Şimdi Ara

2000 model s40 alınır mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
3
Favori
7.073
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    2000 model civarı volvo s40lara bakıyorum (lpgli ve otomatik vites tercihimdir), sizce alınır mı? Nelere dikkat etmeliyim?

    örnek vermek gerekirse;

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-hatasiz-orijinal-1999-model-volvo-s40-1.8-otomatik-lpg-li-233461404/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-2003-model-s40-sahibinden-bakimli-208419270/detay


    Fiyatları 21, 22 civarı, o fiyatlarda başka ne tavsiye edersiniz?

    Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.







  • forumdan bir arkadaş kullanıyordu ,memnundu ama parçası bakımı çok pahalı diyordu sonra sattı .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @goodorevil
  • 1.8 motora çıktıysanız eğer 1.9T4 alın daha iyidir. Hem full donanım var Türkiye'de 1.9T4 olunca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk ilandaki araç donanım olarak oldukça boş. Kol dayama, otomatik klima, far silecekleri gibi donanımların hiç birisi yok. Ayrıca aracın çelik jantı yok, orijinal teybi de yok ona keza. Tek olayı otomatik vites. O da 1.8 motorda dahi performans ciddi derecede törpüleniyor. Klasik 4 ileri tork konvertörlü şanzıman var. Eğer 1.6 barajı aşılacaksa en azından 2.0 atmosferik (Aynı dönemin Laguna'sında da kullanılan motor) ya da tercihe göre 2.0T olabilir (165 beygir). 2000 model makyajsız 2001 ile makyajlıdır. Ancak alınacaksa 2000 modelin altına düşülmemeli. Çünkü her yeni model yılında yeni bir artı kazanmış bir otomobil (1999'a kadar farlar H4 iken 2000 ile H7'ye geçildi mesela). 2000 model mümkünse 2001 model bakılabilir. Ayrıca 2003-2004 modele çıkılacaksa 1.6'dan başkası pek tutulmamakta (Muhtemelen vergiden dolayı). Gel gelelim kısaca araca değinecek olursak;
    Performans beklentisi yoksa dahi 1.6 otomatiklere bulaşılmamalı, mümkün mertebe 2000 model ve üstü alınmalı. Neyse;
    Araçta ön arka bağımsız süspansiyon var. Konforu ve yol tutuşu dönemine göre başarılı. ESP benim aracımda da yok ama hiç gerek de duymadım (Bir kaç defa ESP'nin devreye girebileceği durum yaşadıysam da ESP'siz de araç bu durumla baş etti).

    S40'ın neyini merak ediyorsanız sorabilirsiniz. Yedek parça fiyatları çok pahalı değil ama pahalı. Yani 2000 model bir Passat'tan belki biraz daha pahalıdır. Ancak arıza yönünden üzülmemiş bir Volvo masraf açmaz. Kendi aracımı 29000 kilometredir kullanıyorum. Arıza olarak harcadığım para 1000 lira bile değil. Üstelik ilk arıza aracı aldığımda hali hazırda olan kronik benzin basınç regülatörü arızasıydı. 400 lira gibi bir fiyata patladı. Diğer arıza da elektrik ve aydınlatma beynine kasapça yapılan müdahalenin patlak vermesi sonucu oldu. O da 400 liraya halloldu. Onun dışında ne masraf ettiysem arabanın zamanında değişmemiş parçalarına ettim. 16 yıllık fabrikanın taktığı bobin çıktı benim arabadan. Muhtemelen baskı balatam bile hiç değişmemiş.

    Onun dışında siz sorun ben söyleyeyim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lackent

    Merhaba arkadaşlar,

    2000 model civarı volvo s40lara bakıyorum (lpgli ve otomatik vites tercihimdir), sizce alınır mı? Nelere dikkat etmeliyim?

    örnek vermek gerekirse;

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-hatasiz-orijinal-1999-model-volvo-s40-1.8-otomatik-lpg-li-233461404/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-2003-model-s40-sahibinden-bakimli-208419270/detay


    Fiyatları 21, 22 civarı, o fiyatlarda başka ne tavsiye edersiniz?

    Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

    bende var 2000 model deri koltuklu manuel siyah renk 2000 motor 2000 model 20.000 tl tampon boyalı sadece 400 tl hasar kayıtlı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Glp107Oa

    @goodorevil

    Tam olarak bunu yazmaya gelmiştim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mondeo, Passat. Laguna da olabilir o fiyata.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Respectformuslims -- 25 Ekim 2015; 0:16:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • inciragacının teknolojik hali....s40 dır...
  • Esp olmayan bir araç ancak Esp ile kurtulması mümkün olan bir dururmda size yardımcı falan olamaz. Biraz ESP videoları izlerseniz fizik kuralları gereği bu mümkün değildir. Araçta volvo logosu olması araca ters momentum kazandiramaz. 4 tekerlek üzerinde giderken kontrolden çıkılma lastiklerin yüzeyle olan teması ve aracın suspansiyon sistemi arasındaki ilişkiye bağlıdır. 15 yaşında bir volvo s40 ta da klasik helezon yaylar ve amortisör sistemi mevcut. Arka süspansiyon bağımsız olsa bile. ESP gibi aktif bir güvenlik sistemine yaklaşan güvenlik sunması sadece hayal ürünüdür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba.
    1.9 T4 efsanedir ama parçası tuzludur.
    Ayrıca bu araç kaymak gibi asfalt sever. Bizim ay yüzeyi gibi kraterli yollarımızda sık sık ön düzen masrafı çıkarır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Esp olmayan bir araç ancak Esp ile kurtulması mümkün olan bir dururmda size yardımcı falan olamaz. Biraz ESP videoları izlerseniz fizik kuralları gereği bu mümkün değildir. Araçta volvo logosu olması araca ters momentum kazandiramaz. 4 tekerlek üzerinde giderken kontrolden çıkılma lastiklerin yüzeyle olan teması ve aracın suspansiyon sistemi arasındaki ilişkiye bağlıdır. 15 yaşında bir volvo s40 ta da klasik helezon yaylar ve amortisör sistemi mevcut. Arka süspansiyon bağımsız olsa bile. ESP gibi aktif bir güvenlik sistemine yaklaşan güvenlik sunması sadece hayal ürünüdür.

    Hocam "Sadece ESP'nin kurtarabileceği bir durumda araç uçtu kaçtı kondu" demedim. ESP devreye girebilecek bir durumda araç stabilitesini korudu dedim. Şimdi ESP'nin müdahale edebileceği ancak çok ciddi olmayan tehlikeler olabiliyor. Benim ESP devreye girebilecek dediğim olaylar genelde ani direksiyon manevrası şeklindeki olaylar. Yoksa mucura kaptırıp da arabanın önündeki Volvo logosu arabayı uçurmadı. Gerçi hoş mucur tarzı taşla dolu ters açılı bir viraja halt edip hızlı girdiğimde de frenlememle ABS'nin devreye girip ESP görevi yapması bir oldu. İlk ve tek defa orada 4 tekerin birden ABS'ye girdiğini hissettim ve araç kaymadan manevrayı yapmayı başardı. Bu yaşadıklarımın en ciddisi ve istisnası. Onun dışında ESP'li araç kullanan bir tanıdığımla arkalı önlü girdiğimiz sert bir virajda (Pendik, Mostar kavşağı alt geçidi) arkadaşımın arabası ESP ışığını yakmış, aynı hızla giren ben bir anormallik hissetmeden döndüm. Bu süspansiyon geometrisi ile alakalı bir şey.

    Ben ESP'nin kurtarabileceği durumdan arabanın adı Volvo diye kurtuldu demiyorum. Sadece arabanın süspansiyon geometrisi, şase tasarımı oldukça başarılı. Bundan önce Kumho Solus Kt21 diye bir lastik takımım vardı, tam silgi. Tam manasıyla silgi. Her frende ABS devrede, her kalkışta neredeyse patinaj ama hiç yanal kayma yaşamadım. Tabii bu lastikleri zorladım demiyorum ama şehir içi gündelik kullanımda dahi dikey tutunma sorunu yaşayan lastiklerim bazı ufak sert virajlarımda (30-40 ile girdiğim olsun, sahil yolunda 70-80 ile girdiğim olsun) sorun yaşatmadı. Şu anki lastiklerim de çok kaliteli değil ama aracın yapısı yol tutuş olarak başarılı. Zaten öyle olmasa o aracın burnundaki Volvo yazısının altında T4 adında 200 beygirlik bir motoru koyup satmazlardı. İlla ki 200 beygire göre tasarlanmış bir şase 140 beygirle sorun yaşamasın.

