Şimdi Ara

2011 JETTA VS 2011 PASSAT

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
6.784
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese Merhaba, araç tercihi için fikre ihtiyacım var. Kriterlerimi belirttikten sonra umarım akılcı bir fikir gelir ve çıkmazdan kurtulurum.

    -Araç kesinlikle Sıfır km olmalı, ikinci el düşünmüyorum.
    -Kesinlikle otomatik vites olmalı
    -Senede 40.000 km yapacak en az, bu yüzden mecburen dizel düşünüyorum. Lpg'ye sıcak bakmıyorum.
    -Araç Sedan ve 4 kapılı olmalı, C veya D segmentinde olmalı.
    -1.6 litre sınırını aşmamalı
    -Bütçe 75.000 TL 'yi geçmemeli, mümkünse 55-60 civarında kalmalı.
    -İkinci el satışı hızlı olmalı, çünkü aciliyette ilk iş arabamızı satmak oluyor kredi çekmek yerine.
    -Dizel 1.6 'lardan çok performans beklemiyorum yani 0-100 hızlanmasını 12 veya 13 sn'de tamamlayabilir. Ama otomatik versiyonunda kesinlikle 13sn üzerinde olmamalı.


    Yukarıdaki kriterlere göre yol yeni Jetta'ya çıktı. Ancak bu kadar parayı C segmentinde bir araca vermeden önce tüm alternatifleri değerlendirmek istiyorum.Yeni Jetta için bayiler %5 fiyat artışı öngörüyor. Şuanda Highline Jetta 55.000 TL olduğuna göre yeni kasasını almak istersem tahminen Metalik renk ve Sunroof farkıyla 60.000 TL vermem gerekecek. Bu kadar para vermişken Passat 1.6 Dizel alayım diyorum ama onda da otomatik seçeneği 1.4 TSI modelinde var, senede minimum 40.000 km yapacağımı öngörüyorum bu yüzden az da yaksa benzin alternatif olamaz. Güzel bir fikire ihtiyaç var, tavsiyesi olan yazarsa sevinirim.







  • Gelmiş ise bir de Superb 1.6 tdi dsg ye bakın derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maniac_Turk

    Gelmiş ise bir de Superb 1.6 tdi dsg ye bakın derim.
    superB

    Elegance 1.6 TDI CR 105 HP 64.990

    Elegance 2.0 TDI 140 HP DSG Tipt. 80.990

    Elegance 1.4 TSI 125 HP 57.990
  • Kriterlerinizi tek tek okudum, öncelikle marka-kalite-prestij gözetmeksizin, sedan, C veya D segmenti, dizel, otomatik, 75.000tl'yi geçmeyecek araçların hepsini alfabetik olarak yazıyorum(başlangıç donanımlarını) sonra tek tek kendi önerilerime geçeceğim:

    -Skoda Octavia 1.6 TDI 105hp DSG 43.890
    -Toyota Corolla 1.4 90hp dizel Multimode 49.650
    -VW Jetta 1.6 TDI primeline DSG (eski kasa) 49.000

    Birde gelecek olan araçlar var, Peugeot 508 ve makyajlı Citroen C5'e 1.6 112hp'lik dizel otomatikler eklenecek ve bütçenizi zorlamayacak şekilde rahatlıkla alabileceğiniz fiyatlandırmada olacak

    Benim önerim yılda 40.000km yaparken kesinlikle DİZEL almanızdır, LPG düşünmeyin boşuna bu bütçede, kişisel tercihime gelecek olursak da yeni Jetta'dır, çünkü araç zaten boyutlarıyla (4.6m uzunluğunda) D segmentini zorlamaktadır, iç hacmi de epey genişlemiş, tasarımı ise Passat'ı aratmayacak bir şıklığa kavuşturulmuş, zaten 7-ileri DSG de bu aracın en büyük artısıdır, 2. elde de sıkıntı yaratmayacağı şimdiden bellidir, keza önermiş olduğum fransızlar daha düşük maliyetli, daha az konforlu, fakat tüketimden ödün vermeyen otomatikleştirilmiş manuel şanzımanlar kullanmaktadırlar, araçta debriaj vardır, ancak sürücü sadece gaz ve freni kontrol eder, Toyotanın şanzımanı da bu şekilde olduğu için eledim..

