volkswagen ı değil peugeot yu anlatayım demiş arkadaş
quote:
Orjinalden alıntı: emres159
sen kimsinkide bana volkswageni anlatacaksın ???
düzeltiyorum
yok caddy binmeden sıkıomuşum yok cart yok curt sen partneri ne kadar biliosun ki bnim volkswagen bilgime laf ediosun ?
Partner'i bilmiyorum;ama Caddy'nin baskı balatası,turbosu sorunlu demek haksızlıktır.
Dizel araç kullanmayı tam olarak bilmeyen birsürü dizel kullanıcısı var.Adam marşa basıyor,hemen hareket ediyor.Park ediyor,hemen kapatıyor kontağı,vs.
Balata biraz hassas olabilir;adam sürekli yarım debriyaj yapıyorsa balatanın ömrü kısalır tabi ki.
Partner
Xapox sen anlayışlı bir kardeşimize benziyorsun Olay fanatiklikten ayrı birşey, eleştiri yaparken insaflı olmak lazım, genelleme yaptımı her ne kim olursa aynı tepkiyi verir. Ben de bu aracı seçerken torkuna hasta oldum. Tork yüksek, kavrama noktası da yüksek, eee doğal olarakta vites değişimlerinde buna dikkat etmezsen yanık balata riskide yüksek
quote:
Orjinalden alıntı: XaPoX
Bu forumun huyuna hayranım kimse volkswagen a yada bu firmanın herhangi bir arabasına tek bir kelime söyletmiyor.... imzanızı da şimdi gördüm.. farklı birşey yazmanızı beklemek aptallık olur zaten
quote:
Orjinalden alıntı: aygun75
Xapox sen anlayışlı bir kardeşimize benziyorsun Olay fanatiklikten ayrı birşey, eleştiri yaparken insaflı olmak lazım, genelleme yaptımı her ne kim olursa aynı tepkiyi verir. Ben de bu aracı seçerken torkuna hasta oldum. Tork yüksek, kavrama noktası da yüksek, eee doğal olarakta vites değişimlerinde buna dikkat etmezsen yanık balata riskide yüksek
adaşmışız abi 75 lisinn heralde yaşça büyüksün benden. caddy e genel anlamda lafı yok zaten kimsenin genellemek yanlış olur tabiki haklısın ama vw sahipleri araçlarına toz kondurmuorlar kabul edin.
baskı balatada yaşanan sorun malasef fabrikasyon bir tercih. hata denmemesi daha doğru cünkü bunun böyle olacağı daha üretim aşamasında belliydi. şimdi adını tam anımsayamadığım bir malzeme bu kavramdan çıkarıldı çünkü çevreye insan sağlığına çok zararlı bir maddeydi. bunun üzerine kavrama biraz ısındığı zaman rijitliğini kaybediyordu bu nedenle kavrama sıkıntısı yaşıyordu caddy ciler. aracı kenara alıp bir kaç dakika bekledikten sonra eski haline dönüyordu ve aynen devam. ancak bence bu büyük bir kronik arızadır. Turbo konusuna gelince uzun süre (100bin km üzeri) arıza yaşamayanlar var ama daha kısa süredede arıza ile karşılaşanlar var. kulanım tarzına göre değişir ancak bu konudada caddy biraz geride. caddy için normal koşullar altında 60binlik bir turbo var sanırım. chip tuning yapmaya karar verdiğimde araştırırken rast gelmiştim. şu an bizim araç 57bin oldu daha tıkı yok. inşallahta olmaz.
partner tepee güzel araba. citröende öyle. zaten artık bu araçlar 1.6lık 110PS-92PS 240NM lik motorları ile ön planda. hem vergi yönünden hem yakıt yönünden daha iyiler + yakıt sarfiyatlarıda makul sınırlar içinde. iç tasarımda 20 sene sonra bile caddy i yakalayacaklarını sanmam.
Vw firmasının caddy serisinde bu segmentte kanıtladığı tutarlılığı ve devamlılığı var ve bunun sayesinde hala sıfırda ve ikinci elde yüksek fiyata gidiyor. ama sıfırları aldığı parayı hakediyor mu derseniz cevabı çok zor. 750YTL lik iç döşeme ve 300YTL lik tampon boyası yok diye bu araç yabana atılmaz. ha ama 38bin istenilen araçta bunların olmamasının nedeni ne? bu sürer gider seversen alırsın modifiye edersin krallar gibi olur yada seversen zaten fabrika çıkıştan herşeyi hazır bir araca binersin.
kimse kimsenin kalbini kırmasın, vw caddy için bile malzeme kalitesi sıfır diyenler var. görülüyorki herkes sadece kendi fikrini söylüyor adac testlerini takan yok. bu nedenle kişisel yorumlara karşılık vermeye gerek yok. !
