Şimdi Ara

2000 BMW M5 (E39) mu 2007 Subaru Impreza WRX STI mı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
24
Cevap
0
Favori
2.780
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fiyat bakımından aşağı yukarı aynılar. BMW 5000 civarı bir motor hacmine sahip Subaru 2500 civarı. BMW arkadan itiş Subaru elektronik 4 çekiş. Sizce oyumu hangisinden yana kullanmalıyım ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Richard Rawlings -- 30 Temmuz 2014; 7:46:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • ben subaru derım E39 kasalar hosuma gıtmıyor
  • Ben olsam M5 hayalim çünkü.

    Olay basit aracın arkası gelsin biraz,yan,drift tarzı şeylere meraklı iseniz M5.

    Yok ben yol tutuşu isterim.Pistte zaman yapacağım ya da arada toparağa,kara,çamura girerim derseniz WRX derim.

    Ama spor bir araç zevki yaşanacaksa M5 kadar zevk verir mi bilmem.

    Düşünün içine binmeden gidişi bilmeden aşık oldum o derece bir araç.

    Bence çok masraf yapamam dersen ilgilenemem derseniz.Subaru WRX daha mantıklı olur diye düşünüyorum.
  • M5 yaşından oturu ve kullanım amacından ötürü (spor bir arac nitekim ve genelde genclerin elinden gecmis) size baya masraf çıkarır... Eger bakim ve onarım bedellerini gözünüze kestirirseniz m5 de alınır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • E39 m5 en büyük hayallerimden biri. Hiç unutmam bir gün üniversitede okuldan çıktık otobüs bekliyoruz. Karşı yola gri bir m5 durdu. Araba rolantide çalışırken motor sesinin yaptığı titreşim ayaklarimizin altındaki kaldırımda hissediliyordu. Lakin bir kaç husus var. Yakıt sizin için ne denli önemli bilmiyorum ama illaki bir noktadan sonra önemli olmaya başlayacaktır. M5 5000 motor ve yanlış hatırlamıyorsam şehir içi tüketimi 21 litreydi. Subaru ne yakıyor bilmiyorum. Alacağınız m5 14 yaşında olacak ve önceki 4 - 5 sahibinin böyle bir aracı insani bir şekilde kullanmış olacağını düşünmüyorum. Gerçi subaruda da pek fark olmaz ama... yine de m5 in iç giciklayan bir tarafı var. Ben japon otomobillerinin vız vız sesindense m5 in homurtusunu tercih ederdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kesheyma

    E39 m5 en büyük hayallerimden biri. Hiç unutmam bir gün üniversitede okuldan çıktık otobüs bekliyoruz. Karşı yola gri bir m5 durdu. Araba rolantide çalışırken motor sesinin yaptığı titreşim ayaklarimizin altındaki kaldırımda hissediliyordu. Lakin bir kaç husus var. Yakıt sizin için ne denli önemli bilmiyorum ama illaki bir noktadan sonra önemli olmaya başlayacaktır. M5 5000 motor ve yanlış hatırlamıyorsam şehir içi tüketimi 21 litreydi. Subaru ne yakıyor bilmiyorum. Alacağınız m5 14 yaşında olacak ve önceki 4 - 5 sahibinin böyle bir aracı insani bir şekilde kullanmış olacağını düşünmüyorum. Gerçi subaruda da pek fark olmaz ama... yine de m5 in iç giciklayan bir tarafı var. Ben japon otomobillerinin vız vız sesindense m5 in homurtusunu tercih ederdim.

    Hocam STI'ın sesi vız vız değil zaten. Derinden bir hırlaması var. Yakıt olayı çok ciddi bir seviyede. Birde M5'in sürekli problem çıkarmasıda var. Önceki sahipleri hakkında söylediğiniz şey çok doğru aslında. Genellik böyle arabası olanlar normal kullanmaz bu arabayı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Richard Rawlings -- 30 Temmuz 2014; 15:09:07 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kac kez e39 m5 kullandinizda acaba yok masraf cikarir yok hor kullanilmistir vs diyebiliyorsunuz ? Bu arac adi ustunde M zaten. Drift yapmaya zorlanmaya hor kullanilmaya dayanakli olarak yapilmis bi arac. Internette dolu 250 bin 300 binde e39 m5 videolari var hepside kopek gibi kaciyor. Hic bi masrafi olmaz hocam bakimli oldugu surece. Bmw nin yaptigi M motorlar aksine diger normal motorlarina gore daha dayaniklidir adi ustunde M bu. Bmw de bu araclarin nasil kullanilacagini az cok kestirip ona gore arac yapiyor degil mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06

