Bildirim
2011 Toyota corolla var 1.33 performans sıkıntısı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Chip attıracaksınız.Belki beklentinizi karşılayacak düzeye çıkarabilir. -
Chip tuningi araştırdım ama aracın motoru atmosferik olduğu için %3 gibi gereksiz bir artış sağlıyor 800tl civarı bir rakama. Hiç önermediler -
Toyota Honda gibi 1.6 harici motorla neden satti bu araci anlayamadim -
Bu arac zaten ekonmi araciperformans beklenmez. Satin 1.6 motoru alin. -
araç gerçekten ekonomik, 100 km ortalama 4,2 yi gördüğümüz oldu ama çok hantal, benzinli olması torku için dezavantaj. Araçtan öyle çok performans beklemiyorum ama şehir içi trafikte sollama yapamayacak bir araç, yapılacak ağırlık azaltmaları, yedek tekerin çıkarılması çok birşeyi de değiştirmedi, wv jettaları 1.4 140 bg gelecekmiş 2014 te, onlardan almayı planlıyorum fakat onlar çıkana kadar bir çare bulmam gerek -
Bence 1.3 motor o kasaya gitmemiş.Satabilirsen 1.6 al ihtiyacını fazlasıyla karşılar ki yakıtta fazla fark etmez kanımca. -
Yaris degil mi ya ?
Edit: Cok pis fakeye geldim Neyse hocam o motor modifiye kaldirmaz pek. Siz satip ya baska araca gecin. Ya da 1.6 alin
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HatimİndirenSteveJOBS -- 26 Kasım 2013; 23:07:05 > -
quote:
Orijinalden alıntı: SDM
2011 Model bir corollamız var ama ilk başta çok sorun etmememe rağmen şimdi performansından memnun değilim. Kamyon bile sollayamayacak kadar zayıf birşey. Orjinalliğini çok bozmadan ve çok tuzlu olmamak şartıyla ne yapılabilir? Performansını nasıl arttırırım?
sprintbooster taktırın gaz pedalına.500 tl civarı bir masrafı oluyor tahminen. -
quote:
Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtına
quote:
Orijinalden alıntı: SDM
2011 Model bir corollamız var ama ilk başta çok sorun etmememe rağmen şimdi performansından memnun değilim. Kamyon bile sollayamayacak kadar zayıf birşey. Orjinalliğini çok bozmadan ve çok tuzlu olmamak şartıyla ne yapılabilir? Performansını nasıl arttırırım?
sprintbooster taktırın gaz pedalına.500 tl civarı bir masrafı oluyor tahminen.
Onuda araştırdım ama malesef bizim araca takılmıyor o alet :( -
Hiçbir şey yapamazsınız. Yaparsınız da, değmez.. Motorun eti budu belli. Değiştirmeniz en mantıklısı.quote:
Orijinalden alıntı: SDMquote:
Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtına
quote:
Orijinalden alıntı: SDM
2011 Model bir corollamız var ama ilk başta çok sorun etmememe rağmen şimdi performansından memnun değilim. Kamyon bile sollayamayacak kadar zayıf birşey. Orjinalliğini çok bozmadan ve çok tuzlu olmamak şartıyla ne yapılabilir? Performansını nasıl arttırırım?
sprintbooster taktırın gaz pedalına.500 tl civarı bir masrafı oluyor tahminen.
Onuda araştırdım ama malesef bizim araca takılmıyor o alet :(
Alıntıları Göster
-
Motor atmosferik oldugu icin dusuk maliyetli modifiye yapmak mantiksiz olur.
Performans ihtiyaci oldugund yuksek devire cikmanizi onerebilirim sadece.100 beygir o araci rahatlikla kaldirir cunku.
Yine de yetmiyor diyorsaniz yapacakbirsey yok hocam. -
quote:
Orijinalden alıntı: SDM
quote:
Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtına
quote:
Orijinalden alıntı: SDM
2011 Model bir corollamız var ama ilk başta çok sorun etmememe rağmen şimdi performansından memnun değilim. Kamyon bile sollayamayacak kadar zayıf birşey. Orjinalliğini çok bozmadan ve çok tuzlu olmamak şartıyla ne yapılabilir? Performansını nasıl arttırırım?
sprintbooster taktırın gaz pedalına.500 tl civarı bir masrafı oluyor tahminen.
