Şimdi Ara

2011 - E90 Alınıyor - 90 Bin bütçe ile Hangi BMW hangi kasa

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
755
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba, herkese öncelikle hayırlı ramazanlar.

    Bir hafta on gündür audi, ww arasında gidip gelirken tüm çevrem bana bmw diye diye kafamı şişirdi hiç oralı olmadım. Ama şimdi ciddi ciddi gönlüm bmw ye kaydı.

    90 bin civarı bütçe ayırabilirim. Xenon sunroof far ve yağmur sensörü, dizel olmazsa olmazım gibi bir şey.

    İşin ehline danışmakta fayda var, daha önce hangi kasa ve model olursa olsun koltuğuna oturmuşluğum hiç yok.

    Yardımlarınız için teşekkürler.



    ------------------------

    Arkadaşlar e90 için kapora verdim.

    Bir kaç tane sorum olacak yarın Noter satışını alacağım. Acil olarak yanıtlarsanız sevinirim.

    Tanıdık vasıtası ile aracı buldum o yüzden bugün expertiz yaptırmadım ayak üstü arabaya baktım. Araba herşeyi ile dipdiri tertemiz görünüyor 78 bin km de.

    fiyat olarak 80 bin peşin 12 bin vade olarak anlaştık ( 2 ay )

    Premium xenon ve sunroof mevcut araçta.

    Kazası yok fakat tRamerde 600 500 200 120 gibi dört beş tane küçük rakam var.

    Sizce bunlar neden ileri gelmektedir. Yarın detaylı expertize sokacağız aracı ama yine de insan merak etmeden duramıyor.

    Aracın döşemeleri sunroof renk vs. çok güzel gerçekten yorulmamış bir araç.

    Bu araca bakmadan önce 2010 model bir e90' a bakmaya gittim. Araç 150 bin km deydi sanki huzur evine yerleştirilmiş hayattan ümidi kesmiş yaşlı teyzeler amcalar gibi görünüyordu.

    2011 76 binde araç için 92.000 TL nasıl ? Sizce şu küçük tramelr sorgularını kafama takmalımıyım ?

    Satın almadan önce nerelere dikkat etmeliyim ?

    Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarget -- 7 Temmuz 2015; 23:18:10 >







  • E53 kasa 2004-2006 Sport Paket 3.0d bir x5 bakabilirsiniz. Kim ne derse desin bir jip keyfi her zaman farklidir. X5 olmaz dersenizde 2006-2007 5.30d öneririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önerileriniz için teşekkürler fakat her iki araç içinde güncel vergi durumları azımsanmayacak kadar çok. 5.30d için tek bandrol yaklaşık 1500 lira sanırım, her ne kadar bmw olursa olsun 2005 model bir aracın çıkartacağı masraflar ile birlikte beni epey yoracaktır.
  • Bütçeniz içinde dizel , xenon, sunroof ve sensorler olmazsa olmaz ise e90 veya f20 den başka çareniz yok zaten..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • E90 320d 184 hp lik diyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu mevsimde ve o dolulukta 90 bin tl ye E90 bulamazsınız, bulsanız bile kazası vs vardır. 95-96 bin tl den başlıyor istediğiniz dolulukta bir e90, geçmişi nasıldır o da bilinmez. Kasım-Aralık ayını beklerseniz fiyatlar istediğiniz aralığa inebilir..

    E90 kullanıcıları genelde genç olur ve hor kullanırlar fakat araç oldukça sağlam, ne kadar hor kullansanız da kolay kolay yıpranmıyor. 2.0 dizel olarak piyasadaki en sağlam motor-sanzıman ikilisine sahip.

    Dolayısıyla düşük km, kazasız (boya olabilir) ve hor kullanılmamış bir e90 fiyatı da istediğiniz dolulukta 110-115 bin tl'lere kadar çıkabiliyor. (sunroof ve xenon ile full+ bir araç istiyorsunuz, sensörler standart.)

