Merhaba. 2012 civari 1.4 tsi passat yada cc alma niyetim var. Eldeki bütçeye (ortalama195bin) göre 200.000 km civari araclar var. Yilda 10.000 km yapmıyoruz diyebilirim. Ve ortalama 3 yil civari kullanmak hedefim. Ne gibi sorunlar yaşanılabilir? Tavsiye edermisiniz? Benzer özellikte arac kullanmış arkadaslar varsa fikir almak isterim. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
200.000km civari wv sedanlari nasıl bilirsiniz?
-
-
Bende 2015 jetta 1.6 tdi ile megane arasinda kaldım öneri yapicak arkadaşlar banada bir yardımcı olsun kocaeli istanbul günlük en az 200 km civarı yapıcam bütçe 240-250 civarı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
3,5 yıldır makyajlı kasa 2015 jetta kullanıyorum. 1,4 tsi 150hp bmt dsg.
Eğer 1,4 benzinli jetta alacak olursanız 125 yerine 150 beygirlik olanı şiddetle tavsiye ederim. Tereyağı gibi araba, sürmesi çok keyifli.
Ben aldığımda 70 bin km idi. Şimdi 135 bine yaklaştı. Henüz periyodik bakımdan başka masraf etmedim. Sadece lastik aldım.
Birebir aynı aracın dizel olanıyla istanbuldan-kocaeline gidip gelmiştim hiç sevemedim dizel olanı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam ben dizel alıcam günlük 200 km civari yol yapıcam 2. Araç olarak alıyorum megane icon bakıyorum ayni zamanda oda 1 haftada 10-15 civarı yükseldi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Çok ciddi ve samimi söylüyorum vag grubu araçlar 200 bin kmden itibaren elektroniği ve bazı mekanik parçaları tırtlaşmaya başlıyor ve büyük sorunlara yol açıyor. 200 bin üstü hiçbir vwyi önermiyorum. Audi kullanıcısıyım dizel benzin fark etmez bunu vw ustalarıda diyordu.
Kenarda 30-40 bin liranız var ve ben uğraşırım diyosanız alın.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
30 40 bin lira biraz iddiali bi para degilmi kopmle sanzuman motor elden gecse yine o fiyati yakalayamaz sanki
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Markadan bağımsız olarak, yaşlanmış araçların motor, şanzıman dışında sensör, bobin, kablo vb. muhtelif elektrik-elektronik parçalarının belirli bir ömrü vardır ve söylediğiniz kmlerde bunlar ölmeye yakındır. Bu tip parçaların değişimleri de oldukça pahalı olacaktır. Eski ve yıpranmış araç alıp arıza ile uğraşacağıma iyi bakılmış yeni araç alırdım. Zaten son yıllarda segment farkı iyice kapandı. Yeni C segmenti araçlar eski D segmenti kadar hacimliler. Biraz konfor için değmez bence.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Paranın kıymeti varsa Japon sedanlara bak. 5-6 yaşından büyük her VAG arabasının ucu sanayiye dönmüştür ve zamanla artar bu sanayi aşkı.
-
10 yaşına girmiş ve yüksek km VW bence büyük risk. Mekanik anlamda kendini kanıtlamış bir marka değil maalesef ne kadar ic mekan kalitesi ve konfor anlamında kendini kanıtlamış olsa da
Ayrıca belli bir sene 1.4 motorlar sorunlu diye biliyorum, eski iş arkadaşımda vardı Polo GTI ile aynı motor sanırım. Bir türlü başı dertten kurtulmadı, çok uzun uğraşlar sonucu sandık motor ile değiştirmişti. Daha o ilk seri şanzıman sorunları da ayrı bir muamma. Şahsi fikrim gitmezdim böyle bir topa
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkürler arkadaslar fikirleriniz icin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben 17 senelik vag kullanıcısıyım sadece periyodik bakım dışında sanayiye 1 kere yolum düştü oda direksiyon pompasıydı araç 160 bin km de lpg yok yani kısacası vw motorları lpg sevmez lpg ile bineceksen git japon grubu al aynı aracı kullanan gruptaki arkadaşlarım sürekli ufak tefek sıkıntılar yaşıyor vw grubu lpg de bobin patlatır bujiler kararır sarı motor lambası yanar çekiş düşer motorun sesi çalışması bile inanın ne kadar değişiyor. Bu süreçte bujiyi 2 kere bobinler orijinal fabrikanın taktığı buji kablosu fabrikanın taktığı parçalar duruyor her bakımda kontrol ederim halen bembeyaz sağlıklı. Senin alcağın araç benzinli kısaca korkmana gerek yok 1.4 tsi 122 hp dsg 223 bin km de 212 binde kavrama değiştirdim motor hala canavar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karahancer2 -- 25 Ekim 2021; 21:16:31 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Olacak iş değildir.