selametle
quote:
Orjinalden alıntı: emres159
düzeltiyorum
yok caddy binmeden sıkıomuşum yok cart yok curt sen partneri ne kadar biliosun ki bnim volkswagen bilgime laf ediosun ?
kendi arabamı bilmiycek değilim ayrıca ben genelleme yaptım sen volkswageni biliyo olabilirsin ama çoğu yazan sırf kulaktan dolma ve vw olduğundan övüyo caddyde övecek bişe bulamyıyorum ben
Temiz kullanılmış caddy bulursan kaçırma derim. pişman olmassın
Arkadaşlar burda herkes uslubuna çok dikkat etsin lütfen burası bir paylaşım platformudur.bilgi alışverişi fikir görüş tecrübe badında.bir atışma kapışma birbirimizi incitme,aşagılama dayılanma ve küçük görme alanı değildir.birşeyler yazmak isterken,satın almış olduğunuz markanın sahibi gibi bakmayın hepimiz birer tüketici ve piyasadaki hiç bir mal kusursuz ve sorunsuz değil.bunu unutmayalım içimizdeki hiddet içimizde kalsın yazılarımıza aksetmesin ki burdan fikir edinmek isteyen arkadaşlar sağlıklı neticeler çıkarsın.aksi halde yöneticiler bu tip mesajlara sıcak bakmadığı gibi konuyuda kapatıyor.herkes bildiğini güzelce arkadaşça paylaşsın,eleştrildiğimizde celallenmeyelim,anlayalım ve dinleyelim erdemlik budur(sen kimsin ki ile başlayan cümlelerle asla değil)saygılarımla.
quote:
Orjinalden alıntı: emres159
sen kimsinkide bana volkswageni anlatacaksın ???
Ticari almak istediğim ilk dakikalarda o testleri seyrettim.orada caddy nin performansı harikaydı.yiğidi öldürüp hakkını yemeyelim.gel görki ben sıfır almak istedim,fiyatı çok pahalı idi.incelemeniz güzel olmuş ayrıca elinize sağlık.
quote:
Orjinalden alıntı: caddydsg
baskı balatada yaşanan sorun malasef fabrikasyon bir tercih. hata denmemesi daha doğru cünkü bunun böyle olacağı daha üretim aşamasında belliydi. şimdi adını tam anımsayamadığım bir malzeme bu kavramdan çıkarıldı çünkü çevreye insan sağlığına çok zararlı bir maddeydi. bunun üzerine kavrama biraz ısındığı zaman rijitliğini kaybediyordu bu nedenle kavrama sıkıntısı yaşıyordu caddy ciler. aracı kenara alıp bir kaç dakika bekledikten sonra eski haline dönüyordu ve aynen devam. ancak bence bu büyük bir kronik arızadır. Turbo konusuna gelince uzun süre (100bin km üzeri) arıza yaşamayanlar var ama daha kısa süredede arıza ile karşılaşanlar var. kulanım tarzına göre değişir ancak bu konudada caddy biraz geride. caddy için normal koşullar altında 60binlik bir turbo var sanırım. chip tuning yapmaya karar verdiğimde araştırırken rast gelmiştim. şu an bizim araç 57bin oldu daha tıkı yok. inşallahta olmaz.
partner tepee güzel araba. citröende öyle. zaten artık bu araçlar 1.6lık 110PS-92PS 240NM lik motorları ile ön planda. hem vergi yönünden hem yakıt yönünden daha iyiler + yakıt sarfiyatlarıda makul sınırlar içinde. iç tasarımda 20 sene sonra bile caddy i yakalayacaklarını sanmam.
Vw firmasının caddy serisinde bu segmentte kanıtladığı tutarlılığı ve devamlılığı var ve bunun sayesinde hala sıfırda ve ikinci elde yüksek fiyata gidiyor. ama sıfırları aldığı parayı hakediyor mu derseniz cevabı çok zor. 750YTL lik iç döşeme ve 300YTL lik tampon boyası yok diye bu araç yabana atılmaz. ha ama 38bin istenilen araçta bunların olmamasının nedeni ne? bu sürer gider seversen alırsın modifiye edersin krallar gibi olur yada seversen zaten fabrika çıkıştan herşeyi hazır bir araca binersin.
kimse kimsenin kalbini kırmasın, vw caddy için bile malzeme kalitesi sıfır diyenler var. görülüyorki herkes sadece kendi fikrini söylüyor adac testlerini takan yok. bu nedenle kişisel yorumlara karşılık vermeye gerek yok. !
selametle
quote:
Orjinalden alıntı: sego-85
quote:
Orjinalden alıntı: emres159
düzeltiyorum
yok caddy binmeden sıkıomuşum yok cart yok curt sen partneri ne kadar biliosun ki bnim volkswagen bilgime laf ediosun ?
