siemens marka enjektörler 6 kasa passatlarda (2.0 TDI) kullanılandır zaten onun için servis bülteni çıkmıştı değişim için.

    Kendi aracımda 2012 Golf mk6. Şakırdama ve soğuk hava ilk çalıştrmada rölanti devirinde dalgalanma sorunları oluyordu. Yabancı forumlarda da benzer şikayetler var ancak sorun enjektörlerin dayanıksızlığı değil motor yazılımından olduğu ortaya çıktı.

    Bu problemi olan arkadaşlar servise son motor kontrol (ECU) yazılımını araçlarına yükletsinler. Sonrasında çok daha sessiz ve şakırdamayan ve yakıt tüketimleri normale dönen bir motorunuz olacak.

    Enjektörleri oynamadan bunu bir deneyin derim.

    Hocam benim aracımda golf mk6 1.6 tdi. Benim motor kodum CAYB. Sizin sanırım CAYC. Farkı nedir?

    Benden önceki sahibi aracın özel serviste bakımını yaptırdığı (100bin km) faturayı sonradan vermişti. Faturada bakımın haricinde enjektör onarım 381tl lik bir ibare olduğunu gördüm. Şu anda araçta problem olmadığından üzerine düşmedim. Yakıt tüketiminde ve performansta hiç bir sıkıntı yok, hatta çok memnunum.

    Bahsettiğiniz yazılımın sürümünü nasıl öğrenebilirim? Aracımda olup olmadığını nasıl anlarım?
    Araç mart 2015 te doğuş servisinde 90 bin km bakıma girmiş.

    Yakıt tüketiminiz nedir şehir içi ve şehir dışı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: veracocha


    quote:

    Orijinalden alıntı: worldwar

    VW 1.6 TDİ /Euro-5 motorlu araçlar CAYC kodlu) (Golf Mk6'larda kullanılan, Jetta ve Passat) enjektörleri Siemens değildir. Continental VDO piezo tipte enjektörlerdir. Siemens marka enjektörler 6 kasa passatlarda (2.0 TDI) kullanılandır zaten onun için servis bülteni çıkmıştı değişim için.

    Kendi aracımda 2012 Golf mk6. Şakırdama ve soğuk hava ilk çalıştrmada rölanti devirinde dalgalanma sorunları oluyordu. Yabancı forumlarda da benzer şikayetler var ancak sorun enjektörlerin dayanıksızlığı değil motor yazılımından olduğu ortaya çıktı.

    Bu problemi olan arkadaşlar servise son motor kontrol (ECU) yazılımını araçlarına yükletsinler. Sonrasında çok daha sessiz ve şakırdamayan ve yakıt tüketimleri normale dönen bir motorunuz olacak.

    Enjektörleri oynamadan bunu bir deneyin derim.

    Hocam bu dediğinizi dikkate alacağım , ancak benim aracın enjektörlerinin seri numarasına baktığımda 03L130277B Siemens VDO olduğu görülüyor , bir de sizin dediğiniz gibi Continental VDO yapımı olanlarıda mı var ? gerçi benimkinin üstünde de siemens filan yazmıyor ama netteki aramalarımda 03l130277b bu seri no'suna sahip enjektörlerin çoğunun Siemens VDO olduğunu gördüm

    Benim bildiğim & hatırladığım kadarıyla Siemens VDO, Continental tarafından satın alındı. Dolayısıyla çoğu zaman internette bu enjektörler Siemens/contiental vdo marka adıyla görürsünüz.

    Darkside Developments
    New Siemens / VDO Common Rail CR Injector for 1.6 TDI Engines - 03L 130 277 S / B
    http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/new-siemens-vdo-common-rail-cr-injector-for-1-6-tdi-engines-03l-130-277-s-b.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shakircan


    quote:

    Orijinalden alıntı: worldwar

    VW 1.6 TDİ /Euro-5 motorlu araçlar CAYC kodlu) (Golf Mk6'larda kullanılan, Jetta ve Passat) enjektörleri Siemens değildir. Continental VDO piezo tipte enjektörlerdir. Siemens marka enjektörler 6 kasa passatlarda (2.0 TDI) kullanılandır zaten onun için servis bülteni çıkmıştı değişim için.

    Kendi aracımda 2012 Golf mk6. Şakırdama ve soğuk hava ilk çalıştrmada rölanti devirinde dalgalanma sorunları oluyordu. Yabancı forumlarda da benzer şikayetler var ancak sorun enjektörlerin dayanıksızlığı değil motor yazılımından olduğu ortaya çıktı.

