Şimdi Ara

Sizce En Fazla Kaç KM'e Kadar Dizel İkinci El Alınmalı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
2.606
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dizelde KM yüksek olması sorun yaratır mı? En fazla kaç KM'e kadar dizel araç alınmalı?
    Yüksek km benzin mi daha sorunsuzdur, dizel mi?

    Değerli yorumlarınızı esirgemeyin. İyi günler.



  • 100.000-150.000 normal.
    Dizel - benzinli sorun karşılaştırmasında bilgim yok ama sanırsam benzinlinin çıkaracağı sorunların tamiri daha hesaplı olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi L&M -- 19 Ocak 2016; 13:01:50 >
  • 200 bine kadar bakımlı dizel
  • Bu forumun tavsiyelerine kulak asacak olursaniz ikinci elde BMW disinda markalar 30 bin km kadar, vag araclari 5 bin km kadar, BMW ler ise 500 bin km'ye kadar alinir binilir.

    Ne hikmetse sifir alinacak her arabanin yerine de 20. yuzyil araclari dahil 2. el dizel bmw alinir binilir.

    Onun icin ikinci el 320d alin. Gerekiyorsa 1998 modelini alin ama 2.el 320d olsun. Arkadan itis, surus keyfi muhtesem.
  • Eğer bakımlı ve motor durumu iyi bir dizel araç ise 150.000 km ye kadar alınabilir. Yüksek km lerde benzinli araçlar daha sorunsuz diye biliyorum.
  • 190000'de 1.3 CDTI Astra H sattık 32000'e. Alınıyor yani.

    Teknik kısmına gelince donanım haber yüksek mühendisleri ve mekatronik uzmanları gereken cevabı vermiş zaten. Nerden hesapladılarsa 150-200000 diye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Parol.

    Eğer bakımlı ve motor durumu iyi bir dizel araç ise 150.000 km ye kadar alınabilir. Yüksek km lerde benzinli araçlar daha sorunsuz diye biliyorum.
    Parçası ucuz ise sorun olmaz.
    Dizelde sıkıntı çıkaracak maddi olarak can sıkacak parçalar; enjektör, turbo, triger seti vs. Tabi araç 20binde blok çatlattıysa bilemem

    Örneğin 1,3mjet için konuşursak en babası 200TL civarı enjektörün teki, 400TL turbo, 150-200TL civarı triger tamir takımı, 150 civarı şanzıman tamir takımı, 80TL civarına amortisör, 10 ila 50tl arasına sensörler bulunabilir. Tümünü değiştirdiğinizde 2000TL civarı bi masrafla aracı sıfırlamış gibi olursunuz. (Blok, gömlek ve pistonların sağlam olduğunu düşünüyoruz ki bunların sıkıntılı olduğu bi araca denk gelmek baya bi şans gerektirir)

    Tabi bunlar benim düşüncelerim.

    Ekonomik durumuma göre kilometre yapmamış bir dizel alır sadece bakım yaptırır binerim. Ya da leşi çıkmış ama parçası ucuz bi makinayı yine leş fiyatına alır, 2000-3000 masraf yapar gebertene kadar binerim. Duruma göre değişir yani.


    edit:
    Şöyle bi fantaazi geldi aklıma. Diyelim ki;
    Piyasası 25-30 arası değişen, ama kilometresi fazla, kozmetik olarak temiz kazasız fakat motoru sorunlu bi arabayı 17-20 arasına düşünmeden alırım.
    800 TL Enjektörlere
    400 TL Turboya
    150 Trigere
    150 Şanzımana
    350 civarı amortisörlere
    100 Radyatöre
    150 Aküye
    500 Diğer ıvır kıvır (Hortumlar, sensörler, fren aksamı, kayışlar, elektronik ıvır zıvır, yağ ve diğer sıvılar vb)

