Şimdi Ara

2004'te 0 aldığım araç bugun boyalı çıktı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
1
Favori
2.689
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar 2004 yılında 0 aldığım araç bugun satarken expertizde neredeyse komple boyalı çıktı... Yakın zamanda burada da konusunu açmıştım Superb aldığımıza dair. Bundan dolayı eski aracımızı satarken bugun boyle bi sorunla karşılaştık.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-temiz-servis-bakimli-c-max-156908600/detay/
    Aracımızın ilanı bu. Var olan her şeyi ilana yazdım durust olmaya çalıştım. Zaten karşılaştığımız tum sorunlar da kaskodan giderilmiş olduğundan tramerde çıkıyordu. Araç sanayiye girmemişti kaporta boya vs. için. Bugun araca alıcı çıktı, test suruşu yapıldı, beğenildi ve son olarak expertize girdi. Ben kendimden emin biçimde olumlu haberi beklerken birden bana TAVAN DAHİL komple boyalı dediler. Ne diyeceğimi şaşırdım, çok mahçup oldum. Nasıl olur ben ilk sahibiyim dedim adam bir daha baktı ve sonuç değişmedi... Ön tampon dışında neredeyse her yer boyalı dedi.

    Alıcı tabiki de vazgeçti ve benim çok moralim bozuldu.. Ya aracı alırken dolandırıldık ki araç tanıdık bayii. Ya araç yetkili servisteyken çizildi boyandı. Ya da expertizde kandırıldık. Biz boyatmadığımıza eminiz. Pazartesi tekrar Ankara Otokoç veya Tur oto da expertiz yaptırıcaz ve kaskodan boyanılıp boyanmadığını öğrenmeye çalışacağız. Ne yapmalıyım başka?







  • İki kat boya atilmis olma ihtimali var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: viper17

    İki kat boya atilmis olma ihtimali var

    o iş nasıl oluyor ? ama mantıklı sonuçta her yer boyalı demiş adam..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheApproachingCurve

    quote:

    Orijinalden alıntı: viper17

    İki kat boya atilmis olma ihtimali var

    o iş nasıl oluyor ? ama mantıklı sonuçta her yer boyalı demiş adam..

    Fabrikada bazi araclarin 2 kat boyandigini duymustum. Yada boya kalinligi cok olabilir. Kullandiklari boya olcme makinesi arizali olabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheApproachingCurve

    quote:

    Orijinalden alıntı: viper17

    İki kat boya atilmis olma ihtimali var

    o iş nasıl oluyor ? ama mantıklı sonuçta her yer boyalı demiş adam..

    Alıntıları Göster
    Eğer boyleyse nerden öğrenebilirim ? bir de boya koruma yapıldı araca etkiler mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: viper17

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheApproachingCurve

    quote:

    Orijinalden alıntı: viper17

    İki kat boya atilmis olma ihtimali var

    o iş nasıl oluyor ? ama mantıklı sonuçta her yer boyalı demiş adam..

    Fabrikada bazi araclarin 2 kat boyandigini duymustum. Yada boya kalinligi cok olabilir. Kullandiklari boya olcme makinesi arizali olabilir

    Alıntıları Göster
    ölçen cihaz yanlış ölçmüştür. siz eminseniz kendi kendine boyanacak hali yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: viper17

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheApproachingCurve

    quote:

    Orijinalden alıntı: viper17

    İki kat boya atilmis olma ihtimali var

    o iş nasıl oluyor ? ama mantıklı sonuçta her yer boyalı demiş adam..

    Fabrikada bazi araclarin 2 kat boyandigini duymustum. Yada boya kalinligi cok olabilir. Kullandiklari boya olcme makinesi arizali olabilir

    Alıntıları Göster
    Kullandıkları boya makinesi bozuktur.

    Tamam fabrikada 2 kat atılır ama boyası bozuk olan parçaya.

    Tüm aracı neden boyasınlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: viper17

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheApproachingCurve

    quote:

    Orijinalden alıntı: viper17

    İki kat boya atilmis olma ihtimali var

    o iş nasıl oluyor ? ama mantıklı sonuçta her yer boyalı demiş adam..

    Fabrikada bazi araclarin 2 kat boyandigini duymustum. Yada boya kalinligi cok olabilir. Kullandiklari boya olcme makinesi arizali olabilir

    Alıntıları Göster
    1-Fabrika çıkılı iki kat boyalı olabilir (çok nadir olsa da böyle bir ihtimal var)

    2-Araç hasarları yapılırken, servis boyayı tutturamaz ve size haber vermeden komple boyar (eşşek herifler)

    3-Ekspertiz hatalıdır.

    Geçmiş olsun, kolay gelsin...