    Bu problemi olan arkadaşlar servise son motor kontrol (ECU) yazılımını araçlarına yükletsinler. Sonrasında çok daha sessiz ve şakırdamayan ve yakıt tüketimleri normale dönen bir motorunuz olacak.

    Enjektörleri oynamadan bunu bir deneyin derim.

    Hocam benim aracımda golf mk6 1.6 tdi. Benim motor kodum CAYB. Sizin sanırım CAYC. Farkı nedir?

    Benden önceki sahibi aracın özel serviste bakımını yaptırdığı (100bin km) faturayı sonradan vermişti. Faturada bakımın haricinde enjektör onarım 381tl lik bir ibare olduğunu gördüm. Şu anda araçta problem olmadığından üzerine düşmedim. Yakıt tüketiminde ve performansta hiç bir sıkıntı yok, hatta çok memnunum.

    Bahsettiğiniz yazılımın sürümünü nasıl öğrenebilirim? Aracımda olup olmadığını nasıl anlarım?
    Araç mart 2015 te doğuş servisinde 90 bin km bakıma girmiş.

    CAYB 1.6 TDI'ların 90 hp versiyonlarına karşılık geliyor.

    Yazılım sürümünü ancak aracınız bilgisayara bağlandığında veya serviste öğrenebilirsiniz.

    Şu an bu motorlar için servis en son yazılımı (emisyon güncellemesi olan) yüklüyor.




  • veracocha kullanıcısına yanıt
    Kasarsam sehir disi 3.1 e kadar dusurdum. Normal kullanimda 110-120 km sabit hizlarda 4.3 4.5 sehir disi...

    Sehir ici 6-7. Agresif kullanirsam 9-10.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: worldwar


    quote:

    Orijinalden alıntı: shakircan


    quote:

    Orijinalden alıntı: worldwar

    VW 1.6 TDİ /Euro-5 motorlu araçlar CAYC kodlu) (Golf Mk6'larda kullanılan, Jetta ve Passat) enjektörleri Siemens değildir. Continental VDO piezo tipte enjektörlerdir. Siemens marka enjektörler 6 kasa passatlarda (2.0 TDI) kullanılandır zaten onun için servis bülteni çıkmıştı değişim için.

    Kendi aracımda 2012 Golf mk6. Şakırdama ve soğuk hava ilk çalıştrmada rölanti devirinde dalgalanma sorunları oluyordu. Yabancı forumlarda da benzer şikayetler var ancak sorun enjektörlerin dayanıksızlığı değil motor yazılımından olduğu ortaya çıktı.

    Bu problemi olan arkadaşlar servise son motor kontrol (ECU) yazılımını araçlarına yükletsinler. Sonrasında çok daha sessiz ve şakırdamayan ve yakıt tüketimleri normale dönen bir motorunuz olacak.

    Enjektörleri oynamadan bunu bir deneyin derim.

    Hocam benim aracımda golf mk6 1.6 tdi. Benim motor kodum CAYB. Sizin sanırım CAYC. Farkı nedir?

    Benden önceki sahibi aracın özel serviste bakımını yaptırdığı (100bin km) faturayı sonradan vermişti. Faturada bakımın haricinde enjektör onarım 381tl lik bir ibare olduğunu gördüm. Şu anda araçta problem olmadığından üzerine düşmedim. Yakıt tüketiminde ve performansta hiç bir sıkıntı yok, hatta çok memnunum.

    Bahsettiğiniz yazılımın sürümünü nasıl öğrenebilirim? Aracımda olup olmadığını nasıl anlarım?
    Araç mart 2015 te doğuş servisinde 90 bin km bakıma girmiş.

    CAYB 1.6 TDI'ların 90 hp versiyonlarına karşılık geliyor.

    Yazılım sürümünü ancak aracınız bilgisayara bağlandığında veya serviste öğrenebilirsiniz.

    Şu an bu motorlar için servis en son yazılımı (emisyon güncellemesi olan) yüklüyor.