    Toplam 3000 civarı para harcayınca 20-22 bine aldığınız fiyat dahil araç bi anlamda sıfırlanmış olur.
    Tabi Sanayiye götürüp bırakırsanız o 2500 olur size 4000-5000.
    Parçaları kendiniz alacaksınız, değişirken mümkün mertebe yanında olacaksınız falan filan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erol börek -- 19 Ocak 2016; 14:01:28 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erol börek

    Parçası ucuz ise sorun olmaz.
    Dizelde sıkıntı çıkaracak maddi olarak can sıkacak parçalar; enjektör, turbo, triger seti vs. Tabi araç 20binde blok çatlattıysa bilemem

    Örneğin 1,3mjet için konuşursak en babası 200TL civarı enjektörün teki, 400TL turbo, 150-200TL civarı triger tamir takımı, 150 civarı şanzıman tamir takımı, 80TL civarına amortisör, 10 ila 50tl arasına sensörler bulunabilir. Tümünü değiştirdiğinizde 2000TL civarı bi masrafla aracı sıfırlamış gibi olursunuz. (Blok, gömlek ve pistonların sağlam olduğunu düşünüyoruz ki bunların sıkıntılı olduğu bi araca denk gelmek baya bi şans gerektirir)

    Tabi bunlar benim düşüncelerim.

    Ekonomik durumuma göre kilometre yapmamış bir dizel alır sadece bakım yaptırır binerim. Ya da leşi çıkmış ama parçası ucuz bi makinayı yine leş fiyatına alır, 2000-3000 masraf yapar gebertene kadar binerim. Duruma göre değişir yani.


    edit:
    Şöyle bi fantaazi geldi aklıma. Diyelim ki;
    Piyasası 25-30 arası değişen, ama kilometresi fazla, kozmetik olarak temiz kazasız fakat motoru sorunlu bi arabayı 17-20 arasına düşünmeden alırım.
    800 TL Enjektörlere
    400 TL Turboya
    150 Trigere
    150 Şanzımana
    350 civarı amortisörlere
    100 Radyatöre
    150 Aküye
    500 Diğer ıvır kıvır (Hortumlar, sensörler, fren aksamı, kayışlar, elektronik ıvır zıvır, yağ ve diğer sıvılar vb)

    Toplam 3000 civarı para harcayınca 20-22 bine aldığınız fiyat dahil araç bi anlamda sıfırlanmış olur.
    Tabi Sanayiye götürüp bırakırsanız o 2500 olur size 4000-5000.
    Parçaları kendiniz alacaksınız, değişirken mümkün mertebe yanında olacaksınız falan filan.

    Alıntıları Göster
    150 bine kadar alınabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erol börek

    Parçası ucuz ise sorun olmaz.
    Dizelde sıkıntı çıkaracak maddi olarak can sıkacak parçalar; enjektör, turbo, triger seti vs. Tabi araç 20binde blok çatlattıysa bilemem

    Örneğin 1,3mjet için konuşursak en babası 200TL civarı enjektörün teki, 400TL turbo, 150-200TL civarı triger tamir takımı, 150 civarı şanzıman tamir takımı, 80TL civarına amortisör, 10 ila 50tl arasına sensörler bulunabilir. Tümünü değiştirdiğinizde 2000TL civarı bi masrafla aracı sıfırlamış gibi olursunuz. (Blok, gömlek ve pistonların sağlam olduğunu düşünüyoruz ki bunların sıkıntılı olduğu bi araca denk gelmek baya bi şans gerektirir)

    Tabi bunlar benim düşüncelerim.

    Ekonomik durumuma göre kilometre yapmamış bir dizel alır sadece bakım yaptırır binerim. Ya da leşi çıkmış ama parçası ucuz bi makinayı yine leş fiyatına alır, 2000-3000 masraf yapar gebertene kadar binerim. Duruma göre değişir yani.