    Kac kez e39 m5 kullandinizda acaba yok masraf cikarir yok hor kullanilmistir vs diyebiliyorsunuz ? Bu arac adi ustunde M zaten. Drift yapmaya zorlanmaya hor kullanilmaya dayanakli olarak yapilmis bi arac. Internette dolu 250 bin 300 binde e39 m5 videolari var hepside kopek gibi kaciyor. Hic bi masrafi olmaz hocam bakimli oldugu surece. Bmw nin yaptigi M motorlar aksine diger normal motorlarina gore daha dayaniklidir adi ustunde M bu. Bmw de bu araclarin nasil kullanilacagini az cok kestirip ona gore arac yapiyor degil mi ?
    Hocam verelim size satıyoruz bi wrx
  • M5 diyorum yilan gibi araba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Richard Rawlings

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kesheyma

    E39 m5 en büyük hayallerimden biri. Hiç unutmam bir gün üniversitede okuldan çıktık otobüs bekliyoruz. Karşı yola gri bir m5 durdu. Araba rolantide çalışırken motor sesinin yaptığı titreşim ayaklarimizin altındaki kaldırımda hissediliyordu. Lakin bir kaç husus var. Yakıt sizin için ne denli önemli bilmiyorum ama illaki bir noktadan sonra önemli olmaya başlayacaktır. M5 5000 motor ve yanlış hatırlamıyorsam şehir içi tüketimi 21 litreydi. Subaru ne yakıyor bilmiyorum. Alacağınız m5 14 yaşında olacak ve önceki 4 - 5 sahibinin böyle bir aracı insani bir şekilde kullanmış olacağını düşünmüyorum. Gerçi subaruda da pek fark olmaz ama... yine de m5 in iç giciklayan bir tarafı var. Ben japon otomobillerinin vız vız sesindense m5 in homurtusunu tercih ederdim.

    Hocam STI'ın sesi vız vız değil zaten. Derinden bir hırlaması var. Yakıt olayı çok ciddi bir seviyede. Birde M5'in sürekli problem çıkarmasıda var. Önceki sahipleri hakkında söylediğiniz şey çok doğru aslında. Genellik böyle arabası olanlar normal kullanmaz bu arabayı.

    Doğrudur hocam. Bir de ülkemizde e39 ayak genelde ayak takımı olarak tabir edebileceğimiz insanlar tarafından kullanıldığı için temizini yıpranmamışını bulmak çok zor. Wrx sti genelde daha çok işini bilen insanlar tarafından kullanılıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sti. Müthiş tasarım.herkesin de dikkatini çeker

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DSC yi kapatığ eğlenceme bakarım dersen kesinlikle M5 ama 20Litre ve üzerini görmek rahat :) Hele biraz çevirdiğinde 28-30 u buluyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaptan Ross

    Sti. Müthiş tasarım.herkesin de dikkatini çeker
    e46 m3 :) veya 330i
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Albert-Einstein

    e46 m3 :) veya 330i

    Alıntıları Göster
    bmw m5 tabii ki güzel araç sesi vs falan ama

    ben olsam tercihim wrx impreza olurdu en azından yolda görülme ihtimali daha az,bu onu daha dikkat çekici kılar. arabaya bakacağı yoksa da yanından geçenin, motorun hırıltısından sonra dönüp bir bakar kesinlikle impreza uğultusu gibisi yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haislip_13

    bmw m5 tabii ki güzel araç sesi vs falan ama

    ben olsam tercihim wrx impreza olurdu en azından yolda görülme ihtimali daha az,bu onu daha dikkat çekici kılar. arabaya bakacağı yoksa da yanından geçenin, motorun hırıltısından sonra dönüp bir bakar kesinlikle impreza uğultusu gibisi yok

    Yolda görülme ihtimali derken hangi anlamda dediniz. Yani ikiside dikkat çekici görünüyor. Benimde tercihim WRX'ten yana gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Richard Rawlings

    quote:

    Orijinalden alıntı: haislip_13

    bmw m5 tabii ki güzel araç sesi vs falan ama

    ben olsam tercihim wrx impreza olurdu en azından yolda görülme ihtimali daha az,bu onu daha dikkat çekici kılar. arabaya bakacağı yoksa da yanından geçenin, motorun hırıltısından sonra dönüp bir bakar kesinlikle impreza uğultusu gibisi yok

    Yolda görülme ihtimali derken hangi anlamda dediniz. Yani ikiside dikkat çekici görünüyor. Benimde tercihim WRX'ten yana gibi.