    Hocam bu yazılım güncelletme işini sadece yetkili servislerdemi yaptırabilirim , Özel servislerde yazılımlar bulunmuyor mu ? Bunu şunun için soruyorum , bu emisyon güncellemesini yaptıran çoğu kullanıcı araçlarının performansının düştüğünü ve yakıt tüketiminin arttığını söylüyorlar bugün forumlarda o konu ahkkında çok şikayet okudum servis eski yazılımı geride yüklemiyormuş ? yani bu yazılım yükletme işini serviste yaptırırsam ben adamlara emisyon güncellemesi içermeyen son yazılımı yükleyin desemde %99 adamlar emisyonlu yazılımı yükleyeceklerdir onu da ben istemem , Emisyon güncellemesinden önceki son yazılımı güncelletmek isterim onuda servise derdimi anlatamam , dışarda yaptırabilirmiyim onun için soruyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: veracocha


    quote:

    Orijinalden alıntı: worldwar


    quote:

    Orijinalden alıntı: shakircan


    quote:

    Orijinalden alıntı: worldwar

    VW 1.6 TDİ /Euro-5 motorlu araçlar CAYC kodlu) (Golf Mk6'larda kullanılan, Jetta ve Passat) enjektörleri Siemens değildir. Continental VDO piezo tipte enjektörlerdir. Siemens marka enjektörler 6 kasa passatlarda (2.0 TDI) kullanılandır zaten onun için servis bülteni çıkmıştı değişim için.

    Kendi aracımda 2012 Golf mk6. Şakırdama ve soğuk hava ilk çalıştrmada rölanti devirinde dalgalanma sorunları oluyordu. Yabancı forumlarda da benzer şikayetler var ancak sorun enjektörlerin dayanıksızlığı değil motor yazılımından olduğu ortaya çıktı.

    Bu problemi olan arkadaşlar servise son motor kontrol (ECU) yazılımını araçlarına yükletsinler. Sonrasında çok daha sessiz ve şakırdamayan ve yakıt tüketimleri normale dönen bir motorunuz olacak.

    Enjektörleri oynamadan bunu bir deneyin derim.

    Hocam benim aracımda golf mk6 1.6 tdi. Benim motor kodum CAYB. Sizin sanırım CAYC. Farkı nedir?

    Benden önceki sahibi aracın özel serviste bakımını yaptırdığı (100bin km) faturayı sonradan vermişti. Faturada bakımın haricinde enjektör onarım 381tl lik bir ibare olduğunu gördüm. Şu anda araçta problem olmadığından üzerine düşmedim. Yakıt tüketiminde ve performansta hiç bir sıkıntı yok, hatta çok memnunum.

    Bahsettiğiniz yazılımın sürümünü nasıl öğrenebilirim? Aracımda olup olmadığını nasıl anlarım?
    Araç mart 2015 te doğuş servisinde 90 bin km bakıma girmiş.

    CAYB 1.6 TDI'ların 90 hp versiyonlarına karşılık geliyor.

    Yazılım sürümünü ancak aracınız bilgisayara bağlandığında veya serviste öğrenebilirsiniz.

    Şu an bu motorlar için servis en son yazılımı (emisyon güncellemesi olan) yüklüyor.

    Hocam bu yazılım güncelletme işini sadece yetkili servislerdemi yaptırabilirim , Özel servislerde yazılımlar bulunmuyor mu ? Bunu şunun için soruyorum , bu emisyon güncellemesini yaptıran çoğu kullanıcı araçlarının performansının düştüğünü ve yakıt tüketiminin arttığını söylüyorlar bugün forumlarda o konu ahkkında çok şikayet okudum servis eski yazılımı geride yüklemiyormuş ? yani bu yazılım yükletme işini serviste yaptırırsam ben adamlara emisyon güncellemesi içermeyen son yazılımı yükleyin desemde %99 adamlar emisyonlu yazılımı yükleyeceklerdir onu da ben istemem , Emisyon güncellemesinden önceki son yazılımı güncelletmek isterim onuda servise derdimi anlatamam , dışarda yaptırabilirmiyim onun için soruyorum

    Cekincelerinizi anladim. Disarida yaptirabilir misiniz acikcasi bilmiyorum. Ama dediginiz gibi servise giderseniz arac bilgisayara baglanir ve son yazilim yuklemesi otomatik olarak yapilir.

    Emisyon guncellemesi olan yazilim icin ben farkedilebilir bir performans farki gozlemedim ancak sizin karariniz tabii ki. Ozellikle alman forumlarinda (motortalk.de) performans dususu ile ilgili bir seyler bulup okunabilir..

    Kolay gelsin..




  • Ankara'da bu işi yaptırabileceğim nereyi önerirsiniz ?
  • Merhaba. Aynı sorun bende de var. Sorununuzu çözebildiniz mi? Çözdüyseniz nasıl çözdünüz yardımcı olursanız sevinirim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakınım Caddy için serviste 2800 tl verdi tek enjektör değişimine. Ağustos başı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gökhan G. -- 25 Eylül 2018; 18:36:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.