  • Fordlarin boya kalinligi daha fazladir diger markalara göre.. sadece ön tamponu boyatmis olabilir misiniz? Tavani bilemem tabi.. bence bir ford servisine ölçtürün; eksper raporu alın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Michael Wittmann

    ölçen cihaz yanlış ölçmüştür. siz eminseniz kendi kendine boyanacak hali yok.



    Teşekkürler umarız oyle olmuştur pazartesi tekrar gidilecek. Tavanda 200 mikron kalınlık çıktı adam en çok ona şaşırdı. Boya koruma kalınlaştırmış olabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siklopentan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Michael Wittmann

    ölçen cihaz yanlış ölçmüştür. siz eminseniz kendi kendine boyanacak hali yok.



    Teşekkürler umarız oyle olmuştur pazartesi tekrar gidilecek. Tavanda 200 mikron kalınlık çıktı adam en çok ona şaşırdı. Boya koruma kalınlaştırmış olabilir mi?

    Alıntıları Göster
    @ e-rose
    Bize haber vermeden boyanması durumunda bunu öğrenebilir miyiz acaba ?
    Bir de iki kat boya varsa bunun için ne yapabiliriz?

    @rallier_61
    şimdi malum kapandı servisler pazartesi goturcez umarım orda kayıtlardan içimizi rahatlatırlar. Bundan sonra da alırken asla kontrol etmeden teslim almam aracı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: siklopentan

    @ e-rose
    Bize haber vermeden boyanması durumunda bunu öğrenebilir miyiz acaba ?
    Bir de iki kat boya varsa bunun için ne yapabiliriz?

    @rallier_61
    şimdi malum kapandı servisler pazartesi goturcez umarım orda kayıtlardan içimizi rahatlatırlar. Bundan sonra da alırken asla kontrol etmeden teslim almam aracı..

    Size haber vermeden boyandı ise, bunu öğrenmeniz zor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siklopentan

    @ e-rose
    Bize haber vermeden boyanması durumunda bunu öğrenebilir miyiz acaba ?
    Bir de iki kat boya varsa bunun için ne yapabiliriz?

    @rallier_61
    şimdi malum kapandı servisler pazartesi goturcez umarım orda kayıtlardan içimizi rahatlatırlar. Bundan sonra da alırken asla kontrol etmeden teslim almam aracı..
    eksper kendini kanıtlamak için böyle saçma bir hareket yapmış olmasın ?
  • Baska bir cmax e daha bakin tavan ve boyasiz bir parca arasinda mukayese yaptirin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siklopentan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Michael Wittmann

    ölçen cihaz yanlış ölçmüştür. siz eminseniz kendi kendine boyanacak hali yok.



    Teşekkürler umarız oyle olmuştur pazartesi tekrar gidilecek. Tavanda 200 mikron kalınlık çıktı adam en çok ona şaşırdı. Boya koruma kalınlaştırmış olabilir mi?

    Alıntıları Göster
    Hocam şurada da var:
    http://www.fordclubtr.com/forum/topic/229573-sifir-aracta-boya-var/page-2
    Focusta yaşamış bir kişi aynı sorunu.

    Şu konuda da Vectra'da çıkmış:
    http://forum.donanimhaber.com/m_58258439/tm.htm


    Hocam kapıda yazan boya kalınlığı değerine bakın çünkü çift kat boyalı olanlarda orada değer farklı oluyor genelde:

    Şöyle bir şey:
    https://img.donanimhaber.com/upfiles/97505/28ebf0d4-b582-425d-b014-5a9d6faf50e5.jpg




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Automobilista

    Hocam şurada da var:
    http://www.fordclubtr.com/forum/topic/229573-sifir-aracta-boya-var/page-2
    Focusta yaşamış bir kişi aynı sorunu.

    Şu konuda da Vectra'da çıkmış:
    http://forum.donanimhaber.com/m_58258439/tm.htm


    Hocam kapıda yazan boya kalınlığı değerine bakın çünkü çift kat boyalı olanlarda orada değer farklı oluyor genelde:

    Şöyle bir şey:
    https://img.donanimhaber.com/upfiles/97505/28ebf0d4-b582-425d-b014-5a9d6faf50e5.jpg

    Alıntıları Göster
    Hocam sorunun kaynağını buldum buyrun:

    Araç muhtemelen çift kat boyalıdır. Yaklaşık her 10 arabadan birinde yeniden kalibrasyon yapıldığı için boya kalınlığı normalin 2 katıdır. C-max lerde mikrometre ile bilmeyen biri ölçüm yaptığında araba komple boyalı sonucunu çıkartabilir. Benim arabamda ölçümlerde 150 - 180 arasında çıkıyor. (Normalda 100 - 120 olması lazım) Bende ilk başta boyalı araç aldım, kandırıldım sanmıştım, sonra araştırınca show room lardaki bazı araçlarda 220'lere varan boya kalınlıklarıyla karşılaştım. Neticede C-max'te normal ve aslında daha iyi. Araç paslanmaya daha dayanıklı.