    edit:
    Şöyle bi fantaazi geldi aklıma. Diyelim ki;
    Piyasası 25-30 arası değişen, ama kilometresi fazla, kozmetik olarak temiz kazasız fakat motoru sorunlu bi arabayı 17-20 arasına düşünmeden alırım.
    800 TL Enjektörlere
    400 TL Turboya
    150 Trigere
    150 Şanzımana
    350 civarı amortisörlere
    100 Radyatöre
    150 Aküye
    500 Diğer ıvır kıvır (Hortumlar, sensörler, fren aksamı, kayışlar, elektronik ıvır zıvır, yağ ve diğer sıvılar vb)

    Toplam 3000 civarı para harcayınca 20-22 bine aldığınız fiyat dahil araç bi anlamda sıfırlanmış olur.
    Tabi Sanayiye götürüp bırakırsanız o 2500 olur size 4000-5000.
    Parçaları kendiniz alacaksınız, değişirken mümkün mertebe yanında olacaksınız falan filan.

    Alıntıları Göster
    300 Bine kadar alınır her şekilde fakat kesinlikle ve kesinlikle bakımları ve yağ değişim aralıkları düzgün yapılmış şartı ile.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erol börek

    Parçası ucuz ise sorun olmaz.
    Dizelde sıkıntı çıkaracak maddi olarak can sıkacak parçalar; enjektör, turbo, triger seti vs. Tabi araç 20binde blok çatlattıysa bilemem

    Örneğin 1,3mjet için konuşursak en babası 200TL civarı enjektörün teki, 400TL turbo, 150-200TL civarı triger tamir takımı, 150 civarı şanzıman tamir takımı, 80TL civarına amortisör, 10 ila 50tl arasına sensörler bulunabilir. Tümünü değiştirdiğinizde 2000TL civarı bi masrafla aracı sıfırlamış gibi olursunuz. (Blok, gömlek ve pistonların sağlam olduğunu düşünüyoruz ki bunların sıkıntılı olduğu bi araca denk gelmek baya bi şans gerektirir)

    Tabi bunlar benim düşüncelerim.

    Ekonomik durumuma göre kilometre yapmamış bir dizel alır sadece bakım yaptırır binerim. Ya da leşi çıkmış ama parçası ucuz bi makinayı yine leş fiyatına alır, 2000-3000 masraf yapar gebertene kadar binerim. Duruma göre değişir yani.


    edit:
    Şöyle bi fantaazi geldi aklıma. Diyelim ki;
    Piyasası 25-30 arası değişen, ama kilometresi fazla, kozmetik olarak temiz kazasız fakat motoru sorunlu bi arabayı 17-20 arasına düşünmeden alırım.
    800 TL Enjektörlere
    400 TL Turboya
    150 Trigere
    150 Şanzımana
    350 civarı amortisörlere
    100 Radyatöre
    150 Aküye
    500 Diğer ıvır kıvır (Hortumlar, sensörler, fren aksamı, kayışlar, elektronik ıvır zıvır, yağ ve diğer sıvılar vb)

    Toplam 3000 civarı para harcayınca 20-22 bine aldığınız fiyat dahil araç bi anlamda sıfırlanmış olur.
    Tabi Sanayiye götürüp bırakırsanız o 2500 olur size 4000-5000.
    Parçaları kendiniz alacaksınız, değişirken mümkün mertebe yanında olacaksınız falan filan.

    Alıntıları Göster
    Mühim olan aracın bakımlı ve hor kullanılmamış olması.
    132 binde Yaris D-4D sattım.
    Büyük ve daha güvenli bir araca ihtiyacım olmasaydı satmaz, muhtemelen 400-500 bine kadar kullanırdım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SIRADANUS

    Mühim olan aracın bakımlı ve hor kullanılmamış olması.
    132 binde Yaris D-4D sattım.
    Büyük ve daha güvenli bir araca ihtiyacım olmasaydı satmaz, muhtemelen 400-500 bine kadar kullanırdım.

