Şimdi Ara

Focus 1.5 ti- vct neden bu kadar az

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
1
Favori
26.741
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İkici el sitesinde aynı araçtan 50 60 adet varken dizel otomatiğinden 1000 küsür adet var.
    Bayilerin ellerinde de 1 ay sonrasına var şuan. Ve 174.000 fiyat veriyorlar. Liste fiyatı 180bintl.
    Bi tuhaflık var ama çözemedim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Ford Focus 1.5 Ti-VCT: Kapsamlı Bir İnceleme

    Ford Focus, kompakt otomobil sınıfında popüler bir modeldir ve 1.5 Ti-VCT motoru, performans ve yakıt verimliliğinin ideal bir kombinasyonunu sunar.

    1.5 Ti-VCT Motor Turbolu mu?

    Hayır, 1.5 Ti-VCT motoru turbolu değildir. Bunun yerine, Ti-VCT (Twin Independent Variable Camshaft Timing) teknolojisine sahiptir. Bu teknoloji, motorun hava giriş ve egzoz valflerinin zamanlamasını optimize ederek performansı ve yakıt verimliliğini artırır.

    Ford Focus 1.5 Ti-VCT Trend X Manuel ve Otomatik Yorumları

    Manuel ve otomatik şanzıman seçenekleri bulunan Ford Focus 1.5 Ti-VCT Trend X, kullanıcılar tarafından genel olarak iyi yorumlar almaktadır. Manuel şanzıman, hassas vites geçişleri ve sürüş keyfi sunarken, otomatik şanzıman pürüzsüz ve zahmetsiz bir sürüş deneyimi sağlar.

    1.5 Ti-VCT Motor Yorumları

    1.5 Ti-VCT motor, güvenilirliği ve düşük yakıt tüketimi ile bilinmektedir. Kullanıcılar, motorun şehir içi ve otoyol koşullarında yeterli güç sağladığını ve yakıt tasarrufu açısından etkileyici olduğunu bildirmektedir.

    Ford Focus 1.5 Ti-VCT Kronik Sorunlar

    Herhangi bir araçta olabileceği gibi, Ford Focus 1.5 Ti-VCT'de de bazı kronik sorunlar bildirilmiştir. Ancak bu sorunların sıklığı nispeten düşüktür ve düzgün bakım ve servis ile minimize edilebilir.

    Sonuç

    Ford Focus 1.5 Ti-VCT, güvenilirliği, performansı ve yakıt verimliliği ile kompakt otomobil alıcıları için mükemmel bir seçimdir. İster manuel ister otomatik şanzımanlı olsun, kullanıcılar Ford Focus'un sunduğu sürüş deneyiminden genellikle memnun kalmaktadır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Ti-VCT LPG uyumu çok iyi olan bir motor değil bu bir.
    Fazla yakıyor iki. (atmosferik)
    O kasayı kolay taşıyamıyor bu üç.
    Focus şirket aracı olarak ve genel olarak dizel otomatik olarak satılır bu dört.
    Dizel otomatiği aşırı başarılı bu da diğer modellerden uzaklaştırıyor halkımızı bu beş
    Bu motor dünyada yaygın satışa sunulan bir motor değil, anca 3. dünya pazarlarında satılıyor bu da altı.

    Yani TSi gibi turbolu bir ünite değil ve aşırı ucuza da satılmıyor, benim de tercihim olmaz açıkçası. Hem performansı zayıf, hem LPG'de problem çıkabilir hem de çok yakıyor. Yerine turbo benzinli araçlar tercih edilesi ancak Otokoç ne yazık ki Ecoboost motorları neredeyse dizelden pahalıya satarak potansiyel satışları mahvediyor.

    Bana göre artık Türkiye'de atmosferik araç satılmamalı. Almanya'daki araçlara bakarsanız, örneğin Honda Civic, sadece turbo benzin ve dizellerin satıldığını görebilirsiniz. Focus da aynen öyle. 1.5-1.6 atmosferik araçlar bitirilmeli.