    yine de bu 3 aracı beklemeniz ve birer birer denemeniz en mantıklısıdır, VW olsa bile makyajlı C5 ve özellikle favorim olan Peugeot 508 Jetta'dan her alanda daha üstündürler ve korkarım fiyatlandırma olarak da Jetta ile aşağı yukarı aynı seviyede olurlar Doğuş otomotiv sağolsun..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: platonn

    superB

    Elegance 1.6 TDI CR 105 HP 64.990

    Elegance 2.0 TDI 140 HP DSG Tipt. 80.990

    Elegance 1.4 TSI 125 HP 57.990

    Alıntıları Göster
    Elegance 1.6 TDI CR 105 HP 64.990
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    Elegance 1.6 TDI CR 105 HP 64.990

    Alıntıları Göster
    bende sana chevrolet epica öneriyorum ivmelenmesine doyamazsın
  • tabiki 508
  • quote:

    Orijinalden alıntı: labidu

    tabiki 508
    Adam 1.6 demiş, otomatik vites demiş... lütfen dikkatli okuyalım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deleted User

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Benzer bir konu açmıştım İncelerseniz ve faydası olursa memnun olurum

    http://forum.donanimhaber.com/m_42232362/mpage_1/f_/key_//tm.htm#42232362




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özgür kardes

    Benzer bir konu açmıştım İncelerseniz ve faydası olursa memnun olurum

    http://forum.donanimhaber.com/m_42232362/mpage_1/f_/key_//tm.htm#42232362

    Alıntıları Göster
    Skoda Octavia Elegance 1.6 TDI DSG : 53.890 TL. D sınıfı genişliğini, konforunu ve donanımını asla aratmaz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Kriterlerinizi tek tek okudum, öncelikle marka-kalite-prestij gözetmeksizin, sedan, C veya D segmenti, dizel, otomatik, 75.000tl'yi geçmeyecek araçların hepsini alfabetik olarak yazıyorum(başlangıç donanımlarını) sonra tek tek kendi önerilerime geçeceğim:

    -Skoda Octavia 1.6 TDI 105hp DSG 43.890
    -Toyota Corolla 1.4 90hp dizel Multimode 49.650
    -VW Jetta 1.6 TDI primeline DSG (eski kasa) 49.000

    Birde gelecek olan araçlar var, Peugeot 508 ve makyajlı Citroen C5'e 1.6 112hp'lik dizel otomatikler eklenecek ve bütçenizi zorlamayacak şekilde rahatlıkla alabileceğiniz fiyatlandırmada olacak

    Benim önerim yılda 40.000km yaparken kesinlikle DİZEL almanızdır, LPG düşünmeyin boşuna bu bütçede, kişisel tercihime gelecek olursak da yeni Jetta'dır, çünkü araç zaten boyutlarıyla (4.6m uzunluğunda) D segmentini zorlamaktadır, iç hacmi de epey genişlemiş, tasarımı ise Passat'ı aratmayacak bir şıklığa kavuşturulmuş, zaten 7-ileri DSG de bu aracın en büyük artısıdır, 2. elde de sıkıntı yaratmayacağı şimdiden bellidir, keza önermiş olduğum fransızlar daha düşük maliyetli, daha az konforlu, fakat tüketimden ödün vermeyen otomatikleştirilmiş manuel şanzımanlar kullanmaktadırlar, araçta debriaj vardır, ancak sürücü sadece gaz ve freni kontrol eder, Toyotanın şanzımanı da bu şekilde olduğu için eledim..

    yine de bu 3 aracı beklemeniz ve birer birer denemeniz en mantıklısıdır, VW olsa bile makyajlı C5 ve özellikle favorim olan Peugeot 508 Jetta'dan her alanda daha üstündürler ve korkarım fiyatlandırma olarak da Jetta ile aşağı yukarı aynı seviyede olurlar Doğuş otomotiv sağolsun..