    90 bin tl'ye 2-3 parça boyalı, sunrooflu veya bixenonlu ve 70-90 bin km aralığında bir E90 Lci bulabilirsiniz, 150-200 bine kadar sorunsuz kullanır satarsınız....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ali® -- 6 Temmuz 2015; 9:43:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarget

    Arkadaşlar merhaba, herkese öncelikle hayırlı ramazanlar.

    Bir hafta on gündür audi, ww arasında gidip gelirken tüm çevrem bana bmw diye diye kafamı şişirdi hiç oralı olmadım. Ama şimdi ciddi ciddi gönlüm bmw ye kaydı.

    90 bin civarı bütçe ayırabilirim. Xenon sunroof far ve yağmur sensörü, dizel olmazsa olmazım gibi bir şey.

    İşin ehline danışmakta fayda var, daha önce hangi kasa ve model olursa olsun koltuğuna oturmuşluğum hiç yok.

    Yardımlarınız için teşekkürler.

    ben olsam üzerine 10bin daha koyarım.
    yeni kasa 3 serisine bakarım.
    3.16i modeline
    2012-2015 yılları arasında,km.si düşük yeni kasa bulabilirsin




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarıkanaryam

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarget

    Arkadaşlar merhaba, herkese öncelikle hayırlı ramazanlar.

    Bir hafta on gündür audi, ww arasında gidip gelirken tüm çevrem bana bmw diye diye kafamı şişirdi hiç oralı olmadım. Ama şimdi ciddi ciddi gönlüm bmw ye kaydı.

    90 bin civarı bütçe ayırabilirim. Xenon sunroof far ve yağmur sensörü, dizel olmazsa olmazım gibi bir şey.

    İşin ehline danışmakta fayda var, daha önce hangi kasa ve model olursa olsun koltuğuna oturmuşluğum hiç yok.

    Yardımlarınız için teşekkürler.

    ben olsam üzerine 10bin daha koyarım.
    yeni kasa 3 serisine bakarım.
    3.16i modeline
    2012-2015 yılları arasında,km.si düşük yeni kasa bulabilirsin

    dizel olayı önemli

    dizel şart derseniz e90 şart. fakat km leri çok yüksek. temizlerinin de fiyatı yüksek.

    dizelden vazgeçip f30 3.16i alabilirisniz 90 a düşük km de. veya bütçeyi arttırıp dolu bir e90.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qwerty0909

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarıkanaryam

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarget

    Arkadaşlar merhaba, herkese öncelikle hayırlı ramazanlar.

    Bir hafta on gündür audi, ww arasında gidip gelirken tüm çevrem bana bmw diye diye kafamı şişirdi hiç oralı olmadım. Ama şimdi ciddi ciddi gönlüm bmw ye kaydı.

    90 bin civarı bütçe ayırabilirim. Xenon sunroof far ve yağmur sensörü, dizel olmazsa olmazım gibi bir şey.

    İşin ehline danışmakta fayda var, daha önce hangi kasa ve model olursa olsun koltuğuna oturmuşluğum hiç yok.

    Yardımlarınız için teşekkürler.

    ben olsam üzerine 10bin daha koyarım.
    yeni kasa 3 serisine bakarım.
    3.16i modeline
    2012-2015 yılları arasında,km.si düşük yeni kasa bulabilirsin

    dizel olayı önemli

    dizel şart derseniz e90 şart. fakat km leri çok yüksek. temizlerinin de fiyatı yüksek.

    dizelden vazgeçip f30 3.16i alabilirisniz 90 a düşük km de. veya bütçeyi arttırıp dolu bir e90.

    haklısın ama oda yıllık km. kullanımınıza bakar.
    yılda 30bin km. ve üstü kullanıyosanız evet dizel alın derim ama daha az ise
    bir esprisi kalmıyor.
    benzinli yeterli olucaktır




  • ben satmayı düşünüyorum aslında.
    2011 e90 3.16i 30000km kazasız boyasız.

    Ama diğer taraftan arabaya aşık gibiyim.. =)) Millet 2. eş derdide inanmazdım.. harbiden öyle.. =))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarıkanaryam

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarget

    Arkadaşlar merhaba, herkese öncelikle hayırlı ramazanlar.

