Merhaba, sağda solda görüyorum ancak konuyla ilgili tecrübeli birisiyle karşılaşmadım Ben dsmartla 2 yıllık taahhütlü sözleşme imzaladım Şuan(9ay oldu) çıkmak istediğimde 1,031₺ cayma ücreti isteniyor Kanun gereği bu yasak mıdır? Tüketici hakem heyetine şikayet etsem lehime bir sonuç çıkar mı? Bu konuda deneyimi ve bilgisi olan varsa lütfen bana yardımcı olabilir mi? İnternetim 21 Aralık tarihinden beri yok ve sorunu dsmart çözemiyor (oyalayıp duruyorlar 45 gündür her gün arayıp duruyorum-eve bayiden teknik servis gelmesine rağmen çözülmedi ayrıca buna rağmen 50₺ ücret aldı) Bu arada dsmarttan İnternet almayı düşünenler varsa da şiddetle tavsiyemdir uzak dursunlar. (gerçekten bunu tüm iyi niyetimle söylüyorum dsmart netten uzak durun pişman olursunuz) < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim