Şimdi Ara

10 bin bakım maliyeti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.265
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İyi akşamlar , Seat Leon 2020 model aracımın bakım tarihi geldi. Aracın garantisi 2 yıl idi artık garanti bittiği için özel serviste bakım yaptırmayı düşünüyorum.

    Özel serviste bakım ücretleri ne durumda fikri olan var mıdır ?


    Yetkili servis 4 bin tl civarı istiyor. Değer mi yetkili servise vermeye? 40 bin kmde araç.




  • Şahsi fikrim yetkili servise öpülmek pahasına olsa da vermek ama polo'ya 6600 fiyat aldım 30k bakım için. Leon iyiymiş o bakımdan.
    Özel servise verebilirsiniz tabi bana sadece benim için verdikleri fiyat fazla geldi. Avek mavek hepsini aradım hem de
  • Araba otomatikse iyi niyet için servise devam etmek iyi olur. İyi niyet konusunda VAG grubunun en cömerti Seat. Benim Leon'a 7 yaş, 112.000 km'de kavrama + volant için çok ciddi indirim almıştım. Piyasa fiyatının yarısına serviste değiştim. Servis sorumlusu "aynı şartlarda Golf olsa VW hiç destek vermezdi" demişti. Doğuş Oto Kartal


    Ben artık özel servise geçtim. Liqui Moly yağ, değişim öncesi Liqui Moly Engine Flush, tamamı MANN marka mazot, yağ, hava, polen fitresi işçilikle 2700 liraya geçen ay yaptırdım.

  • B.Avcı B kullanıcısına yanıt

    Hocam araç manuel ekstra bir şey yapılmayacağını düşünüp özel serviste filtreler değişip devam diye düşünmüştüm. Sizin yaptırdığınız fiyat iyi bence bu piyasada

  • özel servis ağları üzerinden linkte örnek bakım fiyatı görebilirsin.


    bakim.intercitydestek.com/urun/seat-leon-periyodik-bakim-paketi-15-000-km

  • Clapss kullanıcısına yanıt

    Kendinize şu soruyu sorun. "2. El araç alacak olsam, garantisi bittiği halde Yetkili servis de bakım yapılan araç mı alırım, yoksa dışarıda ne olduğu belli olmayan yerde bakım gören araç mı alırım? Bu sorunun cevabını kendinize verin, ondan sonra yetkili servise verdiğiniz fazla paranın değip değmeyeceğini anlarsınız.

  • DSG olmadığı için düşülebilir ama öncesinde Eurorepar ya da Bosch 'dan da fiyat almanızı öneririm. Eğer sanayi fiyatlarına yakınsa kurumsal firmada yaptırmak ileride muhatap bulma açısından çok önemli. KDV sebebiyle bir %20 kesin fazlası olacak ama faturalı işlem her zaman yasal süreç gerektiren durumlarda deliliniz olacak.


    Atıyorum sanayide vergiden kaçınarak indirimli diye çırağın eline verdiniz aracı , karter tapasını takamadı hop motor güm, ispatı da imkansıza yakın zor.


    Sanayide yetkili servisten çok daha güvenilir ustalar da var elbette ama bulmak zor onlarında zaten belirli müşteri kitlesi oluyor randevu sırası gelmek bilmiyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: tefennili

    Kendinize şu soruyu sorun. "2. El araç alacak olsam, garantisi bittiği halde Yetkili servis de bakım yapılan araç mı alırım, yoksa dışarıda ne olduğu belli olmayan yerde bakım gören araç mı alırım? Bu sorunun cevabını kendinize verin, ondan sonra yetkili servise verdiğiniz fazla paranın değip değmeyeceğini anlarsınız.

    İlla yetkili serviste yapılacak diye bir kural mı var ülkede ? Bildiğin yer olduktan sonra sadece filtreleri değiştirmek için niye fazladan para vermek isteyesin ki.Yarı yarıya fiyat farkı var. Ağır bakım olur anlarım ekstra işlem yapılacak olur anlarım veya ustan olmaz rasgele bir yere gitmek istemezsin onu da anlarım. Ama bildiğin yere yaptırdıktan sonra illa yetkili servis bakımlı olsun diye bir takıntım yok hocam benim.





  • khanstern kullanıcısına yanıt

    Haklısınız hocam kurumsallar ile sanayi arasında az fark varsa o problem değil tabi ki. Benim de kendi tanıdığım ustam var 2-2.5 arası hallederiz dedi. Eğer bosch gibi yerler yakın fiyat verirse orada yaptırabilirim daha garanti.

  • 4 binse iyi fiyat vermişler. Durumunuz müsaitse serviste yaptırın. Ben 2021 golfe 5600 verdim. Aynı ilde başka servis 6500 demişti.

    Orjiinal yağ bulup bulamayacağınız meçhul ve en az bin lira yağ tutar. Filtre ıvır zıvır da bin tutsa sanayide bile 2.5 dan aşağı olmaz.
  • khanstern kullanıcısına yanıt

    Ben tam olarak bahsettiğiniz gibi bir yer buldum. Filtreler orjinal MANN, yağ orjinal Liqui Moly, 30 yıllık aile işletmesi. Bakımı yapan usta bizzat işletme sahibi. Sadece yağ - filtre - akü değişimi yapıyorlar. Başka bir hizmet yok. Sabah gidip sıraya yazılıyorsunuz, minimum 2-3 saat sonra çağırıyorlar.


    İşlemler sırasında özellikle çağırıp araç sahibine göstere göstere yapıyorlar. Yağı filtreyi gözünün önünde orjinal paketinden çıkarıp koyuyor. Her arabada yağın tam olarak süzülmesi için ne yapması gerektiğini biliyor. Kimini yukardan pompayla çekiyor (karter tapası yalama yapabilir diye), kimini kanala alıp ön tekerleri de takoza çıkarıyor. İşlemler bitince de gözünün önünde tüm kontrolleri yapıp uğurluyor. Gördüğüm en temiz, en özenli işçilik ama dükkanı görseniz bisiklet bile emanet etmezsiniz :)


    Gebze civarında yaşayanlara tavsiye ederim. İsmini açık etmeyelim, DM atın paylaşırım :)





  • Clapss kullanıcısına yanıt
    Hocam 1.6 TDI Leon çok kaliteli yıllardır gittiğim özel serviste (sanayi piyasasının biraz üstünde yani) nisan ayında periyodiği 2000 tuttu iyi niyet garantisi için devam edilebilir gerekliliğini siz düşünün.
  • tcadongusu T kullanıcısına yanıt

    Hocam bayi 4 bin civarı diyordu öyleyse son karar yaptıracaktım fakat yeni liste çıkarttılar 6500 tl istiyorlar aradaki fark iyice büyüdü kendi ustama yaptırmayı düşünüyorum şuan

  • Aracı neden garantiden çıkarıyorsunuz ?

    Modeli yüksek ve km az bir piyasa aracı iken neden yani ?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.