kendi arabamı bilmiycek değilim ayrıca ben genelleme yaptım sen volkswageni biliyo olabilirsin ama çoğu yazan sırf kulaktan dolma ve vw olduğundan övüyo caddyde övecek bişe bulamyıyorum ben
200bine gelmiş bir araç caddy ve diğerlerini alın tüv testine veya şöle dışardan bir bakın diğerleri 200bin gibi dururuyor caddy sadece 50bin gibi yıpranması var.fiat araçlar 150binde farlarından bütün yürür aksamı nakaft oldu tuvden gecerken cok masraf uzun vaded e caddy vw kalıtelşi yapıyor ,ford da reno fransız hepsp dökülüyor galerileri dolaşın 10 200 bindeki araçların hepspne bakın bir vw bakın farkı anlarsınız zten 200 bindeki caddy leri km düşüğrüp satıyorlar çünkü inandırıcı oluyor fakat diğerleri lkm düşürselerde cok belli etiğinden kimse ellemiyor bile bir galerici yakını olarak kesinlikle CADDY bir no,sri hızda derseniz taxi alın basın gaza
kullanım rahatlık olarak kesinlikle caddy.. arkadaşımın vardı kızım diye severdi...cok güzel araçtır.
Ben dün akşam misafirlikte idim.. Arkadaşımın evini bilmediğim için onu sabit bir yerde bekledim. Babası yaya geldi ve beni aldı. Giderken anahtarı kendisine uzattım ve " Biraz kısa olacak sizin otomatik mercedes c180 le mukayese edilmez ama isterseniz bir de caddy tecrübeniz olsun" dedim. ver bakalım ben farklı araçları kullanmakta zevk alırım dedi.. İlk kullanımda pedalları ve direksiyonun gerçekten yumuşak olduğunu özellikle direksiyonun yumuşaklığını ve sürüş pozisyonunu çok beğendiğini söyledi. Sonra asfalt'a çıktık ve şöyle dedi.. "Aboooov bu gerçekten iyi digiyor" dedi. Eve gidene kadar bir kaç vites hatası yaptı ama otomatik c180 kullanan birine göre bunlar önemsiz sayılır. Evin altına park ettiğimizde park sesörü yok ama aynalar güzel gösteriyor park etmede sorun yaşamadım dedi.. Sonra anahtarı uzattı bana dedi ki.. "Hep bu sınıfta caddy lider derlerdi ilk defa Caddy kullandım ve gerçekten çok beğendim Vw güzel iş çıkarmış" Bunlar arkadaşımın babasının dün akşamki sözleri kendisinde 2 yıldır Mercedes c180 var ve caddy'yi beğendiğini söyledi.
ben partner Tepee ya da özelikle Yeni Citroen Berlingo'yu beğeniyorum gerçekten içirisinde binek lüks bir araba konforu var yalnız bu arabaya yakıştırdıkları o torpidoyu edene hiç beğenmedim. Mühendisler daha güzel bir torpido tasarlayablirlerdi. En azından Ford'un trantsit minibusundeki torpido bile Yeni partner'in torpidosundan daha güzel bence..
sayın müMKÜNsüz bizde caddy ye kötü demiyoruz üstadım hatta çok kaliteli bir araç ama ülkemiz şartlarına göre her bir şeyi en pahalı başta fiyatı olmak üzere,parçaları,servisi ihtiyaç olmaktan çok aşırı bir lüks olup çıkıyor takdir edersinizki,bende caddy yi test ettim gayet güzeldi.ama fiyatı dudak uçuklatıyor o fiyatlara ticari değil,sedan bir araç almak daha mantıklı geliyor insana..tercih meselesi tabi.
quote:
Orjinalden alıntı: müMKÜNsüz
Ben dün akşam misafirlikte idim.. Arkadaşımın evini bilmediğim için onu sabit bir yerde bekledim. Babası yaya geldi ve beni aldı. Giderken anahtarı kendisine uzattım ve " Biraz kısa olacak sizin otomatik mercedes c180 le mukayese edilmez ama isterseniz bir de caddy tecrübeniz olsun" dedim. ver bakalım ben farklı araçları kullanmakta zevk alırım dedi.. İlk kullanımda pedalları ve direksiyonun gerçekten yumuşak olduğunu özellikle direksiyonun yumuşaklığını ve sürüş pozisyonunu çok beğendiğini söyledi. Sonra asfalt'a çıktık ve şöyle dedi.. "Aboooov bu gerçekten iyi digiyor" dedi. Eve gidene kadar bir kaç vites hatası yaptı ama otomatik c180 kullanan birine göre bunlar önemsiz sayılır. Evin altına park ettiğimizde park sesörü yok ama aynalar güzel gösteriyor park etmede sorun yaşamadım dedi.. Sonra anahtarı uzattı bana dedi ki.. "Hep bu sınıfta caddy lider derlerdi ilk defa Caddy kullandım ve gerçekten çok beğendim Vw güzel iş çıkarmış" Bunlar arkadaşımın babasının dün akşamki sözleri kendisinde 2 yıldır Mercedes c180 var ve caddy'yi beğendiğini söyledi.