    Eleman o kadar yazmış, okumadan geçmeyelim beyler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Kriterlerinizi tek tek okudum, öncelikle marka-kalite-prestij gözetmeksizin, sedan, C veya D segmenti, dizel, otomatik, 75.000tl'yi geçmeyecek araçların hepsini alfabetik olarak yazıyorum(başlangıç donanımlarını) sonra tek tek kendi önerilerime geçeceğim:

    -Skoda Octavia 1.6 TDI 105hp DSG 43.890
    -Toyota Corolla 1.4 90hp dizel Multimode 49.650
    -VW Jetta 1.6 TDI primeline DSG (eski kasa) 49.000

    Birde gelecek olan araçlar var, Peugeot 508 ve makyajlı Citroen C5'e 1.6 112hp'lik dizel otomatikler eklenecek ve bütçenizi zorlamayacak şekilde rahatlıkla alabileceğiniz fiyatlandırmada olacak

    Benim önerim yılda 40.000km yaparken kesinlikle DİZEL almanızdır, LPG düşünmeyin boşuna bu bütçede, kişisel tercihime gelecek olursak da yeni Jetta'dır, çünkü araç zaten boyutlarıyla (4.6m uzunluğunda) D segmentini zorlamaktadır, iç hacmi de epey genişlemiş, tasarımı ise Passat'ı aratmayacak bir şıklığa kavuşturulmuş, zaten 7-ileri DSG de bu aracın en büyük artısıdır, 2. elde de sıkıntı yaratmayacağı şimdiden bellidir, keza önermiş olduğum fransızlar daha düşük maliyetli, daha az konforlu, fakat tüketimden ödün vermeyen otomatikleştirilmiş manuel şanzımanlar kullanmaktadırlar, araçta debriaj vardır, ancak sürücü sadece gaz ve freni kontrol eder, Toyotanın şanzımanı da bu şekilde olduğu için eledim..

    yine de bu 3 aracı beklemeniz ve birer birer denemeniz en mantıklısıdır, VW olsa bile makyajlı C5 ve özellikle favorim olan Peugeot 508 Jetta'dan her alanda daha üstündürler ve korkarım fiyatlandırma olarak da Jetta ile aşağı yukarı aynı seviyede olurlar Doğuş otomotiv sağolsun..


    Eleman o kadar yazmış, okumadan geçmeyelim beyler.

    Alıntıları Göster
    Kesinlikle superb.
    Yada 508,fakat passat bence en son tercih olmalı bu görünümle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    Kesinlikle superb.
    Yada 508,fakat passat bence en son tercih olmalı bu görünümle.

    Alıntıları Göster
    volvo s40 1.6 dizel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhan93

    volvo s40 1.6 dizel

    Alıntıları Göster
    superbde 1.6 tdi varmıydı yeni mi geldi yoksa ben mi geride kaldım

    2. elinin pek kuvvetli olduğu söylenemez ama octavia 1.6 tdi fiyat-performans konusunda çok iyi diye düşünüyorum. otomatik versiyonu sorunlumudur değilmidir pek bilgim yok. skoda bölümünde kullanan ya da bilen illa vardır. benim tercihim o olurdu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Kriterlerinizi tek tek okudum, öncelikle marka-kalite-prestij gözetmeksizin, sedan, C veya D segmenti, dizel, otomatik, 75.000tl'yi geçmeyecek araçların hepsini alfabetik olarak yazıyorum(başlangıç donanımlarını) sonra tek tek kendi önerilerime geçeceğim:

    -Skoda Octavia 1.6 TDI 105hp DSG 43.890
    -Toyota Corolla 1.4 90hp dizel Multimode 49.650
    -VW Jetta 1.6 TDI primeline DSG (eski kasa) 49.000

    Birde gelecek olan araçlar var, Peugeot 508 ve makyajlı Citroen C5'e 1.6 112hp'lik dizel otomatikler eklenecek ve bütçenizi zorlamayacak şekilde rahatlıkla alabileceğiniz fiyatlandırmada olacak

    Benim önerim yılda 40.000km yaparken kesinlikle DİZEL almanızdır, LPG düşünmeyin boşuna bu bütçede, kişisel tercihime gelecek olursak da yeni Jetta'dır, çünkü araç zaten boyutlarıyla (4.6m uzunluğunda) D segmentini zorlamaktadır, iç hacmi de epey genişlemiş, tasarımı ise Passat'ı aratmayacak bir şıklığa kavuşturulmuş, zaten 7-ileri DSG de bu aracın en büyük artısıdır, 2. elde de sıkıntı yaratmayacağı şimdiden bellidir, keza önermiş olduğum fransızlar daha düşük maliyetli, daha az konforlu, fakat tüketimden ödün vermeyen otomatikleştirilmiş manuel şanzımanlar kullanmaktadırlar, araçta debriaj vardır, ancak sürücü sadece gaz ve freni kontrol eder, Toyotanın şanzımanı da bu şekilde olduğu için eledim..

    yine de bu 3 aracı beklemeniz ve birer birer denemeniz en mantıklısıdır, VW olsa bile makyajlı C5 ve özellikle favorim olan Peugeot 508 Jetta'dan her alanda daha üstündürler ve korkarım fiyatlandırma olarak da Jetta ile aşağı yukarı aynı seviyede olurlar Doğuş otomotiv sağolsun..