    Bir hafta on gündür audi, ww arasında gidip gelirken tüm çevrem bana bmw diye diye kafamı şişirdi hiç oralı olmadım. Ama şimdi ciddi ciddi gönlüm bmw ye kaydı.

    90 bin civarı bütçe ayırabilirim. Xenon sunroof far ve yağmur sensörü, dizel olmazsa olmazım gibi bir şey.

    İşin ehline danışmakta fayda var, daha önce hangi kasa ve model olursa olsun koltuğuna oturmuşluğum hiç yok.

    Yardımlarınız için teşekkürler.

    ben olsam üzerine 10bin daha koyarım.
    yeni kasa 3 serisine bakarım.
    3.16i modeline
    2012-2015 yılları arasında,km.si düşük yeni kasa bulabilirsin

    Bende e90 lci dizel kullanıyorum, 3.16i ve 3.20i ile arasında kalmıştım, e90 dizel aldım ve çok mutluyum.

    Hocam yeni kasa güzel ama biri 136 bg ve 9-10 lt yakıyor, diğeri 184 bg ve 6-7 lt yakıyor.

    Yeni kasa 10-12 bin km'de bir bakıma giriyor, e90 25-30 bin km'de bir bakıma giriyor.

    yeni kasa daha konforlu ve rahat, eski kasa daha dinamik ve agresif.

    Yeni her zaman iyidir fakat artıları ve eksilerine bakıldığında 3.16i çok mantıklı değil....

    He talep eden arkadaş eğer yılda 10-15 bin km arasında yol yapıp sakin kullanıyorsa, uzun yol da yapmıyorsa dediğiniz mantıklı.




  • Ali® kullanıcısına yanıt
    tabi benim dediğimde o, yıllık kullandığı km. ye göre değişir.10bin ortala ise tabiki yeni kasa 3 serisi.
    sonuçta yeni kasa he yeni hemde daha yakışıklı
  • O paralara cok net e90 320d alinir 2011-2012. Baska araclara bakmaya bile gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar audi bmw derken passat araçta karar kılındı. Kısmetse yarın aracı almaya gideceğim.

    2013 1.4 TSi 160 PS Highline
  • Jip istersen 2.0d xdrive x1 sedan bir araç istersen 320d

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarget

    Arkadaşlar audi bmw derken passat araçta karar kılındı. Kısmetse yarın aracı almaya gideceğim.

    2013 1.4 TSi 160 PS Highline




    Hayırlı olsun, şimdi söylemek istemezdim ama uzun yıllar volkswagen kullanmış biri olarak size söylememde fayda var...

    Öncelikle 1.4 160 ps motor azıcık sorunlu bir motor, yağ yakıyor ve yağ azaltıyor, dolayısıyla bunu göz önüne almanız lazım, uzun vadede sizi mutlu etmeyebiliir. Aracı sağlam bir expertizden geçirin. Bende TDI motor vardı ve o bile yağ kaçırıyor diye motoru 30 bin km'de rektefiye gördü, sonra yağ azalttı vs... Arkadaşımda 1.4 benzinli vardı 1-2 ayda bir yağ ekliyordu, araç yağ yakıyor diye, başka bir arkadaşımda A5 vard ve bagajda yağ ile geziyordu, 2 haftada bir yağ ekliyordu.... Daha uzun uzun sayarım..

    Araç eğer DSG ise kavrama problemi çok büyük ihtimalle yaşayacaksınız, her 30-40 binde DSG'ler kavramayı yer, özellikle Passat gibi ağır bir araçta bu oran 25-30bine kadar çekilebiliyor. 1. vitesten 2. vitese geçişlerde silkeleme problemi diye google dan bakabilirsiniz...

    70-80 bin km'den sonra sartsıntılar yaşıyor olabilirsiniz, mekatronik arızası ile karşılaşırsınız büyük ihtimalle..

    100-120 bin km'ye geldiğinizde ise sanzıman ısındı arızları ve teklemeler yaşar, sonra bir gün arıza lambası ile servise gider DSG komple değiştirirsiniz.