    Yazan üye:Özkoçak


    Mesajın linki burada:http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=7499658


    Yani sorun normal gibi ama bu asizin araç kesin boyanmamıştır demek değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Hocam şurada da var:
    http://www.fordclubtr.com/forum/topic/229573-sifir-aracta-boya-var/page-2
    Focusta yaşamış bir kişi aynı sorunu.

    Şu konuda da Vectra'da çıkmış:
    http://forum.donanimhaber.com/m_58258439/tm.htm


    Hocam kapıda yazan boya kalınlığı değerine bakın çünkü çift kat boyalı olanlarda orada değer farklı oluyor genelde:

    Şöyle bir şey:
    https://img.donanimhaber.com/upfiles/97505/28ebf0d4-b582-425d-b014-5a9d6faf50e5.jpg

    Çok teşekkurler verdiğiniz bilgiler için. Bazı kişilerde de tek kat boya olmasına rağmen 200 mikron kalınlık ölçüldüğü olmuş bizim tavanda olduğu gibi. Hemen şimdi kapıya bakıp teyit edicem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Hocam sorunun kaynağını buldum buyrun:

    Araç muhtemelen çift kat boyalıdır. Yaklaşık her 10 arabadan birinde yeniden kalibrasyon yapıldığı için boya kalınlığı normalin 2 katıdır. C-max lerde mikrometre ile bilmeyen biri ölçüm yaptığında araba komple boyalı sonucunu çıkartabilir. Benim arabamda ölçümlerde 150 - 180 arasında çıkıyor. (Normalda 100 - 120 olması lazım) Bende ilk başta boyalı araç aldım, kandırıldım sanmıştım, sonra araştırınca show room lardaki bazı araçlarda 220'lere varan boya kalınlıklarıyla karşılaştım. Neticede C-max'te normal ve aslında daha iyi. Araç paslanmaya daha dayanıklı.


    Yazan üye:Özkoçak


    Mesajın linki burada:http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=7499658


    Yani sorun normal gibi ama bu asizin araç kesin boyanmamıştır demek değil.

    Gerçekten çok teşekkürler. Adam bize ön tampon dışında her taraf boyalı demişti bizim aracında ön tamponun boyasında zamandan kaynaklı ufak soyulmalar var. Belki bundan dolayı sadece orası normal geri kalan kısım yüksek çıktı. Gerçekten bi nebze de olsa yüreğime su serpildi Umarın otokoçtan da rapor alabiliriz




  • hocam üzüldüm gerçekten ayrıca araban gerçekten çok temiz yani aslında belli arabanın yıpranmamış olduğu, umarım bir hatadır ve kanıtlayabilirsiniz satarken.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siklopentan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Hocam sorunun kaynağını buldum buyrun:

    Araç muhtemelen çift kat boyalıdır. Yaklaşık her 10 arabadan birinde yeniden kalibrasyon yapıldığı için boya kalınlığı normalin 2 katıdır. C-max lerde mikrometre ile bilmeyen biri ölçüm yaptığında araba komple boyalı sonucunu çıkartabilir. Benim arabamda ölçümlerde 150 - 180 arasında çıkıyor. (Normalda 100 - 120 olması lazım) Bende ilk başta boyalı araç aldım, kandırıldım sanmıştım, sonra araştırınca show room lardaki bazı araçlarda 220'lere varan boya kalınlıklarıyla karşılaştım. Neticede C-max'te normal ve aslında daha iyi. Araç paslanmaya daha dayanıklı.


    Yazan üye:Özkoçak


    Mesajın linki burada:http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=7499658


    Yani sorun normal gibi ama bu asizin araç kesin boyanmamıştır demek değil.

    Gerçekten çok teşekkürler. Adam bize ön tampon dışında her taraf boyalı demişti bizim aracında ön tamponun boyasında zamandan kaynaklı ufak soyulmalar var. Belki bundan dolayı sadece orası normal geri kalan kısım yüksek çıktı. Gerçekten bi nebze de olsa yüreğime su serpildi Umarın otokoçtan da rapor alabiliriz

    Alıntıları Göster
    Benim boya kalınlığı kısmında 1.77 yazıyor kapının orada bu tam olarak ne demek? Kaç mikrona tekabul eder yani birimi ne acaba?
    Yardımınız için teşekkürler




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.