  • Focus a gelse şöyle bir 1.6 Scti harika olur
    Zaten benzinlisi satmıyor bari en azından giden birşey olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SHIHAD kullanıcısına yanıt
    1.6 scti ye gerek yok hocam. 1.5 ecoboost 150 ve 182 beygir olmak üzere iki adet çok güzel turbo benzinli motorları var. Ama Otosan getirmemeye yemin etmiş. Ticari araç satışı onlar için yeterli sanırım. Binek araçlarda da filolara çalışıyorlar. Bireysel kullanıcıları pek sallamıyolar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim millet bastın mı bir nebze de olsa giden turbo 3 silindirlere bile mesafeli yaklaşrken hem gitmeyip hem çok yakan hem de 3 silindirli olan focusu tercih etmemesi gayet normal.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Armin van Buuren*

    Ti-VCT LPG uyumu çok iyi olan bir motor değil bu bir.
    Fazla yakıyor iki. (atmosferik)
    O kasayı kolay taşıyamıyor bu üç.
    Focus şirket aracı olarak ve genel olarak dizel otomatik olarak satılır bu dört.
    Dizel otomatiği aşırı başarılı bu da diğer modellerden uzaklaştırıyor halkımızı bu beş
    Bu motor dünyada yaygın satışa sunulan bir motor değil, anca 3. dünya pazarlarında satılıyor bu da altı.

    Yani TSi gibi turbolu bir ünite değil ve aşırı ucuza da satılmıyor, benim de tercihim olmaz açıkçası. Hem performansı zayıf, hem LPG'de problem çıkabilir hem de çok yakıyor. Yerine turbo benzinli araçlar tercih edilesi ancak Otokoç ne yazık ki Ecoboost motorları neredeyse dizelden pahalıya satarak potansiyel satışları mahvediyor.

    Bana göre artık Türkiye'de atmosferik araç satılmamalı. Almanya'daki araçlara bakarsanız, örneğin Honda Civic, sadece turbo benzin ve dizellerin satıldığını görebilirsiniz. Focus da aynen öyle. 1.5-1.6 atmosferik araçlar bitirilmeli.
    Çok teşekkürler hocam. Çok detaylıca bilgi olmuş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bence en önemli etken lpg uyumu ve fiyatı. Hep rakiplerinden pahalıydı ve donanımsızdı yeni Focus. Tasarımı da bence Focus 3.5 in oldukça gerisinde. Çok güzel bir tasarımdı 3.5.

    Onun yerine daha ucuza çok daha iyi bir motoru olan Corolla var. İkinci elden prim şampiyonu Civic var. Ben de olsam Focusu tercih etmezdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    1.3 Linea performansı bu mu?
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Değişken subap gibi teknolojileri gibi şeyler kullanan motor sanırım bu seri bu yüzden beygiri biraz yüksek aynı hacim düz atmosferikten ama yarın sıfır motor yaptırmak isterseniz daha zor ve maliyetli ve karışık oluyor , LPG tam uyumlu mu bilmem buda önemli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.5 182 hp benzinli turbo motoru var Çinde. Onu bize layık görüp getirmiyor Ford Türkiye, resmen Ford fazla satılmasın diye yapıyor Ford Türkiye, bilinçli kötü yönetim. Çin sitesinden bakın resmen bambaşka araba.

    Tüpe uyumlu değil falan demeyin aynı motor kuga ve mondeolarda var ve tüpe uyumlu. Normal yakıt tüketimi zaten TR ye kakalanan atmosferik 1.5 versiyondan daha düşük.
  • sight S kullanıcısına yanıt
    kugada var o motor ülkemizde focusda gelmiyor vergiden dolayı

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Direkt enjeksiyon yok, sıkıştırma oranı düşük.. biraz daha Asya pazarlarına yönelik Mpı bir makina. Toyota'nın 1.5i gibi değil tam olarak.. zaten yakıt tüketimine de yansıyor bu durum.


    6 ileri otomatikle kombine edilirse Lpg şart.


    Fiyat da pek uygun olmayınca tutmadı.


    Tutmamasının temel sebebi motor değil ama. 1.0 ecoboost Focusta geldi zamanında o da hiç tutmadı.. 1.2 turbo corolla da gelmişti o da tutulmadı.. olay fiyatta bitiyor.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.