Şimdi Ara

2009 ve Üstü D Segment Dizel Bi Arac Alsanız En Fazla Kac Km'de Olurdu??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
716
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Başlıkta da belirttiğim gibi D segmenti dizel 2009 ve üstü bir arac alsanız ve bu araçla yılda 40.000 km yapacak olsanız en az da 4 yıl binmek isteseniz alacağınız arac en fazla kac km de olurdu??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yılda 40 bin iddali o yüzden c sınıfı düşünürdüm. Ama illa sartınız geçerli ise km sinin 40 bin üstü olmamasına dikkat ederdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 40.000 km de bir arac aslında sıfır ayarindadir hemen hemen cunku bir ara 140.000 km de bile almayı düşünmüştüm iyiki kısmet olmamış almak:)) genelde uzun yol yaptıgım icin aile ile d sınıfı daha rahat ve geniş olur diye düşünüyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kenoman -- 24 Eylül 2013; 0:13:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kenoman kullanıcısına yanıt
    Dizel ve D sınıfı olmasını göz önünde bulundurursak yılda 20.000 yapar diye düşünüyorum. 100.000 i geçmemiş olmasına dikkat ederdim.
  • Başka cevap veren yok mu arkadaslar???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dizel d segmenti araçlar çok kullanılır.100bin km altı 4 yaşında bence zor bulunur.Genel olarak en iyisi 100bin sınırına yaklaşmıştır.
    Ha alınır mı,hiç düşünmeden alınır.
  • yılda 40 bin km yapacaksam 4 senede bineceksem eder 160 bin, bu durumda ben olsam 100-150 bin aralığında araba alırım, sebebi: 100 bin altı araçların değeri pek düşmemiş olur hele örneğin pasat gibi çok tutan bi arabaysa 2. elini yüksek fiyattan alırsınız, 160 bin km yol yaptıktan sonra değeri dibe vurur, TÜrkiye'de 10 senelik araba 160 binde olunca kmsi çok diyen insanlar var, bu durumda örneğin 60 binde alınmış olsun araba 2. el değeri "0" ından çokda az olmayacaktır, e 160 bin km yol yaptıktan sonra araba 220 binde olcak, değeri çok düşer "0" ına göre 40% hatta daha aşağısı bile olabilir (modele göre),
    onun yerine "0" ının 50% si civarına 120-130 binlerde arabayı alırım 160 binde ben yapınca 300 bine gelir 25-30 bin civarına satılır, değer kaybı tahminen 10-15 bin aralığında olur, düşük km li alınca 20 binin üzerinde değer kaybeder tahmin ediyorum (tabi marka-model de önemli...)




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enginkocaman

    yılda 40 bin km yapacaksam 4 senede bineceksem eder 160 bin, bu durumda ben olsam 100-150 bin aralığında araba alırım, sebebi: 100 bin altı araçların değeri pek düşmemiş olur hele örneğin pasat gibi çok tutan bi arabaysa 2. elini yüksek fiyattan alırsınız, 160 bin km yol yaptıktan sonra değeri dibe vurur, TÜrkiye'de 10 senelik araba 160 binde olunca kmsi çok diyen insanlar var, bu durumda örneğin 60 binde alınmış olsun araba 2. el değeri "0" ından çokda az olmayacaktır, e 160 bin km yol yaptıktan sonra araba 220 binde olcak, değeri çok düşer "0" ına göre 40% hatta daha aşağısı bile olabilir (modele göre),
    onun yerine "0" ının 50% si civarına 120-130 binlerde arabayı alırım 160 binde ben yapınca 300 bine gelir 25-30 bin civarına satılır, değer kaybı tahminen 10-15 bin aralığında olur, düşük km li alınca 20 binin üzerinde değer kaybeder tahmin ediyorum (tabi marka-model de önemli...)

    Mantıklı :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enginkocaman

    yılda 40 bin km yapacaksam 4 senede bineceksem eder 160 bin, bu durumda ben olsam 100-150 bin aralığında araba alırım, sebebi: 100 bin altı araçların değeri pek düşmemiş olur hele örneğin pasat gibi çok tutan bi arabaysa 2. elini yüksek fiyattan alırsınız, 160 bin km yol yaptıktan sonra değeri dibe vurur, TÜrkiye'de 10 senelik araba 160 binde olunca kmsi çok diyen insanlar var, bu durumda örneğin 60 binde alınmış olsun araba 2. el değeri "0" ından çokda az olmayacaktır, e 160 bin km yol yaptıktan sonra araba 220 binde olcak, değeri çok düşer "0" ına göre 40% hatta daha aşağısı bile olabilir (modele göre),
    onun yerine "0" ının 50% si civarına 120-130 binlerde arabayı alırım 160 binde ben yapınca 300 bine gelir 25-30 bin civarına satılır, değer kaybı tahminen 10-15 bin aralığında olur, düşük km li alınca 20 binin üzerinde değer kaybeder tahmin ediyorum (tabi marka-model de önemli...)