    Tavsiyeler için teşekkür ediyorum, yazdığınız araçlardan incelediklerim var ve henüz bilgi sahibi olamadıklarım var... Sırasıyla:
    - Skoda Octavia 1.6 TDI-DSG kombinasyonunun Elegance Modeli metalik renk dahil 55.000 TL fiyatla satılmakta. Bu araç gayet güzel ve kriterlerime uyuyor, ancak kapı kollarının basit durması ve koltuklarının biraz dar olması gibi çok ufak tefek 2 kusurun dışında ikinci elde değer kaybı meselesi ve yeni kasasının çıkacak olması beni düşündürüyor. Bildiğiniz üzere 2009 yılında Octavia'ya Facelift yapıldı ve 2009-2010-2011 modeller bu şekilde satıldı, kanaatimce 1 veya 2 sene içinde yeni kasası çıkacaktır. Aldığım arabayı 3-4 sene kullanmayı planlıyorum ama ticaretle uğraştığım için hiç belli olmayan bir günde çok acilen satmam gerekebilir, Skoda'ların ikinci elde uğrayacağı değer kaybı ve kasa değişikliği beraber göz önünde bulundurulduğunda 55.000 TL ye Octavia almak yerine aynı sınıfta Jetta'yı 60.000 TL 'ye almak sanki daha akıllıca olur.

    - Toyota Corolla : yukarıda belirttiğim kriterlere malesef uymuyor. 0-100 hızlanması 15 sn'yi bulmakta, motor çok zayıf. İkinci eli kuvvetli ama şanzumanı malesef çok başarısız. Bu yüzden istemeyerek de olsa eleniyor.

    - Skoda SuperB 1.6 TDI : Bu araç fiyat-performans olarak mükemmel bir araç, ancak otomatik versiyonu yok....Bu yüzden eleniyor.

    - Peugeot 508 'i fuarda inceledim ve çok beğendim, 1.6 dizel motorla satışa çıkacakmış bunu da biliyorum ancak otomatik şanzumanı hakkında en ufak bir bilgim yok. Eğer 308'de kullanılan Auto6R kullanılacaksa sanırım bu aracın da hızlanma değerleri baya bir düşecektir. Hangi şanzumanla satışa çıkacağı veya teknik verileri hakkında bilginiz varsa öğrenmek isterim.

    - Citroen C5 : Bu araç gayet güzel bir araç, ancak sitesinde otomatik şanzumanlı 1.6 Dizel versiyonunu göremedim, yakın bir tarihte mi çıkacak? Hangi şanzumanın kullanıldığına dair bilginiz varmı? Bir de direksiyon göbeğinin sabit olması olayı kalkacak mı? Yoksa aynı kusurla satılmaya devam mı edilecek_?


    Not: Benim aracı mümkünse hemen almam lazım veya bekleyeceksem de en geç Ocak sonuna yetişmesi gerekiyor. Şuanda yapılan tavsiyelerden ;
    VW Jetta, Peugeot 508 ve Citroen C5 takibimde.. Gelecek yorumlara şimdiden teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Kriterlerinizi tek tek okudum, öncelikle marka-kalite-prestij gözetmeksizin, sedan, C veya D segmenti, dizel, otomatik, 75.000tl'yi geçmeyecek araçların hepsini alfabetik olarak yazıyorum(başlangıç donanımlarını) sonra tek tek kendi önerilerime geçeceğim:

    -Skoda Octavia 1.6 TDI 105hp DSG 43.890
    -Toyota Corolla 1.4 90hp dizel Multimode 49.650
    -VW Jetta 1.6 TDI primeline DSG (eski kasa) 49.000

    Birde gelecek olan araçlar var, Peugeot 508 ve makyajlı Citroen C5'e 1.6 112hp'lik dizel otomatikler eklenecek ve bütçenizi zorlamayacak şekilde rahatlıkla alabileceğiniz fiyatlandırmada olacak