    Alıntıları Göster
    Yorumlara baktım doğru düzgün teknik veya akla yatkın bir açıklama yok gibi, sadece lisesinin veya mahallesinin önünde gören gençler. Bunların sözüne bakarak araç alınmaz.

    -m5'in tasarımından bahsedilmiş, Subaru şekilli ve daha asi, yaş genç ise Subaru derim tabi zevk meselesi.
    -Subaru Boxer 2.5 sesini anladığım kadarıyla gerçek hayatta duymamışlar. Birde Blowoff'un çuf çuf sesini dyan liseler gelip burada "ağğğğbi bir Subaru gördüm, on numara ses yirmi numara çufluyordu, kükrüyordu" diye başlık açar yeminle. Şimdilik duymadıkları için zihinleri tabula rasa gibi boş
    -Konfor öncelikli ise m5 tercih edilmelidir.
    -Performansa gelince Bmw kağıt üzerinde önde olsada işin içine gerçek hayattaki farklı zemin şartları ve tuning alternatifleri girince değil Bmw'yi Ferrari'yi bile utandırabilecek performansn yükseltme seçenekleri mevcut.
    -Performans demişten kışın karda kışta Subaru ile alacağın keyfi 50 arkadan itişli bmw'ye binsen almazsın. aha böyle birşey.
    http://www.youtube.com/watch?v=pQQhW11LYcY
    -Daha yeni bir araç olması nedeniyle Subaru.
    -Subaru'nun arıza açısından sicili daha temiz, 1998 gc8'ler hala piyasada canavar gibi dolaşırken 2007 modeline güvenle binilebilir, tabi bu sınıftaki araçalrın normal bineklerde daha çok sorun ve masraf çıkardığı kesin ancak m5 2000 almaya karar vermiş birine zaten bunların söylenmesi bile abes.

    Bence Bmw Subaru için oldukça yaşlı, yorgun, sorunlu kalıyor. Tercih Subaru olmalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-73181344B -- 30 Temmuz 2014; 19:48:56 >




  • Mantiksizlikta zirve yapilmis...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06

    Kac kez e39 m5 kullandinizda acaba yok masraf cikarir yok hor kullanilmistir vs diyebiliyorsunuz ? Bu arac adi ustunde M zaten. Drift yapmaya zorlanmaya hor kullanilmaya dayanakli olarak yapilmis bi arac. Internette dolu 250 bin 300 binde e39 m5 videolari var hepside kopek gibi kaciyor. Hic bi masrafi olmaz hocam bakimli oldugu surece. Bmw nin yaptigi M motorlar aksine diger normal motorlarina gore daha dayaniklidir adi ustunde M bu. Bmw de bu araclarin nasil kullanilacagini az cok kestirip ona gore arac yapiyor degil mi ?

    Selamlar, e39 m5 kullanıcısının başka forumda yazmış olduğu bir mesajı alıntılıyorum.

    "E39 M5'ler narin makineler, bebeğinize bakar gibi bakmak gerekiyo. çoğuna 100 bin km civarında sandık motor geliyo. neden? çünkü spesifik olarak TWS diye son derece pahalı ve zor bulunan bi yağ kullanmanız gerek, diğer 10-60'lar motorun aşınmasını artırıp ömrünü kısaltıyo. zaten başka bir marka/model kullandığınız an yağ yakışı 1,5 katına falan çıkıyo. sonra soğukken kesinlikle gazlamamanız lazım. o turuncu ışıkların sönmesini geçtim, yağ sıcaklığını da göz etmelisiniz. kesiciye girmiceksiniz. benzine dikkat edeceksiniz. bunlar hep motoru muhafaza etmek için

    bir de önleyemeyeceğiniz şeyler var. yağ, fren, lastik ve debriyajı, süspansiyon burçlarını hızlı tüketiyo ağırlığından ötürü. parçaları genelde pahalı diye geçer ama ben şu ana kadar anormal bir durum görmedim. bilakis, en son 1100 TL'ye baskı balata değişti ki son derece makul bir rakam. ancak motora girdiğiniz vakit işler çığırından çıkıyo; sıfırdan motor yapmak yaklaşık 30 bin lira demek

    M5 temelde aile arabası maskesi takmış bir supercar. bunun bilinciyle yaklaşmak lazım. sizden istedikleri aslında size verdikleri yanında hiçbir şey"


    link




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GrandLotus

    Mantiksizlikta zirve yapilmis...

    Başkan gelmiş. Siz ne diyorsunuz diye sorucam ama M5 diyeceksiniz tabii ki de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • e39 m5

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.