Gidin aegea alın 0 daha iyi. Allah aşkına ya. Kullanım ömrü 10 yıl zaten.
C sınıfı 2-3 yaşında araçlar falan bakın ya da.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2CR - Serhat İnciyoutubeHaftanın 3 günü Twitch yayınları yapıyorum, linkten gelebilirsin : https://www.twitch.tv/2crserhatinci Katıl Butonu'ndan Topluluğumuzun Whatsapp grubuna erişebilirsin : https://www.youtube.com/channel/UCW5d5ByWEsKNtzkrjTXGOMg/join Instagramım : https://www.instagram.com/serhatinci06/?hl=tr YENİ SUPRA VİDEOM : https://youtu.be/w0Oh7MdzFbMhttps://www.youtube.com/watch?v=4lCtx-I_I-8
-
Teşekkürler. Bu araclardan birini tercih edersem benzinli almak düşüncem benimde. Basta yazdigim gibi yillik yaptığımız yol 10bini geçmiyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
202 binde a4 aldım full servis bakımlı olmasına rağmen aldıktan sonra;
4 amortisör
Ön 2 alt salıncak (aracım double wishbone yani üsttende salıncaklı)
Ön 2 z rot
Arka amortisör toz korumaları
2 adet d3s xenon ampül
Değiştirdim.
Masrafım olan diğer parçalarımsa şunlar;
Oksijen sensörü
Fark basınç sensörü
Volan (büyük ihtimal şanzımanda istiyor ama volan daha acil)
Gerisini düşünün. Yaptıklarım zaten 4-5 bin lira yedi. Volan deseniz 4 bin lira işçilikle 5 yese etti kabataslak 10 bin lira. 30-40 bin tam arabayı senelerce yürütebilmeniz için dedim yoksa benim arabam daha 1. Senesinde 5-6 bin lira kapı açtı. Benim daha 15 bin liralık işim var etti 20. Benim kendi arabamı kusursuz yürütebilme sonucunda cebimden 15-20 bin kağıt çıkacak o kesin
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
@AtesHırsızı adlı kullanıcının, yanıtlanan mesajı:
Paranın kıymeti varsa Japon sedanlara bak. 5-6 yaşından büyük her VAG arabasının ucu sanayiye dönmüştür ve zamanla artar bu sanayi aşkı
5-6 yaşında araba sanayii dönmüş? Hayatında kaç tane araba kullandın? Kaç marka koltuğuna oturdun?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İnternet ortamındaki meczupların dediğine bakmayın , araba şans işi olmakla beraber bakımlı araba üzmez sizi
Çok araba sattım 250binde Ford , 200binde Peugeot alan adamlar 5 kuruş para harcamadan bindi
Alacağınız arabanın kronik sorunları var mı bakın , örneğin Opel Astra turbo almıştım aldığım gibi gittim su hortumlarını ve intercooler hortumunu vs değiştirdim şuan 1500-2000 TL tutar bu iş bunun gibi
Bu forumdaki kekolara göre 5 yaşında VW Mercedes BMW çöp ama ben şimdiye kadar beni illallah ettiren bir araba sahibi olmadım , 5 sene arabaya binip cebinden 200 TL çıkmasın ister bizim millet öyle bir dünya yok gün gelir ABS sensörü bozulur , gün gelir hortum patlar vs vs
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu herifin zeka seviyesini kendi yorumları belli ediyor, laf söz etmeye gerek yok. Arada sırada abs bozulsun, hortum patlatsın, elektrik motorları bozulsun, sensörler kafayı yesin bunlar önemli değilse birisi için yukarıdaki üstün zekalıyı dinleyip istediği arabayı alsın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X