    Benim önerim yılda 40.000km yaparken kesinlikle DİZEL almanızdır, LPG düşünmeyin boşuna bu bütçede, kişisel tercihime gelecek olursak da yeni Jetta'dır, çünkü araç zaten boyutlarıyla (4.6m uzunluğunda) D segmentini zorlamaktadır, iç hacmi de epey genişlemiş, tasarımı ise Passat'ı aratmayacak bir şıklığa kavuşturulmuş, zaten 7-ileri DSG de bu aracın en büyük artısıdır, 2. elde de sıkıntı yaratmayacağı şimdiden bellidir, keza önermiş olduğum fransızlar daha düşük maliyetli, daha az konforlu, fakat tüketimden ödün vermeyen otomatikleştirilmiş manuel şanzımanlar kullanmaktadırlar, araçta debriaj vardır, ancak sürücü sadece gaz ve freni kontrol eder, Toyotanın şanzımanı da bu şekilde olduğu için eledim..

    yine de bu 3 aracı beklemeniz ve birer birer denemeniz en mantıklısıdır, VW olsa bile makyajlı C5 ve özellikle favorim olan Peugeot 508 Jetta'dan her alanda daha üstündürler ve korkarım fiyatlandırma olarak da Jetta ile aşağı yukarı aynı seviyede olurlar Doğuş otomotiv sağolsun..

    Tavsiyeler için teşekkür ediyorum, yazdığınız araçlardan incelediklerim var ve henüz bilgi sahibi olamadıklarım var... Sırasıyla:
    - Skoda Octavia 1.6 TDI-DSG kombinasyonunun Elegance Modeli metalik renk dahil 55.000 TL fiyatla satılmakta. Bu araç gayet güzel ve kriterlerime uyuyor, ancak kapı kollarının basit durması ve koltuklarının biraz dar olması gibi çok ufak tefek 2 kusurun dışında ikinci elde değer kaybı meselesi ve yeni kasasının çıkacak olması beni düşündürüyor. Bildiğiniz üzere 2009 yılında Octavia'ya Facelift yapıldı ve 2009-2010-2011 modeller bu şekilde satıldı, kanaatimce 1 veya 2 sene içinde yeni kasası çıkacaktır. Aldığım arabayı 3-4 sene kullanmayı planlıyorum ama ticaretle uğraştığım için hiç belli olmayan bir günde çok acilen satmam gerekebilir, Skoda'ların ikinci elde uğrayacağı değer kaybı ve kasa değişikliği beraber göz önünde bulundurulduğunda 55.000 TL ye Octavia almak yerine aynı sınıfta Jetta'yı 60.000 TL 'ye almak sanki daha akıllıca olur.

    - Toyota Corolla : yukarıda belirttiğim kriterlere malesef uymuyor. 0-100 hızlanması 15 sn'yi bulmakta, motor çok zayıf. İkinci eli kuvvetli ama şanzumanı malesef çok başarısız. Bu yüzden istemeyerek de olsa eleniyor.

    - Skoda SuperB 1.6 TDI : Bu araç fiyat-performans olarak mükemmel bir araç, ancak otomatik versiyonu yok....Bu yüzden eleniyor.

    - Peugeot 508 'i fuarda inceledim ve çok beğendim, 1.6 dizel motorla satışa çıkacakmış bunu da biliyorum ancak otomatik şanzumanı hakkında en ufak bir bilgim yok. Eğer 308'de kullanılan Auto6R kullanılacaksa sanırım bu aracın da hızlanma değerleri baya bir düşecektir. Hangi şanzumanla satışa çıkacağı veya teknik verileri hakkında bilginiz varsa öğrenmek isterim.

    - Citroen C5 : Bu araç gayet güzel bir araç, ancak sitesinde otomatik şanzumanlı 1.6 Dizel versiyonunu göremedim, yakın bir tarihte mi çıkacak? Hangi şanzumanın kullanıldığına dair bilginiz varmı? Bir de direksiyon göbeğinin sabit olması olayı kalkacak mı? Yoksa aynı kusurla satılmaya devam mı edilecek_?