    Arabayı binmek için mi alıyorsunuz satmak için mi?

    D sınıfı arabaya binen adam konforuna ve arkadaşın belirttiği gibi yılda 40000 km. yapacaksa bir kere alınır. Bakımları çok pahalı olmayan bir araç alır kaskosunu yapar 10 sene biner. 10 sene sonra zaten şu kadar zarar ettim, bu kadar zarar ettim demez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcake±

    quote:

    Orijinalden alıntı: enginkocaman

    yılda 40 bin km yapacaksam 4 senede bineceksem eder 160 bin, bu durumda ben olsam 100-150 bin aralığında araba alırım, sebebi: 100 bin altı araçların değeri pek düşmemiş olur hele örneğin pasat gibi çok tutan bi arabaysa 2. elini yüksek fiyattan alırsınız, 160 bin km yol yaptıktan sonra değeri dibe vurur, TÜrkiye'de 10 senelik araba 160 binde olunca kmsi çok diyen insanlar var, bu durumda örneğin 60 binde alınmış olsun araba 2. el değeri "0" ından çokda az olmayacaktır, e 160 bin km yol yaptıktan sonra araba 220 binde olcak, değeri çok düşer "0" ına göre 40% hatta daha aşağısı bile olabilir (modele göre),
    onun yerine "0" ının 50% si civarına 120-130 binlerde arabayı alırım 160 binde ben yapınca 300 bine gelir 25-30 bin civarına satılır, değer kaybı tahminen 10-15 bin aralığında olur, düşük km li alınca 20 binin üzerinde değer kaybeder tahmin ediyorum (tabi marka-model de önemli...)

    Arabayı binmek için mi alıyorsunuz satmak için mi?

    D sınıfı arabaya binen adam konforuna ve arkadaşın belirttiği gibi yılda 40000 km. yapacaksa bir kere alınır. Bakımları çok pahalı olmayan bir araç alır kaskosunu yapar 10 sene biner. 10 sene sonra zaten şu kadar zarar ettim, bu kadar zarar ettim demez.

    Mesajda da belirttiğim gibi cok buyuk bi sıkıntı olmadıgı sürece en az 4-5 yıl bineceğim zaten:))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenoman


    quote:

    Orijinalden alıntı: mcake±

    quote:

    Orijinalden alıntı: enginkocaman

    yılda 40 bin km yapacaksam 4 senede bineceksem eder 160 bin, bu durumda ben olsam 100-150 bin aralığında araba alırım, sebebi: 100 bin altı araçların değeri pek düşmemiş olur hele örneğin pasat gibi çok tutan bi arabaysa 2. elini yüksek fiyattan alırsınız, 160 bin km yol yaptıktan sonra değeri dibe vurur, TÜrkiye'de 10 senelik araba 160 binde olunca kmsi çok diyen insanlar var, bu durumda örneğin 60 binde alınmış olsun araba 2. el değeri "0" ından çokda az olmayacaktır, e 160 bin km yol yaptıktan sonra araba 220 binde olcak, değeri çok düşer "0" ına göre 40% hatta daha aşağısı bile olabilir (modele göre),
    onun yerine "0" ının 50% si civarına 120-130 binlerde arabayı alırım 160 binde ben yapınca 300 bine gelir 25-30 bin civarına satılır, değer kaybı tahminen 10-15 bin aralığında olur, düşük km li alınca 20 binin üzerinde değer kaybeder tahmin ediyorum (tabi marka-model de önemli...)

    Arabayı binmek için mi alıyorsunuz satmak için mi?

    D sınıfı arabaya binen adam konforuna ve arkadaşın belirttiği gibi yılda 40000 km. yapacaksa bir kere alınır. Bakımları çok pahalı olmayan bir araç alır kaskosunu yapar 10 sene biner. 10 sene sonra zaten şu kadar zarar ettim, bu kadar zarar ettim demez.

    Mesajda da belirttiğim gibi cok buyuk bi sıkıntı olmadıgı sürece en az 4-5 yıl bineceğim zaten:))

    İyi de ben sana değil arkadaşa cevap verdim. Cevap verirken de senin kriterlerine ithafta bulundum. Bana cevap vermene gerek yoktu.

    Sen aracı satmaya değil kullanmaya alıyorsun arkadaş 1-2 yıl sonra satacakmış gibi cevap vermişti. D segmenti araçlar hemen satılmak için alınmazlar. Binilmek için alınırlar.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.