Şimdi Ara

2000 Polo Otomatik Alınırmı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
1
Favori
9.204
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yapay Zekanın Yanıtı

    2000 Model Polo Otomatik: Bilmen Gerekenler

    2000 model Volkswagen Polo otomatik vites, kompakt boyutları ve uygun fiyatıyla ilgi çekici bir araçtır. Ancak, satın almadan önce bu arabanın özellikleri ve potansiyel dezavantajları hakkında bilgi sahibi olman önemlidir.

    Özellikler

    2000 model Polo otomatik, 1.6 litrelik benzinli bir motora sahiptir ve 4 ileri otomatik şanzımanla eşleştirilmiştir. Motor, 100 beygir gücü ve 145 Nm tork üretir. Araç, şehir içi sürüş için yeterli olan mütevazı bir performans sunar.

    Avantajları

    • Kompakt boyutları sayesinde şehir içi kullanım için idealdir.
    • Otomatik vites, konforlu ve kolay sürüş sağlar.
    • Nispeten uygun fiyatlıdır.

    Dezavantajları

    • Otomatik şanzıman, manuel şanzımanlara kıyasla daha düşük yakıt verimliliği sağlar.
    • 1.6 litrelik motor, yüksek hızlarda sınırlı güç sunar.
    • Eski bir model olduğu için güvenlik özellikleri sınırlı olabilir.

    Bakım ve Onarım

    2000 model Polo otomatik, düzenli bakım gerektiren bir araçtır. Şanzıman yağı ve filtrelerinin düzenli olarak değiştirilmesi önemlidir. Ayrıca, motor yağı, hava filtresi ve fren balataları gibi diğer bakım öğelerine de dikkat edilmelidir.

    Sonuç

    2000 model Volkswagen Polo otomatik, uygun fiyatlı ve pratik bir şehir arabası arayanlar için düşünülebilecek bir seçenektir. Ancak, otomatik şanzımanın yakıt verimliliğini azaltabileceği ve motorun yüksek hızlarda sınırlı güç sunabileceği unutulmamalıdır. Satın almadan önce aracın geçmişini kontrol ettirmeli ve potansiyel onarım maliyetlerini göz önünde bulundurmalısın.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Bence 14 yıllık otomatik bir şanzıman saatli bir bombadır. Ben olsam bu riske girmezdim.
  • coskunserce kullanıcısına yanıt
    14 yılık otomatik arabaları çöpemi atmalı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartvel08

    14 yılık otomatik arabaları çöpemi atmalı ?
    Arkadaşta bunun hatchback olanı vardı. Her ay sanayiye gitmekten bıkıp satmıştı. Şanzımanı adam etmek için baya uğraşmış. Ayrıca benzinli kullandığı için baya bir yaktığını söylüyordu. Ama arabayı iyi paraya sattı. 19 bin liraya galeriye verdi. 2003 Modeldi galiba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brian O Conner

    Arkadaşta bunun hatchback olanı vardı. Her ay sanayiye gitmekten bıkıp satmıştı. Şanzımanı adam etmek için baya uğraşmış. Ayrıca benzinli kullandığı için baya bir yaktığını söylüyordu. Ama arabayı iyi paraya sattı. 19 bin liraya galeriye verdi. 2003 Modeldi galiba.

    Alıntıları Göster
    Araç pahalı en başta, sorunlu bir model. Özellikle motordan yana bir çok sıkıntı yaşayan var. Araştırırsan sonuca ulaşabilirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    Araç pahalı en başta, sorunlu bir model. Özellikle motordan yana bir çok sıkıntı yaşayan var. Araştırırsan sonuca ulaşabilirsin.

    Alıntıları Göster
    araştırdım kullanıp pişman olan görmedim kullananların hepsi memnun olumsuz yorumların hepsi kullanmayanlardan gelmiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartvel08

    araştırdım kullanıp pişman olan görmedim kullananların hepsi memnun olumsuz yorumların hepsi kullanmayanlardan gelmiş

    Alıntıları Göster
    Sen kararını baştan vermişsin zaten hayırlı olsun diyelim. Konuyuda fantazi olsun diye açtın heralde.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Tam otomatik şanzumanda yağ değiştir devam et. Kimsenin söylediğine de kulak asma. Asil şuanki DSG.ler saatli bomba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Brian O Conner kullanıcısına yanıt
    kulaktan dolma bilgileri değil gerçekten bu arabayı alıp binen pişman olan varmı onu desin

    ciddiye alalım o zaman.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartvel08

    kulaktan dolma bilgileri değil gerçekten bu arabayı alıp binen pişman olan varmı onu desin

    ciddiye alalım o zaman.
    hocam sence bu araba 175 binde mi ?
  • otomatik vites capon değilse tedirgin olurum açıkçası, dsg rezilliginden bahsetmiyorum bile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartvel08 kullanıcısına yanıt
    Her eskiyen otomatik şanzıman bozulacak diye bir kaide yok. Ancak yıllar geçtikçe her mekanik parçanın arıza ihtimal artar. Ayrıca aracın modeli eskidiği için önceki kullanıcılarının yağ değişimine eskisi kadar dikkat etmeyeceğide malum. Şanzıman bozulur da değişimi gerekirse araç için verdiğiniz paranın yarısını şanzıman vermek talihsizlik olur. 2000 model araç bakanların maddi imkanları da çok geniş değildir heralde. O yüzden ben olsam o riske girmezdim. Tam otomatik alacaksanız daha yeni modellere bakın veya yarı otomatik alın. Yarı otomatiklerde arıza halinde en fazla debriyaj aktivatörü değişir. O da parçası en pahalı araçta balata ile beraber 1200 TL tutuyor (Mitsubishi COLT).
  • O direksiyonun hali ne yapma gozunubseveyim git ustune 500 daha koy focus bak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coskunserce