    Not: Benim aracı mümkünse hemen almam lazım veya bekleyeceksem de en geç Ocak sonuna yetişmesi gerekiyor. Şuanda yapılan tavsiyelerden ;
    VW Jetta, Peugeot 508 ve Citroen C5 takibimde.. Gelecek yorumlara şimdiden teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    Octavia'nın kasa değişimi hususunda haklısınız, zaten abartılı bir makyaj yemediği için bende yakın zamanda bir kasa değişimi bekliyorum, 2. el konusunda dizel-otomatik-full olduğu için fazla bir sıkıntı olmaz(hemen satılabilir) fakat değer kaybı günümüz Türkiye koşullarında elbet yaşanacaktır forumda kim ne derse desin.. halkımız Skoda hakkında forum kadar bilgili olsa zaten VW'den bile rahat giderdi 2. eli ancak piyasada durum farklı (bunu Volvolara da benzetebiliriz, çok kaliteli araçlar üretir fakat 2. elde ağlatıyor resmen, S40 biraz olsun kırdı bu algıyı) Jetta ise gerek öğrenci, gerek memur, gerek işadamı, gerek ticari, gerekse şirket aracı olarak pek çok kesime birden hitap edebildiği ve (forum halkı çok kızacak da ben belirlemiyorum bunu) VW armasını taşıdığı için daha rahat ve fazla değer kaybı yaşatmadan olası bir -allah korusun- işlerinizin kötü gitmesi durumunda hemen elden çıkarabilirsiniz, olaya ticari yaklaşıyorum bu yüzden yorumlarım kesin, net ve önyargılı gözükebilir.

    -Corolla'yı zaten eleyiniz kesinlikle vasat bir performans ve şanzıman.. fiyatı da almanları aratmayacak kadar yüksek

    -508'de şu an, 308'lerdeki revize edilen 1.6 112hp 270nm (boost ile 285) Euro-5 emisyonlarını karşılayan güncel bir motor ve 308'deki Auto6R şanzıman kullanılacak, satışa çıkacağı tarih hakkında net fikrim yok ancak forumda başlıklar var orada arkadaşlar takip ediyor, tartışılıyor, websitesinde PERFORMANS adı altında tüketim verileri yayınlanmış, en son Fransız sitesinden baktım ve bulabildim

    0-100kms hızlanma: 11.9
    max hız: 197km/s
    boş ağırlık: 1410kg (bunu yanlış çevirmiş olabilirim ama diğer veriler kesin doğru)

    şehir içi 5.1
    şehır dışı 4
    ortalama 4.4lt tüketim verisi var, performans hakkında şu an bir fikir edinmek istiyorsanız tavsiyem 2011 model 308 1.6 HDI 112hp Auto6R test etmeniz, çünkü aynı motor ve şanzıman olacak, performans ile ilgili olarak da aşağı yukarı yakın değerler verecektir (508 biraz daha yavaş olur tabi)

    Citroen C5'e gelirsek, 508 ile aynı motor-şanzıman ile kombine edilcek ancak pek tabii performans ve tüketimde farklılıklar oluşabilir, bana ocak ayı gibi sunulcak demişti manken ablamız ne derece doğru söyledi tartışılır genelde ezbere konuşuyorlar çünkü.. Direksiyon göbeği Sabit.

    Yeni Jetta içinde 508 içinde C5 içinde tahminimce Ocak sonuna kadar beklemeniz gerekiyor.. O yüzden de geriye alternatif sadece Skoda kalıyor..
    dipnot: ben tamamen sizin kriterleriniz kapsamında araştırma yapıp cevapladım yoksa 2.0 motorlu Insignia, Sonata, Epica bilmemneleri söylemesini önermesini bizde biliriz arkadaşlar.. adam ne sormuşsa onu söyledik




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Octavia'nın kasa değişimi hususunda haklısınız, zaten abartılı bir makyaj yemediği için bende yakın zamanda bir kasa değişimi bekliyorum, 2. el konusunda dizel-otomatik-full olduğu için fazla bir sıkıntı olmaz(hemen satılabilir) fakat değer kaybı günümüz Türkiye koşullarında elbet yaşanacaktır forumda kim ne derse desin.. halkımız Skoda hakkında forum kadar bilgili olsa zaten VW'den bile rahat giderdi 2. eli ancak piyasada durum farklı (bunu Volvolara da benzetebiliriz, çok kaliteli araçlar üretir fakat 2. elde ağlatıyor resmen, S40 biraz olsun kırdı bu algıyı) Jetta ise gerek öğrenci, gerek memur, gerek işadamı, gerek ticari, gerekse şirket aracı olarak pek çok kesime birden hitap edebildiği ve (forum halkı çok kızacak da ben belirlemiyorum bunu) VW armasını taşıdığı için daha rahat ve fazla değer kaybı yaşatmadan olası bir -allah korusun- işlerinizin kötü gitmesi durumunda hemen elden çıkarabilirsiniz, olaya ticari yaklaşıyorum bu yüzden yorumlarım kesin, net ve önyargılı gözükebilir.

