Şimdi Ara

1999 model arabam sürekli masraf çıkarıyor. Her yeri degişti nerdeyse .Artık degiştirsemmi binsenmi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.342
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1999 model megane 1 1.6 rte tüplü aracım var. Son 1 senedir bayagı masraf yaptım. lastik akü triger frenler bujiler daha bir çok şeyi yeni degiştirdim. 3 sene öncede kaynım araçı hararetten dolayı motoru yaptırdı 5000 lira masraf yapmıştı. bunca değişikliğin ardından yine 1 hafta önce aracın contasını yakmışım direksiyon kutusu yag kaçırıyor radyatör su kaçırıyordu onu değiştirdim 1 haftada 1 milyarı geçti masrafı.

    Araca okadar çok masraf yaptımki masrafa degsin zararım olmasın diye 3 yıl daha bineyim diyorum. bazen de düşünüyorum biraz üstüne 10bin koyup 2004-2005 arası corolla civic megane focus modellerinden bir araç alayım diyorum ama yine lastikli aküydü frendi vs masraflar yine normal olarak çıkacak

    Bugünler de de 2012 model clio yada logan alsam 10 bin 15 km olan fiyat 21 - 22 civarı uzun yıllar binsem diye düşünüyorum.

    Aslında benim için aracın performansı gösterişi konforu hız yapması felan hiç önemli degil yılda taş çatlasa şehir içi 7000 km yaparım şehir dışıda çok enderdir. arananın vergisi yakıtı düşük olsun parçası ucuzbol olsun vs gibi düşünürum.

    Asıl meseleye geleyim bunca masraftan sonra meganımı yine kullanmaya devam edeyim masraf çıkarmaz ihtimaline dayanarak zararımı 3 yıl kullanımla amortimi edeyim

    yoksa 2012 model bir clio albea palio logan türü bir arç alıp 6-7 yıl bineyimmi







  • şu an satışa çıkarıp, masraflarınızı karşılayabilecek bir fiyata satabiliyorsanız satın bence. en azından deneyin. 500-1000 lira gibi zararlara uğramanız muhtemel tabi.
  • hocam masraf etmişsen eger ;
    aracını hak ettigi fiyata sat (ki bu zor ihtimal) , yada aracını bir dahaki genel masraf yapacagın zamana kadar beklet (baskı balata,fren diskleri,motorun yağ yakması vs.)ozaman piyasa fiyatından ver gitsin.
  • Ben olsam satmam,alacağın araç düşük km ve bakımlı değilse, büyük riske girersin.Kendi aracıma 1000 tl ye kadar masraf yaptım,satmayı ve üzerine 4-5 bin ekleyip, model yükseltmeyi düşünüyordum.

    Piyasayı yoklayınca satmaktan vazgeçtim.Satanların %20 si ancak model yükseltme amacıyla satıyor.Geri kalanlar masraflı,motoru sorunlu olduğundan veya yakıt tüketiminden şikayetçi olduğundan elden çıkarmaya çalışıyor.Şu an tıkır tıkır hiçbir sorunum kalmadı,milletin yaptığı masrafları ve başına gelen sorunları okuyunca 1000 tl kulada küpe kalıyor Bir arkadaşımda 8500 tl ye aldığı değişensiz,boyasız 99 twingo ya lpg,benzin pompası,motoru,baskı balataydı.... derken 12.000 tl ye yakın masraf yapmış.Anlattığına göre aracı bayan kullanmış ve bayağı hor kullanılmış,bakımsız kalmış.




  • Tercihlerinizi bakarsak nerdeyse hiçbirşey sizin için önemli değil.

    Bu durumda 2011 yada 2012 model B segmenti bir araç tercih edin uzun süre masrafsız binersiniz.

    2004-2005 model alacağınız bir C segmenti mutlaka masraf yaparsınız.

    Araçlar nerdeyse 10 yaşında olacak değişmesi gerekn parçaların zamanı geldi.