Onuda araştırdım ama malesef bizim araca takılmıyor o alet :(
tavsiyem sollamalarda küçük vitesi tercih edin ve 3000-4000 arası kullanın.atmosferik motorlar böyledir.kaldı ki ben 99hp lik bir aracın uygun devir aralığında kullanıldığında çok da ağır kalacağını sanmıyorum.ha daha fazlasını istiyorum derseniz 1.6 132hp liğini almalısınız.
-
atmosferik motordan performans bekleniyorsa gaz pedalına basmaya açımayacaksın motor devrini sürekli 3000. devir üstünde tutacaksın. 2000 devirde dip gaz yapıp aracın şahlanmasını beklemek tüm atmosferik motorlar için hayal.quote:
Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtınaquote:
Orijinalden alıntı: SDM
quote:
Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtına
quote:
Orijinalden alıntı: SDM
2011 Model bir corollamız var ama ilk başta çok sorun etmememe rağmen şimdi performansından memnun değilim. Kamyon bile sollayamayacak kadar zayıf birşey. Orjinalliğini çok bozmadan ve çok tuzlu olmamak şartıyla ne yapılabilir? Performansını nasıl arttırırım?
sprintbooster taktırın gaz pedalına.500 tl civarı bir masrafı oluyor tahminen.
Onuda araştırdım ama malesef bizim araca takılmıyor o alet :(
tavsiyem sollamalarda küçük vitesi tercih edin ve 3000-4000 arası kullanın.atmosferik motorlar böyledir.kaldı ki ben 99hp lik bir aracın uygun devir aralığında kullanıldığında çok da ağır kalacağını sanmıyorum.ha daha fazlasını istiyorum derseniz 1.6 132hp liğini almalısınız.
Alıntıları Göster
-
Yüksek devir çevirmeniz gerekir, o zaman gider. Bende S40 1.6 var iken 1.33 Auris ile denemiştim, ne o açabiliyor ne ben gelebiliyordum ama onun çekişi gerçekten zayıftı. Sıkıştırınca 101hp olduğu için bişeyler yapıyordu, sıkmazsan ise ölü.quote:
Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtınaquote:
Orijinalden alıntı: SDM
quote:
Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtına
quote:
Orijinalden alıntı: SDM
2011 Model bir corollamız var ama ilk başta çok sorun etmememe rağmen şimdi performansından memnun değilim. Kamyon bile sollayamayacak kadar zayıf birşey. Orjinalliğini çok bozmadan ve çok tuzlu olmamak şartıyla ne yapılabilir? Performansını nasıl arttırırım?
sprintbooster taktırın gaz pedalına.500 tl civarı bir masrafı oluyor tahminen.
Onuda araştırdım ama malesef bizim araca takılmıyor o alet :(
tavsiyem sollamalarda küçük vitesi tercih edin ve 3000-4000 arası kullanın.atmosferik motorlar böyledir.kaldı ki ben 99hp lik bir aracın uygun devir aralığında kullanıldığında çok da ağır kalacağını sanmıyorum.ha daha fazlasını istiyorum derseniz 1.6 132hp liğini almalısınız.
Alıntıları Göster
Satıp 1.6'sını almaktan veya turbodizele geçmekten başka çareniz yok.
-
Günümüzde kullanıcıların en çok yaptığı hata ekonomi yapacağım diye gidip en fındık motorlu arabaları tercih etmek. Turbosuna, torkuna, 0-100 değerine bakıp iyi zannediyorlar, halbuki önemli olan elastikiyet, araç zaten ekonomik amaçlı yapıldığından, gerek tork aralığı, gerek şanzıman aralıkları ekonomiye yönelik babanne sürüşüne uygun ayarlanıyor sonuç leş gibi bir elastikiyet ve yokuşta, araba sollamada yaşanan sıkıntılar sonrası yaşanan pişmanlık. Azıcık ivmelenme için gaz hep dipte, bağırtıla bağırtıla sürülmek zorunda, sürüş zevki eşittir sıfır, tabi o vakitten sonra baştaki 2 gram ekonomi yapma hevesi bir anda kül olup uçuşuyor değil mi aracın ne kadar ibibik olduğu ortaya çıkınca?quote:
Orijinalden alıntı: alcohol06
Yüksek devir çevirmeniz gerekir, o zaman gider. Bende S40 1.6 var iken 1.33 Auris ile denemiştim, ne o açabiliyor ne ben gelebiliyordum ama onun çekişi gerçekten zayıftı. Sıkıştırınca 101hp olduğu için bişeyler yapıyordu, sıkmazsan ise ölü.