    -Corolla'yı zaten eleyiniz kesinlikle vasat bir performans ve şanzıman.. fiyatı da almanları aratmayacak kadar yüksek

    -508'de şu an, 308'lerdeki revize edilen 1.6 112hp 270nm (boost ile 285) Euro-5 emisyonlarını karşılayan güncel bir motor ve 308'deki Auto6R şanzıman kullanılacak, satışa çıkacağı tarih hakkında net fikrim yok ancak forumda başlıklar var orada arkadaşlar takip ediyor, tartışılıyor, websitesinde PERFORMANS adı altında tüketim verileri yayınlanmış, en son Fransız sitesinden baktım ve bulabildim

    0-100kms hızlanma: 11.9
    max hız: 197km/s
    boş ağırlık: 1410kg (bunu yanlış çevirmiş olabilirim ama diğer veriler kesin doğru)

    şehir içi 5.1
    şehır dışı 4
    ortalama 4.4lt tüketim verisi var, performans hakkında şu an bir fikir edinmek istiyorsanız tavsiyem 2011 model 308 1.6 HDI 112hp Auto6R test etmeniz, çünkü aynı motor ve şanzıman olacak, performans ile ilgili olarak da aşağı yukarı yakın değerler verecektir (508 biraz daha yavaş olur tabi)

    Citroen C5'e gelirsek, 508 ile aynı motor-şanzıman ile kombine edilcek ancak pek tabii performans ve tüketimde farklılıklar oluşabilir, bana ocak ayı gibi sunulcak demişti manken ablamız ne derece doğru söyledi tartışılır genelde ezbere konuşuyorlar çünkü.. Direksiyon göbeği Sabit.

    Yeni Jetta içinde 508 içinde C5 içinde tahminimce Ocak sonuna kadar beklemeniz gerekiyor.. O yüzden de geriye alternatif sadece Skoda kalıyor..
    dipnot: ben tamamen sizin kriterleriniz kapsamında araştırma yapıp cevapladım yoksa 2.0 motorlu Insignia, Sonata, Epica bilmemneleri söylemesini önermesini bizde biliriz arkadaşlar.. adam ne sormuşsa onu söyledik

    Alıntıları Göster
    Valla bende olsam S40 1.6 dizel otomatik düşünürüm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Octavia'nın kasa değişimi hususunda haklısınız, zaten abartılı bir makyaj yemediği için bende yakın zamanda bir kasa değişimi bekliyorum, 2. el konusunda dizel-otomatik-full olduğu için fazla bir sıkıntı olmaz(hemen satılabilir) fakat değer kaybı günümüz Türkiye koşullarında elbet yaşanacaktır forumda kim ne derse desin.. halkımız Skoda hakkında forum kadar bilgili olsa zaten VW'den bile rahat giderdi 2. eli ancak piyasada durum farklı (bunu Volvolara da benzetebiliriz, çok kaliteli araçlar üretir fakat 2. elde ağlatıyor resmen, S40 biraz olsun kırdı bu algıyı) Jetta ise gerek öğrenci, gerek memur, gerek işadamı, gerek ticari, gerekse şirket aracı olarak pek çok kesime birden hitap edebildiği ve (forum halkı çok kızacak da ben belirlemiyorum bunu) VW armasını taşıdığı için daha rahat ve fazla değer kaybı yaşatmadan olası bir -allah korusun- işlerinizin kötü gitmesi durumunda hemen elden çıkarabilirsiniz, olaya ticari yaklaşıyorum bu yüzden yorumlarım kesin, net ve önyargılı gözükebilir.