    Alıntıları Göster
    Ucuza bulunca 400.000 de dizel araç almıştık. Hiçte sorun çıkarmamıştı. Yaklaşık 30.000 km kullanılıp aldığımız paranın fazlasına satmıştık. Temiz-bakımlı mı ona bakın. Servis bakımlı yüksek km li araçları, nerede ne zaman bakıma girdiği belli olmayan düşük kmli araçlara tercih ederim açıkcası. Adama gibi binip, bakımı yapılan araç milyon km bile görebilir. Eşek niyetine kullanılan ve bakımına özen gösterilmeyen araçsa 100.000 km gelmeden motoru bitirebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xiamen

    Ucuza bulunca 400.000 de dizel araç almıştık. Hiçte sorun çıkarmamıştı. Yaklaşık 30.000 km kullanılıp aldığımız paranın fazlasına satmıştık. Temiz-bakımlı mı ona bakın. Servis bakımlı yüksek km li araçları, nerede ne zaman bakıma girdiği belli olmayan düşük kmli araçlara tercih ederim açıkcası. Adama gibi binip, bakımı yapılan araç milyon km bile görebilir. Eşek niyetine kullanılan ve bakımına özen gösterilmeyen araçsa 100.000 km gelmeden motoru bitirebilir.

    Alıntıları Göster
    Açtığımşu konuyu inceleyin lütfen
    http://forum.donanimhaber.com/m_113718812/f_//tm.htm#113718812




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coskunserce

    Açtığımşu konuyu inceleyin lütfen
    http://forum.donanimhaber.com/m_113718812/f_//tm.htm#113718812

    Alıntıları Göster
    2,5 milyon km'e kadar alınabilir bunun üstünde çoğuna sizin ömür törpünüz zaten yetmez :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    2,5 milyon km'e kadar alınabilir bunun üstünde çoğuna sizin ömür törpünüz zaten yetmez :)

    Alıntıları Göster
    140binde aldım şu an 180binde
  • Km sikinti ise:
    Kardes sileriz sikinti yapma.
  • Geçen ay 187 binde dizel aldım alınır mıymış alınmaz mıymış bunu kullandıktan söylerim artık

    Ama bakımları güzel yapılmışsa herhangi bir sıkıntı çıkmaz. Tek sıkıntısı ben satarken 240 binde falan olsa oooov km çokmuş diye fiyat kırmaya çalışanlar çıkacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MYılmaz4646

    Geçen ay 187 binde dizel aldım alınır mıymış alınmaz mıymış bunu kullandıktan söylerim artık

    Ama bakımları güzel yapılmışsa herhangi bir sıkıntı çıkmaz. Tek sıkıntısı ben satarken 240 binde falan olsa oooov km çokmuş diye fiyat kırmaya çalışanlar çıkacak
    150 bin 200 bin kilometrelerde alınabilir, fakat bu km lere nasıl geldiği de önemli...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oyuncu11790

    150 bin 200 bin kilometrelerde alınabilir, fakat bu km lere nasıl geldiği de önemli...

    Alıntıları Göster
    kendi sıfır aldığımız aracımız master 2010 model 140 bine çok şükür hiç bir masrafı yok ufak tefek ara sıra oluyor onuda yaptırıyoruz. hayatımda en çok 125 bin kmde ikinci el dizel kango aldım 2011 model ondan önce 90-100 binden fazla alınmaz diye düşünürdüm. Ama şimdi 150-160 bine kadar alınır diye düşünüyorum. Tabi bunu söyleyen ben 3 ay önce clio alırken 50 bini geçmesin diye kendimle çok cebelleştim 42 binde aldım. Aslında psikolojik eğer çok takmazsanız aracın motoru sağlamsa 300 binde de alınır 400 binde de. Ama takılırsanız 60-70 bin bile çok gelir.




  • 800bin km yi devirmiş onlarca dizel taksi gördüm. Az devirde çok iş sebebi ile dizel daha uzun ömürlüdür ama bu ömür süresince masrafı daha yüksektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre4748

    800bin km yi devirmiş onlarca dizel taksi gördüm. Az devirde çok iş sebebi ile dizel daha uzun ömürlüdür ama bu ömür süresince masrafı daha yüksektir.
    bakımları düzenli olarak yapılmışsa 200 bini geçkin bile alınabilir
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.