Şimdi Ara

2006 yamaha r6 kullanıcıları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
12.806
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • mrb arkadaşlar aranızda 2006 r6 nın yakıt tüketimi hakkından bilgisi olan varmı 1 depoyla kaç km gider km başına kaç kuruş yakar almayı düşünüyorum yakıt konusu önemli benim için



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    2006 Yamaha R6 Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey

    2006 Yamaha R6, heyecan verici ve yüksek performanslı bir spor motosikletidir. Sahip olmayı düşünenler için bu motosikletin yakıt tüketimi hakkında bazı önemli bilgiler:

    R6 Yakıt Tüketimi

    2006 Yamaha R6 modeli, şehiriçi sürüş koşullarında ortalama olarak 100 kilometrede 7,5 litre yakıt tüketir. Otoyol sürüşlerinde ise bu değer 100 kilometrede 6 litreye kadar düşebilir.

    Yamaha R6 Yakıt Tüketimi

    Sürüş tarzınız, trafik koşulları ve motosikletinizin bakımı gibi faktörler yakıt tüketimini etkileyebilir. Agresif sürüş, daha yüksek yakıt tüketimine yol açarken, sakin sürüş ve düzenli bakım yakıt verimliliğini artırabilir.

    R6 Depo Kaç Litre?

    2006 Yamaha R6'nın yakıt deposu 17 litre kapasiteye sahiptir. Bu, uzun sürüşler için yeterli yakıt menzili sağlar.

    R6 Kaç Litre Yakar?

    Yukarıda belirtildiği gibi, 2006 Yamaha R6, 100 kilometrede ortalama 7,5 litre yakıt tüketir. Bu, 17 litrelik yakıt deposuyla yaklaşık 226 kilometre menzil sağlayacağı anlamına gelir.

    R6 Ne Kadar Yakar?

    Yakıt verimliliği, sürüş koşulları ve motosikletin bakımı gibi faktörlere göre değişebilse de Yamaha R6, genellikle spor motosikletler arasında yakıt açısından verimli bir seçenek olarak kabul edilir.

    R6 KM'de Ne Kadar Yakar?

    2006 Yamaha R6, 100 kilometrede ortalama 7,5 litre yakıt tüketir. Bu, kilometrede yaklaşık 0,075 litre yakıt anlamına gelir.

    Umarız bu bilgiler, 2006 Yamaha R6'nın yakıt tüketimi hakkında bilgili bir karar vermenize yardımcı olur.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Hocam 131 Hp'lik bir makineden bahsediyoruz ama buna rağmen tutumlu kerata. 1 litre benzinle 15-16km yol yapıyor ortalama. KM başına 200 kuruş civarında. Depo 17.5 litre, 300 km civarında menzili.
  • 200 kuruş ortalama değer ewt normalde 4lt 5lt gibi yazsada bazı sitelerde 200kuruş civarı duyuyoruz ortalama kullanıcılardan.
  • Ortalama bir kullanımda yaklaşık 7 litre yakacaktır. Uzun yolda en fazla 6 litreye kadar düşer. Şehiriçinde ise 11 litreyi gördüğü tarafımca tecrübe edilmiştir. 1000cc'lik R1, 600cc'lik kardeşinden daha az yakar.
  • cevaplar için teşekkürler

    @NovariX r1 nasıl daha az yakıyo arada 400cc fark var o zaman r1 alırım daha iyi
  • race makina deneyimin varsa eyw ama 1000lik makine her babayigidin harcı degil altından kaçıverir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NitroWar

    cevaplar için teşekkürler

    @NovariX r1 nasıl daha az yakıyo arada 400cc fark var o zaman r1 alırım daha iyi


    Makinaların yakıtları sadece motor hacimleriyle alakalı değildir. Çevirdikleri devirde önemlidir.

    Mesela 2 makinada 2 saat boyunca 150km sabit hızla gitsinler. 1000'lik olan daha düşük devir çevirdiği için 600'lük olandan daha az yakacaktır. 300km'de 600'lük olan yaklaşık 20 litre yakacaktır. 1000 lik olan ise hemen hemen 16-17 litre.