Satıp 1.6'sını almaktan veya turbodizele geçmekten başka çareniz yok.
Alıntıları Göster
Bize biraz bilinç ve cesaret lazım. Bütçeye göre kararlılık lazım. Yoksa daha böyle konular çok açılır.
-
Bence LPG taktırın.quote:
Orijinalden alıntı: snoppy123
atmosferik motordan performans bekleniyorsa gaz pedalına basmaya açımayacaksın motor devrini sürekli 3000. devir üstünde tutacaksın. 2000 devirde dip gaz yapıp aracın şahlanmasını beklemek tüm atmosferik motorlar için hayal.
Alıntıları Göster
Sonra da düşük viteste bağırttıra bağırttıra binin.
Çünkü şu haliyle bağırttırırsanız 2.0 l benzinliden bile fazla yakar. -
quote:
Orijinalden alıntı: snoppy123
atmosferik motordan performans bekleniyorsa gaz pedalına basmaya açımayacaksın motor devrini sürekli 3000. devir üstünde tutacaksın. 2000 devirde dip gaz yapıp aracın şahlanmasını beklemek tüm atmosferik motorlar için hayal.
Hayal mi? Siz hayatınızda hiç büyük hacimli atmosferik sürmediniz heralde? 3 litre düz atmosferik mercedeste herhangi bir viteste dipgaz yapın bakalım ne oluyor.
Ayrıca durum tam tersi, atmosferiklerde gaz hep tepkili ve hazırdır, turbolarda ise çalışma prensibi gecikme vardır, belli bir hızlanmaya geçip, havayı sıkıştırmadan gerekli ek kuvveti sağlayamaz, iki motor tipi de devirli sürülmeye ihtiyaç duyar ama düz atmosferik gaza bastığınız andan itibaren daha net cevap verir. 1.2-1.4 gibi motor denmeye utanılacak hacimli ekonomi motorlarında yola çıkıp tüm atmosferikleri aynı küfeye koymayalım. Akp sağolsun bu insanlara gerçek motor nedir unutturdu.
-
kasayı kaldırmıyor gayet net, 3 kişi yokuşta tıkanmıştı arabaquote:
Orijinalden alıntı: Lord Sparhawkquote:
Orijinalden alıntı: snoppy123
atmosferik motordan performans bekleniyorsa gaz pedalına basmaya açımayacaksın motor devrini sürekli 3000. devir üstünde tutacaksın. 2000 devirde dip gaz yapıp aracın şahlanmasını beklemek tüm atmosferik motorlar için hayal.
Hayal mi? Siz hayatınızda hiç büyük hacimli atmosferik sürmediniz heralde? 3 litre düz atmosferik mercedeste herhangi bir viteste dipgaz yapın bakalım ne oluyor.
Ayrıca durum tam tersi, atmosferiklerde gaz hep tepkili ve hazırdır, turbolarda ise çalışma prensibi gecikme vardır, belli bir hızlanmaya geçip, havayı sıkıştırmadan gerekli ek kuvveti sağlayamaz, iki motor tipi de devirli sürülmeye ihtiyaç duyar ama düz atmosferik gaza bastığınız andan itibaren daha net cevap verir. 1.2-1.4 gibi motor denmeye utanılacak hacimli ekonomi motorlarında yola çıkıp tüm atmosferikleri aynı küfeye koymayalım. Akp sağolsun bu insanlara gerçek motor nedir unutturdu.
Alıntıları Göster
-
Hersey hp demek degildir. Kim ne derse desin o motor o aracin hakki degildir beraber satilmamalidir. Sirf dusuk vergi dilimine giriyor diye daha da musteri cekmek icin konulmustur benim gozumde.quote:
Orijinalden alıntı: Master_Evil
kasayı kaldırmıyor gayet net, 3 kişi yokuşta tıkanmıştı araba
Alıntıları Göster
Edit 1.33 1.6 ile ayni vergi dilimine girdigini unutmusum. Kendime kocaman bir
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onurcandmt -- 27 Kasım 2013; 8:23:57 >
Benzer içerikler
- honda civic hb 1.6 i-dtec sport yorum
- motorun altından su akıyor
- podye işlemli araç alınır mı
- clio icon joy, touch farkı
- en iyi süspansiyon sistemi
- peugeot 3008 hibrit yorumlar
- yeni picanto
- renault austral e-tech full hybrid fiyat
- byd menzil
- toyota hibrit
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X