    Büyük olasılıkla o da size denk gelir.
  • Millet keyfini sürmüş size emziyeti kalmış anlaşılan

    Bence eski araçları almamak lazım , bütçeye zarar ne olacağını belli olmuyor

    Araba yerine taksi binseniz daha kazançlı çıkarmışsınız
  • başlıktan megane dır bu dedim çıktı.

    bende de 98 megane vardı.

    masrafı bitmez.

    hemen sat japona koreye geç.

    marka çok fark etmez, fransız dan uzak dur.

    kolay gelsin.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Accord'un kasa ne zaman değişti?
    14 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • iyide 2004-2005 model 100 binde fazla bir japon arabası hiç mi sanayiye düşmeyecek depriyaj, firen, triger değişmeyecek her parçanın bir ömrü var dolunca degişecek. Bu ihtimale göre niye aynı masrafları tekrar kez yapayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayay

    iyide 2004-2005 model 100 binde fazla bir japon arabası hiç mi sanayiye düşmeyecek depriyaj, firen, triger değişmeyecek her parçanın bir ömrü var dolunca degişecek. Bu ihtimale göre niye aynı masrafları tekrar kez yapayım.

    Yani,bin gitsin.İleride gene başını ağrıtırsa hiç yoktan elektriğini,mekaniği bildiğin,tanıdığın bir araç oldu.Şahsen bende sanayide uğraşa uğraşa,para bayıla bayıla artık nerede arıza çıkarsa direkt tanıyı koyabiliyorum

    Bende C sınıfı,işçilik ve kalite olarak renault un en kaliteli araçlarından biri diye megane 1.4 authentique alacaktım da,nasip olmadı.Sizin konuyu okuyunca iyi ki olmamış,dedim 98 Clio ya o kadar masraf ettikten sonra alacağım, 2000-2001 megane da masraf edeceğim aşikar. + Megane 1.4 ler için baskı balatası çabuk gidiyor...diye bayağı yorumlar okudum.




  • Hocam araci sifirlamissinz resmen. Cok zahmet verip ugrasmssiniz + paraniz gitmis. Bumca masraf yapmaniz ileride masrafla karsilasmayacaginiz anlamina da gelmez. Araca iyi bir musteri bulabilirseniz satarsiniz ayri konu. Ama su durumda ben aracinizi kullanmanizi oneririm. Hic olmadi herseyini yaptim pasa pasa biniyorum dersiniz. Tum aksami hakkinda bilginiz oldu sonucta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O değilde foruma bakıyorum ne kadar çok sorunlu araba varmış.Ben 4 sene Doğan Slx,5 sene Focus I,şu son 7 senedirde C-Max kullanıyorum sadece 2 kere sanayiye gittim toplam bu 3 araç için bi keresinde egzos delindi focusda birde c-max ın turbo borusu patlamış.
    Ha birde C max ın elektronik frenin sıvısı asitlenmiş onun için gitmiştim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yaptığın masrafları göze alırsak kullanmak mantıklı

    ayrıca şu fransızdan uzak lafına hastayım..
  • ah ahh insanlara neden fransız arabalarından kaçması gerektiğini anlatamıyoruz.yazıktır günahtır ya. Biz 0 km aldığımız pejo bakımlarını tam yaptığımız nazik kullandığımız halde daha ilk yaşlarında milyarlık masraflar çıkardı. Neyseki uyandık işe. Keramet Japonda dedik. Toyotaya binmeye başladık sanayinin yolunu unuttuk.
    şimdi kulağına küpe olmalı bu.dacia clio falan unutacaksın. Temiz bi 2004 2005 corolla seni hayatta üzmez.Hatta 94-2002 arası corollalar da aynı şekilde
  • sen bunca masraftan sonra satacaksın alan kişi biraz daha masrafla sorunsuz bir arabaya kavuşacak dikkatli hesa etmelisin kapsamlı bir bakıma sok muhtemel masrafları çıkart kurtarmıyorsa değişttir gitsin
  • Başka öneri yokmu
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.