    Her eskiyen otomatik şanzıman bozulacak diye bir kaide yok. Ancak yıllar geçtikçe her mekanik parçanın arıza ihtimal artar. Ayrıca aracın modeli eskidiği için önceki kullanıcılarının yağ değişimine eskisi kadar dikkat etmeyeceğide malum. Şanzıman bozulur da değişimi gerekirse araç için verdiğiniz paranın yarısını şanzıman vermek talihsizlik olur. 2000 model araç bakanların maddi imkanları da çok geniş değildir heralde. O yüzden ben olsam o riske girmezdim. Tam otomatik alacaksanız daha yeni modellere bakın veya yarı otomatik alın. Yarı otomatiklerde arıza halinde en fazla debriyaj aktivatörü değişir. O da parçası en pahalı araçta balata ile beraber 1200 TL tutuyor (Mitsubishi COLT).

    Ha ha ha demek istiyorum. Polonun tam otomatik 4 ilerişanzumanin kompleçıkmasi zaten 2000 TL dir. Revizyonu da 1000 tlyi geçmez. Yari otomatik alipta her vites geçişinde secdeye yatacaginiza tam otomatik alip yağ gibi binilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yalniz arkadaşlarin dediği gibi sakin galeriden almayin. O aracin km.si orijinal değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer


    quote:

    Orijinalden alıntı: coskunserce

    Her eskiyen otomatik şanzıman bozulacak diye bir kaide yok. Ancak yıllar geçtikçe her mekanik parçanın arıza ihtimal artar. Ayrıca aracın modeli eskidiği için önceki kullanıcılarının yağ değişimine eskisi kadar dikkat etmeyeceğide malum. Şanzıman bozulur da değişimi gerekirse araç için verdiğiniz paranın yarısını şanzıman vermek talihsizlik olur. 2000 model araç bakanların maddi imkanları da çok geniş değildir heralde. O yüzden ben olsam o riske girmezdim. Tam otomatik alacaksanız daha yeni modellere bakın veya yarı otomatik alın. Yarı otomatiklerde arıza halinde en fazla debriyaj aktivatörü değişir. O da parçası en pahalı araçta balata ile beraber 1200 TL tutuyor (Mitsubishi COLT).

    Ha ha ha demek istiyorum. Polonun tam otomatik 4 ilerişanzumanin kompleçıkmasi zaten 2000 TL dir. Revizyonu da 1000 tlyi geçmez. Yari otomatik alipta her vites geçişinde secdeye yatacaginiza tam otomatik alip yağ gibi binilir

    sadece 1 den 2 ye gecerken biraz kasiyor, oda bahsettiginiz olcude degil. diger viteslerde gayet puruzsuz tabi bu dediklerim colt icin gecerli. ayruca 17500 e 2000 polo alinacagina 19-20 verip 2006 colt almak her acidan mantikli. hayirli gunler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • flyer kullanıcısına yanıt
    Otomatik şazımanların 6 yıl/ 60000 km de bir yağının değişmesi gerekir. Eğer yapılmadıysa arıza verme ihtimali yüksektir. Bu değişim Türkiye'de araçların çok sık el değiştirmesi ve bilgisizlik nedeniyle genelde yapılmıyor. Bu nedenle otomatik şanzımanlar ömrünü erken dolduruyor.
    Yeni şanzıman için fiyatlar bahsettiğim gibi hatta daha fazladır. Her parçanın çıkması ucuz tabi o da bir seçenek. Fakat o iş için istenen fiyatlarda çok fazla. 2000-3000 TL az para değil ki. Ayrıca orjinali gibi randıman verebileceği de meçhul.
    Bence 10 yıldan daha yaşlı bir otomatik şanzıman bakımlarının tam olarak yapıldığına emin olunmadığı sürece büyük risktir.
  • coskunserce kullanıcısına yanıt
    imkan olsa hiç uğraşmam honda jazz alır babalar gibi binerim ama yok.wv e güvenmeyip palioya,renoya,cheryemi güveneceğiz.

    arkadaşım 96 otomatik golf aldı 1 senedir biniyor sıkıntı yok.km side en az 400 binde km ile oynanmış ama muayeneye kaçta girdiğinden anlaşılıyor.
  • kartvel08 kullanıcısına yanıt
    Neyine güveniyorsunuz vw nin ? Şuan sorunsuzluk konusunda rezilleri oynuyor farkında değilsiniz sanırım.

    Ayrıca kullanıcı yorumu istemişsiniz. 99 oto polo sahibi oldum. Atikee lpgli. 56.000 kmde geçen sene 12 liraya aldım, bu sene 62.000 kmde 12 ye takasa verip sıfır c3 aldım. Standart dışında bir masraf yapmadım. Yalnız yukarıda ilanı geçen arabaya 17 verene sağlıklı adam gözüyle bakmam. Gidin focus1, astra g, makyajlı clio, palio falan alın o paraya. Cebinden çıkarırlar o kasa poloyu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Marmaratic M kullanıcısına yanıt
    o araba değil ama oun ayarında bişey ankarada buldum.99 polo polo nasıldı kötümüydü ?

    wv ile palio renoyu kıyaslarsan o iş olmaz
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.