    Yoksa ESP ve ABS candır. Ancak 2000 model ve 20.000 liralık arabalarda ESP bulmak, 2014 model Polo'da bile olmayabiliyorken, biraz lüks oluyor. O yüzden 2000 model 20 bin liralık bir arabaya göre değerlendirmemi tekrar gözden geçirirseniz sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Esp olmayan bir araç ancak Esp ile kurtulması mümkün olan bir dururmda size yardımcı falan olamaz. Biraz ESP videoları izlerseniz fizik kuralları gereği bu mümkün değildir. Araçta volvo logosu olması araca ters momentum kazandiramaz. 4 tekerlek üzerinde giderken kontrolden çıkılma lastiklerin yüzeyle olan teması ve aracın suspansiyon sistemi arasındaki ilişkiye bağlıdır. 15 yaşında bir volvo s40 ta da klasik helezon yaylar ve amortisör sistemi mevcut. Arka süspansiyon bağımsız olsa bile. ESP gibi aktif bir güvenlik sistemine yaklaşan güvenlik sunması sadece hayal ürünüdür.

    Hocam "Sadece ESP'nin kurtarabileceği bir durumda araç uçtu kaçtı kondu" demedim. ESP devreye girebilecek bir durumda araç stabilitesini korudu dedim. Şimdi ESP'nin müdahale edebileceği ancak çok ciddi olmayan tehlikeler olabiliyor. Benim ESP devreye girebilecek dediğim olaylar genelde ani direksiyon manevrası şeklindeki olaylar. Yoksa mucura kaptırıp da arabanın önündeki Volvo logosu arabayı uçurmadı. Gerçi hoş mucur tarzı taşla dolu ters açılı bir viraja halt edip hızlı girdiğimde de frenlememle ABS'nin devreye girip ESP görevi yapması bir oldu. İlk ve tek defa orada 4 tekerin birden ABS'ye girdiğini hissettim ve araç kaymadan manevrayı yapmayı başardı. Bu yaşadıklarımın en ciddisi ve istisnası. Onun dışında ESP'li araç kullanan bir tanıdığımla arkalı önlü girdiğimiz sert bir virajda (Pendik, Mostar kavşağı alt geçidi) arkadaşımın arabası ESP ışığını yakmış, aynı hızla giren ben bir anormallik hissetmeden döndüm. Bu süspansiyon geometrisi ile alakalı bir şey.

    Ben ESP'nin kurtarabileceği durumdan arabanın adı Volvo diye kurtuldu demiyorum. Sadece arabanın süspansiyon geometrisi, şase tasarımı oldukça başarılı. Bundan önce Kumho Solus Kt21 diye bir lastik takımım vardı, tam silgi. Tam manasıyla silgi. Her frende ABS devrede, her kalkışta neredeyse patinaj ama hiç yanal kayma yaşamadım. Tabii bu lastikleri zorladım demiyorum ama şehir içi gündelik kullanımda dahi dikey tutunma sorunu yaşayan lastiklerim bazı ufak sert virajlarımda (30-40 ile girdiğim olsun, sahil yolunda 70-80 ile girdiğim olsun) sorun yaşatmadı. Şu anki lastiklerim de çok kaliteli değil ama aracın yapısı yol tutuş olarak başarılı. Zaten öyle olmasa o aracın burnundaki Volvo yazısının altında T4 adında 200 beygirlik bir motoru koyup satmazlardı. İlla ki 200 beygire göre tasarlanmış bir şase 140 beygirle sorun yaşamasın.