    -Corolla'yı zaten eleyiniz kesinlikle vasat bir performans ve şanzıman.. fiyatı da almanları aratmayacak kadar yüksek

    -508'de şu an, 308'lerdeki revize edilen 1.6 112hp 270nm (boost ile 285) Euro-5 emisyonlarını karşılayan güncel bir motor ve 308'deki Auto6R şanzıman kullanılacak, satışa çıkacağı tarih hakkında net fikrim yok ancak forumda başlıklar var orada arkadaşlar takip ediyor, tartışılıyor, websitesinde PERFORMANS adı altında tüketim verileri yayınlanmış, en son Fransız sitesinden baktım ve bulabildim

    0-100kms hızlanma: 11.9
    max hız: 197km/s
    boş ağırlık: 1410kg (bunu yanlış çevirmiş olabilirim ama diğer veriler kesin doğru)

    şehir içi 5.1
    şehır dışı 4
    ortalama 4.4lt tüketim verisi var, performans hakkında şu an bir fikir edinmek istiyorsanız tavsiyem 2011 model 308 1.6 HDI 112hp Auto6R test etmeniz, çünkü aynı motor ve şanzıman olacak, performans ile ilgili olarak da aşağı yukarı yakın değerler verecektir (508 biraz daha yavaş olur tabi)

    Citroen C5'e gelirsek, 508 ile aynı motor-şanzıman ile kombine edilcek ancak pek tabii performans ve tüketimde farklılıklar oluşabilir, bana ocak ayı gibi sunulcak demişti manken ablamız ne derece doğru söyledi tartışılır genelde ezbere konuşuyorlar çünkü.. Direksiyon göbeği Sabit.

    Yeni Jetta içinde 508 içinde C5 içinde tahminimce Ocak sonuna kadar beklemeniz gerekiyor.. O yüzden de geriye alternatif sadece Skoda kalıyor..
    dipnot: ben tamamen sizin kriterleriniz kapsamında araştırma yapıp cevapladım yoksa 2.0 motorlu Insignia, Sonata, Epica bilmemneleri söylemesini önermesini bizde biliriz arkadaşlar.. adam ne sormuşsa onu söyledik

    Alıntıları Göster
    Merhaba sevgili asoz; .son mesajları okurken bilginiz olmassı gereken birşey olduğunu fark ettim. C5 lerde direksiyon göbeğinin sabit olması sizi hiç etkilemiyor ergonomi açısında son derece kullanışlı yalnız şöyle bir durum var birkaç gün önce citroen bayisindeydim satış görevlisiyle uzun uzun konuştuk ben ısrarla otomatik dizel versiyonun geleceğini, o benzinli 150 küsür bir güçte otomatik şanzıman gelceğini söyledi durdu. Eğer haberleri yoksa geçikecektir bu bekleyiş süresi.. Bence sizin için en avantajlı seçim ilk seri 508 sahiplerinden biri olmaktır..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: type-r

    Valla bende olsam S40 1.6 dizel otomatik düşünürüm.


    Arkadaşlar s40 C sınıfıdır. Oldukça dar ve iç hacmi ve geniş olmayan bir araçtır. Şunu anlamalıyız focus a volvo kostümü giydirilmiş araçtır s40. Bahsi geçilen jetta, 508 ve passat tan çok daha toplu ve küçük bir arabadır. Arka diz mesafesinden tutun genişliğine kadar dardır. İkinci eli bu araçlardan daha iyi değil, parçası daha ucuz değil, servis olanakları daha yeterli değil.. Üstelik 6 yıl oldu s40 pazarı süsleyeli çok yakında kasa değiştirecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: izmirlil35


    quote:

    Orijinalden alıntı: type-r

    Valla bende olsam S40 1.6 dizel otomatik düşünürüm.


    Arkadaşlar s40 C sınıfıdır. Oldukça dar ve iç hacmi ve geniş olmayan bir araçtır. Şunu anlamalıyız focus a volvo kostümü giydirilmiş araçtır s40. Bahsi geçilen jetta, 508 ve passat tan çok daha toplu ve küçük bir arabadır. Arka diz mesafesinden tutun genişliğine kadar dardır. İkinci eli bu araçlardan daha iyi değil, parçası daha ucuz değil, servis olanakları daha yeterli değil.. Üstelik 6 yıl oldu s40 pazarı süsleyeli çok yakında kasa değiştirecektir.


    s40 arkadaşımızın 1.6 motorlu versiyonlarında otomatik vites yoktur




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.