ben partner Tepee ya da özelikle Yeni Citroen Berlingo'yu beğeniyorum gerçekten içirisinde binek lüks bir araba konforu var yalnız bu arabaya yakıştırdıkları o torpidoyu edene hiç beğenmedim. Mühendisler daha güzel bir torpido tasarlayablirlerdi. En azından Ford'un trantsit minibusundeki torpido bile Yeni partner'in torpidosundan daha güzel bence..
Bence Vw Doğuş gurubunun en büyük hatası pahalı araç satmaları. Ha satılmıyormu araçları satılıyor.Kimseye zorla araba satmamalarına rağmen yine de peynir ekmek gibi gidiyor. Gerçekten de 38-40bin tl gibi bir rakam etmemesi lazım Caddy'nin. Sorulduğunda gümrük vergilerden şikayet ediyorlar. Bir de şunu anlamış değilim geçen sene bulunduğum şehirde ilk ben test ettim Linea'yı içerdeki malzeme kalitesi ve vasat motor performansı dışında arabayı beğendim. İçerdeki malzeme kalitesi diyorum çünkü arabanın fiyatını sorduğumda bu sınıfta aynı paraya satılan avrupa araçları düşündüm. Avrupa bir araba almak varken sırf parçası ucuz servisi bol diye Linea'ya 38.500tl vermem mesela. Bu da bir fiyat taktiği. Neden Türkiye'de üretilen yerli araçları Avrupalı fiyatına satarlar onu da anlamış değilim. Gümrük vergisi vs. ek vergiler vermiyorlar. O zaman bizim yerli malı olarak bildiğimiz araçlar çok pahalı olmuyor mu.? Rekabet de olmasa fiyatları bu seviyede tutmanın imkanı kalmayacak. Düşünün yıllarca tofaş kuş serisi araçları hiç modernize etmeden hatta orasını burasının kalitesini düşürerek ve her seferinde aracın fiyatına zam yaparak satmadı mı??. Bizim insanımız da sırf ikinci elde iyi para ediyor,değeri düşmüyor diye daha rahat Avrupa bir araç almak varken kuş serilerine milyarları vermedi mi.. Ülkemizde o kadar çarpıklık var ki Caddy'nin fiyatının 40.000tl olması normal bence (yani bu zihniyetle)
Bu konuda bir örnek vermeden de geçemeyeceğim.. Çalıştığım kurumda yakın bir arkadaşımın Kartal marka kuş serisi aracı vardı. 7.000 küsür tl'ye almıştı aracını. Stilo'lar yeni çıkmıştı onlardan almaya karar verdi. En alt donanımlı modeline (actual) 31.000tl e anlaştılar. Eski Kartal'ı (99model) 9.500tl ye saydılar. Düşünün adam Kartal'ı 5 yıl kullanmış ve kar bile etmişti tofaş bayisine verirken. 2004 de aldığı ve 31.000tl verdiği benim de çok beğendiğim Stilosunu aradan yine 5 yıl geçmesine rağmen satmaya kalksa (bir ara niyetlenmişti) 14-16bit Tl arası..
Biz millet olarak parayı zor kazanan bir milletiz hele dişimizle tırnağımızla biriktirip bir araba alıyorsak elbette bunu 2. elde satarken değerini çok kaybetmeyen araçlara yönelmemiz normal ama asıl normal olmayan sırf araçalrı 2. elde iyi para ediyor diye araçları çok pahalı satan otomobil firmaları
arkadaşlar bırakın bu abimde war amcamda war muabbetini bizzat kendiniz test edin binin deneyin. Caddy sınıfının en iyisidir herzaman.ama 0 km arabanın zevki ayrıdır arkadaşım motoru acmak,koltuklardaki naylonu soymak felan nebilim herzaman 0 km araç daha iyidir en azından kafan rahat olur.eğer teppee 2.el ve caddy 2.el olsaydı tabikide caddy derdim. BENDE PEUGOET PARTNER SAHİBİYİM.CADDYDE KULLANDIM OTM VİTES ARABANIN RAHATLIGI KONFORU PARTNERDE YOK
Doğrusu caddy için fiyat 35 milyardan başlayınca seçeneklerde artıyor... 35 milyar az değil. Tabi parça fiyatlarına hiç girmiyorum. Parası olan alır caddyi...
Tabiki.. Parası olan her arabayı alır. Bu iş biraz da kişisel beğeniye zevk'e kalmış bir iş. Karar verdikten sonra para 2.planda kalıyor