    Bunlar tamamen şanş fakat bu yaşanan problemleri VW ve Audi grubunda araç kullanan arkadaşlarımın %80-%90 ı yaşadı, bende dahil. Araç eğer 3-4 yaşını geçmediyse ve servis bakımlıysa masrafların büyük bir kısmı servis tarafındna karşılanıyor, fakat metakronik arızası için cebinden 2-3 bin lira verenleri de gördük..... Bu da şans....

    Ne yazıkki uzun yıllar VAG araçlarını hayranlıkla takip etmiş ve sonra kullanmış biri olarak söylemeliyimki Volkswagen grubu artık doğru düzgün yürüyen aksam yapamıyor. Arabaları 50-60 bin km'den sonra arıza üstüne arıza çıkartıyor, kullanıcıları bezdiriyor, özellikle de Doğuş grubu ve servisleri de yaptıkları üçkağıtlar ile müşterilerin burnundan getiriyor keyiflerini...

    Önceki aracım Volkswagen'di, dolayısıyla o olacak bu olacak diye kafamda hep korku vardı, sattım bir önceki kasa BMW aldım, kafam aşırı rahat, taş gibi araba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ali® -- 7 Temmuz 2015; 9:40:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coyoote

    O paralara cok net e90 320d alinir 2011-2012. Baska araclara bakmaya bile gerek yok.

    +1000
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarget

    Arkadaşlar audi bmw derken passat araçta karar kılındı. Kısmetse yarın aracı almaya gideceğim.

    2013 1.4 TSi 160 PS Highline




    hala dönme şansı varken vazgeçip

    e90 320d derim
  • Arkadaşlar henüz aracı almaya gitmedim, ama şuan piyasada eli ayağı düzgün e90 bulmakta pek mümkün değil. 200 bin km altında bir defa araç yok. Küçük bir kaç boya var deniyor altta expertiz raporuna bakıyorum araçta boya değmemiş değişmemiş yer olmuyor. 80 - 90 bin belki bmw için çok para değil ama kendi nezdimde tüm birikimim diyebilirim o yüzden ileride satarkende üzsün alıcılarla beni yüz göz etsin istemiyorum.

    Önerdiğiniz bir ilan var ise araca gitmeden incelemek isterim.

    İstanbula yakın illere gidebilirim şehir dışı olabilir.



    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-acil-satilik-3.20-bmw-plus-isik-paketi-218133796/detay

    bu aracı yorumlayabilir misiniz arkadaşlar ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarget -- 7 Temmuz 2015; 10:44:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarget

    Arkadaşlar henüz aracı almaya gitmedim, ama şuan piyasada eli ayağı düzgün e90 bulmakta pek mümkün değil. 200 bin km altında bir defa araç yok. Küçük bir kaç boya var deniyor altta expertiz raporuna bakıyorum araçta boya değmemiş değişmemiş yer olmuyor. 80 - 90 bin belki bmw için çok para değil ama kendi nezdimde tüm birikimim diyebilirim o yüzden ileride satarkende üzsün alıcılarla beni yüz göz etsin istemiyorum.

    Önerdiğiniz bir ilan var ise araca gitmeden incelemek isterim.

    İstanbula yakın illere gidebilirim şehir dışı olabilir.



    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-acil-satilik-3.20-bmw-plus-isik-paketi-218133796/detay

    bu aracı yorumlayabilir misiniz arkadaşlar ?

    Uzak dur derim bu araçtan.

    Orasına burasına sticker yapıştırılmış, saçma sapan modifiye edilmiş apaçilerden araba almamanda fayda var, hem dolandırılma ihtimalin yüksek hemde arıza çıkarması...

    Birde bu araç makyajdan önceki 177 bg motor, bu motorla ilgili problem çıkardığına dair çok dedikodu var....

    Sana tavsiyem 184 bg ve makyajlı kasa alman ve böyle apaçi arabalardan uzak durman.

    VW ve Audi'den de vazgeçmen isabet olmuş.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.