    Yoksa ESP ve ABS candır. Ancak 2000 model ve 20.000 liralık arabalarda ESP bulmak, 2014 model Polo'da bile olmayabiliyorken, biraz lüks oluyor. O yüzden 2000 model 20 bin liralık bir arabaya göre değerlendirmemi tekrar gözden geçirirseniz sevinirim.

    Hakim olsam beraat veririm. Açıklama muthis

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Adını hatırlamadığını biri kullanıyordu tam diyecektim konuya gelmiş

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu açıklama gayet iyi oldu. Bazen forumda markaların imajı ile olmadık şeyler yazılıyor. Ben sanırım öyle algiladim. Durum anlaşılmıştır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Esp olmayan bir araç ancak Esp ile kurtulması mümkün olan bir dururmda size yardımcı falan olamaz. Biraz ESP videoları izlerseniz fizik kuralları gereği bu mümkün değildir. Araçta volvo logosu olması araca ters momentum kazandiramaz. 4 tekerlek üzerinde giderken kontrolden çıkılma lastiklerin yüzeyle olan teması ve aracın suspansiyon sistemi arasındaki ilişkiye bağlıdır. 15 yaşında bir volvo s40 ta da klasik helezon yaylar ve amortisör sistemi mevcut. Arka süspansiyon bağımsız olsa bile. ESP gibi aktif bir güvenlik sistemine yaklaşan güvenlik sunması sadece hayal ürünüdür.

    Hocam "Sadece ESP'nin kurtarabileceği bir durumda araç uçtu kaçtı kondu" demedim. ESP devreye girebilecek bir durumda araç stabilitesini korudu dedim. Şimdi ESP'nin müdahale edebileceği ancak çok ciddi olmayan tehlikeler olabiliyor. Benim ESP devreye girebilecek dediğim olaylar genelde ani direksiyon manevrası şeklindeki olaylar. Yoksa mucura kaptırıp da arabanın önündeki Volvo logosu arabayı uçurmadı. Gerçi hoş mucur tarzı taşla dolu ters açılı bir viraja halt edip hızlı girdiğimde de frenlememle ABS'nin devreye girip ESP görevi yapması bir oldu. İlk ve tek defa orada 4 tekerin birden ABS'ye girdiğini hissettim ve araç kaymadan manevrayı yapmayı başardı. Bu yaşadıklarımın en ciddisi ve istisnası. Onun dışında ESP'li araç kullanan bir tanıdığımla arkalı önlü girdiğimiz sert bir virajda (Pendik, Mostar kavşağı alt geçidi) arkadaşımın arabası ESP ışığını yakmış, aynı hızla giren ben bir anormallik hissetmeden döndüm. Bu süspansiyon geometrisi ile alakalı bir şey.

    Ben ESP'nin kurtarabileceği durumdan arabanın adı Volvo diye kurtuldu demiyorum. Sadece arabanın süspansiyon geometrisi, şase tasarımı oldukça başarılı. Bundan önce Kumho Solus Kt21 diye bir lastik takımım vardı, tam silgi. Tam manasıyla silgi. Her frende ABS devrede, her kalkışta neredeyse patinaj ama hiç yanal kayma yaşamadım. Tabii bu lastikleri zorladım demiyorum ama şehir içi gündelik kullanımda dahi dikey tutunma sorunu yaşayan lastiklerim bazı ufak sert virajlarımda (30-40 ile girdiğim olsun, sahil yolunda 70-80 ile girdiğim olsun) sorun yaşatmadı. Şu anki lastiklerim de çok kaliteli değil ama aracın yapısı yol tutuş olarak başarılı. Zaten öyle olmasa o aracın burnundaki Volvo yazısının altında T4 adında 200 beygirlik bir motoru koyup satmazlardı. İlla ki 200 beygire göre tasarlanmış bir şase 140 beygirle sorun yaşamasın.

    Yoksa ESP ve ABS candır. Ancak 2000 model ve 20.000 liralık arabalarda ESP bulmak, 2014 model Polo'da bile olmayabiliyorken, biraz lüks oluyor. O yüzden 2000 model 20 bin liralık bir arabaya göre değerlendirmemi tekrar gözden geçirirseniz sevinirim.

    seviyorum bu adamı ☺

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.