    Deneyin, görün..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    2002 Model Honda CR-V Hakkında
    11 yıl önce açıldı
    Voge SR4 Max Kullanıcıları
    11 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dark_Frr3STylE

    race makina deneyimin varsa eyw ama 1000lik makine her babayigidin harcı degil altından kaçıverir

    ömrümde motorsiklete binmedim ve ilk motorum olucak desem yıllardır babama aldıramadım kendim alıcam artık.bence altındaki gücün farkında oldukdan sonra sorun olmaz
  • arkadaşın son sözleri olarak kayıtlara girsin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NitroWar


    quote:

    Orijinalden alıntı: dark_Frr3STylE

    race makina deneyimin varsa eyw ama 1000lik makine her babayigidin harcı degil altından kaçıverir

    ömrümde motorsiklete binmedim ve ilk motorum olucak desem yıllardır babama aldıramadım kendim alıcam artık.bence altındaki gücün farkında oldukdan sonra sorun olmaz

    Allah akıl fikir versin ne diyelim sen bi yerden 125cc bulup bin sonra 1000cc race düşün yaşın kaç senin?




  • Valla yaşını bilmiyoruz ama sanırım bu düşünceyle race makinaya binerse durumu vahim.

    yaklaşık 4 sene 125'lik makinaya bindiktend onra 750'liliğe geçtiğimde baya bir bocalamıştım.Bu aletler araba gibi değil gaza hafif dokundan bile olmadık hızlara çıkıveriyorlar acemiysen uçuk hızlara çıktığını anladığında genelde çok kalmış oluyorsunuz.

    Bence böyle yüksek makinalara bakmadan küçük motorlarla başla tecrüben ve bilgin büyüdükçe motorunda büyür.
  • Trafik tecrübesi yok , ehliyet büyük ihtimal yok , motosiklet 170 180kg civarı , oturma pozisyonu ilk defa motosiklet sürecek adama göre tuaf , nasıl fren yapılır bilmiyor..Bence yürütemezsin bile 1000lik motoru yürütürsende 2. 3. gün bişeyin gazına gelir ölür yada sakat kalırsın.Benim fikirlerim bunlar senin için ve diğer senin gibiler inşla okur belki birinini bir gün işine yarar.
  • aman tanrım yorumlara bak bu kadar zormu bunu kullanmak.yaş 19 ehilyet yakında alıyorum yazıldım kursa.kime sorsam ölürsün diyo en iyisi daha küçük bişey alıym.sizce 2. el hyosung gt250r alsam yine ölürmüyüm bide bu motorun kalitesi ne derece iyidir.yorumlar için teşekkürler
  • Çok daha mantıklı bir seçim olur Hyosung tabiki ama 250cc olmasına rağmen 600cc kalıbında bir motor olduğu için bir süre bocalayabilirsin onda da. Gidip Yamaha YBR 125 falan al da diyemem tabi sana, boşuna masraf etmiş olursun seni tatmin etmeyeceği için ama en azından ehliyet aldıktan sonra commuter diye tabir edilen motorlarla biraz vakit geçir derim ben.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackwinterday

    Çok daha mantıklı bir seçim olur Hyosung tabiki ama 250cc olmasına rağmen 600cc kalıbında bir motor olduğu için bir süre bocalayabilirsin onda da. Gidip Yamaha YBR 125 falan al da diyemem tabi sana, boşuna masraf etmiş olursun seni tatmin etmeyeceği için ama en azından ehliyet aldıktan sonra commuter diye tabir edilen motorlarla biraz vakit geçir derim ben.

    haklısınız galiba ben hiç kullanmadığım için bana kolay geliyo olabilir.yaza doğru bi ybr 125 alıym en iyisi.trafik deneyimini bi yaşayım zorlukları bi öğreneyim ondan sonra süpersport a geçerim.hem o arada iyice parada biriktiririm temiz 2. el bi r1 alırım.
  • yani ilk 125cc vitesli motorumu sürerken öğreten abime "tamam abi kenardan kenardan yavas yavas giderim" diyodum ve o abim arkamdayken ön frene basayım derken gaz açmıştım bunu çoğu acemi yapar düşün ki bu 1000cc racingle yaptın nolur?
    Sen bir 125cc vitesli motor al onla başla sonra bize kendin dua edeceksin 600 1000 lik racing makineyi rüyanda bile sürme orda bile yapamazsın direk.
  • Mutlaka motorsiklet eğitimi alın arkadaşlar.Ehliyet almanız önemli değil.Doğru düzgün yerden motorsiklet eğitimi alın.Honda'nın eğitimlerini yakalarsanız mutlaka gidin.

    En güzel başlangıç cc si 250 lik.Türkiye'nin motoru da endurodur sakın unutmayın
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.